Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of secondary school of I degree on the street.Petlyury Simon (Chernyakhovskogo) 17-B in the city of Brovary, Kyiv region (Construction work) (code DK 021: 2015 - 45214000-0 Construction of educational and research institutions)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська область обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15 |
Контактна особа: |
Карпенко Валентина Степанівна +380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Решетова Світлана Ігорівна +380459460413 brovaru-ugkg@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Management of construction, housing and communal complex, infrastructure and transport of Brovary City Council |
National ID: | 26146617 |
Contact point: |
Karpenko Valentyna Stepanovna +380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua |
Additional contacts: |
Reshetova Svetlana Igorevna +380459460413 brovaru-ugkg@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2019 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2019 14:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2019 14:25 |
Початок аукціону: | 19 березня 2019 14:06 |
Очікувана вартість: | 274 002 614,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1370000 UAH |
Publication date: | 10 січня 2019 14:20 |
Enquiries until: | 01 лютого 2019 14:25 |
Complaints submission until: | до 07 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 лютого 2019 14:25 |
Information
Estimated total value: | 274 002 614 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 150 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,05 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Оскільки предметом закупівлі є будівництво складного, соціально важливого об'єкту, Замовником встановлено критерії, які забезпечать участь в торгах учасників які можуть якісно виконати ці роботи. Сертифікація управління якістю в системі ISO для підприємств є не обов'язковою в Україні, але в той же час ці стандарти рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якості та системи екологічного управління. Компанії, які отримали сертифікати ISO 9001 та ISO 14001, відповідають міжнародним вимогам, мають відповідність всіх виробничих і бізнес – процесів міжнародним стандартам, мають ефективне функціонування системи менеджменту якості вироблених в організації продукції, робіт або послуг, їх відповідності екологічним стандартам. Вимога щодо наявності в Учасника сертифікатів Системи управління якістю (стандарт ISO серії 9001) та Системи екологічного управління (стандарт ISO серії 14001) гарантує спроможність Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність виконання робіт протягом усього часу будівництва; забезпечення упевненості в тому, що всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт знаходяться під контролем кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного та своєчасного виконання робіт, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Звертаємо Вашу увагу, що дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Своєчасно отримати зазначені сертифікати якості ISO може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів. Крім того, обов’язковою умовою для отримання сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, тобто суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг (виконанні робіт) дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик для замовника.
Наявність в учасника торгів сертифікатів якості ISO 9001:2015, SO14001:2015 вимагається замовником з метою належного підтвердження якісного виконання договору, а не з метою обмеження кількості потенційних учасників.
Слід зазначити, що відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю робіт «Будівництво загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-Б, в м. Бровари, Київської області (Будівельні роботи) (КОД ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» оголошуються замовником не вперше ( в 2018 році оголошення UA-2018-10-12-002035-b) . Вимога щодо наявності в учасників сертифікатів якості ISO 9001:2015, SO14001:2015 також була прописана в тендерній документації попередніх торгів, тобто в потенційних учасників, які мали намір прийняти участь в закупівлі, було достатньо часу для отримання відповідних сертифікатів.
Враховуючи вищезазначене не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.»
Відповідно до тендерної документації довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази надається згідно встановленої форми. Колонку в якій зазначається марка та термін експлуатації машин також необхідно заповнити. Запитувану інформацію учасник можете підтвердити офіційним листом від орендодавця.
Вимоги про усунення порушення
Ретельно вивчивши тендерну документацію нами було виявлено невідповідність у Ваших вимогах, а саме -
У пп.5.3. п.5 розділу ІІІ Тендерної Документації встановлено вимогу - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база використовується на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (оренда, лізинг, надання послуг техніки, інше) – надаються відповідні скан- копіії з оригиналів договорів у повному обсязі з актами приймання-передачі.
Зазначимо, що у разі використання техніки за договором надання послуг техніки, сама техніка не передається, а тому за такими договорами неможливо подати акти приймання-передачі. Нами у нашій діяльності використовується техніка за договором надання послуг техніки, а тому ми просимо або видалити вимогу щодо надання актів приймання-передачі або змінити вимогу наступним чином -
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база використовується на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (оренда, лізинг, надання послуг техніки, інше) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі також надаються акти приймання-передачі за цими договорами окрім випадку коли техніка використовується за договором надання послуг техніки.
В п.п. 5.7. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації: зазначено, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз'яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.»
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї та/або видаткові накладні та/або акти приймання-передачі тощо (для іншого інвентарю та обладнання).
Виходячи з вищезазначеного, Замовник торгів обмежує права учасника, оскільки не лише свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна) підтверджує право власності, дана інформація може бути підтверджена наданням договорів купівлі продажу, видатковими накладними та ін. документами згідно чинного Законодавства України. Просимо викласти даний пункт тендерної документації у наступній редакції:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та/або договорів купівлі-продажу (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності та/або договорів купівлі-продажу (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї та/або видаткові накладні та/або акти приймання-передачі тощо (для іншого інвентарю та обладнання) чи ін. підтверджуючі документи згідно діючого Законодавства України.
Згідно із законодавством України усі транспортні засоби повинні бути зареєстровані. Транспортні засоби реєструються за юридичними та фізичними особами в сервісних центрах МВС. Власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі – власники) зобов'язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання, митного оформлення чи тимчасового ввезення на територію України. Строк державної реєстрації продовжується у разі подання документів, які підтверджують відсутність можливості своєчасного її проведення (хвороба, відрядження або інші поважні причини).
Нотаріально посвідчені договори купівлі-продажу (міни,поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, являються документами на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб;
Згідно п. 1 частини першої статті 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон1) визначено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі – державна реєстрація прав) – офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав).
Згідно п. 2 частини першої статті 2 Закону Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує обробку, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав;
Отже, укладений в установленому законом порядку договір купівлі - продажу, предметом якого є нерухоме майно, відповідно ст. 27 Закону являється одним із документів на підставі яких здійснюються реєстраційні дії.»
В розділі 6, пункт 9 ТД, зазначено,що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати розрахунок загальновиробничих витрат по підприємству за попередній рік, попереднім роком є 2018, але фінансова звітність за попередній рік подається до 28.02.2019 року, а декларація з податку на прибуток протягом 60 днів з дня закінчення податкового року, п.49.18.3 ПКУ, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, наприклад: -надати розрахунок загальновиробничих витрат по підприємству за 2017 рік.
Враховуючи Вашу вимогу тендерним комітетом внесено відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідно частини другої ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Окрім того, хочу перепросити учасника який звернувся із вимогою 01.02.2019 ID: UA-2019-01-10-001000-C.B5.за розміщення відповіді не на Вашу вимогу. Ваша вимога буде розглянута тендерним комітетом в термін установлений Законом .
Відповідно частини другої ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-21-000023 ● 6cb4140a9e474a85b336131baea7cbf9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2019 10:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2019 № 81
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-01-10-001000-c 10.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-15 17:26:40
Роз'яснення щодо висновку
У з`вязку із неможливістю на даному етапі закупівлі внести зміни до тендерної документації просимо Вас надати роз`яснення як діяти замовнику у даній ситуації, тобто яким чином усунути порушення зазначене у висновку.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Державної аудиторської служби України викладеного у висновку № UA-M-2019-03-21-000023 тендерним комітетом прийнято рішення скористатись правом частини 8 ст. 7 Закону і надати інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень у вигляді протоколу, що додається.
2019-04-16 18:57:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАТФОРМА БУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Подолжилбуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Черкасиміськбуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Хозхімсервіс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2019 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Хозхімсервіс |
257 588 593,09
UAH з ПДВ
|
130 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Подолжилбуд |
254 452 798,54
UAH з ПДВ
|
197 999 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" |
273 984 376,06
UAH з ПДВ
|
198 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Черкасиміськбуд |
252 530 837,50
UAH з ПДВ
|
209 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Хозхімсервіс #24157485 |
Переможець |
130 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 18:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 09:17
|
оплата_школа.pdf | укладений |
21 липня 2020 09:15
|
ДУ _15 до дог. _158-19.pdf | укладений |
21 липня 2020 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2020 15:03
|
ДУ _14 до дог. _158-19.pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 14:39
|
ДУ _13 до дог. _158-19.pdf | зміни до договору |
18 березня 2020 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 10:42
|
ДУ _12 до дог. _158-19.pdf | зміни до договору |
23 січня 2020 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 09:57
|
ДУ _11 до дог. _158-19.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 11:23
|
ДУ_10 до дог. _158-19.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 10:12
|
ДУ _9 до дог. _158-19.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2019 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 09:11
|
ДУ _8 до дог. _158-19.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 15:22
|
ДУ _7до дог. _158-19.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2019 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2019 09:43
|
ДУ _6 до дог. _158-19.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2019 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2019 09:00
|
ДУ _5 до дог. _158-19.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2019 08:59
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2019 08:53
|
ДУ _4 до дог. _158-19.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2019 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2019 16:09
|
ДУ _3 до дог.158-19 від 06.05.2019.pdf | зміни до договору |
14 червня 2019 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2019 14:01
|
ДУ_2 до дог. _158-19.pdf | зміни до договору |
11 травня 2019 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2019 16:02
|
ДУ _1 до дог. від 158-19.pdf | зміни до договору |
08 травня 2019 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 13:17
|
Дог. _158-19 від 06.05.19.pdf | зміни до договору |
06 травня 2019 13:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначено суму фінансування на 2019 рік згідно рішення Броварської міської ради №1225-50-07 від 20.12.2018 року та внесено зміни в банківські реквізити замовника |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 158/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в графік виконання робіт (Додаток 2 до договору № 158/19 від 06.05.2019) |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 158/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п..3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 7.4.4. і п.12.1 Договору внесено зміни до кошторисної документації без зміни суми договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 158/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено суму фінансування на 2019 рік. Сума фінансування складає - 27 246 400.00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п..3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 7.4.4. і п.12.1 Договору внесено зміни до кошторисної документації без зміни суми договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума фінансування на 2019 рік складає 27 738 800,00 |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума фінансування на 2019 рік складає 32138800,00 |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено суму фінансування в 2019 році. Сума фінансування становить - 32 316 689,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено суму фінансування на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи фактичні обсяги видатків замовника- визначено суму фінансування на 2019 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк дії договору на виконання зобов'язань щодо виконання робіт, у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи фактичні обсяги видатків замовника, визначено суму фінансування на 2020 |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено суму фінансування на 2020 рік. Сума фінансування складає 57 490 125.43 |
Номер договору про закупівлю: | 158/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 травня 2019 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
90 760 078,89
UAH (в тому числі ПДВ 15 126 679,81 UAH)
|
Причини розірвання договору: | у зв`язку зі зміною проектного рішення, сторони дійшли згоди зменшити ціну договору та розірвати дію Договору № 158/19 від 06.05.2019 за взаємною згодою сторін |