Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 208 820,00 UAH
UA-2019-01-10-001580-c e5a2d2f524c24d87a905e3e0c46e581b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хорюк Руслана Валеріївна

+380990233609 stor-misk-r@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062179
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Хорюк Руслана Валеріївна
+380990233609
stor-misk-r@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 11:14
Очікувана вартість: 1 208 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 044,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Бензин А 92- 4300 л. Бензин А 95 - 12541 л. Дизельне паливо - 21543 л.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38384 л
Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59000, Україна, Чернівецька обл., Сторожинець, Грушевського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 16:28
ТД нафта і дистиляти 2019 рік.doc
10 січня 2019 16:28
Протокол №6.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-001580-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 04 лютого 2019 17:48
Вимога , щодо неправомірності відхилення Учасника ВОГ КАРД протокол №28
Учасник торгів ТзОВ "ВОГ КАРД" вважає неправомірним відхиленням нашої пропозиції , номер закупівлі UA-2019-01-10-001580-c, згідно Протоколу замовника №28 від 04.02.2019 року Сторожинецька міська рада по наступних недоліках :
- "інформаційну довідку подано на іншого учасника " - Інформаційна довідка про наявність матеріально технічної бази однакова для всіх замовників , оскільки підтверджує і надає перелік наявної матеріально-технічної бази необхідної для виконання і забезпечення зобов'язань із постачання товарів по ДК 012:2015:09130000-9 Нафта і дистеляти (бензин, дизельне паливо). В наданій Інформаційній довідці про наявність матеріально технічної бази допущена помилка в частині де вказано відстань від Великого Кучерово до АЗС Сторожинця, яка не впливає на загальний зміст довідки і не можу бути класифікована , як адресна, оскільки правильно вказано адресу АЗС в м. Сторожинець (вимога Замовника) та наявний повний перелік обладнання необхідного для запезпечення виконання умов Замовника. Враховуючи вище наведене та згіно вимог тендерної документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , ч. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції : Допущені учасниками наступні формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, не призводять до відхилення пропозицій, а саме - технічні помилки та описки, не є підставою для відхилення Учасника ТзОВ "ВОГ КАРД"
- "в технічних вимогах, не конкретизивоно марку дизельного палива, а вказані обидві -Євро-4 та Євро-5"- з 01 січня 2018 року в Україні діє вимога Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палива, яка забороняє будь які торгові операції з бензином і дизельним пальним стандарта Євро-4. Замовником були допущені помилки в складання тендерної докуметації, тому що було вказано Євро-3 та Євро-4. Відповідно учасником ТОВ"ВОГ КАРД" була допущена технічна, несуттєва помилка в довідці про технічні вимоги де вказано ЄВРО-4. ВВраховуючи вище наведене та згіно вимог тендерної документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , ч. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції : Допущені учасниками наступні формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, не призводять до відхилення пропозицій, а саме - технічні помилки та описки, не є підставою для відхилення Учасника ТзОВ "ВОГ КАРД"
- "інформація щодо відповідності учасника вимогам статті 17 Закону не датована "- уважно вивчивши вимоги тендерної документації Сторожинецька міська рада , номер закупівлі UA-2019-01-10-001580-c, в жодному з розділів вимог до закупівлі UA-2019-01-10-001580-c не вказано, що довдіки учасників повинні бути обов'язково датовані, на момент і на дату 24.01.2019 завантаження інформація щодо відповідності учасника вимогам статті 17 Закону Учасник ТзОВ "ВОГ КАРД" підвердив свою відповідність вимогам статті 17 Закону надавши відповідну інформацію завірену підписом і печаткою. При складанні інформації, Учасник ТзОВ "ВОГ КАРД" вказав виключно достовірні відомості, які містяться відносно нього в єдиних / державних реєстрах та інших документах (базах даних тощо), згідно з чинним законодавством та можуть бути перевірені Замовником Сторожинецька міська рада особисто.
Враховуючи вище наведені аргументовані підтвердження і заперечення, учасник ТзОВ "ВОГ КАРД" вважає неправомірним відхиленням його пропозиції замовником Сторожинецька міська рада , закупівля UA-2019-01-10-001580-c, а ставлення упередженним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2019 17:03
В протоколі № 29 від 05.02.2019 р.

Документи

06 лютого 2019 17:03
Протокол №29.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-11-000028 ● e4094817402a4cc2a929ca023c305a6a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2020 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
11.01.2020 № 2

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 11 січня 2020 року № 2

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-01-10-001580-c від 10.01.2019 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку,оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Сторожинецькою міською радою усунуті виявлені порушення шляхом розірвання Договору № 125 від 25.02.2019 р. по закупівлі Нафти і дистилятів за процедурою ВІДКРИТІ ТОРГИ по ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти на 2019 рік

2020-01-29 14:47:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-04-24 11:59:51

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 1 010 353,51
UAH з ПДВ
1 010 353,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРО НАФТА К М" 1 067 690,75
UAH з ПДВ
1 067 690,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 17:39
Електронний підпис
24 січня 2019 17:39
Електронний підпис
24 січня 2019 17:38
АЗС- ВОГ КАРД.pdf
24 січня 2019 17:38
STATUT-26-06-18.pdf
24 січня 2019 17:38
PROT-STVOR-25-06-18.pdf
24 січня 2019 17:38
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf
24 січня 2019 17:38
Наказ Йоржик.pdf
24 січня 2019 17:38
Документи- СМР.pdf
24 січня 2019 17:38
Пропозиція-СМР.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 11:42
IMG-f9dcac7d3acb0303d7f598283aba5c30-V.jpg
08 лютого 2019 11:42
IMG-dd05deca10427fbe00fcd17351989568-V.jpg
25 січня 2019 15:03
ТП.pdf
25 січня 2019 15:03
ТВ.pdf
25 січня 2019 15:03
ст17.pdf
25 січня 2019 15:03
серт_паспорти.pdf
25 січня 2019 15:03
прот2.pdf
25 січня 2019 15:03
проект_договору.pdf
25 січня 2019 15:03
працівники.pdf
25 січня 2019 15:03
право підпису.pdf
25 січня 2019 15:03
наказ1.pdf
25 січня 2019 15:03
наказ 27.pdf
25 січня 2019 15:03
МТбаза.pdf
25 січня 2019 15:03
лист_згода.pdf
25 січня 2019 15:03
лист гарантія.pdf
25 січня 2019 15:03
дозволи.pdf
25 січня 2019 15:03
дов_санкц.pdf
25 січня 2019 15:03
дов_банк.pdf
25 січня 2019 15:03
дов_ ліц.pdf
25 січня 2019 15:03
витяг ПДВ.pdf
25 січня 2019 15:03
виписка з ЄДР....pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "ЄВРО НАФТА К М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Відхилено 1 010 353,51
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 15:08
ТОВ "ЄВРО НАФТА К М"
#40778520
Переможець 1 067 690,75
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 17:21

Документи

04 лютого 2019 15:08
Електронний підпис
04 лютого 2019 15:07
Протокол № 28.pdf

Документи

07 лютого 2019 17:21
Електронний підпис
07 лютого 2019 17:20
Протокол №32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРО НАФТА К М"
#40778520
1 067 690,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2019 17:21
Електронний підпис
07 лютого 2019 17:20
Протокол №32.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 13:41
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 13:41
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 13:40
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 16:08
Протокол №39 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2020 16:08
Додаткова угода 3 77 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2020 16:08
2_Додаткова угода 3 77.pdf укладений
29 січня 2020 16:08
1_Протокол №39.pdf укладений
29 січня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 15:56
Додаткова угода 2 76 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2020 15:56
Додаткова угода 2 76.pdf укладений
29 січня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 11:01
Протокол №30 (1).pdf зміни до договору
22 січня 2020 11:00
Додаткова угода №57 (1).pdf зміни до договору
22 січня 2020 11:00
2_Додаткова угода №57.pdf укладений
22 січня 2020 11:00
1_Протокол №30.pdf укладений
22 січня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 10:51
Протокол №5 (1).pdf зміни до договору
22 січня 2020 10:51
Додаткова угода №56 (1).pdf зміни до договору
22 січня 2020 10:51
1_Додаткова угода №56.pdf укладений
22 січня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 17:19
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
03 січня 2020 17:19
Протокол №5 (2) (1).pdf зміни до договору
03 січня 2020 17:19
2_Протокол №5.pdf укладений
03 січня 2020 17:18
1_Додаткова угода №2.pdf укладений
03 січня 2020 17:18
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:45
Додаткова угода 1593 до 125 (1) (2).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:44
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:40
Додаткова угода 1593 до 125 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:40
1_Додаткова угода 1593 до 125.pdf укладений
28 грудня 2019 09:39
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 11:13
Додаткова угода 1355 (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 11:13
Протокол №259 (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 11:13
2_Протокол №259.pdf укладений
13 грудня 2019 11:12
1_Додаткова угода 1355.pdf укладений
13 грудня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 14:19
Догоір 125.pdf укладений
25 лютого 2019 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ч.4 ст. 36 Закону, без зміни кількості (обсягу) та якості товарів після внесених змін Протокол № 259 від 12.12.2019 р
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1355
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5 ст. 36 Закону
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1593
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 5 ст. 36 Закону
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1593
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі Протокол № 5 від 03.01.2020 р
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 5 п. 4 ст. 36 Закону збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Протокол № 5 від 03.01.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ч. 4 ст. 36 Закону, узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) . Протокол № 30 від 21.01.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 57
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України :"зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника". Обсяг зменшиться на 2010 л.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України : "узгоджена зміна ціни в бік зменшення ( без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Розірвання договору № 125 від 25.02.2019 р. Протокол № 39 від 28.01.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/77
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 923 168,75
UAH (в тому числі ПДВ 153 861,46 UAH)