Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіафільтрації - 2 лоти
Очікувана вартість
3 999 298,34 UAH
UA-2019-01-11-000513-c 29a6bc3cfeef43c88e8dde877b161f6b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Пророчук

+380617698131 zokltend1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР"
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Юрій Пророчук
+380617698131
zokltend1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2019 13:00
Очікувана вартість: 3 999 298,34 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000013 ● c6c70584295b41bb92bd8e3dd0880062
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2019 11:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

20.03.2019 № 36

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг закупівель, які проводяться Комунальною установою «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Г.ВАЩЕНКО













Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.03.2019 № 36


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу



1. Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіафільтрації/гемодіалізу) –2 лоти, UA-2019-02-04-001498-b;
2. Витратні матеріали для автоматизованого амбулаторного перитонеального діалізу – 3 найменування, UA-2019-03-04-001081-a;
3. Витратні матеріали для автоматизованого та постійного амбулаторного перитонеального діалізу – 3 лоти , UA-2019-03-12-002009-a;
4. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти , UA-2019-01-22-002012-b;
5. Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіафільтрації/гемодіалізу)-3 лоти , UA-2019-01-22-001461-b;
6. Витратні матеріали для проведення бікарбонатного гемодіалізу /гемодіафільтрації, 10 найменувань, UA-2019-01-30-002384-b;
7. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-29-002440-b;
8. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-29-002322-b;
9. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-24-000136-b;
10. Витратні матеріали для гемодіафільтрації - 2 лоти, UA-2019-01-11-000513-c;
11. Витратні матеріали для гемодіалізу/гемофільтрації – 2 лоти, UA-2019-01-11-001100-c;
12. Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації - 9 найменувань, UA-2019-01-10-001264-c.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-08 10:51:43

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівель витратних матеріалів для гемодіалізу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номерами: ID: UA-2019-01-29-002440-b, ID: UA-2019-01-29-002322-b, ID: UA-2019-01-24-000136-b, ID: UA-2019-01-11-000513-c, ID: UA-2019-01-11-001100-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 (зі змінами), постала потреба в отриманні інформації (пояснень), а саме:
1. Чому тендерна документація в медико-технічних умовах містить умову надання учасниками витратних матеріалів, які є предметом закупівлі, сумісних з апаратами виробництва Nipro?
2. Чи є на відповідному ринку інші виробники витратних матеріалів, які є предметом закупівлі, та чи є аналоги витратних матеріалів, які є предметом закупівлі, інших виробників, які сумісні з апаратами виробництва Nipro?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-08 14:44:02

Відповідь на "Запит на пояснення"

1.) Медико-технічні вимоги формуються (зазначаються) у рапортах спеціалістів лікарні, у даному випадку рапорт представника відділення хронічного гемодіалізу про проведення закупівлі витратних матеріалів для здійснення процедур гемодіалізу.
На підставі зареєстрованого належним чином рапорту, при розробці тендерної документації відповідні Медико-технічні вимоги були внесені до неї, та затверджені на засіданні тендерного комітету разом з іншими вимогами необхідними для проведення закупівлі.

2.) Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі сформульовані таким чином, щоб забезпечити проведення своєчасної, ефективної та безпечної процедури гемодіалізу. Крім того, повідомляємо, що відповідно до інформаційних матеріалів виробників гемодіалізного устаткування вказаним у Документації вимогам (зокрема, характеристикам площі мембрани) обох видів діалізаторів відповідають діалізатори декількох виробників, які представлені на ринку України: Nipro Corporation, (Японія), Allmed Medical GmbH (Німеччина), Haidylena for Advanced Medical Industries, (Єгипет), Kawasumi Laboratories Inc. (Японія).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комплект витратних матеріалів для гемофільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,5 – 1,7 м2 (синтетична мембрана) ,Комплект витратних матеріалів для гемофільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,9 – 2,1 м2 (синтетична мембрана)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 979 032,54 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 40 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 січня 2019 15:48
Закінчення: 28 січня 2019 16:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

21660 од
Комплект витратних матеріалів для гемофільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,5 – 1,7 м2 (синтетична мембрана) ,Комплект витратних матеріалів для гемофільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,9 – 2,1 м2 (синтетична мембрана)
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Оріхівське шосе.10
Дата доставки: 05 лютого 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 3 971 114,54
UAH з ПДВ
3 875 683,38
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» 3 978 424,78
UAH з ПДВ
3 880 267,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 14:02
Електронний підпис
25 січня 2019 14:00
МТВ_Лот_1.pdf
25 січня 2019 14:00
Пропозиція_ЛОТ_1.pdf
25 січня 2019 14:00
Технічна частина.pdf
25 січня 2019 14:00
Довіреності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
Переможець 3 875 683,38
UAH з ПДВ
30 січня 2019 14:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2019 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
3 875 683,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 10:18
ЕВРИКА 204.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 12:12
ДУ №4 договір 204-ТБ-19 від 14.02.19.pdf зміни до договору
26 березня 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 12:11
ДУ №3 договір 204-ТБ-19 від 14.02.19.pdf зміни до договору
26 березня 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:52
Додаткова угода 2_до дог. 204ТБ-19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:51
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 13:16
ДОДАТКОВА УГОДА 1 ЕВРИКА 204.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 13:15
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 13:31
ДОГОВІР ЕВРИКА 204 ТБ19 3875683.pdf укладений
14 лютого 2019 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ціна договору становить 3764655,90 грн.
Номер договору про закупівлю: 204 ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 204 ТБ/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 204 ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перетворення КУ на КНП
Номер договору про закупівлю: 204 ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 204 ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 204 ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 404 824,06
UAH (в тому числі ПДВ 288 166,06 UAH)