Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

анкер закладний АЗ-2
Очікувана вартість
5 554 260,00 UAH
UA-2019-01-10-001945-c b7632109497741dca550b201af6ddf9e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

РУСЛАН ПРИХОДЬКО

+380674106079 prihodko1313@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ"
Код ЄДРПОУ: 00282406
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Маяковского, буд. 78
Контактна особа: РУСЛАН ПРИХОДЬКО
+380674106079
prihodko1313@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 23:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 01:00
Початок аукціону: 23 січня 2019 14:18
Очікувана вартість: 5 554 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 542,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


Для пружних колійних скріплень КПП-5
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 тисяч штук
Анкер закладний АЗ-2 для пружних колійних скріплень КПП-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Маяковського,78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 січня 2019  —  10 лютого 2019
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-001945-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МЕХАНІКА АТ", Код ЄДРПОУ:42035120
Дата подання: 14 січня 2019 11:34
Усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимагаємо усунути порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- порушень щодо оприлюднення інформації про закупівлю, в частині строків та порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. При цьому згідно частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро (4 284 448,7 грн. станом на 10.01.2019 р.), курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
- порушень щодо строків для подання тендерних пропозицій, який відповідно до статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу, а у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення.
Крім того відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Тендерна документація не дивлячись на те, що має чітке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника взагалі не містить виразу "або еквівалент", що обмежує коло потенційних учасників торгів, та є їх дискримінацією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2019 15:55
Роз’яснення щодо вимоги UA-2019-01-10-001945-c.c1
Номер вимоги: UA-2019-01-10-001945-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ, Код ЄДРПОУ:41022885
Дата подання: 15 січня 2019 12:46
Вимога
Вимога

Вимагаємо внести зміни до ДОКУМЕНТАЦІЇ щодо закупівлі анкеру закладного АЗ-2 (ДК-021:2015 – 44530000-4 «Кріпильні деталі») в Додатку 6 Проект договору поставки розділ 7 п. 7.2 Покупець здійснює оплату за поставлений Товар протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня його отримання на свій склад, що не відповідає заяві Голови правління АТ «Укрзалізниця» Є. Кравцова на сайті компанії про терміни розрахунків за поставлений товар.
В наступній редакції : Покупець здійснює оплату за поставлений Товар протягом 10 (десяти) банківських днів з дня його отримання на свій склад.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2019 16:06
Вимога для Замовника є економічно не обгрунтованою
Номер вимоги: UA-2019-01-10-001945-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МЕХАНІКА АТ", Код ЄДРПОУ:42035120
Дата подання: 17 січня 2019 13:00
Вимога про усунення порушень закону
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Тендерна документація не дивлячись на те, що має чітке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника взагалі не містить виразу "або еквівалент", що обмежує коло потенційних учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2019 20:02
Товариство виготовляє продукцію згідно заявки замовника в якому чітко зазначено тип шпали СБ-3-0 з" Анкером АЗ-2"тому виготовлення шпал з еквівалентом даного анкера не можливе.
Номер вимоги: UA-2019-01-10-001945-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АТ МЕХАНІКА", Код ЄДРПОУ:23721759
Дата подання: 28 січня 2019 10:18
Вимога надати роз'яснення
ПрАТ «Коростенський завод ЗБШ», окрім всієї іншої продукції, здійснює виробництво шпал залізобетонних попередньо напружених для залізниць колії 1520 і 1435 мм. за ДСТУ Б В.2.6-209:2016. В п. 5.18 вищезазначених ДСТУ чітко зазначено, що при виробництві шпали типу СБ3 можуть використовуватися анкери закладні металеві АЗ-1 або АЗ-2. Враховуючи вищезазначене, прошу надати роз’яснення, чому ПрАТ «Коростенський завод ЗБШ» здійснює закупівлю лише і тільки анкера закладного АЗ-2 для шпали типу СБ3 не дивлячись на значну різницю в ціні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2019 12:42
ДСТУ Б В.2.6-209:2016. в п. 5.18 зазначено: "Для шпал типу СБ3 слід застосовуват анкери закладні металеві АЗ-1 або АЗ-2 відповідно до марки скріплення згідно з чинною нормативно технічною документацією."
Ключовими словами є "відповідно до марки скріплення".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АТ МЕХАНІКА" 4 626 780,00
UAH з ПДВ
4 626 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ 5 550 720,00
UAH з ПДВ
5 550 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВАНТ-ГАРДЕ 5 554 260,00
UAH з ПДВ
5 554 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 11:42
Електронний підпис
21 січня 2019 11:39
Тендерна пропозиція.pdf
21 січня 2019 11:39
ПДВ свідоцтво.pdf
21 січня 2019 11:39
Наказ на директора.pdf
21 січня 2019 11:39
Лист-згода.pdf
21 січня 2019 11:39
Лист гарантія.pdf
21 січня 2019 11:39
Виписка з статистики.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 12:32
Електронний підпис
18 січня 2019 12:30
Лист згода.PDF
18 січня 2019 12:30
Проект договору.PDF
18 січня 2019 12:30
Довідка ст 17.PDF
18 січня 2019 12:30
Листи відгуки.PDF
18 січня 2019 12:30
Видаткові накладні.PDF
18 січня 2019 12:30
Договра поставок.PDF
18 січня 2019 12:30
Витяг ЄДРПОУ.PDF
18 січня 2019 12:30
Сертифікат ISO.PDF
18 січня 2019 12:30
Паспорт (етикетка).PDF
18 січня 2019 12:30
Гарантійний лист.PDF
18 січня 2019 12:30
Договір купівлі ТУ.PDF
18 січня 2019 12:30
Технічні умови.PDF
18 січня 2019 12:30
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

20 січня 2019 23:21
Електронний підпис
20 січня 2019 23:19
ТУ АНКЕР.pdf
20 січня 2019 23:19
тендерна пропозиція.pdf
20 січня 2019 23:19
сертифікат відпов.pdf
20 січня 2019 23:19
секртифікат iso.pdf
20 січня 2019 23:19
паспрт (етикетка).pdf
20 січня 2019 23:19
лист-згода.pdf
20 січня 2019 23:19
Лист відгук Дженко-ю.PDF
20 січня 2019 23:19
Лист відгук БРАШ.JPG
20 січня 2019 23:19
Договір куп-прод ту.pdf
20 січня 2019 23:19
Договір Дженко-Ю.pdf
20 січня 2019 23:19
Договір Браш.pdf
20 січня 2019 23:19
довідка транспорт.pdf
20 січня 2019 23:18
виписка.pdf
20 січня 2019 23:18
Видаткова Дженко-Ю.pdf
20 січня 2019 23:18
Видаткова БРАШ.pdf
20 січня 2019 23:18
Акт протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АТ МЕХАНІКА"

ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ

ТОВ АВАНТ-ГАРДЕ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АТ МЕХАНІКА"
#23721759
Відхилено 4 626 780,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 16:21
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ
#41022885
Переможець 5 550 720,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 17:55

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ
#41022885
5 550 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 11-008-19 від 01.02.19.pdf укладений
01 лютого 2019 16:49