Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт 4-х поверхової будівлі ОЗОШ № 8, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Бреуса, 59»
Очікувана вартість
23 809 900,00 UAH
UA-2019-01-10-000723-b 501dc63f74574d3b82fd3ac279f08f90
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2019 17:30
Початок аукціону: 28 січня 2019 11:02
Очікувана вартість: 23 809 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119 049,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт 4-х поверхової будівлі ОЗОШ № 8, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Бреуса, 59»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт 4-х поверхової будівлі ОЗОШ № 8, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Бреуса, 59»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Бреуса, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 15:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:49
докладно про зміни.docx
18 січня 2019 15:48
3Т ТД )))) зміни.docx
10 січня 2019 18:02
Бреуса, 59.doc
18 січня 2019 15:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 18:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:49
докладно про зміни.docx
18 січня 2019 15:48
3Т ТД )))) зміни.docx
10 січня 2019 18:01
3Т ТД )))).docx
10 січня 2019 18:02
Бреуса, 59.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного завдання
Дата подання: 16 січня 2019 13:11
Дата відповіді: 21 січня 2019 16:16
Просимо надати роз`яснення щодо деяких пунктів Технічного завдання, а саме: п. 29, п.30 - Утеплення покриттiв плитами iз мiнеральної вати в один шар. На яку товщину потрібно виконати утеплення, які технічні характеристики мінеральних плит? п. 32, 33. Улаштування цементної вирiвнювальної стяжки - якої товщини має бути цементна стяжка? п. 65, п.66. - Установлення віконних відливів Установлення віконних та карнизних відливів Віконні відливи зазначені два рази. Це помилка, чи потрібно виконати установлення саме два рази у зазначеній кількості? п. 89 - Демонтаж ганків. Яких сами ганків, з якого матеріалу? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п. 29 – 210мм.
п.30 – 40мм.
п.89- матеріал – бетон
п.32, п.33 – внесено зміни
Щодо авансу
Дата подання: 16 січня 2019 13:12
Дата відповіді: 21 січня 2019 16:19
Проектом договору до Тендерної документації не передбачено надання пепередньої оплати. Просимо надати роз`яснення, чи можливе авансування після підписання договору на придбання матеріалів, якщо так - то в якому розмірі?
Відповідь: Проектом договору надання авансу не передбачено
Залучення субпідрядників
Дата подання: 16 січня 2019 13:14
Дата відповіді: 21 січня 2019 16:20
Просимо надати роз`яснення, при залученні субпідрядників - чи потрібно надавати якісь документи щодо субпідрядника, окрім довідки. Якщо так - в якому вигляді вони повинні бути (оригінал чи копія), та ким саме вони мають завірятися - керівником субпідрядної організації та/або керівником Учасника?
Відповідь: Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт.
Щодо надання документів про працівників
Дата подання: 16 січня 2019 13:20
Дата відповіді: 21 січня 2019 16:42
Відповідно п.2. Додатку 1 до ТД, до довідки про наявність працівників обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останьої сторінок), трудові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. Чи означає це, що у разі, коли працівник працює в Учасника за сумісництвом, зазначені у п.2. документи (трудові угоди, трудові книжки) надавати не потрібно? Просимо також надати роз`яснення, чи потрібно надавати трудові книжки працівників, які працюють в Учасника за трудовою угодою (відповідно не мають запису по відношенню до Учасника в трудовій книжці)? Чи потрібно надавати трудову книжку керівника, якщо він працює на підставі наказу та протоколу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До довідки обов’язково надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останьої сторінок), трудові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи.
Щодо відповідності кваліікаційним критеріям
Дата подання: 17 січня 2019 11:44
Дата відповіді: 21 січня 2019 17:24
Підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до ТД передбачено, що учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання повинен надати у складі тендерної пропозиції « - у разі залучення техніки – скановані копії виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається». Договір найму транспортного засобу складається у письмовій формі (п. 1 ст. 799 ЦКУ). Якщо договір найму транспортного засобу складається за участю фізичної особи, то такий договір має бути ще і нотаріально посвідчений (п. 2 ст. 799 ЦКУ). Отже, якщо договір оренди автомобіля укладається між підприємством та фізичною особою (не підприємцем), слід керуватися тільки главою 58 ЦКУ, договір оренди повинен бути нотаріально посвідченим .Якщо ж договір оренди укладається між підприємством та фізичною особою - підприємцем, ураховуються норми глави 58 ЦКУ та особливості, викладені в параграфі 5 глави 30 розділу VI ГКУ такий договір нотаріально посвідчувати не треба. Враховуючи наведене просимо надати роз’яснення, чи буде вважатись за невідповідність умовами ТД у разі надання учасником договорів оренди техніки, обладнання укладеного між юридичними особами/ юридичною особою та фізичною особою-підприємцем без нотаріального посвідчення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація відповідає вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо відповідності кваліфікаційним крітеріям
Дата подання: 17 січня 2019 11:45
Дата відповіді: 21 січня 2019 17:19
Пунктом 1 Додатку №1 до ТД передбачено передбачено, що учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації повинен надати: «До довідки обов’язково надається…: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок), трудові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Враховуючи, що діючим законодавством України передбачена можливість укладання договорів цивільно-правового характеру на залучення спеціалістів, Просимо надати роз’яснення, чи буде вважатися за невідповідність умовами ТД у разі надання учасником договорів цивільно-правового характеру укладених з кваліфікованими спеціалістами для виконання робіт за предметом закупівлі ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останьої сторінок), трудові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи
Проект договору
Дата подання: 17 січня 2019 15:13
Дата відповіді: 21 січня 2019 17:27
Просимо внести зміни до проекту договору: 1) П. 6.1.3. викласти в редакції 6.1.3. Інші обов’язки: - Забезпечити Підрядника проектно-кошторисною документацією в строки передбачені п. 11.4..1. Договору. - Сприяти Підряднику в порядку, встановленому Договором у виконанні робіт. - Негайно повідомити письмово Підрядника про виявлені недоліки в роботі. - У разі виявлення потреби у виконанні додаткових робіт на Об’єкті, розглянути звернення Підрядника та протягом п’яти діб повідомити його письмово про прийняте рішення та/або прийняти протокольне рішення за участю обох сторін. - Виконувати належним чином зобов'язання, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, «Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року (зі змінами) та іншими актами законодавства. 2) В п.6.2.5. виключити підпункт «Достроково розірвати Договір у разі виявлення недоліків, які виключають можли¬вість використання об’єкту відповідно до мети, зазначеної у проектно-кошторисній документації та Договорі, і не можуть бути усунені Підрядником, Замовником або третьою особою, повідомивши про це його у строк 10 днів з дати прийняття рішення про необхідність розірвання Договору.» повторює п. 6.2.1. 3) п. 11.4.1. викласти в наступній редакції «Замовник передає, а Підрядник приймає на протязі 3-х календарних днів з моменту підписання договору по акту приймання-предачі, підписаному Сторонами будівельний майданчик на період будівництва Об'єкта і до його завершення та проектно-кошторисну документацію». 4) П. 11.4. доповнити підпунктом 11.4.11 в редакції «Замовник зобов’язується укласти договір авторського нагляду з розробником проектно-кошторисної документації»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, та до частини 2 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-000723-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР", Код ЄДРПОУ:38194207
Дата подання: 12 лютого 2019 14:01
надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ЛІНККОР»
07.02.2019 року на офіційному вебпорталі уповноваженого органу за закупівлею UA-2019-01-10-000723-b «Капітальний ремонт 4-х поверхової будівлі ОЗОШ № 8, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Бреуса, 59» оприлюднено протокол засідання тендерного комітету капітального будівництва Одеської міської ради № 3/Т-5 (надалі Протокол № 3/Т-5 від 07.02.2019р.) про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІНККОР».
Як вбачається з протоколу № 3/Т-5 від 07.02.2019р., підставою для відхилення є «лист від Управління захисту економіки в Одеській області (№475/39/114/01-2019 від 01.02.2019 року), згідно якого: «згідно вимог п. 1 додатку №1 до тендерної документації замовника вказано, про необхідність надання довідки про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально – технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт. На вказану вимогу ТОВ "Лінккор" у тендерній пропозиції надало довідку №447/1 від 25.01.2019р. де зазначило перелік наявного обладнання. Але, вході вивчення даної довідки встановлено, що у учасника відсутні металеві трубчасті інвентарні риштування, без наявності яких неможливо виконати види робіт, які зазначені в пунктах 60, 61, 97 до технічного завдання замовника.
При розгляді документів учасника, наданих в складі тендерної пропозиції по об’єкту: «Капітальний ремонт 4-х поверхової будівлі ОЗОШ № 8, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Бреуса, 59», встановлено невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ "Лінккор" код за ЄДРПОУ 38194207 вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 10.01.2019 року №3/Т-3, а саме:
- металеві трубчасті інвентарні риштування, без наявності яких неможливо виконати види робіт, які зазначені в пунктах 60, 61, 97 технічного завдання.
Таким чином, на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, та за рекомендацією Управління захисту економіки в Одеській області пропозиція ТОВ "Лінккор" код за ЄДРПОУ 38194207 повинна бути відхилена.»
Слід зауважити, що згідно повноважень Департаменту захисту економіки Національної поліції України, а саме Управління захисту економіки в Одеській області ДЗЕ НПУ здійснює оперативно-розшукову діяльність, тобто відсутнє право щодо надання консультацій з питань публічних закупівель, відсутнє право здійснювати оцінку тендерних пропозицій учасників, відсутнє право надавати будь-які рекомендації щодо відхилення або визнання переможцем учасників процедур закупівлі.
Таким чином, Управління захисту економіки в Одеській області ДЗЕ НПУ не є компетентним органом стосовно вищевикладеного питання.
В тендерній документації Управління наявна лише вимога – надання довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, а необхідне обладнання визначається учасником самостійно.
Керуючись положенням ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель,
ВИМАГАЄМО:

1. Надати додаткову інформацію: яким пунктом або розділом Тендерної документації за закупівлею UA-2019-01-10-000723-b «Капітальний ремонт 4-х поверхової будівлі ОЗОШ № 8, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Бреуса, 59» передбачена вимога щодо надання матеріально-технічної бази відповідно до проектно-кошторисної документації або відповідно до технічного завдання.
2. Відповідь оприлюднити на офіційному вебпорталі уповноваженого органу в термін передбачений діючим законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2019 15:46
При розгляді документів учасника, наданих в складі тендерної пропозиції по об’єкту: «Капітальний ремонт 4-х поверхової будівлі ОЗОШ № 8, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Бреуса, 59», встановлено невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ "Лінккор" код за ЄДРПОУ 38194207 вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 10.01.2019 року №3/Т-3, а саме:
- металеві трубчасті інвентарні риштування, без наявності яких неможливо виконати види робіт, які зазначені в пунктах 60, 61, 97 технічного завдання.
Додатком № 1 до тендерної документації за предметом закупівлі : «Капітальний ремонт 4-х поверхової будівлі ОЗОШ № 8, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Бреуса, 59» передбачено перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу/скаргу
Номер вимоги: UA-2019-01-10-000723-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР", Код ЄДРПОУ:38194207
Дата подання: 12 лютого 2019 14:07
ВИМОГА про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІНККОР»
Слід зауважити, що відповідно до Положення про Департамент захисту економіки Національної поліції України (Наказ НП України №81 від01.11.2015року), Департамент захисту економіки НП України та його територіальні органи (Управління захисту економіки в Одеській області ДЗЕ НПУ) здійснюють оперативно-розшукову діяльність відповідно до норм кримінально-процесуального кодексу. Так, у складі повноважень зазначеного органу, відсутнє право щодо надання консультацій з питань публічних закупівель, відсутнє право здійснювати оцінку тендерних пропозицій учасників, відсутнє право надавати будь-які рекомендації щодо відхилення або визнання переможцем учасників процедур закупівлі, так як не є компетентним органом.Відповідно до положення про Управління капітального будівництва Одеської міської ради затвердженого рішенням Одеської міської ради № 384-VI від 28.02.2011р (Додаток № 25) до основного завдання та функції Управління капітального будівництва Одеської міської ради відноситься: «П.2.2.14. здійснює технічний нагляд за будівництвом, реставрацією, реконструкцією та ремонтом об'єктів, які фінансуються за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування, не заборонених законодавством та контроль за відповідністю обсягу і якості виконаних робіт згідно з проектами, технічними умовами, стандартами та іншими нормативними актами, що діють на території України».Тобто, Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом, працівники якого повинні мати певні знання та кваліфікацію у сфері будівництва. Однак, враховуючи запит Управління капітального будівництва Одеської міської ради до некомпетентного органу з питань перевірки документації учасника ТОВ «ЛІНККОР» та відповідно неможливості самостійно здійснити оцінку документації, ставиться під сумнів кваліфікацію та відповідність працівників Управління капітального будівництва Одеської міської ради та його керівників займаним посадам. У складі тендерної документації Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутні вимоги щодо надання матеріально-технічної бази відповідно до проектно-кошторисної документації або відповідно до технічного завдання. Вимога – надання довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. Необхідне обладнання визначається учасником самостійно. Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІНККОР» є прямим порушенням основних принципів публічних закупівель.
Учасником ТОВ «ЛІНККОР» надані всі передбачені умовами тендерної документації документи, відповідно наша документація відповідає всім встановленим вимогам.
Враховуючи наведене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІНККОР» затверджене протоколом засідання тендерного комітету капітального будівництва Одеської міської ради № 3/Т-5 від 07.02.2019р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2019 15:45
При розгляді документів учасника, наданих в складі тендерної пропозиції по об’єкту: «Капітальний ремонт 4-х поверхової будівлі ОЗОШ № 8, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Бреуса, 59», встановлено невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ "Лінккор" код за ЄДРПОУ 38194207 вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 10.01.2019 року №3/Т-3, а саме:
- металеві трубчасті інвентарні риштування, без наявності яких неможливо виконати види робіт, які зазначені в пунктах 60, 61, 97 технічного завдання.
Додатком № 1 до тендерної документації за предметом закупівлі : «Капітальний ремонт 4-х поверхової будівлі ОЗОШ № 8, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Бреуса, 59» передбачено перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу/скаргу

Документи подані скаржником

12 лютого 2019 14:01
Вих.№451 від 11.02.2019.pdf

Документи подані скаржником

12 лютого 2019 14:07
Вих.№452 від 11.02.2019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕ-ЛАЙФ" 23 805 100,00
UAH з ПДВ
21 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" 22 617 775,20
UAH з ПДВ
22 617 775,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІТІМЕНД" 23 800 600,00
UAH з ПДВ
23 800 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2019 18:27
Лист-відгук 304.pdf
26 січня 2019 18:27
Лист-Відгук 1013.pdf
26 січня 2019 18:27
Лист-відгук 01-18.pdf
26 січня 2019 18:27
Договір 304.pdf
26 січня 2019 18:27
Договір 1013.pdf
26 січня 2019 18:27
Договір 01-18.pdf
26 січня 2019 18:27
Довідка працівники.pdf
26 січня 2019 18:26
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

25 січня 2019 20:04
Електронний підпис
25 січня 2019 20:02
9.1. Відгук копія.pdf
25 січня 2019 20:02
9. відгук .pdf
25 січня 2019 20:02
6.трудовые копии.pdf
25 січня 2019 20:02
5.ТРУДОВЫЕ .pdf
25 січня 2019 20:02
4. штатний розпис.pdf
25 січня 2019 20:02
36.опис статут .pdf
25 січня 2019 20:02
36.1.опис статут.pdf
25 січня 2019 20:02
35.л-р. ч.5 ст 17.pdf
25 січня 2019 20:02
34.д.-пояснення мтб.pdf
25 січня 2019 20:02
33.1.Дозвіл.pdf
25 січня 2019 20:02
32.1.Ліцензія.pdf
25 січня 2019 20:02
32. лицензия оригінал.pdf
25 січня 2019 20:02
3.довідка працівики.pdf
25 січня 2019 20:02
29.Л-з Кручінін.pdf
25 січня 2019 20:02
28.Л-г. підприємство.pdf
25 січня 2019 20:02
27.Проект договору.pdf
25 січня 2019 20:02
26.Договірна ціна.pdf
25 січня 2019 20:02
25.План фінансування.pdf
25 січня 2019 20:02
24.Календарний графік.pdf
25 січня 2019 20:02
22.л-з проект договору.pdf
25 січня 2019 20:02
21.д. субпідрядники.pdf
25 січня 2019 20:02
19.тех. завдання.pdf
25 січня 2019 20:02
18.Розрахунок ч.1..pdf
25 січня 2019 20:02
18.1. Розрахунок ч.2.pdf
25 січня 2019 20:02
16.1.Cтатут копія.pdf
25 січня 2019 20:02
15.1.Паспорт.pdf
25 січня 2019 20:02
14.1.наказ директор.pdf
25 січня 2019 20:01
13,1.Протокол копія.pdf
25 січня 2019 20:01
12.imd
25 січня 2019 20:01
12.1.витяг пдв копія.pdf
25 січня 2019 20:01
12. Витяг ПДВ.pdf
25 січня 2019 20:01
11.д. захист довкілля.pdf
25 січня 2019 20:01
10. ст.17.pdf
25 січня 2019 20:01
1.д. мтб.pdf

Публічні документи

25 січня 2019 16:56
Електронний підпис
25 січня 2019 16:50
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕ-ЛАЙФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР"

ТОВ "СІТІМЕНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕ-ЛАЙФ"
#40533418
Відхилено 21 000 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2019 16:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР"
#38194207
Відхилено 22 617 775,20
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 17:55
ТОВ "СІТІМЕНД"
#41036468
Відхилено 23 800 600,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 12:06

Документи

31 січня 2019 16:14
Електронний підпис

Документи

07 лютого 2019 17:54
Електронний підпис

Документи

11 лютого 2019 12:05
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
11 лютого 2019 12:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі