Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водовідведення
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2019-01-10-001336-c 0c73c4c4b1794371bd2a0a9376034e74
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена

+380536639020 tkom@kdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Код ЄДРПОУ: 05385631
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчуг, вул. Першотравнева, 20
Контактна особа: Елена
+380536639020
tkom@kdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Свого часу всі мережі водопостачання та водовідведення університету були передані на баланс Комунального підприємства „Кременчукводоканал” Кременчуцької міської ради, що дозволило економити бюджетні кошти на їх утриманні. В зв’язку з цим до вводу у споруди та корпуси КрНУ мережі належать КП „Кременчукводоканал”, яке забезпечує постачання води та водовідведення. У місті Кременчук дане підприємство є єдиним постачальником. Відповідно до пункту 143 зведеного переліку суб’єктів природних монополій станом на 30.11.2018, який розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України відповідно до ст.5 Закону України „Про природні монополії”, КП „Кременчукводоканал” Кременчуцької міської ради займає монопольне становище в Полтавській області на ринку централізованого водопостачання та водовідведення. Враховуючи викладене, та відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі”, можна зазначити, що послуги з водовідведення для Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського можуть бути надані лише одним учасником – Комунальним підприємством „Кременчукводоканал” Кременчуцької міської ради, в зв’язку з чим застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 15:42
Оскарження наміру укласти договір: 16 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24000 метр кубічний
Водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, за місцезнаходженням об'єктів замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

10 січня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03361655
Переможець 210 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2019 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2019 15:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03361655
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 15:49
dod.ugoda2-22-145.pdf укладений
27 вересня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 15:33
dod.ugoda1-36-171.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 15:31
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 15:26
dod.ugoda1-36-170.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 15:24
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2019 10:08
Дод. угода № 1-36-30 (водовідв) 2019.pdf зміни до договору
12 березня 2019 10:04
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 09:27
Дог-Водоканал-Стоки.pdf укладений
18 січня 2019 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифів у бік збільшення
Номер договору про закупівлю: 52/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З 23.09.2019 року тариф на послугу з централізованого водовідведення 8,75 грн. за 1 м. куб., крім того ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 52/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-36/170
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується на 13232,58 грн і становить 196767,42 грн., у тому числі ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 52/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-36/171
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 196 767,42
UAH (в тому числі ПДВ 32 794,57 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з використанням заявлених обсягів закупівлі та необхідністю проведення нової тендерної процедури.