Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV 2008) 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод (Централізоване водовідведення).
Очікувана вартість
275 614,80 UAH
UA-2019-01-11-000797-a 738100170eb842f1ae1d70debf4be74f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Резніченко Світлана Андріївна

380522341137 kogiv@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01994971
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Короленка 58
Контактна особа: Резніченко Світлана Андріївна
380522341137
kogiv@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про питну воду та питне водопостачання” від 10.01.2002 р. № 2918-ІІІ: централізоване водовідведення - господарська діяльність із відведення та очищення комунальних та інших стічних вод за допомогою комплексу об'єктів, споруд, колекторів, трубопроводів, пов'язаних єдиним технологічним процесом. Згідно розпорядження Антимонопольного комітету країни «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» No 874-р від 28.11.2012 р. ОКВП “Дніпро-Кіровоград” включено до зведеного переліку суб’єктів природних монополій за поданням НКРЕКП, як підприємство, що здійснює свою діяльність в сферах централізованого водопостачання та водовідведення. У випадку не укладення договору про закупівлю послуг з централізованого водовідведення, ОКВП “Дніпро-Кіровоград” не матиме змогу в 2019 році постачати питну воду та здійснювати водовідведення, Комунальному некомерційному підприємству «Обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Кіровоградської обласної ради», як споживачу, що призведе до негативних соціально-економічних явищ, зокрема до нанесення шкоди здоров’ю громадян, недотримання санітарно-гігієнічних норм, виникненню надзвичайних ситуацій екологічного характеру.
У зв’язку із вищенаведеним у замовника виникає необхідність проведення процедури закупівлі за переговорною процедурою закупівлі відповідно до ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІI:
п. 2 ч. 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альренативи.
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо надання послуг з водовідведення (єдиний можливий виконавець Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро –Кіровоград»), у даному випадку відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладання договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 17:54
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 (CPV 2008) 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод (Централізоване водовідведення).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23900 метри кубічні
ДК 021:2015 (CPV 2008) 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод (Централізоване водовідведення).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

11 січня 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 17:38
протокол переговорів (водовідведення).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Обласне комунальне виробниче підприємство "Дніпро-Кіровоград"
#03346822
Переможець 275 614,80
UAH з ПДВ
11 січня 2019 17:54

Документи

11 січня 2019 17:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 17:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Обласне комунальне виробниче підприємство "Дніпро-Кіровоград"
#03346822
275 614,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2019 17:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 17:25
д.у. 8 до Дог. 6_63_2.pdf зміни до договору
17 січня 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 13:40
д.у. 7 до Дог. 6_63_2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:39
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 11:05
д.у.№6 до Дог. 6_63_2.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 11:03
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 16:04
д.у.5 до Дог. 6_63_2.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 15:31
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 14:33
д.у.№4 до Дог.6_63_2.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 14:26
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 14:18
д.у. 3 до Дог. 6_63_2.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 14:17
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 11:52
д.у. 2 до Дог. 6_63_2.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 11:51
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 10:41
д.у. 1 до Дог. 6_63_2.pdf зміни до договору
19 липня 2019 10:40
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 11:29
Договір №6_63_2.pdf укладений
24 січня 2019 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 7 пункту 4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) умови договору можуть змінюватись у разі зміни регульованих цін (тарифів) встановлених згідно із законодавством.
Номер договору про закупівлю: 6/63/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на 2019 рік, Сторони дійшли згоди збільшити суму платіжних зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 6/63/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на 2019 рік, Сторони дійшли згоди збільшити суму платіжних зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 6/63/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на 2019 рік, Сторони дійшли згоди збільшити суму платіжних зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 6/63/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до підпункту 7 пункту 4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) умови договору можуть змінюватись у разі зміни регульованих цін (тарифів) встановлених згідно із законодавством. 2. У зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на 2019 рік, Сторони дійшли згоди збільшити суму платіжних зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 6/63/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на 2019 рік, Сторони дійшли згоди збільшити суму платіжних зобов’язань. 2.На виконання п. 3.3. Договору, вносяться зміни до п.3.1. Договору, в якому ціна Договору зменшується.
Номер договору про закупівлю: 6/63/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень частини п’ятої ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання п. 12.3 Договору, Сторони вирішили продовжити дію Договору до 31 березня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 6/63/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі п. 10.1 Договору, Сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду про закупівлю послуг в обсязі, що не перевищує 20% від ціни Договору, збільшивши суму Договору
Номер договору про закупівлю: 6/63/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 341 148,29
UAH (в тому числі ПДВ 56 858,05 UAH)