Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-Б, в м. Бровари, Київської області (Будівельні роботи) (КОД ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Construction of secondary school of I degree on the street.Petlyury Simon (Chernyakhovskogo) 17-B in the city of Brovary, Kyiv region (Construction work) (code DK 021: 2015 - 45214000-0 Construction of educational and research institutions)
Очікувана вартість
274 002 614,00 UAH
UA-2019-01-10-001000-c e5c9ab4316d249cdb8129ff143fec5f8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Валентина Степанівна

+380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська область обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
Контактна особа: Карпенко Валентина Степанівна
+380459452016
brovaru-ugkg@meta.ua
Додаткові контактні особи: Решетова Світлана Ігорівна
+380459460413
brovaru-ugkg@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Management of construction, housing and communal complex, infrastructure and transport of Brovary City Council
National ID: 26146617
Contact point: Karpenko Valentyna Stepanovna
+380459452016
brovaru-ugkg@meta.ua
Additional contacts: Reshetova Svetlana Igorevna
+380459460413
brovaru-ugkg@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 січня 2019 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 14:25
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 14:25
Початок аукціону: 19 березня 2019 14:06
Очікувана вартість: 274 002 614,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1370000 UAH
Publication date: 10 січня 2019 14:20
Enquiries until: 01 лютого 2019 14:25
Complaints submission until: до 07 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 лютого 2019 14:25

Information

Estimated total value: 274 002 614 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-Б, в м. Бровари, Київської області (Будівельні роботи) (КОД ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Петлюри Симона, 17 Б
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Construction of secondary school of I degree on the street.Petlyury Simon (Chernyakhovskogo) 17-B in the city of Brovary, Kyiv region (Construction work) (code DK 021: 2015 - 45214000-0 Construction of educational and research institutions)
CPV: 45214000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part12.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part11.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part10.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part09.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part08.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part07.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part04.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part03.rar
01 лютого 2019 17:13
Перелік змін ТД Школа 3.doc
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part16.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part15.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part14.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part13.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part02.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part01.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part06.rar
01 лютого 2019 17:13
дод_З_підсумкова_Відомість_ресурсів.rtf
01 лютого 2019 17:13
дод_2_обсяги_школа.rtf
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part05.rar
01 лютого 2019 17:13
дод_1_проект_дог_школа із змінами.doc
01 лютого 2019 17:13
ТД Школа 2019 зі змінами 3.doc
29 січня 2019 11:37
Перелік змін ТД Школа.doc
25 січня 2019 17:02
Перелік змін ТД Школа 2.doc
01 лютого 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part12.rar
29 січня 2019 11:36
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part12.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part12.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part12.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part11.rar
29 січня 2019 11:36
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part11.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part11.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part11.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part10.rar
29 січня 2019 11:36
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part10.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part10.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part10.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part09.rar
29 січня 2019 11:36
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part09.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part09.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part09.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part08.rar
29 січня 2019 11:36
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part08.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part08.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part08.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part07.rar
29 січня 2019 11:36
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part07.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part07.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part07.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part04.rar
29 січня 2019 11:36
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part04.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part04.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part04.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part03.rar
29 січня 2019 11:36
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part03.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part03.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part03.rar
01 лютого 2019 17:13
Перелік змін ТД Школа 3.doc
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part16.rar
29 січня 2019 11:37
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part16.rar
25 січня 2019 17:02
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part16.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part16.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part15.rar
29 січня 2019 11:37
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part15.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part15.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part15.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part14.rar
29 січня 2019 11:37
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part14.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part14.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part14.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part13.rar
29 січня 2019 11:36
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part13.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part13.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part13.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part02.rar
29 січня 2019 11:36
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part02.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part02.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part02.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part01.rar
29 січня 2019 11:36
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part01.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part01.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part01.rar
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part06.rar
29 січня 2019 11:36
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part06.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part06.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part06.rar
01 лютого 2019 17:13
дод_З_підсумкова_Відомість_ресурсів.rtf
29 січня 2019 11:36
дод_З_підсумкова_Відомість_ресурсів.rtf
25 січня 2019 17:01
дод_З_підсумкова_Відомість_ресурсів.rtf
10 січня 2019 14:20
дод_З_підсумкова_Відомість_ресурсів.rtf
01 лютого 2019 17:13
дод_2_обсяги_школа.rtf
29 січня 2019 11:36
дод_2_обсяги_школа.rtf
25 січня 2019 17:01
дод_2_обсяги_школа.rtf
10 січня 2019 14:20
дод_2_обсяги_школа.rtf
01 лютого 2019 17:13
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part05.rar
29 січня 2019 11:36
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part05.rar
25 січня 2019 17:01
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part05.rar
10 січня 2019 14:20
диск_БМР_Школа_20_10_2017.part05.rar
01 лютого 2019 17:13
дод_1_проект_дог_школа із змінами.doc
29 січня 2019 11:36
дод_1_проект_дог_школа із змінами.doc
25 січня 2019 17:01
дод_1_проект_дог_школа із змінами.doc
10 січня 2019 14:20
дод_1_проект_дог_школа.doc
01 лютого 2019 17:13
ТД Школа 2019 зі змінами 3.doc
29 січня 2019 11:36
ТД Школа 2019 зі змінами.doc
25 січня 2019 17:01
ТД Школа 2019 зі змінами.doc
10 січня 2019 14:20
ТД Школа 2019.docx
29 січня 2019 11:37
Перелік змін ТД Школа.doc
25 січня 2019 17:02
Перелік змін ТД Школа 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат ISO
Дата подання: 16 січня 2019 15:06
Дата відповіді: 21 січня 2019 18:20
В тендерній документації міститься вимога щодо надання копій сертифікату ІSO 9001:2015 та сертифікату ІSO14001:2015. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною щодо учасників, які не мають відповідних сертифікатів, проте мають всі необхідні дозвільні документи для провадження господарської діяльності згідно законодавства та можуть виконувати роботи згідно предмету даної закупівлі. Відповідні сертифікати не є підтвердженням відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Даний документ не є обов'язковим для ведення господарської діяльності за законодавством України та більшість компаній-потенційних учасників його не мають та не можуть на рівним умовах брати участь в закупівлі. Просимо усунути відповідну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне.
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Оскільки предметом закупівлі є будівництво складного, соціально важливого об'єкту, Замовником встановлено критерії, які забезпечать участь в торгах учасників які можуть якісно виконати ці роботи. Сертифікація управління якістю в системі ISO для підприємств є не обов'язковою в Україні, але в той же час ці стандарти рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якості та системи екологічного управління. Компанії, які отримали сертифікати ISO 9001 та ISO 14001, відповідають міжнародним вимогам, мають відповідність всіх виробничих і бізнес – процесів міжнародним стандартам, мають ефективне функціонування системи менеджменту якості вироблених в організації продукції, робіт або послуг, їх відповідності екологічним стандартам. Вимога щодо наявності в Учасника сертифікатів Системи управління якістю (стандарт ISO серії 9001) та Системи екологічного управління (стандарт ISO серії 14001) гарантує спроможність Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність виконання робіт протягом усього часу будівництва; забезпечення упевненості в тому, що всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт знаходяться під контролем кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного та своєчасного виконання робіт, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Сертифікат ISO
Дата подання: 22 січня 2019 10:55
Дата відповіді: 25 січня 2019 16:03
Відповідно до Вашої відповіді від 21.01.2019, 18:20 Ви зазначили наступне: "отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного та своєчасного виконання робіт, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною". Але ми, я потенційний учасник, який хоче взяти участь та отримати даний сертифікат, не можемо це зробити, адже строк отримання данного сертифікату від Офіційного органу сертифікації складає 2 місяці. А строку від дати оприлюднення оголошення про закупівлю до кінцевого строку подання тендерних пропозицій недостатньо. А отже вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників. Цим порушено вимоги статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; а також статті 5 Закону, а саме: ч.3 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Просимо усунути дискримінаціну вимогу! В іншому випадку, ми будемо змушені звернутись зі Скаргою до органу оскарження - Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Своєчасно отримати зазначені сертифікати якості ISO може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів. Крім того, обов’язковою умовою для отримання сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, тобто суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг (виконанні робіт) дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик для замовника.
Наявність в учасника торгів сертифікатів якості ISO 9001:2015, SO14001:2015 вимагається замовником з метою належного підтвердження якісного виконання договору, а не з метою обмеження кількості потенційних учасників.
Слід зазначити, що відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю робіт «Будівництво загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-Б, в м. Бровари, Київської області (Будівельні роботи) (КОД ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» оголошуються замовником не вперше ( в 2018 році оголошення UA-2018-10-12-002035-b) . Вимога щодо наявності в учасників сертифікатів якості ISO 9001:2015, SO14001:2015 також була прописана в тендерній документації попередніх торгів, тобто в потенційних учасників, які мали намір прийняти участь в закупівлі, було достатньо часу для отримання відповідних сертифікатів.
Враховуючи вищезазначене не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.»
Запитаня
Дата подання: 28 січня 2019 11:14
Дата відповіді: 29 січня 2019 15:42
Добрий день! Прошу уточнити чи потрібно подавати копію технічних паспортів по кранам повністю зі всіма технічними характеристиками описами та принципами роботи, розбір по деталям та ін. чи достатньо буде подати копію сторінки з відміткою номера про держ реєстрацію?
Відповідь: Достатньо копії сторінки з відміткою про держреєстацію, копій сторінок з основними технічними характеристиками крану, та копій сторінок із записами про результати останнього експертного обстеження (за наявності).
Запитання до предмету закупівлі
Дата подання: 29 січня 2019 19:17
Дата відповіді: 31 січня 2019 17:24
Добрий день! в розділі 5 ТД, п. 5.3. на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у разі, якщо вони використовуються на підставі договору оренди потрібно надати копії договорів і термін їх дії має бути не меншим ніж до 31 грудня 2019 року, але згідно чинного Законодавства України, договори, які не втратили свою чинність, тобто є дійсними на момент подання, не потребують повторного перепідписання до закінчення терміну їх дії. Чи можливо надати в складі тендерної пропозиції протокол про наміри продовження договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання є слушним і в п.п. 5.3 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, а саме: «Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2019 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору не менше ніж до 2020 року.»
Запитання
Дата подання: 30 січня 2019 13:10
Дата відповіді: 31 січня 2019 17:29
Добрий день! Прошу уточнити, чи потрібно вказувати в таблиці п.5 ТД, п.п. 5.3. термін експлуатації на транспортні засоби, машини, механізми, які залучаються на підставі договору оренди, лізингу, надання послуг та ін.? Оскільки на підтвердження вищезазначеної інформації потрібно надати завірені копії відповідних договорів, але в договорах така інформація не зазначається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до тендерної документації довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази надається згідно встановленої форми. Колонку в якій зазначається марка та термін експлуатації машин також необхідно заповнити. Запитувану інформацію учасник можете підтвердити офіційним листом від орендодавця.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-001000-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Подолжилбуд, Код ЄДРПОУ:38981171
Дата подання: 16 січня 2019 21:23
Щодо внесення змін
Шановний Замовник!
Ретельно вивчивши тендерну документацію нами було виявлено невідповідність у Ваших вимогах, а саме -
У пп.5.3. п.5 розділу ІІІ Тендерної Документації встановлено вимогу - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база використовується на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (оренда, лізинг, надання послуг техніки, інше) – надаються відповідні скан- копіії з оригиналів договорів у повному обсязі з актами приймання-передачі.

Зазначимо, що у разі використання техніки за договором надання послуг техніки, сама техніка не передається, а тому за такими договорами неможливо подати акти приймання-передачі. Нами у нашій діяльності використовується техніка за договором надання послуг техніки, а тому ми просимо або видалити вимогу щодо надання актів приймання-передачі або змінити вимогу наступним чином -
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база використовується на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (оренда, лізинг, надання послуг техніки, інше) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі також надаються акти приймання-передачі за цими договорами окрім випадку коли техніка використовується за договором надання послуг техніки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2019 18:43
«Шановний учаснику !
В п.п. 5.7. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації: зазначено, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз'яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.»
Номер вимоги: UA-2019-01-10-001000-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 17 січня 2019 11:09
Вимога
Відповідно до п. 5.3 тендерної документації перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, розділ 1: Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї та/або видаткові накладні та/або акти приймання-передачі тощо (для іншого інвентарю та обладнання).
Виходячи з вищезазначеного, Замовник торгів обмежує права учасника, оскільки не лише свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна) підтверджує право власності, дана інформація може бути підтверджена наданням договорів купівлі продажу, видатковими накладними та ін. документами згідно чинного Законодавства України. Просимо викласти даний пункт тендерної документації у наступній редакції:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та/або договорів купівлі-продажу (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності та/або договорів купівлі-продажу (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї та/або видаткові накладні та/або акти приймання-передачі тощо (для іншого інвентарю та обладнання) чи ін. підтверджуючі документи згідно діючого Законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2019 18:46
«Шановний учаснику !
Згідно із законодавством України усі транспортні засоби повинні бути зареєстровані. Транспортні засоби реєструються за юридичними та фізичними особами в сервісних центрах МВС. Власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі – власники) зобов'язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання, митного оформлення чи тимчасового ввезення на територію України. Строк державної реєстрації продовжується у разі подання документів, які підтверджують відсутність можливості своєчасного її проведення (хвороба, відрядження або інші поважні причини).
Нотаріально посвідчені договори купівлі-продажу (міни,поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, являються документами на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб;
Згідно п. 1 частини першої статті 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон1) визначено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі – державна реєстрація прав) – офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав).
Згідно п. 2 частини першої статті 2 Закону Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує обробку, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав;
Отже, укладений в установленому законом порядку договір купівлі - продажу, предметом якого є нерухоме майно, відповідно ст. 27 Закону являється одним із документів на підставі яких здійснюються реєстраційні дії.»
Номер вимоги: UA-2019-01-10-001000-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 23 січня 2019 15:51
Вимога
Добрий день!
В розділі 6, пункт 9 ТД, зазначено,що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати розрахунок загальновиробничих витрат по підприємству за попередній рік, попереднім роком є 2018, але фінансова звітність за попередній рік подається до 28.02.2019 року, а декларація з податку на прибуток протягом 60 днів з дня закінчення податкового року, п.49.18.3 ПКУ, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, наприклад: -надати розрахунок загальновиробничих витрат по підприємству за 2017 рік.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 17:10
Шановний учаснику!
Враховуючи Вашу вимогу тендерним комітетом внесено відповідні зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2019-01-10-001000-c.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 30 січня 2019 18:39
Вимога
Відповідно до вимог Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору генерального підряду. На підтвердження інформації, щодо виконання в повному обсязі аналогічного договору, учасник має надати копію Сертифікату, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта. Тобто, якщо учасник має досвід з будівництва аналогічного договору генерального підряду, що за класом наслідків, будівельним об’ємом та іншими критеріями є аналогічним до даного предмету закупівлі, а також має Сертифікат готовності даного об’єкту по першій черзі будівництва, не може прийняти участь у процедурі закупівлі, адже основний договір будівництва не завершений. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» і направлена на не допущення до участі в торгах потенційних учасників. Вимагаємо змінити трактування «виконання в повному обсязі аналогічного договору» на: - виконання аналогічного(их) договору(ів) генерального підряду, або додати фразу: -в тому числі діючого(их) договору(ів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2019 18:02
«Шановний учаснику !
Відповідно частини другої ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Окрім того, хочу перепросити учасника який звернувся із вимогою 01.02.2019 ID: UA-2019-01-10-001000-C.B5.за розміщення відповіді не на Вашу вимогу. Ваша вимога буде розглянута тендерним комітетом в термін установлений Законом .
Номер вимоги: UA-2019-01-10-001000-c.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ УНІТРАНС", Код ЄДРПОУ:38142143
Дата подання: 01 лютого 2019 14:15
Вимога щодо умов тендерної документації
дискримінація учасників у звязку із встановленням чітко визначеної кількості працівників для учасників закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2019 17:00
«Шановний учаснику !
Відповідно частини другої ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.»

Документи

01 лютого 2019 18:02
Витяг з протоколу 10.doc

Документи подані скаржником

01 лютого 2019 14:15
вимога0001.pdf

Документи

01 лютого 2019 17:00
Витяг з протоколу 10.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000023 ● 6cb4140a9e474a85b336131baea7cbf9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2019 № 81

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-01-10-001000-c 10.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель




В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-15 17:26:40

Роз'яснення щодо висновку

У з`вязку із неможливістю на даному етапі закупівлі внести зміни до тендерної документації просимо Вас надати роз`яснення як діяти замовнику у даній ситуації, тобто яким чином усунути порушення зазначене у висновку.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання рішення Державної аудиторської служби України викладеного у висновку № UA-M-2019-03-21-000023 тендерним комітетом прийнято рішення скористатись правом частини 8 ст. 7 Закону і надати інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень у вигляді протоколу, що додається.

2019-04-16 18:57:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 березня 2019
UA-2019-01-10-001000-ce5c9ab4316d249cdb8129ff143fec5f8
Найменування: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження: 07400, Україна, Київська область обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАТФОРМА БУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Подолжилбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Черкасиміськбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Хозхімсервіс
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

12 березня 2019 16:21
Електронний підпис

Публічні документи

07 лютого 2019 12:34
Відімість ресурсів.pdf
07 лютого 2019 12:34
Статут.pdf
07 лютого 2019 12:34
Довідка ст.17.pdf
07 лютого 2019 12:34
Цінова пропозиція .pdf
07 лютого 2019 12:34
Реєстр документів.pdf
07 лютого 2019 12:34
Лист згода .pdf
07 лютого 2019 12:34
Опис.PDF
07 лютого 2019 12:34
Довідка інформаційна.pdf
07 лютого 2019 12:33
Довідка субпідрядники.pdf
07 лютого 2019 12:33
Паспорт, код директора.PDF
07 лютого 2019 12:33
Гарантійний лист.pdf
07 лютого 2019 12:33
Ліцензія.PDF
07 лютого 2019 12:33
Дозвіл.PDF
07 лютого 2019 12:33
Фінзвіт.pdf
07 лютого 2019 12:33
Фінзвіт2017.pdf
07 лютого 2019 12:33
Інформаційна довідка.pdf
07 лютого 2019 12:33
відгук.pdf
07 лютого 2019 12:33
Довідка з банку.pdf
07 лютого 2019 12:33
Наказ директор.PDF
07 лютого 2019 12:33
Витяг з ПДВ.PDF
07 лютого 2019 12:33
Виписка від 02112017.PDF

Документи

12 березня 2019 16:23
Електронний підпис

Публічні документи

09 лютого 2019 17:42
Електронний підпис
09 лютого 2019 17:42
Електронний підпис
09 лютого 2019 17:39
Гарантия_325.zip
09 лютого 2019 17:39
Licence.zip
09 лютого 2019 17:39
IMG_0002.pdf
09 лютого 2019 17:39
Dovirenist_Pustovit.zip
09 лютого 2019 17:39
62.imd

Документи

12 березня 2019 16:25
Електронний підпис

Публічні документи

11 лютого 2019 11:13
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:13
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:05
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:05
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:04
Інші документи.pdf
11 лютого 2019 11:04
Довідка субпідрядники.pdf
10 лютого 2019 00:38
Електронний підпис
10 лютого 2019 00:37
Електронний підпис
10 лютого 2019 00:36
Довідка субпідрядник.pdf

Документи

12 березня 2019 16:26
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Хозхімсервіс #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

12 березня 2019 16:26
Електронний підпис

Публічні документи

21 березня 2019 17:37
Модель
20 березня 2019 16:36
Пропозиція (оновлена)
11 лютого 2019 13:49
Електронний підпис
11 лютого 2019 13:49
Електронний підпис
11 лютого 2019 13:45
38 Кошторис 2.zip
11 лютого 2019 13:45
38 Кошторис 1.zip
11 лютого 2019 13:45
35 Довідка про довкілля.pdf
11 лютого 2019 13:45
34 Календарний графік.pdf
11 лютого 2019 13:45
33 Проект договору.pdf
11 лютого 2019 13:45
30 ИВР Бровари без цін.pdf
11 лютого 2019 13:45
29 Обсяги робіт.pdf
11 лютого 2019 13:45
28 Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2019 13:45
26 Ліцензія.pdf
11 лютого 2019 13:45
23 Довідка санкції.pdf
11 лютого 2019 13:44
21 Лист згода.pdf
11 лютого 2019 13:44
16 Ст.17.pdf
11 лютого 2019 13:44
14 Статут.pdf
11 лютого 2019 13:44
13 Договор Васильков.pdf
11 лютого 2019 13:44
12 Реєстр ДАБІ полігон.pdf
11 лютого 2019 13:44
7 Форма 1-ДФ.pdf
11 лютого 2019 13:44
6 Штатний розпис.pdf
11 лютого 2019 13:44
5 Довідка працівники.pdf
11 лютого 2019 13:44
4 Договір оренди.pdf
11 лютого 2019 13:44
0 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАТФОРМА БУД"

ТОВ Подолжилбуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"

ТОВ Черкасиміськбуд

ТОВ Хозхімсервіс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс 257 588 593,09
UAH з ПДВ
130 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Подолжилбуд 254 452 798,54
UAH з ПДВ
197 999 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" 273 984 376,06
UAH з ПДВ
198 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасиміськбуд 252 530 837,50
UAH з ПДВ
209 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 17:37
Модель
20 березня 2019 16:36
Пропозиція (оновлена)
11 лютого 2019 13:49
Електронний підпис
11 лютого 2019 13:49
Електронний підпис
11 лютого 2019 13:45
38 Кошторис 2.zip
11 лютого 2019 13:45
38 Кошторис 1.zip
11 лютого 2019 13:45
35 Довідка про довкілля.pdf
11 лютого 2019 13:45
34 Календарний графік.pdf
11 лютого 2019 13:45
33 Проект договору.pdf
11 лютого 2019 13:45
30 ИВР Бровари без цін.pdf
11 лютого 2019 13:45
29 Обсяги робіт.pdf
11 лютого 2019 13:45
28 Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2019 13:45
26 Ліцензія.pdf
11 лютого 2019 13:45
23 Довідка санкції.pdf
11 лютого 2019 13:44
21 Лист згода.pdf
11 лютого 2019 13:44
16 Ст.17.pdf
11 лютого 2019 13:44
14 Статут.pdf
11 лютого 2019 13:44
13 Договор Васильков.pdf
11 лютого 2019 13:44
12 Реєстр ДАБІ полігон.pdf
11 лютого 2019 13:44
7 Форма 1-ДФ.pdf
11 лютого 2019 13:44
6 Штатний розпис.pdf
11 лютого 2019 13:44
5 Довідка працівники.pdf
11 лютого 2019 13:44
4 Договір оренди.pdf
11 лютого 2019 13:44
0 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

09 лютого 2019 17:42
Електронний підпис
09 лютого 2019 17:42
Електронний підпис
09 лютого 2019 17:39
Гарантия_325.zip
09 лютого 2019 17:39
Licence.zip
09 лютого 2019 17:39
IMG_0002.pdf
09 лютого 2019 17:39
Dovirenist_Pustovit.zip
09 лютого 2019 17:39
62.imd

Публічні документи

11 лютого 2019 11:13
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:13
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:05
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:05
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:04
Інші документи.pdf
11 лютого 2019 11:04
Довідка субпідрядники.pdf
10 лютого 2019 00:38
Електронний підпис
10 лютого 2019 00:37
Електронний підпис
10 лютого 2019 00:36
Довідка субпідрядник.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хозхімсервіс

ТОВ Подолжилбуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"

ТОВ Черкасиміськбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
Переможець 130 000 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 18:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Хозхімсервіс #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 18:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
130 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 09:17
оплата_школа.pdf укладений
21 липня 2020 09:15
ДУ _15 до дог. _158-19.pdf укладений
21 липня 2020 09:15
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 15:03
ДУ _14 до дог. _158-19.pdf зміни до договору
27 травня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 14:39
ДУ _13 до дог. _158-19.pdf зміни до договору
18 березня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 10:42
ДУ _12 до дог. _158-19.pdf зміни до договору
23 січня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:57
ДУ _11 до дог. _158-19.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 09:53
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 11:23
ДУ_10 до дог. _158-19.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 11:22
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 10:12
ДУ _9 до дог. _158-19.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 10:10
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 09:11
ДУ _8 до дог. _158-19.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 09:09
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 15:22
ДУ _7до дог. _158-19.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 15:19
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 09:43
ДУ _6 до дог. _158-19.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 09:40
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 09:00
ДУ _5 до дог. _158-19.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 08:59
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 08:53
ДУ _4 до дог. _158-19.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 08:51
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 16:09
ДУ _3 до дог.158-19 від 06.05.2019.pdf зміни до договору
14 червня 2019 16:06
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 14:01
ДУ_2 до дог. _158-19.pdf зміни до договору
11 травня 2019 13:59
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 16:02
ДУ _1 до дог. від 158-19.pdf зміни до договору
08 травня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 13:17
Дог. _158-19 від 06.05.19.pdf зміни до договору
06 травня 2019 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначено суму фінансування на 2019 рік згідно рішення Броварської міської ради №1225-50-07 від 20.12.2018 року та внесено зміни в банківські реквізити замовника
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 158/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в графік виконання робіт (Додаток 2 до договору № 158/19 від 06.05.2019)
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 158/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п..3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 7.4.4. і п.12.1 Договору внесено зміни до кошторисної документації без зміни суми договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 158/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено суму фінансування на 2019 рік. Сума фінансування складає - 27 246 400.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п..3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 7.4.4. і п.12.1 Договору внесено зміни до кошторисної документації без зміни суми договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума фінансування на 2019 рік складає 27 738 800,00
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума фінансування на 2019 рік складає 32138800,00
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено суму фінансування в 2019 році. Сума фінансування становить - 32 316 689,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено суму фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичні обсяги видатків замовника- визначено суму фінансування на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк дії договору на виконання зобов'язань щодо виконання робіт, у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи фактичні обсяги видатків замовника, визначено суму фінансування на 2020
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено суму фінансування на 2020 рік. Сума фінансування складає 57 490 125.43
Номер договору про закупівлю: 158/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 90 760 078,89
UAH (в тому числі ПДВ 15 126 679,81 UAH)
Причини розірвання договору: у зв`язку зі зміною проектного рішення, сторони дійшли згоди зменшити ціну договору та розірвати дію Договору № 158/19 від 06.05.2019 за взаємною згодою сторін