Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР" |
Код ЄДРПОУ: | 02006716 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Контактна особа: |
Юрій Пророчук +380617698131 zokltend1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2019 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 729 849,74 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
21 січня 2019 13:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 13:22 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ГЕМОДІАЛІЗ М ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx | |
21 січня 2019 13:22 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН 21.pdf | |
16 січня 2019 15:26 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН.pdf | |
16 січня 2019 15:26 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ГЕМО ДІАФІЛЬТРАЦІЇ ЛОТ №1 ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
11 січня 2019 13:50 |
Проект_договору_витрат_матер_геміофільтрації_Лот_2 (3).doc |
21 січня 2019 13:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 січня 2019 13:22 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ГЕМОДІАЛІЗ М ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx
|
||||||
21 січня 2019 13:22 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН 21.pdf
|
||||||
16 січня 2019 15:26 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН.pdf
|
||||||
16 січня 2019 15:26 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ГЕМО ДІАФІЛЬТРАЦІЇ ЛОТ №1 ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
||||||
11 січня 2019 13:50 |
Проект_договору_витрат_матер_геміофільтрації_Лот_2 (3).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Така ціна є меншою, ніж середня ринкова вартість комплектів з аналогічними медико-технічними характеристиками. Так, при курсі 32,469826 грн. за євро (офіційний курс НБУ станом на 14.01.2019 року) середня ринкова вартість комплектів з аналогічними медико-технічними характеристиками складає 1762,27 грн..
Таким чином, очікувана середня вартість комплектів витратних матеріалів за закупівлею UA-2019-01-11-001100-c занижена на 2,61% у порівнянні з середньою ринковою вартістю комплектів з аналогічними медико-технічними характеристиками, що створює перепони учасникам для участі у вказаних торгах. Підозрюємо, що Замовником могла бути допущена помилка щодо кількості або очікуваної вартості предмета закупівлі. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації по лоту 1 у частині очікуваної вартості або у частині кількості комплектів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-21-000016 ● 632e5ecf1b8345958440cc9e64a0fa10
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2019 11:15 |
НАКАЗ
20.03.2019 № 36
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг закупівель, які проводяться Комунальною установою «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Г.ВАЩЕНКО
Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.03.2019 № 36
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1. Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіафільтрації/гемодіалізу) –2 лоти, UA-2019-02-04-001498-b;
2. Витратні матеріали для автоматизованого амбулаторного перитонеального діалізу – 3 найменування, UA-2019-03-04-001081-a;
3. Витратні матеріали для автоматизованого та постійного амбулаторного перитонеального діалізу – 3 лоти , UA-2019-03-12-002009-a;
4. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти , UA-2019-01-22-002012-b;
5. Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіафільтрації/гемодіалізу)-3 лоти , UA-2019-01-22-001461-b;
6. Витратні матеріали для проведення бікарбонатного гемодіалізу /гемодіафільтрації, 10 найменувань, UA-2019-01-30-002384-b;
7. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-29-002440-b;
8. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-29-002322-b;
9. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-24-000136-b;
10. Витратні матеріали для гемодіафільтрації - 2 лоти, UA-2019-01-11-000513-c;
11. Витратні матеріали для гемодіалізу/гемофільтрації – 2 лоти, UA-2019-01-11-001100-c;
12. Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації - 9 найменувань, UA-2019-01-10-001264-c.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-08 10:45:18
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівель витратних матеріалів для гемодіалізу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номерами: ID: UA-2019-01-29-002440-b, ID: UA-2019-01-29-002322-b, ID: UA-2019-01-24-000136-b, ID: UA-2019-01-11-000513-c, ID: UA-2019-01-11-001100-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 (зі змінами), постала потреба в отриманні інформації (пояснень), а саме:
1. Чому тендерна документація в медико-технічних умовах містить умову надання учасниками витратних матеріалів, які є предметом закупівлі, сумісних з апаратами виробництва Nipro?
2. Чи є на відповідному ринку інші виробники витратних матеріалів, які є предметом закупівлі, та чи є аналоги витратних матеріалів, які є предметом закупівлі, інших виробників, які сумісні з апаратами виробництва Nipro?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-08 14:32:58
Відповідь на "Запит на пояснення"
1.) Медико-технічні вимоги формуються (зазначаються) у рапортах спеціалістів лікарні, у даному випадку рапорт представника відділення хронічного гемодіалізу був сформований на підставі замовлення від КУ «ТМО «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та ШМД» ММР ЗО» за підписом відповідальних осіб, про проведення закупівлі витратних матеріалів для здійснення процедур гемодіалізу.
На підставі зареєстрованого належним чином рапорту, при розробці тендерної документації відповідні Медико-технічні вимоги були внесені до неї, та затверджені на засіданні тендерного комітету разом з іншими вимогами необхідними для проведення закупівлі.
2.) Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі сформульовані таким чином, щоб забезпечити проведення своєчасної, ефективної та безпечної процедури гемодіалізу. Крім того, повідомляємо, що відповідно до інформаційних матеріалів виробників гемодіалізного устаткування вказаним у Документації вимогам (зокрема, характеристикам площі мембрани) обох видів діалізаторів відповідають діалізатори декількох виробників, які представлені на ринку України: Nipro Corporation, (Японія), Allmed Medical GmbH (Німеччина), Haidylena for Advanced Medical Industries, (Єгипет), Kawasumi Laboratories Inc. (Японія).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2019 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Комплект витратних матеріалів для гемодіалізу з високопоточним діалізатором площею 1,9 – 2,1 м2 (синтетична мембрана) ,Комплект витратних матеріалів для гемофільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,9 – 2,1 м2 (синтетична мембрана) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 719 716,84 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 17 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 13:22 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН 21.pdf |
21 січня 2019 13:22 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ГЕМОДІАЛІЗ М ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx |
16 січня 2019 15:26 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН.pdf |
16 січня 2019 15:26 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ГЕМО ДІАФІЛЬТРАЦІЇ ЛОТ №1 ЗІ ЗМІНАМИ.doc |
21 січня 2019 13:22 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН 21.pdf
|
||||
21 січня 2019 13:22 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ГЕМОДІАЛІЗ М ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx
|
||||
16 січня 2019 15:26 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН.pdf
|
||||
16 січня 2019 15:26 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ГЕМО ДІАФІЛЬТРАЦІЇ ЛОТ №1 ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
Вимоги про усунення порушення
Така ціна є меншою, ніж середня ринкова вартість комплектів з аналогічними медико-технічними характеристиками. Так, при курсі 32,469826 грн. за євро (офіційний курс НБУ станом на 14.01.2019 року) середня ринкова вартість комплектів з аналогічними медико-технічними характеристиками складає 1762,27 грн..
Таким чином, очікувана середня вартість комплектів витратних матеріалів за закупівлею UA-2019-01-11-001100-c занижена на 2,61% у порівнянні з середньою ринковою вартістю комплектів з аналогічними медико-технічними характеристиками, що створює перепони учасникам для участі у вказаних торгах. Підозрюємо, що Замовником могла бути допущена помилка щодо кількості або очікуваної вартості предмета закупівлі. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації по лоту 1 у частині очікуваної вартості або у частині кількості комплектів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2019 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн |
1 713 553,64
UAH з ПДВ
|
1 676 416,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» |
1 718 120,40
UAH з ПДВ
|
1 679 540,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн #40163555 |
Переможець |
1 676 416,08
UAH з ПДВ
|
31 січня 2019 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2020 15:13
|
Еврика 205ТБ викон.doc | укладений |
26 лютого 2020 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2020 16:16
|
№_205ТБ.PDF | зміни до договору |
22 лютого 2020 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2020 10:23
|
ДОДАТКОВА УГОДА 2_205.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2020 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:49
|
Додаткова угода 1 _до дог. 205ТБ-19.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2019 13:15
|
ДОГОВІР ЕВРИКА 205ТБ19 1676416.pdf | укладений |
14 лютого 2019 13:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 205 ТБ/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 205 ТБ/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 205 ТБ/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |