Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
50 504,00 UAH
UA-2019-01-11-000719-b ● 7ed5025445ee45d28f348910220c321b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 30300749 |
Вебсайт: | http://cpmsd3.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121 |
Контактна особа: |
Гевак Людмила Степанівна 380445646823 panfutel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2019 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 50 504,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,98% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток № 2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Копії документів та Довідки зазначені у п.5 Додатку № 1 до Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток № 2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Копії документів та Довідки зазначені у п.5 Додатку № 1 до Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2233 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, Вул. Харківське шосе, 121 (корпус 4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2019 14:37 |
Додатки №1 і №2 до Закупівлі офісного приладдя.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 13 січня 2019 13:49
Дата відповіді: 14 січня 2019 08:53
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Так, ми допускаємо еквіваленти та аналоги товару, якщо за якістю вони не поступаються запропонованим нами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2019 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
39 938,16
UAH з ПДВ
|
36 799,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гайовий Микола Олексійович |
41 507,40
UAH з ПДВ
|
36 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
41 942,64
UAH з ПДВ
|
37 742,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
42 825,06
UAH з ПДВ
|
37 747,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
42 887,76
UAH з ПДВ
|
37 747,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
40 523,22
UAH з ПДВ
|
37 935,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА |
44 500,00
UAH з ПДВ
|
38 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
43 746,54
UAH з ПДВ
|
39 482,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
41 554,20
UAH з ПДВ
|
39 684,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Переможець |
36 799,32
UAH з ПДВ
|
23 січня 2019 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ВВ_канцтовари.pdf | укладений |
28 січня 2019 11:09
|