Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Муніципальна поліція" |
Код ЄДРПОУ: | 38830387 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Р.Скалецького, 29 |
Контактна особа: |
Віталій +380674266447 Chygur@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2019 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2019 15:14 |
Очікувана вартість: | 798 366,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 983,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
. Мережа не меньше 3-х власних АЗС на території міста Вінниці та мають знаходитися не далі ніж за 3 км від місця розташування Замовника (м. Вінниця вул. Р. Скалецького, 29). Учасник повинен здійснювати цілодобове, безперебійне обслуговування талонами Замовника на АЗС.
Учасник повинен здійснювати цілодобове, безперебійне обслуговування талонами Замовника на АЗС.
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2019 13:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2019 13:28 |
ТД на закупівлю бензину та ДП 2019 рік.doc | |
10 січня 2019 13:28 |
ВИТЯГ з протоколу 2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-17-000009 ● a265522b9cfb4e868d6996c3acc11743
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2019 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.01.2019 №2
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.01.2019 №2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-01-10-000818-c 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-17 17:51:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг закупівлі бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-01-10-000818-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-22 17:47:21
Пояснення
Відповідно до запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі послуг закупівлі бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-01-10-000818-с).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі послуг закупівлі бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-01-10-000818-с) КП ВМР «Муніципальна поліція»
2019-01-30 16:28:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів
2019-02-05 12:46:53
Інформація про відміну
Дата відміни: | 22 січня 2019 17:55 |
Коментар щодо відміни: | виявлено технічний збій при розміщенні на сайті публічних закупівель Prozorro |