Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона майна та обслуговування охоронної сигналізації
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-01-10-000792-a ff066b3992434c9a91f77aad49980ebf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2019 17:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Оплата здійснюється після технічного обслуговуння, підписання акту та надходження фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції, опис предмета закупівлі.

В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Оплата здійснюється після технічного обслуговуння, підписання акту та надходження фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції, опис предмета закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона майна та обслуговування охоронної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл на роботи підвищеної небезпеки
Дата подання: 15 січня 2019 11:14
Дата відповіді: 15 січня 2019 12:54
Порядок видачі дозволів на роботи підвищеної небезпеки не визначає, що обслуговування охоронної сигналізації є вилом робіт підвищеної небезпеки, тому Ваша вимога не відповідає законодавсту, просимо її вилучити.
Відповідь: Обслуговування охоронної сигналізації передбачає виконання робіт на діючих електроустановках, що відносяться до робіт з підвищеною небезпекою, для цього потрібен дозвіл.
Довідка про заборгованість
Дата подання: 15 січня 2019 11:15
Дата відповіді: 15 січня 2019 12:56
Довідка про заборгованість надається виключно переможцем закупівлі, тому просимо виключити вимогу про її надання учасниками у складі пропозиції.
Відповідь: Вимоги до закупівлі визначає замовник.
Сертифікат відповідності
Дата подання: 15 січня 2019 11:16
Дата відповіді: 15 січня 2019 13:09
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сертифікат підтверджує якість надання послуг та відповідність учасника критеріям, зазначеним у кваліфікаційних вимогах.
Вимога
Дата подання: 15 січня 2019 11:16
Дата відповіді: 15 січня 2019 13:01
Ви закуповуєте послуги за 1 адресою, то навіщо Вам 10 авто? Просимо вилучити дану вимогу.
Відповідь: Десять автомобілів є достатньою кількістю для обслуговування 10 районів м. Києва при одночасному виклику на декілька об’єктів, враховуючи затори.
Договір з поліцією
Дата подання: 15 січня 2019 11:17
Дата відповіді: 15 січня 2019 13:01
Співпраця та укладення договору з поліцією є правом, а не обов'язком учасників. Тому дана вимога дискримінаційна. Просимо її вилучити.
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник має право укласти договір з поліцією, а тому ніяким чином не обмежує учасників.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус" 58 000,00
UAH з ПДВ
58 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2019 10:15
Справка 20 чоловік.pdf
16 січня 2019 10:15
Сертифікат_9001.pdf
16 січня 2019 10:15
Сертификат Орлан нов.pdf
16 січня 2019 10:15
Регистрация_пульта.jpg
16 січня 2019 10:15
Охр_лиц_СБ_Статус.pdf
16 січня 2019 10:14
Копія договору 2.pdf
16 січня 2019 10:14
Копія договору 1.pdf
16 січня 2019 10:14
Договор ДСО.pdf
16 січня 2019 10:14
ДовідкаДоговора.pdf
16 січня 2019 10:13
Довідка_охоронці.pdf
16 січня 2019 10:13
Гарантійні зобовяз..pdf
16 січня 2019 10:10
Штатний (1).pdf
16 січня 2019 10:10
ФотоМашин.pdf
16 січня 2019 10:09
фінансовий_звіт_.pdf
16 січня 2019 10:09
Трудові.pdf
16 січня 2019 10:08
ПосвідченняОхТр2.pdf
16 січня 2019 10:08
ПосвідченняОхТр1.pdf
16 січня 2019 10:07
Обучение2.pdf
16 січня 2019 10:07
Обучение1.pdf
16 січня 2019 10:07
Наказ2.pdf
16 січня 2019 10:07
Наказ1.pdf
16 січня 2019 09:48
Допуск1000в2.pdf
16 січня 2019 09:48
Допуск1000в.pdf
16 січня 2019 09:42
Лист згода.pdf
16 січня 2019 09:42
Допуск1000в2.pdf
16 січня 2019 09:41
Допуск1000в.pdf
16 січня 2019 09:41
Дозвола.pdf
16 січня 2019 09:41
Дозвіл_рація.pdf
16 січня 2019 09:41
Дозвіл 98.pdf
16 січня 2019 09:41
Договор_110_УДЦР.pdf
16 січня 2019 09:38
Довідки_корупція_.pdf
16 січня 2019 09:34
Довідки_корупція_.pdf
16 січня 2019 09:34
Довідка_в_військомат.pdf
16 січня 2019 09:34
Довідка_банк_нова.pdf
16 січня 2019 09:33
Довідка несудимість.pdf
16 січня 2019 09:33
Декларація висота.pdf
16 січня 2019 09:33
ВитягПравила.pdf
16 січня 2019 09:25
3.Посвідчення 1000В.pdf
16 січня 2019 09:21
ВитягПравила.pdf
16 січня 2019 09:21
20.12 Тех паспорта.pdf
16 січня 2019 09:21
3.Посвідчення 1000В.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СБ "Статус"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
Переможець 58 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2019 14:29

Документи

21 січня 2019 14:29
Електронний підпис
21 січня 2019 14:28
Рішення 21.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2019 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
58 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2019 14:29
Електронний підпис
21 січня 2019 14:28
Рішення 21.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 13:01
Статус охр.PDF укладений
31 січня 2019 13:00
Статус охр.PDF укладений
31 січня 2019 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;
Номер договору про закупівлю: СБС6642/2-охр
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: СБС6642/2-охр
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 57 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 600,00 UAH)