теплова енергія
Очікувана вартість
162 862,35 UAH
UA-2019-01-11-000834-b 8629be05ecc4424bb36634a2df553679
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 34889877
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця 8 Березня, 107
Контактна особа: Блинова Ольга Олександрівна
+380512340144
bankrot-just-mykolaiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обгрунтування
Статтею 19 Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 №2633-IV визначено, що споживач або суб’єкт теплоспоживання має право вибирати (змінювати) теплопостачальну організацію, якщо це технічно можливо. Обласне комунальне підприємство «Миколаївоблтеплоенерго» є юридичною особою з дати його державної реєстрації, діє на підставі Статуту. Відповідно до Статуту ОКП «Миколаївоблтеплоенерго», метою діяльності товариства є одержання прибутку від виробництва, транспортування та реалізації теплової енергії абонентам, що знаходяться у сфері діяльності підприємства та його підрозділів. Підприємство здійснює діяльність з: - виробництва теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними та місцевими тепловими мережами, постачання теплової енергії на підставі безстрокових Ліцензій ( Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про переоформлення ліцензій на виробництво теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії, на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії, виданих ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» від 11.05.2017 №636). Підприємство має самостійний баланс, рахунки в установах банків та здійснює свою господарську діяльність з метою одержання прибутку. Таким чином, ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» є суб’єктом господарювання у розумінні статті 1 Закону України “Про захист економічної конкуренції». Частиною другою статті 5 Закону України «Про природні монополії» передбачено, що перелік суб’єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України. Зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монопілой у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісії. Відповідно до пункту 7 «Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», затвердженого Розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р, зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). Відповідно до «Зведеного переліку суб’єктів природних монополій» Обласне комунальне підприємство «Миколаївоблтеплоенерго» займає монопольне становище на ринку з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами (порядковий номер у Зведеному переліку суб’єктів природних монополій станом на 30.11.2018 – 201). Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання» від 22.03.2017 №308, ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії – їм відповідати. Зокрема пунктом 1.3. розділу 1. «Загальні положення» Ліцензійних умов визначено, що місце провадження господарської діяльності - територія розташування теплових мереж, у межах якої провадиться діяльність з транспортування теплової енергії та яка зазначається у відомості про місця провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії (з урахуванням змін до документів, поданих ліцензіатом в установленому цими Ліцензійними умовами порядку). Відповідно до пункту 1. Розділу 4. «Технологічні вимоги до проведення господарської діяльності з транспортування теплової енергії» теплові мережі, зазначені у відомостях про засоби та місця провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії, мають належати здобувачу ліцензії (ліцензіату) на праві власності, користування або перебувати у концесії. Відповідно до частини 4 статті 19 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 №1875-ІV виконавцем послуг з централізованого опалення та послуг з централізованого постачання гарячої води для об’єктів усіх форм власності є суб’єкт господарювання з постачання теплової енергії (теплопостачальна організація). Відповідно до статті 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи у забезпеченні холодною та гарячою водою, водовідведенням, газо- та електропостачанням, опаленням, а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством. Згідно статті 13 цього ж Закону, за функціональним призначенням централізоване опалення віднесено до комунальних послуг. Відповідно до пункту 5.1. Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб’єктів господарювання на ринку, затвердженої розпорядженням Антимонопольного комітету України від 05.03.2002 №49-р, товарні межі ринку визначаються шляхом формування групи взаємозамінних товарів (товарних груп), у межах якої споживач за звичайних умов може легко перейти від споживання одного товару до споживання іншого. За визначенням термінів, наведених у пункті 2 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630, централізоване опалення – послуга, спрямована на задоволення потреб споживача у забезпеченні нормативної температури повітря у приміщеннях квартири, яка надається виконавцем з використанням внутрішньо будинкових систем теплопостачання. Таким чином, товарними межами ринку є комунальні послуги з централізованого опалення. Територіальні межі ринку певного товару відповідно до пункту 6.1. Методики визначаються шляхом установлення мінімальної території, за межами якої, з точки зору споживача, придбання товарів є неможливим або недоцільним. Відповідно до пункту 3.1. Методики територіальними межами ринку є територія зі сферою взаємовідносин купівлі-продажу товару (групи товарів), в межах якої споживач може задовольнити свій попит на певний товар, і яка може бути, як правило територією держави, області, району, міста тощо або їхніми частинами. Внаслідок технологічних особливостей процесу надання вказаних вище послуг, споживачі не можуть за звичайних умов легко перейти до споживання аналогічних послуг іншого суб’єкта господарювання, що, можливо здійснює діяльність на території відповідного населеного пункту, оскільки кожен із таких суб’єктів здійснює діяльність у межах саме тих мереж, які йому належать (на праві власності, користування). Прокладення інших теплових мереж – поряд з існуючими, є економічно недоцільним, оскільки потребує витрачання значних матеріально-фінансових ресурсів. Отже, територіальними межами ринку послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води є територія в межах міста Миколаєва, де розташовані мережі, що належать або використовуються (експлуатуються) ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» для надання послуг з централізованого опалення споживачам (постачання теплової енергії). На запит Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області щодо технічної можливості постачати теплову енергію в приміщення замовника розташовані в м. Миколаєві, та м. Южноукраїнську, від Обласного комунального підприємства «Миколаївоблтеплоенерго» отримано лист-відповідь в якому зазначено, що постачальник має технічну можливість постачати теплову енергію лише в приміщення розташовані за адресами: вул. Шосейна, 11/4, пр-т Богоявленський, 314, пр-т Богоявленський, 340/2, вул. Робоча, 1/2, м. Миколаїв. Запити, щодо наявності технічної можливості постачати теплову енергію в приміщення замовника, розташовані за вищезазначеними адресами в м. Миколаєві магістральними або місцевими (розподільчими) тепловими мережами, що знаходяться у власності або користуванні ліцензіата було направлено постачальникам теплової енергії по Миколаївській області (приватне акціонерне товариство «Миколаївська теплоелектроцентраль», комунальне підприємство «Теплопостачання та водо – каналізаційне господарство»), які внесені в Ліцензійний реєстр суб’єктів господарювання, що здійснюють господарську діяльність у сфері теплопостачання, діяльність яких Регулюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Згідно отриманих відповідей, у вказаних вище постачальників, технічна можливість постачати теплову енергію в приміщення замовника, розташовані в м. Миколаєві, відсутня. Тендерним комітетом прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі по предмету: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, код за ДК 021:2015-09320000-8 (теплова енергія) в зв’язку з відсутністю технічної можливості щодо зміни постачальника теплової енергії за адресами: вул. Шосейна, 11/4, пр-т Богоявленський, 314, пр-т Богоявленський, 340/2, вул. Робоча, 1/2, м. Миколаїв.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 Гкал
теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Шосейна, 11/4, пр-т Богоявленський, 314, пр-т Богоявленський, 340/2, вул. Робоча, 1/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Документація

Тендерна документація

11 січня 2019 15:20
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Обласне комунальне підприємство "Миколаївоблтеплоенерго
#31319242
Переможець 162 862,35
UAH з ПДВ
11 січня 2019 15:28

Документи

11 січня 2019 15:27
sign.p7s
11 січня 2019 15:26
4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 15:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Обласне комунальне підприємство "Миколаївоблтеплоенерго
#31319242
162 862,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2019 15:27
sign.p7s
11 січня 2019 15:26
4.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 січня 2019 17:06
22012019164750.pdf укладений
22 січня 2019 17:03
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 15:05
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 16:47
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 16:42
sign.p7s зміни до договору
25 січня 2019 08:43
24012019161314.pdf зміни до договору
25 січня 2019 08:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підпункт 4.1.1. викладено в наступній редакції: "4.1.1. При наявності приладу обліку теплової енергії - по тарифу за 1 Гкал згідно показників приладу обліку теплової енергії на дату надання звіту по приладу обліку та при необхідності розміру нормативного споживання до кінця звітного місяця. Корегування розміру нормативного споживання на фактичні показники приладу обліку теплової енергії проводиться у наступному за звітним місяці." Пункти 4.3., 4.5., 4.6., 4.7. викладено в наступній редакції: "4.3. Періодом, за який проводиться нарахування за спожиту теплову енергію, є календарний місяць. За результатами нарахувань Споживачу щомісячно надаються акти прийому-передачі теплової енергії на звітну дату. Споживач зобов'язаний протягом 5 робочих днів підписати зазначені акти і один примірник повернути на адресу Теплопостачальної організації. У випадку відсутності протягом 5 робочих днів мотивованого відмовлення від підписання або неповернення підписаного примірника Теплопостачальній організації, акт прийому-передачі теплової енергії вважається прийнятим Споживачем і кількість спожитої теплової енергії визнаною по розрахунках Теплопостачальної організації.", "4.5. Оплата за спожиту теплову енергію здійснюється Споживачем не пізніше 7 днів після отримання рахунків -фактур, наданих Теплопостачальною організацією. При необхідності Споживачу надається акт звіряння взаємних розрахунків." "4.6. Попередня оплата може здійснюватися Споживачем згідно вимог діючого бюджетного законодавства України на підставі наданих Теплопостачальною організацією рахунків відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Попередня оплата не повинна перевищувати строк, визначений діючими законодавчими документами." "4.7. У разі виникнення у Споживача дебіторської заборгованості за спожиту теплову енергію, вона враховується Теплопостачальною організацією в розрахунках наступних періодів. У разі наявності дебіторської заборгованоті у Теплопостачальної організації, сума оплати Споживача зараховується як сплата боргу за попередній період. У разі наявності нарахованих штрафних а фінансових санкцій(пеня, інфляція, 3% річних) та витрат Теплопостачальної організації за звернення до суду (судовий збір), кошти, які надходять від Споживача на рахунок Теплопостачальної організації незалежно від вказаного призначення платежу зараховуються в наступному порядку: першими підлягають відшкодуванню витрати по сплаті судового збору, другими - штрафні та фінансові санкції (пеня, інфляція, 3% річних), решта коштів зараховується як оплата за спожиту теплову енергію." Пункт 4.9. вважати пунктом 4.8. Підпункт 6.1.3. викладено в наступній редакції: "6.3.1. Витрати тепла визначаються по показникам приладів обліку. Споживач відзвітовується за спожиту теплову енергію по показникам приладів обліку відомістю встановленого зразку з 15 по 18 число наступного місяця та на 1 число, наступного за поточним місяця за допомогою телефонного або електронного зв'язку."
Номер договору про закупівлю: 237.11
Договір:
Номер додаткової угоди: 237.11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 3.1. розділу "Ціна договору" Договору в наступній редакції: "3.1. Ціна цього договору становить 119553.84 грн у тому числі ПДВ 19925,64 грн."
Номер договору про закупівлю: 237.11
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 119 553,84
UAH (в тому числі ПДВ 19 925,64 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку