Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Готові текстильні вироби
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2019-01-10-001171-c fce0da0574cd4d838864c7373ae03949
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Стародубцева Ніна Володимирівна

+380969275664 mar-extreme@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Парк культури і відпочинку "Екстрим-парк"
Код ЄДРПОУ: 41869770
Місцезнаходження: 87523, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Карпінського, 90
Контактна особа: Стародубцева Ніна Володимирівна
+380969275664
mar-extreme@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 15:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 15:05
Початок аукціону: 23 січня 2019 15:24
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 шт
Готові текстильні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87523, Україна, Донецька область, МАРІУПОЛЬ, КАРПІНСЬКОГО,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2019 15:00
Проект договора .doc
10 січня 2019 15:00
ТЕХ. ЗАДАНИЕ.docx
10 січня 2019 15:00
Untitled.FR12.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-001171-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Винокурова Олена Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3074818600
Дата подання: 24 січня 2019 21:21
Безпідставне визначення переможця ФОП Коротченко А.А.
Вважаю рішення визначення переможцем ФОП Коротченко А.А. безпідставним на основі того, що в період подачі пропозицій ФОП Коротченко А.А у складі своєї тендерної пропозиції не надав в сканованому вигляді наступні документи:
1. Згідно документу: Технічне завдання для участі в електронних торгах по системі «ProZorro» КЗ ПКВ «Екстрим-парк» по закупівлі тентового покриття для атракціонів у м.Маріуполі, ФОП Коротченко А.А. не виконав умови п 1.9. Характеристики та властивості:
Якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, діючим на території України стандартам, вимогам до якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником під час надання цінової пропозиції сертифікатом якості та/або паспортом або іншим документом у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства-виробника.
ДОКУМЕНТ НЕ НАДАНИЙ.
2. Згідно документу: Технічне завдання для участі в електронних торгах по системі «ProZorro» КЗ ПКВ «Екстрим-парк» по закупівлі тентового покриття для атракціонів у м.Маріуполі, ФОП Коротченко А.А. не виконав умови п.2.1. Кваліфікаційні вимоги та спосіб їх підтвердження:
-Копія паспорту (для фізичних осіб-підприємців) *
-Копія довідки про присвоєння індивідуального податкового номеру (для фізичних осіб-підприємців) *
-Контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон); *
- Копії Ліцензій, дозволів, декларацій відповідності та інших дозвольних документів, необхідних для надання послуг, визначених у Технічному завданні замовника, у випадках, передбачених чинним законодавством України.
ДОКУМЕНТИ НЕ НАДАНІ
Тобто ФОП Коротченко А.А. не виконав умови наведені згідно технічному завданню 39520000-3 Готові текстильні вироби згідно тендера: Закупівля UA-2019-01-10-001171-c і не може бути визначеним переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2019 17:08
Шановна Винокурова Олена Сергіївна !
Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі ProZorro інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок та умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відносно закупівлі № UA-2019-01-10-001171-c за ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби, вимоги до учасника цієї закупівлі були складені з метою відбору добросовісного постачальника та виконавця даних робіт та з урахуванням необхідних вимог нашого КЗ ПКВ Екстрим-парку. Основними принципами здійснення закупівель для нас є : добросовісна конкуренція, відкритість та максимальна економія. Дана Процедура закупівлі є допороговою, порядок здійснення допорогових закупівель затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. Наказ є локальним актом, а не нормативно-правовим актом. Стосовно участника, якого тендерний комітет одноголосно оголосив переможцем данної закупівлі були враховані усі ризики, але ціна яка запропонована ним, найбільш нас задовольняє , також учасником –переможцем станом на 24.01.2019р. надані всі необхідні документи , яких не було у складі тендерної пропозиції. Рішення тендерного комітету стосовно переможця данної закупівлі вже прийнято. Сподіваємось на Ваше порозуміння стосовно рішення нашого тендерного комітету.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-01-10-001171-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Винокурова Олена Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3074818600
Дата подання: 25 січня 2019 22:43
помилкове визначення переможцем ФОП Коротченко А.А.
ФОП Коротченко А.А не надав ТА НЕ ЗАВАНТАЖИВ У СИСТЕМУ ПРОЗОРО у складі своєї пропозиції документи, які Замовник вимагав надати згідно тендерної документації НА МОМЕНТ ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:Технічне завдання ля участі в електронних торгах по системі «ProZorro» КЗ ПКВ «Екстрим-парк» по закупівлі тентового покриття для атракціонів у м.Маріуполі.
1. Якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, діючим на території України стандартам, вимогам до якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником під час надання цінової пропозиції сертифікатом якості та/або паспортом або іншим документом у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства-виробника.
2. * Копія паспорту (для фізичних осіб-підприємців)
3. * Копія довідки про присвоєння індивідуального податкового номеру (для фізичних осіб-підприємців)
4. * Контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон);
5. * Копії Ліцензій, дозволів, декларацій відповідності та інших дозвольних документів, необхідних для надання послуг, визначених у Технічному завданні замовника, у випадках, передбачених чинним законодавством України.
Вважаю, визначення переможцем ФОП Коротченко А.А, помилковим, бо він НЕ ВИКОНАВ умови тендерної документації Закупівля UA-2019-01-10-001171-c.
Документи не були надані та не були завантажені в систему ПРОЗОРО.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 27 січня 2019 13:50
Причина: доповнення
Номер вимоги: UA-2019-01-10-001171-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Винокурова Олена Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3074818600
Дата подання: 27 січня 2019 13:51
помилкове визначення переможцем ФОП Коротченко А.А.
Шановний Замовник!
ФОП Винокурова О.С. має великий досвід участі в тендерах у системі Прозоро. Маю велику кількість виконаних робіт в даному напрямку, виготовлення тентів як для парків розваг, автотранспорту, військових частин тощо.
Ви посилаєтесь на те, що Основними принципами здійснення закупівель для вас є : добросовісна конкуренція, відкритість та максимальна економія. Так я хочу сказати, що ціна – це лише один із ознак доброякісної конкуренції, ще є такі фактори як:
-документарна підготовка
-та підтвердження якості, кількості, строків товарів (послуг), які будуть надаватись
-відкритість, яка полягає в тому, що кожен може зайти в систему Прозоро та побачити документи, які надав Учасник
ФОП Коротченко А.А. не надав та не завантажив значної частини документів, що була прописана у Вашій тендерній документації, з чого не можна зробити висновків ні про ту якість, яку він пропонує, ні проаналізувати документи, що підтверджуюсь особу ФОП Коротченко А.А.

ФОП Коротченко А.А не надав ТА НЕ ЗАВАНТАЖИВ У СИСТЕМУ ПРОЗОРО у складі своєї пропозиції документи, які Замовник вимагав надати згідно тендерної документації НА МОМЕНТ ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:Технічне завдання ля участі в електронних торгах по системі «ProZorro» КЗ ПКВ «Екстрим-парк» по закупівлі тентового покриття для атракціонів у м.Маріуполі. 1. Якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, діючим на території України стандартам, вимогам до якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником під час надання цінової пропозиції сертифікатом якості та/або паспортом або іншим документом у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства-виробника. 2. * Копія паспорту (для фізичних осіб-підприємців) 3. * Копія довідки про присвоєння індивідуального податкового номеру (для фізичних осіб-підприємців) 4. * Контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон); 5. * Копії Ліцензій, дозволів, декларацій відповідності та інших дозвольних документів, необхідних для надання послуг, визначених у Технічному завданні замовника, у випадках, передбачених чинним законодавством України. Вважаю, визначення переможцем ФОП Коротченко А.А, помилковим, бо він НЕ ВИКОНАВ умови тендерної документації Закупівля UA-2019-01-10-001171-c. Документи не були надані та не були завантажені в систему ПРОЗОРО.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2019 10:23
Шановна Олена Сергіївна! Рішення тендерного комітету стосовно переможця данної закупівлі вже прийнято. Ще раз сподіваємось на Ваше порозуміння.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коротченко А.А. 157 500,00
UAH
110 000,00
UAH
Документи
ФОП Винокурова Олена Сергіївна 154 322,00
UAH
139 999,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 січня 2019 09:34
15481422980431756470321.jpg
22 січня 2019 09:34
1548142275943-1708273962.jpg
22 січня 2019 09:34
1548142241606138260188.jpg
22 січня 2019 09:34
1548142204867-1958415663.jpg
22 січня 2019 09:34
1548142162735940056622.jpg
22 січня 2019 09:34
1548142112892758343594.jpg

Публічні документи

17 січня 2019 08:37
Проект договору.pdf
17 січня 2019 08:37
Паспорт.pdf
17 січня 2019 08:37
ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коротченко А.А.

ФОП Винокурова Олена Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коротченко А.А.
#2799909479
Переможець 110 000,00
UAH
24 січня 2019 14:45

Документи

24 січня 2019 14:44
Untitled.FR12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коротченко А.А.
#2799909479
110 000,00
UAH
Документи

Документи

24 січня 2019 14:44
Untitled.FR12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Untitled.FR12.pdf зміни до договору
05 березня 2019 09:11
Untitled.FR12.pdf зміни до договору
04 лютого 2019 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML