Бензин А-95 та дизельне паливо
Очікувана вартість
798 366,00 UAH
UA-2019-01-10-000818-c eba0b717026d4b5c907484973585a529
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Муніципальна поліція"
Код ЄДРПОУ: 38830387
Місцезнаходження замовника: 21018, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Р.Скалецького, 29
Контактна особа замовника: Віталій
+380674266447
Chygur@vmr.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 15:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 15:14
Очікувана вартість: 798 366,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 983,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


. Мережа не меньше 3-х власних АЗС на території міста Вінниці та мають знаходитися не далі ніж за 3 км від місця розташування Замовника (м. Вінниця вул. Р. Скалецького, 29). Учасник повинен здійснювати цілодобове, безперебійне обслуговування талонами Замовника на АЗС.

Мережа не меньше 3-х власних АЗС на території міста Вінниці та мають знаходитися не далі ніж за 3 км від місця розташування Замовника (м. Вінниця вул. Р. Скалецького, 29).
Учасник повинен здійснювати цілодобове, безперебійне обслуговування талонами Замовника на АЗС.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20200 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Р.Скалецького, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
2400 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Р.Скалецького, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 січня 2019 13:30
Електронний цифровий підпис
10 січня 2019 13:28
ТД на закупівлю бензину та ДП 2019 рік.doc
10 січня 2019 13:28
ВИТЯГ з протоколу 2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-17-000009 ● a265522b9cfb4e868d6996c3acc11743
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-01-17 12:20:48
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ


17.01.2019 №2
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАХНОВСЬКА


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.01.2019 №2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-01-10-000818-c 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-17 17:51:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг закупівлі бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-01-10-000818-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-22 17:47:21

Пояснення

Відповідно до запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі послуг закупівлі бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-01-10-000818-с).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі послуг закупівлі бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-01-10-000818-с) КП ВМР «Муніципальна поліція»

2019-01-30 16:28:16

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 28 січня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП ВМР "Муніципальна поліція", 38830387, Україна, Вінниця, вул. Р.Скалецького, 29
  2. Інформація про предмет закупівлі: Дизельне паливо , 798366UAH, 09130000-9, ДК021, 2400, літр
  3. Інформація про оприлюднення: eba0b717026d4b5c907484973585a529, 2019-01-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 січня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, пояснення, отримане від замовника через електронну систему закупівель 22.01.2019. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відсутня інформація щодо планування процедури закупівлі бензину А-95 та дизельного палива, чим не дотримано вимог частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою визначено, що закупівлі здійснюються відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження., 28 січня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що замовником не дотримано частину першу статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо застосування процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно інформації, розміщеної на сайті публічних закупівель Prozorro, замовником торги відмінено.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів

2019-02-05 12:46:53

Інформація про відміну

Дата скасування
22 січня 2019 17:55
Причина скасування
виявлено технічний збій при розміщенні на сайті публічних закупівель Prozorro
Документи
Немає

Актуальні тендери

До пошуку