Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шкільні меблі
шкільні меблі
Очікувана вартість
10 118 640,00 UAH
UA-2019-01-11-000934-b 55c0e3bdcdb842b58cb7808ca2513579
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хайрутдінов Марат Ерікович

+380412480246 osvita_zt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143235
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська область обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7
Контактна особа: Хайрутдінов Марат Ерікович
+380412480246
osvita_zt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Educational Department of Zhytomyr City Council
National ID: 02143235
Contact point: Hayrutdinov Marat Erikovich
+380412480246
osvita_zt_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 січня 2019 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2019 17:00
Очікувана вартість: 10 118 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 593,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 11 січня 2019 15:52
Enquiries until: 02 лютого 2019 17:00
Complaints submission until: до 08 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 лютого 2019 17:00

Information

Estimated total value: 10 118 640 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 593 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3804 комплекти
шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. В.Бердичівська, 7
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

шкільні меблі
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 10:14
ТД парти.docx
29 січня 2019 14:44
додаток 3.docx
11 січня 2019 15:52
додаток 6.docx
11 січня 2019 15:52
додаток 5.docx
11 січня 2019 15:52
додаток 4.docx
11 січня 2019 15:52
додаток 2.docx
11 січня 2019 15:52
додаток 1.docx
31 січня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 10:14
ТД парти.docx
11 січня 2019 15:52
ТД парти.docx
29 січня 2019 14:44
додаток 3.docx
17 січня 2019 12:45
додаток 3.docx
11 січня 2019 15:52
додаток 3.docx
11 січня 2019 15:52
додаток 6.docx
11 січня 2019 15:52
додаток 5.docx
11 січня 2019 15:52
додаток 4.docx
11 січня 2019 15:52
додаток 2.docx
11 січня 2019 15:52
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 14 січня 2019 15:48
Дата відповіді: 14 січня 2019 15:56
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка до якого числа потрібно надати зразок парти?
Відповідь: У технічному завданні зазначено, що
Обов’язкова умова !

Не менше, як за один день до дати розкриття пропозицій на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям (технічної частини пропозиції) Учасник повинен надати до тендерного комітету, за адресою м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 7 каб. 14 або 18, зразок товару який планує поставити у разі перемоги в даних торгах.
Уточнення
Дата подання: 14 січня 2019 16:03
Дата відповіді: 14 січня 2019 16:13
Перепрошую, мається на увазі, за один день до самого аукціону?
Відповідь: Так
щодо технічних характеристик
Дата подання: 15 січня 2019 17:58
Дата відповіді: 16 січня 2019 09:44
прошу уточнити яке обмеження щодо ваги парти та стільці ?
Відповідь: Шкільні меблі по технічним характеристикам повинні відповідати технічному завданню зазначеному у додатку № 3 документації тендерних торгів.
Про лабораторное исследование
Дата подання: 17 січня 2019 10:44
Дата відповіді: 17 січня 2019 11:24
Для учета наших расходов,укажите, пожалуйста, ориентировочную стоимость лабораторного исследования.
Відповідь: Департамент освіти не може вказати ціну лабороторних досліджень. З цим питанням Ви можете звернутися в ДП "Житомирський науково-виробничий центр Держстандартметрології" або до іншого підприємства, установи, організації.
Технічні характеристики
Дата подання: 17 січня 2019 11:15
Дата відповіді: 17 січня 2019 12:17
Доброго дня. Згідно Наказу №283 від 23.03.2018року. Чітко прописано, що вага для стільця повинна бути не більше 4 кг., та 10кг- для стола або парти. Тому просимо, внести зміни, щодо ваги шкільного одноосібного комплекту в додатку №3 Технічні вимоги дозволити використовувати труби іншого діаметру з товщиною металу (1,1-1,3 мм.), в зв"язку з обмеженням ваги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за лист. Відповідні зміни будуть внесені до технічного завдання документації тендерних торгів.
Технічні характеристики комплекту
Дата подання: 24 січня 2019 17:27
Дата відповіді: 29 січня 2019 14:22
У технічному завданні зазначено, що регулювання по висоті столу-парти та стільця має здійснюватися за допомогою 2-х телескопічних муфт. Враховуючи вагу столу, що буде складати приблизно 10 кг, та навантаження на стілець, такий механізм регулювання може виявитись недостатньо надійним. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може запропонувати еквівалент конструкції, якщо вона за своїми технічними та якісними характеристиками буде не гірше, ніж зазначено у тендерній документації. Просимо Вас внести зміни до ТЗ і дозволити виробнику використання інших засобів регулювання висоти шкільних меблів. Дякуємо за увагу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за лист. Відповідні зміни буде внесено до технічного завдання документації тендерних торгів
щодо технічних вимог
Дата подання: 24 січня 2019 18:40
Дата відповіді: 29 січня 2019 14:24
Шановний замовник, просимо Вас більш чітко пояснити, що саме мається на увазі під виразом "стіл повинен бути мобільний", це мають бути коліщата (оскільки можливість переносити його на руках - це теж може рахуватись, як мобільність) ? Також, чим зумовлено використання плит МДФ чи фанери, товщиною не менше ніж 16 мм та мати покриття HPL не менше 0,6мм - для стільниці, а більше того 12 мм з покриттям HPL не менше 0,6мм - для шухляди? Ви вказуєте,що " Матеріали, з яких виготовлено стіл повинні бути екологічно чисті та дозволені до використання чинним санітарним законодавством. Гарантія не менше 2-х років." Таким матеріалом може бути і ламіноване ДСП, класу емісії Е1 або Е0, чи будете ви його розглядати як еквівалент? А також, для більш чіткого розуміння, який саме стіл потребує замовник, чи можете Ви додати приблизне зображення? Просимо внести Вас ці доповнення до Технічної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під виразом «стіл повинен бути мобільний» не мається на увазі що він повинен бути з коліщатами, а повинен мати можливість швидкої трансформації, створюючи об’єднану робочу поверхню для групової роботи.
Виготовлення стільниці парти з плит МДФ чи фанери є вимогою Замовника. Стільниця парти виготовлена з інших матеріалів як еквівалент розглядатись не буде.
Приблизне зображення парти не надається. Всі необхідні технічні характеристики описані в додатку №3 до тендерної документації.
поставка образца
Дата подання: 30 січня 2019 10:25
Дата відповіді: 30 січня 2019 14:25
Уважаемый Заказчик, прошу все таки уточнить дату подачи образца. В тех. задании указано "Не менше, як за один день до дати розкриття пропозицій на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям (технічної частини пропозиції) Учасник повинен надати до тендерного комітету...., зразок товару який планує поставити у разі перемоги в даних торгах". После окончания даты подачи, наступает период преквалификации, когда раскрываются документы тендерного предложения. "Прекваліфікація – це етап, на якому Замовник проводить оцінку відповідності Учасників тим вимогам, які були опубліковані ним у тендерній документації. Етап прекваліфікації наступає одразу після закінчення терміну подачі тендерних пропозицій. Система самостійно розкриває ту частину тендерної пропозиції, яка була віднесена Учасником до документів, що підтверджують відповідність кваліфікації та технічні специфікації безпосередньо предмета закупівлі." Следуя вашим требованиям, учасники должны подать образей товара до момента окончания подачи документов, т.е. до 12.02.2019 - 17.00. Прошу дать более точную дату подачу образцов
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Увага !

Відповідно до технічного завдання Учасник, не менше, як за один день до дати розкриття пропозицій на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям (технічної частини пропозиції), повинен надати до тендерного комітету, за адресою м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 7 каб. 14 або 18, зразок товару який планує поставити у разі перемоги в даних торгах.
Тобто зразок товару повинен буди наданий до 17-00 годин 11 лютого 2019 року.
Для підтвердження передачі зразку товару Замовнику обов’язково надати видаткову накладну.
Технічні вимоги
Дата подання: 30 січня 2019 14:45
Дата відповіді: 04 лютого 2019 15:58
Шановний Замовнику! Просимо вас пояснити, як саме парти мають трансформуватися в робочі групи? Адже механічне штовхання їх по підлозі може бути небезпечним через ризик перекидання меблів, неправильне розподілення зусиль у зязку з необізнаністю дитини та певних фізичних навантажень. Будь який стіл, не зважаючи на його вагу, повинен мати стійку конструкцію, щоб уникнути, знову ж таки, перекидень, та бути безпечним для фізичного здоров'я дитини, а тому, просто штовхати його досить важко і неправильно, якщо в ньому нема спеціальних пристосувань для пересування. Також, оскільки Замовник розпоряджається бюджетними коштами, аргументації "це вимога Замовника" - недостатньо. Якщо наші меблі, виготовляються із плит ЛДСП, класу емісії Е1 та Е0, мають педвимоги, висновки СЕС та сертифікаи якості, що повністю підтверджує її безпечність та рекомендує її до використання у закладах освіти, чому Ви не будуте її розглядати як еквівален? Наголошуємо, що функціональне призначення нічим не відрізняється, естетичні вимоги - згідно наказу МОН №283, гарантійний термін нашого виробника не менший того, що Ви вимагаєте, а так вже склалося,що ЛДСП значно дешевше ніж МДФ чи фанера з покриттям пластику. Чим зумовленний вибір матеріалу, просимо Вас грунтовно пояснити?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Парти ставлять одна біля одної впритул по чотири або більше і утворюють простір для групової роботи це і є трасформування в робочі групи.
Вибір матеріалу для виготовлення парт та стільців обумовлений наступним:
1. Вироби із деревностружкової плити, яку Ви нам пропонуєте мають ряд недоліків. По перше вони мають обмежену вологостійкість, швидко насичуються вологою, яка приводить до набрякання та розтріскування. По друге ДСП екологічно небезпечний матеріал і навіть класу емісії Е1 та Е0 виділяють шкідливий для людини формальдегід.
2. На відміну від ДСП фанера чи МДФ екологічно чистий трудногорючий та вологостійкий матеріал.
Оскільки Замовник розпоряджається бюджетними коштами при виборі товару повинен враховувати не тільки базову ціну а й такі фактори як вплив на здоров’є дітей, протипожежну безпеку, строк використання товару.
Виходячи із вищевикладеного Замовник в технічному завданні до тендерної документації прописує із яких матеріалів повинні бути виготовлені парта та стрілець.
В даній частині технічного завдання Замовник вносити зміни не буде.
Уточнення
Дата подання: 31 січня 2019 14:27
Дата відповіді: 31 січня 2019 15:29
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, точну дату розкриття пропозицій на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям (технічної частини пропозиції).
Відповідь: У частині 1 розділу IV Документації тендерних торгів зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.02.2019; до 17:00 год. У день і час закінчення строку подання пропозицій, електронною системою закупівель автоматично розкриваєтьсчя частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-11-000934-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Вільнянський машинобудівний завод», Код ЄДРПОУ:32934770
Дата подання: 25 січня 2019 18:00
Внесяння змін до Тендерної документації
Ознайомившись із Тендерною документацією змушені вказати на порушення порядку проведення процедури закупівлі. Так «Обов’язкова умова технічного завдання Додаток №3 до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю шкільних меблів : «Не менше, як за один день до дати розкриття пропозицій на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям (технічної частини пропозиції) Учасник повинен надати до тендерного комітету, за адресою м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 7 каб. 14 або 18, зразок товару який планує поставити у разі перемоги в даних торгах. У разі ненадання зразка запропонованого товару пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає технічному завданню.»


Дана умова є такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників чим порушує їх права, оскільки, відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".


Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.


Виходячи з вищесказаного, вважаємо, що вимога про обов’язкове надання зразку товару пропонованого учасниками, обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, сприяє проявам недобросовісної конкуренції серед учасників закупівлі та їх дискримінації, що в свою чергу, унеможливлює максимальну економію та ефективність під час закупівлі та призводить до порушення основних принципів державних закупівель, визначених ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, зокрема, визначено, що закупівлі здійснюються за принципами: - добросовісної конкуренції серед учасників; - максимальної економії та ефективності; - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; - недискримінації учасників; - об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. П. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.


Зважаючи на наведені положення законодавства та викладені доводи вважаємо, що Замовник має внести зміни до Тендерної документації у відповідній частині, що забезпечить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і, як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2019 14:42
Вимога Замовника не є дискримінаційною та не порушує права Учасників, так як всі потенційні Учасникі знаходяться в однакових умовах.
Номер вимоги: UA-2019-01-11-000934-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Федьков Олексій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3062215216
Дата подання: 01 лютого 2019 11:04
Щодо порушень вимог ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовник!
Після численних змін до Додатку 3 Тендерної документації, Замовником визначені наступні Технічні характеристики:
Стіл повинен бути мобільний і мати можливість швидкої трансформації, створюючи об’єднану робочу поверхню для групової роботи.
Металевий каркас повинен бути цільнозварним, з можливістю регулювання по висоті, відповідно до 3, 4, 5 ростових груп (580 мм., 640 мм., 700 мм.). Регулювання по висоті має здійснюватися за допомогою 2-х телескопічних муфт (або еквівалент конструкції який за своїми технічними та якісними характеристиками буде не гірше, ніж зазначено в технічному завданні).
Покриття металевих частин має бути стійким до подряпин та виконуватись шляхом напилення порошкової фарби світло-сірого кольору. З одного боку повинен бути гачок для рюкзака/ранцю/портфелю учня.
Всі виступаючі закінчення металічних деталей повинні бути закриті пластиковими заглушками або «башмаками».
Розмір стільниці не менше 610х530 мм. Стільниця повинна мати спеціальний антисколіозний виріз з боку, ближнього до учня.
Стільниця повинна бути виготовлена з плит МДФ чи фанери, товщиною не менше ніж 16 мм та мати покриття HPL не менше 0,6мм. Не повинно бути гострих зовнішніх кутів і зовнішній край стільниці повинен мати радіусне скруглення. Торці повинні бути вкриті лаком на водній основі.
Стільниця повинна складатися з двох частин (горизонтального елементу та мобільного елементу, який може бути встановлено у 3 положення (відкрите/підняте положення, для зручного користування шухлядою, горизонтальне, та під кутом до учня 8-12°). У відкритому положенні стільниця має надійно фіксуватися. Конструкція повинна запобігати травмуванню дитини при відкритті-закритті стільниці.
Горизонтальний елемент стільниці повинен мати отвір під стаканчик та пенал для письмового приладдя.
Шухляда під стільницею повинна мати розмір не менше ніж 500*400*50 мм і повинна мати захист від прищімлення пальців. Виготовлена з плит МДФ чи фанери не менше ніж 12 мм з HPL покриттям, або з пластику. Дно шухляди виготовлено з ламінованого ДВП чи фанери або з пластику.
До конструкції стола-парти можуть бути додані опційні елементи, які покращують характеристики предмету закупівлі (стола-парти).
Матеріали, з яких виготовлено стілець повинні бути екологічно чисті та дозволені до використання чинним санітарним законодавством.
Гарантія не менше 2-х років.

Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі",
Тендерна документація повинна містити:
(...) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля

З Технічних характеристик, оприлюднених Замовником, неможливо зрозуміти яку саме парту бажає закупити Замовник.

В звязку з викладеним, прошу оприлюднити відповідну технічну специфікацію, яка дозволить визначити яку саме парту бажає закупити Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 лютого 2019 16:47
В додатку №3 зі змінами до тендерної документації чітко визначені всі технічні характеристики парти яку Замовник планує закупити по даних торгах, тому оприлюднювати нову технічну специфікацію немає необхідності.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-01-11-000934-b.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець ЛОБКО-ЛОБАНОВСЬКА ВІКТОРІЯ ВАДИМІВНА, Код ЄДРПОУ:2619305120
Дата подання: 01 лютого 2019 18:06
Щодо технічного опису
Шановний Замовнику!
Додаток 3 Тендерної документації, вами змінювався вже кілька разів, але і досі незрозуміло яку саме парту хоче отримати замовник. Ваші вимоги після змін:
«Стіл повинен бути мобільний і мати можливість швидкої трансформації, створюючи об’єднану робочу поверхню для групової роботи. Металевий каркас повинен бути цільнозварним, з можливістю регулювання по висоті, відповідно до 3, 4, 5 ростових груп (580 мм., 640 мм., 700 мм.). Регулювання по висоті має здійснюватися за допомогою 2-х телескопічних муфт (або еквівалент конструкції який за своїми технічними та якісними характеристиками буде не гірше, ніж зазначено в технічному завданні). Покриття металевих частин має бути стійким до подряпин та виконуватись шляхом напилення порошкової фарби світло-сірого кольору. З одного боку повинен бути гачок для рюкзака/ранцю/портфелю учня. Всі виступаючі закінчення металічних деталей повинні бути закриті пластиковими заглушками або «башмаками». Розмір стільниці не менше 610х530 мм. Стільниця повинна мати спеціальний антисколіозний виріз з боку, ближнього до учня. Стільниця повинна бути виготовлена з плит МДФ чи фанери, товщиною не менше ніж 16 мм та мати покриття HPL не менше 0,6мм. Не повинно бути гострих зовнішніх кутів і зовнішній край стільниці повинен мати радіусне скруглення. Торці повинні бути вкриті лаком на водній основі. Стільниця повинна складатися з двох частин (горизонтального елементу та мобільного елементу, який може бути встановлено у 3 положення (відкрите/підняте положення, для зручного користування шухлядою, горизонтальне, та під кутом до учня 8-12°). У відкритому положенні стільниця має надійно фіксуватися. Конструкція повинна запобігати травмуванню дитини при відкритті-закритті стільниці. Горизонтальний елемент стільниці повинен мати отвір під стаканчик та пенал для письмового приладдя. Шухляда під стільницею повинна мати розмір не менше ніж 500*400*50 мм і повинна мати захист від прищімлення пальців. Виготовлена з плит МДФ чи фанери не менше ніж 12 мм з HPL покриттям, або з пластику. Дно шухляди виготовлено з ламінованого ДВП чи фанери або з пластику. До конструкції стола-парти можуть бути додані опційні елементи, які покращують характеристики предмету закупівлі (стола-парти). Матеріали, з яких виготовлено стілець повинні бути екологічно чисті та дозволені до використання чинним санітарним законодавством. Гарантія не менше 2-х років.»
З цього описання визначити як має виглядати парта не зрозуміло.
В зв’язку з вище викладеним, прошу змінити технічну специфікацію у відповідності до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", щоб постачальники змогли зрозуміти по характеристикам як має виглядати учнівська парта, яку Замовник бажає закупити за бюджетні кошти для закладів освіти Житомирської міської ради. Прохання надати малюнки, креслення і так далі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2019 12:28
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі детально описані в технічному завданні (Додаток №3 до тендерної документації).
Замовник вносить зміни до технічного завдання, в тому випадку якщо виявляються невідповідності з наказом МОН №283 від 23.03.2018року “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи”.
Малюнки та креслення замовник не надає.

Документи

29 січня 2019 14:41
відповідь на звернення

Документи

04 лютого 2019 16:47
відповідь на звернення

Документи

05 лютого 2019 12:28
відповідь на звернення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-11-000934-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Федьков Олексій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3062215216
Дата подання: 01 лютого 2019 10:46
Скарга щодо порушень ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовник! Після численних змін до Додатку 3 Тендерної документації, Замовником визначені наступні Технічні характеристики: Стіл повинен бути мобільний і мати можливість швидкої трансформації, створюючи об’єднану робочу поверхню для групової роботи. Металевий каркас повинен бути цільнозварним, з можливістю регулювання по висоті, відповідно до 3, 4, 5 ростових груп (580 мм., 640 мм., 700 мм.). Регулювання по висоті має здійснюватися за допомогою 2-х телескопічних муфт (або еквівалент конструкції який за своїми технічними та якісними характеристиками буде не гірше, ніж зазначено в технічному завданні). Покриття металевих частин має бути стійким до подряпин та виконуватись шляхом напилення порошкової фарби світло-сірого кольору. З одного боку повинен бути гачок для рюкзака/ранцю/портфелю учня. Всі виступаючі закінчення металічних деталей повинні бути закриті пластиковими заглушками або «башмаками». Розмір стільниці не менше 610х530 мм. Стільниця повинна мати спеціальний антисколіозний виріз з боку, ближнього до учня. Стільниця повинна бути виготовлена з плит МДФ чи фанери, товщиною не менше ніж 16 мм та мати покриття HPL не менше 0,6мм. Не повинно бути гострих зовнішніх кутів і зовнішній край стільниці повинен мати радіусне скруглення. Торці повинні бути вкриті лаком на водній основі. Стільниця повинна складатися з двох частин (горизонтального елементу та мобільного елементу, який може бути встановлено у 3 положення (відкрите/підняте положення, для зручного користування шухлядою, горизонтальне, та під кутом до учня 8-12°). У відкритому положенні стільниця має надійно фіксуватися. Конструкція повинна запобігати травмуванню дитини при відкритті-закритті стільниці. Горизонтальний елемент стільниці повинен мати отвір під стаканчик та пенал для письмового приладдя. Шухляда під стільницею повинна мати розмір не менше ніж 500*400*50 мм і повинна мати захист від прищімлення пальців. Виготовлена з плит МДФ чи фанери не менше ніж 12 мм з HPL покриттям, або з пластику. Дно шухляди виготовлено з ламінованого ДВП чи фанери або з пластику. До конструкції стола-парти можуть бути додані опційні елементи, які покращують характеристики предмету закупівлі (стола-парти). Матеріали, з яких виготовлено стілець повинні бути екологічно чисті та дозволені до використання чинним санітарним законодавством. Гарантія не менше 2-х років. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Тендерна документація повинна містити: (...) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля З Технічних характеристик, оприлюднених Замовником, неможливо зрозуміти яку саме парту бажає закупити Замовник. В звязку з викладеним, прошу оприлюднити відповідну технічну специфікацію, яка дозволить визначити яку саме парту бажає закупити Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково завантажена
Дата: 01 лютого 2019 10:56
Рішення від 05.02.2019 № 1235.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2019 09:45

Документи Органу Оскарження

06 лютого 2019 09:45
Рішення від 05.02.2019 № 1235.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 лютого 2019
UA-2019-01-11-000934-b55c0e3bdcdb842b58cb7808ca2513579
Найменування: Департамент освіти Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143235
Місцезнаходження: 10014, Україна, Житомирська область обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Розком Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ОФІС СПЕЙС"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ТРАНШПЛЮС Документи
Відхилено
Документи

Документи

20 лютого 2019 17:39
протокол
20 лютого 2019 17:42
Електронний підпис

Публічні документи

12 лютого 2019 16:10
Електронний підпис

Конфіденційні документи

12 лютого 2019 14:40
Додаток 4 Проект договору з урахуванням ціни Лист-згода з проектом договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

конфіденційна інформація про ціну товару

Документи

20 лютого 2019 17:40
протокол
20 лютого 2019 17:42
Електронний підпис

Публічні документи

12 лютого 2019 15:35
Електронний підпис
12 лютого 2019 15:34
7 Установчи.pdf
12 лютого 2019 15:34
5 Квалифікація по ст 17.pdf
12 лютого 2019 15:34
4 Кваліфікация по ст 16.pdf
12 лютого 2019 15:34
3 Проект договора.pdf
12 лютого 2019 15:34
2 Технічна частина.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОФІС СПЕЙС" #40033419

№ рішення у справі

726-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

20 лютого 2019 17:40
протокол
20 лютого 2019 17:42
Електронний підпис

Публічні документи

12 лютого 2019 16:53
Електронний підпис
12 лютого 2019 16:42
Протокол.pdf
12 лютого 2019 16:42
ПДВ.pdf
12 лютого 2019 16:42
Наказ.pdf
12 лютого 2019 16:42
Банк.pdf
12 лютого 2019 16:42
Cтатут Офіс спейс 2.pdf
12 лютого 2019 16:42
Cтатут Офіс спейс 1.pdf
12 лютого 2019 16:37
Кваліфікація.pdf
12 лютого 2019 16:37
Виписка.pdf
12 лютого 2019 16:37
відгук.pdf
12 лютого 2019 16:37
паспорт.pdf
12 лютого 2019 15:39
фурнітура.pdf
12 лютого 2019 15:39
фарба.pdf
12 лютого 2019 15:39
vyvod-ses-mdf-egger.pdf

Документи

20 лютого 2019 17:40
протокол
20 лютого 2019 17:43
Електронний підпис

Публічні документи

12 лютого 2019 16:40
Електронний підпис
12 лютого 2019 16:39
Печатка.pdf
12 лютого 2019 16:09
Статут-ПРОМІНЬ.pdf
12 лютого 2019 16:09
Проект договору.pdf
12 лютого 2019 16:09
Обробка даних.pdf
12 лютого 2019 16:09
Витяг ПДВ.pdf
12 лютого 2019 16:09
Витяг ЄДРЮФОП (04.02.19).pdf
12 лютого 2019 16:09
Технічне завдання.pdf
12 лютого 2019 16:09
Згода з дислокаціями.pdf
12 лютого 2019 16:09
Захист довкілля.pdf
12 лютого 2019 16:09
Довідка про МТБ .pdf
12 лютого 2019 16:09
Висновки СЕС.pdf
12 лютого 2019 16:09
ISO 14001-2015.pdf
12 лютого 2019 16:09
ISO 9001-2015.pdf

Документи

20 лютого 2019 17:41
протокол
20 лютого 2019 17:43
Електронний підпис

Публічні документи

12 лютого 2019 16:58
Електронний підпис
12 лютого 2019 16:53
Лист щодо довкілля(1).pdf
12 лютого 2019 16:53
СТАТУТ ТРАНШПЛЮС.pdf
12 лютого 2019 16:53
Рішення.pdf
12 лютого 2019 16:52
Рекомендійні листи..pdf
12 лютого 2019 16:52
повідомлення.pdf
12 лютого 2019 16:52
Паспорт стілець.pdf
12 лютого 2019 16:52
Паспорт парта.pdf
12 лютого 2019 16:52
Наказ на призначення.pdf
12 лютого 2019 16:52
лист від виробника.pdf
12 лютого 2019 16:52
Дислокація шкіл.pdf
12 лютого 2019 16:52
Витяг з ЭДРПОУ.pdf
12 лютого 2019 16:52
Висновки СЕС.pdf
12 лютого 2019 16:52
ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"

ТОВ Розком

ТОВ "ОФІС СПЕЙС"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"

ТОВ ТРАНШПЛЮС

Інформація про відміну

Дата відміни
20 лютого 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій