Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
1 638 229,87 UAH
UA-2019-01-11-000666-c 502cc104a384427fb7f243bc764b63be
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Маджбур

+380938013233
+380975299432
+380567451454
nvklycey100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-виховний комплекс N 100 "загальносвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів - ліцей"
Код ЄДРПОУ: 26461617
Вебсайт: http://nvklycey100.dnepredu.dp.ua
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, площа Успенська, 1
Контактна особа: Елена Маджбур
+380938013233,+380975299432,+380567451454
nvklycey100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
керуючись п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутності достатньої кількості учасників. Ідентифікатори закупівель, що не відбулися:
UA-2018-12-03-000931-c, UA-2018-12-20-002651-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 11:55
Оскарження наміру укласти договір: 22 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84271 послуга
Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, в.Я.Самарського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

11 січня 2019 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 11:45
Додаток 4 - Проект договору.docx
11 січня 2019 11:45
Титул ТД 001.jpg
11 січня 2019 11:45
Лист 001.jpg
11 січня 2019 11:45
Специфікація 001.jpg
11 січня 2019 11:45
Протокол переговорів 1 001.jpg
11 січня 2019 11:45
Тендерна документація.docx
11 січня 2019 11:45
Протокол переговорів 2 001.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВІДЖАЯ"
#21936131
Переможець 1 394 266,14
UAH з ПДВ
11 січня 2019 11:55

Документи

11 січня 2019 11:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 11:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВІДЖАЯ"
#21936131
1 394 266,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2019 11:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 12:19
Додаткова угода 3.jpg зміни до договору
24 лютого 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 15:18
Додаткова угода 2.jpg зміни до договору
24 лютого 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 13:42
Додаткова угода 1.jpg зміни до договору
24 лютого 2020 13:34
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 16:24
Скан_20190123 (4).jpg укладений
23 січня 2019 16:23
Скан_20190123 (7).jpg укладений
23 січня 2019 16:23
Скан_20190123 (6).jpg укладений
23 січня 2019 16:23
Скан_20190123 (9).jpg укладений
23 січня 2019 16:23
Скан_20190123 (8).jpg укладений
23 січня 2019 16:23
Скан_20190123 (5).jpg укладений
23 січня 2019 16:23
Скан_20190123 (10).jpg укладений
23 січня 2019 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти п.9.1 Договору в наступный редакції: "п.9.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання та діє до 31 грудня 2019 року, умови цього Договору застосовуються до відносин між сторонами, які виникли з 01.01.2019року до його підписання (частина 3 ст.631 ЦК України та ст.180 ГК України), та діють до повного виконання зобов'язань сторонами по цьому Договору"
Номер договору про закупівлю: 23/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти п.9.1 Договору в наступній редакції: "п.9.1 Цей Договір набирає чинності з дати укладання та діє до 31 березня 2020 року, умови цього Договору застосовуються до відносин між сторонами, які виникли з 01.01.2019року до його підписання ( частина 3 ст. 631 ЦК України та ст. 180 ГК України), та діюсь до повного виконання зобов'язань сторонами по цьому Договору".
Номер договору про закупівлю: 23/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 3.4. Договору № 23/01 від 23.01.2019 року та частини 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р № 922-VIII вартість послуг за даною Угодою становить суму 278000,00 грн. без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі з урахування додаткових угод.
Номер договору про закупівлю: 23/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2019 — 31 травня 2019
Сума оплати за договором: 1 394 266,14
UAH (в тому числі ПДВ 232 377,69 UAH)