Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV): 72310000-1 - Послуги з обробки даних (Послуги з медіа-аналітичного дослідження інформаційних повідомлень щодо діяльності Дніпровської міської ради, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканалах, друкованих виданнях та Інтернет ресурсах))
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-01-11-000566-b f7d233e2850847f88e849c2a2490400b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буцмай Ксенія Андріївна

380937810239 oas_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38360501
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75
Контактна особа: Буцмай Ксенія Андріївна
380937810239
oas_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2019 14:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 11:41
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


ДК 021-2015 (CPV): 72310000-1 - Послуги з обробки даних (Послуги з медіа-аналітичного дослідження інформаційних повідомлень щодо діяльності Дніпровської міської ради, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканалах, друкованих виданнях та Інтернет ресурсах))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Послуги з медіа-аналітичного дослідження інформаційних повідомлень щодо діяльності Дніпровської міської ради, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканалах, друкованих виданнях та Інтернет ресурсах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 10:20
Перелік змін.docx
16 січня 2019 10:20
тендер. докум зміни.docx
11 січня 2019 13:39
тендер. докум мониторинг.docx
16 січня 2019 10:20
ДОДАТОК 3 Проект договору мониторинг 2019 зміни.doc
11 січня 2019 13:39
ДОДАТОК 3 Проект договору мониторинг 19.doc
16 січня 2019 10:19
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики моніторинг_2019 зміни.doc
11 січня 2019 13:39
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики моніторинг_2019.doc
11 січня 2019 13:39
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції мониторинг 19.doc
11 січня 2019 13:39
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних преса мониторинг 19.doc
11 січня 2019 13:39
ДОДАТОК 7 Довіреністі мониторинг 19.doc
11 січня 2019 13:39
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору мониторинг 19.doc
11 січня 2019 13:39
ДОДАТОК 4 Істотні умови мониторинг 19.doc
11 січня 2019 13:39
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаціонних документів моніторинг 19.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000035 ● d646f03a2acf4bd9a74055a3a4cc8141
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 18:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.10.2019 № 178

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 178

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

6 UA-2019-01-11-000566-b 11.01.2019 Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 38360501) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (звернення №761d6/19 від 26.06.2019)

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-30 14:25:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «ДК 021-2015 CPV»: 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з медіа-аналітичного дослідження інформаційних повідомлень щодо діяльності Дніпровської міської ради, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканалах, друкованих виданнях та Інтернет ресурсах)) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-01-11-000566-b) очікуваною вартістю 800 000,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
У ході проведення моніторингу встановлено, що у день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про закупівлю тендерну документацію розміщено не у відповідності до критеріїв, визначених статтею 22 Закону, а було оприлюднено лише додатки до тендерної документації. Саму тендерну документацію розміщено 16.01.2019 у вигляді змін. Враховуючи, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 28.01.2019, тендерну документацію розміщено за 12 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Просимо пояснити, чому тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель з порушенням п.1 ст.10 Закону?
2. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У ході проведення моніторингу встановлено:
- пп.2.2 п.2 Додатку 1 до документації про закупівлю для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно подання копій трудових книжок або копій трудових договорів працівників.
Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» трудовій книжці директора Середи Олексія Сергійовича відсутній запис щодо прийняття на роботу до ТОВ «Центр Консалтинг», також відсутня копія трудового договору;
- пп.3.2 .п.3 Додатку 1 до документації про закупівлю для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надання копії такого договору, додатків та актів виконаних робіт по цьому договору.
Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» надано копію аналогічного договору №17/1704 від 17.04.2018, сума договору 550 000,00 гривень. Відповідно до п.11.5 цього договору зміни до договору вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України. У складі пропозиції учасник – переможець ТОВ «Центр Консалтинг» додано акти здачі-приймання робіт, сума яких менша від суми договору. Також у складі пропозиції учасника – переможця відсутні будь-які додаткові угоди чи доповнення щодо зменшення суми договору.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Центр Консалтинг» у зв’язку з невідповідністю поданої пропозиції умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-01 14:39:06

Пояснення

Питання 1. Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. У ході проведення моніторингу встановлено, що у день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про закупівлю тендерну документацію розміщено не у відповідності до критеріїв, визначених статтею 22 Закону, а було оприлюднено лише додатки до тендерної документації. Саму тендерну документацію розміщено 16.01.2019 у вигляді змін. Враховуючи, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 28.01.2019, тендерну документацію розміщено за 12 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Просимо пояснити, чому тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель з порушенням п.1 ст.10 Закону?
Відповідь:
Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Оголошення про проведення процедури закупівлі та Тендерна документація з додатками була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 11.01.2019 (що підтверджує веб-портал Уповноваженого органу prozorro.gov.ua).
Відповідно ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі» до тендерної документації були внесені зміни 16.01.2019, таким чином, що до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилося 12 днів (що підтверджує веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua).

Питання 2 Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У ході проведення моніторингу встановлено:
- пп.2.2 п.2 Додатку 1 до документації про закупівлю для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно подання копій трудових книжок або копій трудових договорів працівників.
Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» трудовій книжці директора Середи Олексія Сергійовича відсутній запис щодо прийняття на роботу до ТОВ «Центр Консалтинг», також відсутня копія трудового договору;

Відповідь: В складі тендерної пропозиції ТОВ «Центр Консалтинг» надано штатний розпис, де вказано, що директор ТОВ «Центр Консалтинг» працює на 0,75 тарифної ставки. Одночасно, в копії трудової книжки здійснено запис від 16.09.2015 року про прийняття на роботу до Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Згідно «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» , на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки
ведуться тільки за місцем основної роботи. Отже, дисваліфікувати учасника на підставі відсутності запису в трудової книжці не було підстав.

Питання 3 пп.3.2 .п.3 Додатку 1 до документації про закупівлю для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надання копії такого договору, додатків та актів виконаних робіт по цьому договору.
Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» надано копію аналогічного договору №17/1704 від 17.04.2018, сума договору 550 000,00 гривень. Відповідно до п.11.5 цього договору зміни до договору вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України. У складі пропозиції учасник – переможець ТОВ «Центр Консалтинг» додано акти здачі-приймання робіт, сума яких менша від суми договору. Також у складі пропозиції учасника – переможця відсутні будь-які додаткові угоди чи доповнення щодо зменшення суми договору.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Центр Консалтинг» у зв’язку з невідповідністю поданої пропозиції умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону?
Відповідь 3 Договір №17/17.04 від 17.04.2018 з ТОВ «Центр Консалтинг», сума якого становить 550 000,00 гривень, Акти здачі-приймання робіт в сумі 516 999,9 грн.
Сума Актів здачі-приймання робіт до Договору №17/17.04 від 17.04.2018 менша від суми зазначеного договору у зв’язку з тим, що послуги почали надаватись не з початку місяця, а з 17 квітня 2018 року тому перший акт було підписано на меншу суму, ніж планувалось. Договір №17/17.04 від 17.04.2018 виконано в повному обсязі та з належною якістю.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-11-11 17:32:18

Заперечення на висновок про результат моніторингу закупівлі

Згідно Ст. 7' ЗУ "Про публічні закіпівлі" протягом п’яти робочих днів надаємо Заперечення на висновок про результат моніторингу закупівлі UA-2019-01-11-000566-b.Просимо взяти до розгляду.
Питання 1.
Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. У ході проведення моніторингу встановлено, що у день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про закупівлю тендерну документацію розміщено не у відповідності до критеріїв, визначених статтею 22 Закону, а було оприлюднено лише додатки до тендерної документації. Саму тендерну документацію розміщено 16.01.2019 у вигляді змін. Враховуючи, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 28.01.2019, тендерну документацію розміщено за 12 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Просимо пояснити, чому тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель з порушенням п.1 ст.10 Закону?
Відповідь:
Оголошення про проведення процедури закупівлі та Тендерна документація з додатками 1,2,3,4,5,6,7,8 у повному обсязі була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 11.01.2019 (що підтверджується веб-порталами Уповноваженого органу prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-11-000566-b у Розділі «Тендерна документація» в закладці «Історія змін» та e-tender.biz за посиланням https://e-tender.biz/tenderDetailes/e91f20bfc0c44ca1a1f535bc60801ca2 «скріни» відповідних сторінок додаються). Відповідно до ч. 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі» до тендерної документації були внесені зміни, а саме: Тендерна документація зі змінами, додаток 2 та 3 ,з подальшим розміщенням та відображенням їх в електронній системі закупівель, дата публікації 16.01.2019. Враховуючи вище сказане до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилося 12 днів (що підтверджується веб-порталами Уповноваженого органу prozorro.gov.ua, e-tender.biz).
Таким чином оголошення про проведення процедури закупівлі та оприлюднення тендерної документації початкової редакції та тендерної документації у новій редакції розміщено та відображено в електронній системі закупівель відповідно до строків.

Питання 2.
Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У ході проведення моніторингу встановлено:- пп.2.2 п.2 Додатку 1 до документації про закупівлю для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно подання копій трудових книжок або копій трудових договорів працівників. Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» трудовій книжці директора Середи Олексія Сергійовича відсутній запис щодо прийняття на роботу до ТОВ «Центр Консалтинг», також відсутня копія трудового договору;

Відповідь:
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Центр Консалтинг» надано Протокол № 3/07 від 30.07.2018 р. загальних зборів учасників ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ», яким подовжено на три роки термін роботи на посаді директора ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ» Середи Олексія Сергійовича та штатний розпис, де вказано, що директор ТОВ «Центр Консалтинг» працює на 0,75 тарифної ставки. Одночасно, в копії трудової книжки здійснено запис від 16.09.2015 року про прийняття на роботу до Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Згідно «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» затвердженої наказом Мінпраці України, Мінюста Украины, Мінсоцзахисту Украины від 29.07.1993 г. №58), на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.
Отже, Середа Олексій Сергійович може працювати на посаді директроа ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ» за сумісництвом та не мати запису в трудовій книжці. Дискваліфікувати учасника на підставі відсутності запису в трудової книжці не було підстав.

Питання 3.
У пп.3.2 .п.3 Додатку 1 до документації про закупівлю для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надання копії такого договору, додатків та актів виконаних робіт по цьому договору.
Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» надано копію аналогічного договору №17/1704 від 17.04.2018, сума договору 550 000,00 гривень. Відповідно до п.11.5 цього договору зміни до договору вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України. У складі пропозиції учасник – переможець ТОВ «Центр Консалтинг» додано акти здачі-приймання робіт, сума яких менша від суми договору. Також у складі пропозиції учасника – переможця відсутні будь-які додаткові угоди чи доповнення щодо зменшення суми договору.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Центр Консалтинг» у зв’язку з невідповідністю поданої пропозиції умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону?
Відповідь:
Договір №17/17.04 від 17.04.2018 з ТОВ «Центр Консалтинг», сума якого становить 550 000,00 гривень, Акти здачі-приймання робіт в сумі 516 999,9 грн.
Згідно п.7 Ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Враховуючи, що учасник надав в складі тендерної пропозиції аналогічний договір №17/17.04 від 17.04.2018 с комунальним підприємством «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради, уповноважена особа звернулась за роз’ясненням до головного бухгалтера та директора комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради. Відповідно до їх пояснень, сума Актів здачі-приймання робіт до Договору №17/17.04 від 17.04.2018 менша від суми зазначеного договору у зв’язку з тим, що послуги надавались щомісячно, але почали надаватись не з початку місяця, а з 17 квітня 2018 року, тому перший акт було підписано на меншу суму, ніж планувалось. Додаткові угоди на зменшення суми договору не підписувались. Договір №17/17.04 від 17.04.2018 виконано в повному обсязі та з належною якістю.
Отже, ТОВ «Центр Консалтинг» надало в складі тендерної пропозиції договір, який виконано в повному обсязі згідно завдань Замовника, підстави для дискваліфікації відсутні.



Уповноважена особа з організації та
Проведення процедур закупівель
КП «Організаційно-аналітична служба» ДМР _______________Величко Ю.О.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 14.11.2019 згідно Ст. 7-1 ЗУ "Про публічні закупівлі" Висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2019-01-11-000566-b оскаржено у Дніпропетровському окружному адміністративному суді. Копія позовної заяви додається.
Дата публікації: 15 листопада 2019

Документи:

15 листопада 2019 09:45
Електронний підпис
15 листопада 2019 09:43
Позовна заява до суду.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІАТЕКА" 720 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Центр Консалтинг" 797 500,00
UAH з ПДВ
797 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР "СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ" 799 000,00
UAH з ПДВ
799 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2019 13:23
Document_USR_1004914574.pdf
26 січня 2019 13:23
Свідоцтво ПЄП.pdf
26 січня 2019 13:23
Виписка ЄДР .pdf
26 січня 2019 13:23
Фінзвіт - 9 міс.PDF

Публічні документи

25 січня 2019 21:51
Статут ТОВ УЦСР.pdf
25 січня 2019 21:51
НАКАЗ_директор.pdf
25 січня 2019 21:51
НАКАЗ.pdf
25 січня 2019 21:51
додаток 7_Доручення.docx
25 січня 2019 21:51
Довідка_МВС.docx
25 січня 2019 21:51
Довідка ДПІ.docx
25 січня 2019 21:51
ВИТЯГ.pdf
25 січня 2019 21:51
ВИПИСКА.pdf
25 січня 2019 21:51
Додаток 1.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІАТЕКА"

ТОВ "Центр Консалтинг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР "СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІАТЕКА"
#38123995
Відхилено 720 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2019 16:39
ТОВ "Центр Консалтинг"
#34294451
Переможець 797 500,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 17:14

Документи

28 січня 2019 16:38
Електронний підпис
28 січня 2019 16:37
Рішення.pdf

Документи

29 січня 2019 17:14
Електронний підпис
29 січня 2019 17:13
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Центр Консалтинг"
#34294451
797 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2019 17:14
Електронний підпис
29 січня 2019 17:13
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 16:37
ДУ 3 зменшення суми.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 12:40
ДУ 2 зміна реквізитів.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 12:39
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 13:40
ДУ 1 зміна реквізитів.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 13:38
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 14:51
Договор 16.11.02.pdf укладений
11 лютого 2019 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ 1 щодо змін додатків до Договору
Номер договору про закупівлю: 16/11.02
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 16/11.02
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16/11.02
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 771 607,14
UAH (в тому числі ПДВ 128 601,19 UAH)