Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лот № 1 – лікарські засоби, Лот № 2 – наркотичні засоби та препарати для наркозу, Лот № 3 – сироватки та вакцини)
Очікувана вартість
939 000,00 UAH
UA-2019-01-10-000657-c ca8a73eb35b946348b78ee5bc0a33123
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Михайлович

+380554945082 olesya_cml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня міста Нова Каховка" Новокаховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02004108
Місцезнаходження: 74900, Україна , Херсонська обл., м. Нова Каховка, вул. Героїв України, 33-А
Контактна особа: Олеся Михайлович
+380554945082
olesya_cml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 17:00
Очікувана вартість: 939 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

29 січня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 16:30
Додаток 3 Технічне завдання.pdf
29 січня 2019 16:30
Перелік змін до ТД 2 .pdf
29 січня 2019 16:30
Зміни до тендеронї документації 2.pdf
29 січня 2019 16:30
Додаток 4 Проект Договору.pdf
18 січня 2019 16:33
Додаток 2.pdf
10 січня 2019 12:24
Додаток 5.docx
10 січня 2019 12:24
Додаток 1.docx
29 січня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 08:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 16:30
Додаток 3 Технічне завдання.pdf
18 січня 2019 16:33
Додаток 3.pdf
10 січня 2019 15:56
Додаток 3.docx
10 січня 2019 12:24
Додаток 3.docx
29 січня 2019 16:30
Перелік змін до ТД 2 .pdf
18 січня 2019 16:33
Перелік змін до ТД .pdf
11 січня 2019 07:59
Перелiк_змiн_до_ТД.docx
29 січня 2019 16:30
Зміни до тендеронї документації 2.pdf
18 січня 2019 16:33
Зміни до тендеронї документації.pdf
10 січня 2019 15:57
Тендерна_документацiя зміни.doc
10 січня 2019 15:56
Тендерна_документацiя зміни.doc
10 січня 2019 12:24
Тендерна_документацiя.doc
29 січня 2019 16:30
Додаток 4 Проект Договору.pdf
18 січня 2019 16:33
Додаток 4.pdf
10 січня 2019 12:24
Додаток 4.docx
18 січня 2019 16:33
Додаток 2.pdf
10 січня 2019 12:24
Додаток 2.docx
10 січня 2019 12:24
Додаток 5.docx
10 січня 2019 12:24
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-000657-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 11 січня 2019 17:46
Запит на зміни
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю: «21.20.1 Ліки (33600000-6 Фармацевтична продукція)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-10-000657-c ), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон).
В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників:
-Поставка Товару здійснюється протягом одного календарного дня з моменту отримання заявки від Замовника три рази на тиждень за адресою – 74900, м. Нова Каховка, вул. Героїв України, 33А. У разі нагальної потреби, постачання замовленої продукції (препаратів) здійснюється протягом години з моменту надходження заявки постачальнику засобами міського телефонного (факсимільного) зв’язку. Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді гарантійного листа з поясненням щодо можливості технічного забезпечення термінової доставки та із зазначенням місцезнаходження аптечного складу з якого буде здійснено поставку.

Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:
• не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів , який завідомо обмежує конкуренцію , створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарських засобів.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018.

Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України
1.) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання :
2.) Поставка Товару здійснюється протягом одного календарного дня з моменту отримання заявки від Замовника три рази на тиждень за адресою – 74900, м. Нова Каховка, вул. Героїв України, 33А. У разі нагальної потреби, постачання замовленої продукції (препаратів) здійснюється протягом години з моменту надходження заявки постачальнику засобами міського телефонного (факсимільного) зв’язку. Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді гарантійного листа з поясненням щодо можливості технічного забезпечення термінової доставки та із зазначенням місцезнаходження аптечного складу з якого буде здійснено поставку.


В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2019 15:27
Тендерним комітетом було розглянуто вимогу щодо приведення тендерної документації до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та вирішено задовольнити.
Номер вимоги: UA-2019-01-10-000657-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 18 січня 2019 09:38
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 січня 2019 16:12
Тендерним комітетом було розглянуто вимогу щодо приведення тендерної документації до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та вирішено задовольнити.
Номер вимоги: UA-2019-01-10-000657-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА АПТЕКА НОВОКАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", Код ЄДРПОУ:34675457
Дата подання: 12 лютого 2019 12:42
Вимога до Замовника про неправомірне прийняття рішення щодо визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Медпрепарати"
Шановний тендерний комітет, відповідно до змін до тендерної документації , які затверджено від 29 січня 2019 року № 20, Вами пунктом 6 додатку №2 до змін встановлена вимога про те, що в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вами було прийнято рішення про продовження кінцевого строку подання тендерних пропозиції та визначено, що кінцевий строк подання є 06 лютого 2019 року до 17:00. При цьому, в складі тендерної пропозиції учасника, якого Ви обрали переможцем наявні довідки з банківської установи проте датовані від 28 січня 2019 року. Отже, дана тендерна пропозиція учасника ТОВ виробничо-комерційна фірма "Медпрепарати" не відповідає встановленим вимогам документації тому, як надана довідка є простроченою (більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій) та повинна бути відхилена. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасником не надано копія штатного розкладу, що не відповідає вимогам встановленим пункту 2 додатку №2 змін до тендерної документації. Просимо Вас переглянути дану тендерну пропозицію та скасувати рішення про намір укласти договір.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2019 09:18
Вимоги пункту 6 «Інші документи» додатку №2 змін до тендерної документації передбачено, що учасник надає довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, після внесення змін до документації – 06.02.2019р. Вимога в цій частині підлягає задоволенню.
Вимоги пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №2 змін до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі про загальну кількість працюючих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов тендерної документації з діючою копією штатного розкладу. Вимога в цій частині підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-01-10-000657-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВКФ "Медпрепарати", Код ЄДРПОУ:21287945
Дата подання: 15 лютого 2019 14:20
Вимога до замовника про неправомірне прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Медпрепарати"
Текст у завантаженому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2019 11:11
Тендерним комітетом було проведено аналіз та вивчення вищезазначеної вимоги «Шановний тендерний комітет, відповідно до змін до тендерної документації , які затверджено від 10 січня 2019 року № 8, Вами пунктом 6 додатку №2 до змін встановлена вимога про те, що в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан (залишок коштів на рахунках) та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Відповідно до змін до тендерної документації, які затверджено від 29 січня 2019 року № 20, Вами пунктом 6 додатку №2 до змін встановлена вимога про те, що в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно Вашої Тендерної документації розділу 2. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації п. 2. Унесення змін до тендерної докуметації : «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. У Ваших змінах до тендерної документації , які затверджено від 29 січня 2019 року № 20 у п.6 додатку 2 не виконані вимого Вашої Тендерної документації та ст. 10 Закону, а саме, не закреслені дані з редакції Тендерної документації від 10 січня 2019 року №8 і були недоступні до перегляду. Просимо Вас розглянути не виконання вимог Вашої Тендерної документації та ст. 10 Закону та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції за лотом Лот №1 - Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми "Медпрепарати", код ЄДРПОУ 21287945 згідно протоколу відхилення №38 від 14 лютого 2019 р. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону. З повагою ТОВ ВКФ «Медпрепарати» та пропонується надати відповідь на вимогу ТОВ ВКФ "Медпрепарати", Код ЄДРПОУ:21287945, наступного змісту:
На засіданні тендерного комітету від 29 січня 2019 року (протокол засідання тендерного комітету №20) прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. На виконання вимог частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщено та відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднив перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та є доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Відповідно до статті 10 цього Закону замовником було оприлюднено зміни до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до переліку змін, який оприлюднено в електронній системі Уповноваженого органу зазначено, що безпосередньої внесено зміни до додатку №3 до документації та продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 06 лютого 2019 року. Наголошуємо, що пункт 6 «Інші документи:» розділу 3 «Інші документи:» додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» встановлює вимогу до учасника, що в складі тендерної пропозиції надається довідка з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В складі тендерної пропозиції Вами надано довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунків №HS/5 від 22.01.2019р. та довідку про відсутність заборгованості за кредитами, яка датована 28.01.2019р. № HS1/35, що не відповідає вищезазначеній вимозі змін до тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня міста Нова Каховка» Новокаховської міської ради повідомляє про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги з підстав необґрунтованості її подання.
Номер вимоги: UA-2019-01-10-000657-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВКФ "Медпрепарати", Код ЄДРПОУ:21287945
Дата подання: 15 лютого 2019 14:31
Вимога до Замовника про неправомірне прийняття рішення щодо визначення переможця
Текст у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2019 13:48
Тендерним комітетом було проведено аналіз та вивчення вищезазначеної вимоги «Шановний тендерний комітет. У складі своєї тендерної пропозиції Комунальне підприємство « Центральна міська аптека Новокаховської міської ради» надала гарантійного листа щодо розрахунку ціни, де вказується, що ціна тендерної пропозиції розрахована відповідно до вимог чинного Законодавства України. Згідно до Постанови КМУ від 17 жовтня 2008 року №955 (зі змінами): 1) на лікарські засоби, включені до Національного переліку основних лікарських засобів (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів) та обов’язкового мінімального асортименту лікарських засобів для аптечних закладів та фельдшерсько-акушерських пунктів, визначеного Міністерством охорони здоров’я, граничні постачальницько-збутові надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки не вище ніж 25 відсотків, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків; 2) на лікарські засоби (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів), оптово-відпускні ціни на які внесені до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби, і медичні вироби, які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, граничні постачальницько-збутові надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються для лікарських засобів до задекларованої зміни оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів і для медичних виробів до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків. При цьому фактичний розмір оптово-відпускної ціни на кожну лікарську форму, дозування, споживчу упаковку лікарського засобу не повинен перевищувати розміру внесеної до зазначеного реєстру оптово-відпускної ціни у гривні. 3) на лікарські засоби, включені до переліку міжнародних непатентованих назв лікарських засобів, зазначеного в пункті 1 постанови Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2016 р. № 863 «Про запровадження відшкодування вартості лікарських засобів» (Офіційний вісник України, 2016 р., № 95, ст. 3103), граничні постачальницько-збутові надбавки в розмірі 10 відсотків, що нараховуються до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків, та граничні торговельні (роздрібні) надбавки в розмірі 15 відсотків, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків. У калькуляції до Лоту 1 Комунальне підприємство Центральна міська аптека Новокаховської міської ради вказує відпускні ціни з ПДВ: Позиція №8 : Амоксил-К порошок для розчину для ін’єкцій по 1,2 г у флаконах №1 – 46,61 грн. У той час, коли задекларована оптово-відпускна ціна 38,83 грн., а з урахуванням всіх податків і зборів повинна бути не вище 45,43 грн. Позиція №24 : Дофамін-Дарниця концентрат для розчину для інфузій 40 мг/мл по 5 мл в ампулі по 10 ампул – 320,39 грн. У той час, коли задекларована оптово-відпускна ціна 246,28 грн., а з урахуванням всіх податків і зборів повинна бути не вище 288,15 грн. Позиція №56 : Стрептокіназа-Біофарма ліофлізат для розчину для інфузій по 1 500 000 у флаконах №1 у коробці – 1543,00 грн. У той час, коли задекларована оптово-відпускна ціна 1805,31 грн., а з урахуванням всіх податків і зборів повинна бути не вище 1805,31 грн. Позиція №67 : Хумодар Р 100Р розчин для ін’єкцій 100 МЕ/мл фл. 10 мл №1 – 317,21 грн. У той час, коли задекларована оптово-відпускна ціна 245,00 грн., а з урахуванням всіх податків і зборів повинна бути не вище 286,65 грн. Позиція №68 : Генсулін Р розчин для ін’єкцій 100 МЕ/мл фл. 10 мл №1 – 280,67 грн. У той час, коли задекларована оптово-відпускна ціна 219,47 грн., а з урахуванням всіх податків і зборів повинна бути не вище 256,78 грн. Просимо надати роз’яснення щодо відповідності Тендерних цін наданих Комунальним підприємством « Центральна міська аптека Новокаховської міської ради» законодавству України та скасувати рішення про визнання переможцем в аукціоні UA-2019-01-10-000657-c згідно протоколу №40 від 14 лютого 2019 р. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону. З повагою ТОВ ВКФ «Медпрепарати» та пропонується надати відповідь на вимогу ТОВ ВКФ "Медпрепарати", Код ЄДРПОУ:21287945, наступного змісту:
Під час проведення процедури відкритих торгів тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня міста Нова Каховка» Новокаховської міської ради керувалась вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Тендерна документація (зімни до тендерної документації) для проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лот № 1 – лікарські засоби, Лот № 2 – наркотичні засоби та препарати для наркозу, Лот № 3 – сироватки та вакцини) у відповідності до оголошеного аукціону UA-2019-01-10-000657-c було розроблено згідно всіх вимог ст. 22 Закону.
Протягом проведення процедури закупівлі тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня міста Нова Каховка» Новокаховської міської ради дотримується всіх вимог ст. 3 Закону, а саме:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням;
Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника, якого було визнано переможцем, тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня міста Нова Каховка» Новокаховської міської ради керувався вимогами ст. 28 Закону, а саме: критеріями оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією, для яких існує постійно діючий ринок є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічного вигідною.
Згідно ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У Вашій вимозі наведено відпускні ціни, які не відповідають дійсності, зокрема: ДОФАМІН Концентрат для розчину для інфузій, 40 мг/мл, по 5 мл в ампулі; по 10 ампул задекларована оптово-відпускна ціна є 247,76, Вами зазначена ціна 246,28; ХУМОДАР Р 100Р Розчин для інфузій 100МЕ/мл фл. 10 мл №1 - задекларована оптово-відпускна ціна є 262,00 грн, Вами зазначена ціна – 245,00 тощо.
Під час проведення процедури закупівлі лікувальні установи, як замовники, та аптечні заклади, як постачальники, керуються Постановою Кабінету Міністрів України №955 від 17 жовтня 2008 року «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення». Подаємо витяг з даної ПКМ пункт 1 підпункт 2.:
ціни на лікарські засоби (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів) і вироби медичного призначення, оптово-відпускні ціни на які внесені до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, граничні постачальницько-збутові надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до задекларованої зміни оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків. При цьому фактичний розмір оптово-відпускної ціни на кожну лікарську форму, дозування, споживчу упаковку лікарського засобу, усі типи, види, марки виробів медичного призначення не повинен перевищувати розміру внесеної до зазначеного реєстру оптово-відпускної ціни у гривні.
Враховуючи чинну постанову КМ та користуючись елементарною математикою закупівельна ціна наприклад на лікарський засіб «АМОКСИЛ-К Порошок для розчину для ін'єкцій по 1,2 г у флаконах № 1» для лікувальних установ має становити не більше 50 грн. 27 коп.
Формула: 38,83 + 10% +10% +7% = 50 грн. 27 коп., де
38,83 –ціна зареєстрована в МОЗ України
10% – націнка оптового постачальника
10% – роздрібна націнка аптеки
7% – ПДВ.
Учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, забезпечення тендерної пропозиції не вимагалося, вчасно надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відсутні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону, пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Отже, підстав для відхилення тендерної пропозиції КП «Центральна міська аптека Новокаховської міської ради» тендерний комітет не вбачає.
Враховуючи викладене, тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня міста Нова Каховка» Новокаховської міської ради повідомляє про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги з підстав необґрунтованості її подання.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

15 лютого 2019 14:20
Вимога до замовника 1.doc

Документи подані скаржником

15 лютого 2019 14:31
Вимога до замовника.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 – лікарські засоби
Опис предмету закупівлі:
Лот № 1 – лікарські засоби - 68 найменувань
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 329 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 290,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 лютого 2019 12:49
Закінчення: 07 лютого 2019 13:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

68 од
Лікарські засоби
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Epinephrine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, Вул. Героїв України, 33-А
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Медпрепарати" 281 295,14
UAH з ПДВ
273 932,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 286 120,66
UAH з ПДВ
278 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА АПТЕКА НОВОКАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 326 801,50
UAH з ПДВ
326 801,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2019 16:20
Електронний підпис
04 лютого 2019 15:50
Копія статуту ст. 51-62.pdf
04 лютого 2019 15:50
Копія ліцензії ст. 46 .pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 16:41
Електронний підпис
04 лютого 2019 16:35
ТЧ_p298-396.pdf
04 лютого 2019 16:35
ТЧ_p595-690.pdf
04 лютого 2019 16:35
ТЧ_p496-594.pdf
04 лютого 2019 16:35
ТЧ_p397-495.pdf
04 лютого 2019 16:35
ТЧ_p199-297.pdf
04 лютого 2019 16:35
ТЧ_p100-198.pdf
04 лютого 2019 16:35
ТЧ_p001-099.pdf
29 січня 2019 13:42
Електронний підпис
29 січня 2019 11:59
тех_p601-691.pdf
29 січня 2019 11:59
тех_p501-600.pdf
29 січня 2019 11:59
тех_p401-500.pdf
29 січня 2019 11:59
тех_p301-400.pdf
29 січня 2019 11:59
тех_p201-300.pdf
29 січня 2019 11:59
тех_p101-200.pdf
29 січня 2019 11:59
тех_p001-100.pdf
29 січня 2019 11:59
ком.pdf

Публічні документи

18 лютого 2019 16:35
Електронний підпис
18 лютого 2019 16:32
ДПІ.pdf
18 лютого 2019 16:32
МВД.pdf
18 лютого 2019 16:32
Лист № 71 від 18.02.19.pdf
18 лютого 2019 16:32
Лист № 70 від 18.02.19.pdf
02 лютого 2019 15:36
34675457_2544912626_DS180103105218.ZS2
02 лютого 2019 15:26
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВКФ "Медпрепарати"

ТОВ "БАДМ-Б"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА АПТЕКА НОВОКАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Медпрепарати"
#21287945
Рішення скасоване 273 932,37
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 16:22
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Медпрепарати"
#21287945
Відхилено 273 932,37
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 16:29
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 278 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 16:40
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА АПТЕКА НОВОКАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#34675457
Переможець 326 801,50
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА АПТЕКА НОВОКАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#34675457
326 801,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 13:35
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 13:22
додаткова угода 7 до договору № 44-б від 25.02.2019р..pdf зміни до договору
11 березня 2020 13:22
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 08:37
додаткова угода 6 до договору № 44-б від 25.02.2019р..pdf зміни до договору
17 січня 2020 08:36
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:05
додаткова угода 5 до договору № 44-б від 25.02.19 р..pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:05
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 16:25
додаткова угода 4 до договору № 44-б від 25.02.2019 р..pdf зміни до договору
16 грудня 2019 16:25
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 08:47
додаткова угода 3 до договору № 44-б від 25.02.19 р..pdf зміни до договору
13 серпня 2019 08:43
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 15:36
дод.угода № 2 до договору № 44-б від 25.02.2019 р..pdf зміни до договору
08 липня 2019 15:36
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2019 08:13
дод.угода № 1 до договору № 44-б від 25.02.2019 р..pdf зміни до договору
11 квітня 2019 08:11
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 11:57
договор № 44-б від 25.02.2019 р..pdf укладений
25 лютого 2019 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в додаток № 1 до договору
Номер договору про закупівлю: 44-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 44-б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни в додаток № 1 до договору № 44-б від 25.02.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 44-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни в додаток № 1 до договору
Номер договору про закупівлю: 44-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити загальну суму договору на 226,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 44-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 44-б від 25.02.2019 р. (далі – Договір): 1.1. Доповнити Договір пунктом 3.5. наступного змісту: «п. 3.5. Вартість Товарів на час проведення процедури на початку наступного року визначається в межах 20 відсотків вартості, передбаченої у пункті 3.1. Договору, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.» 2. Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби) на 2020 рік, до 31.12.2020 р. включно.
Номер договору про закупівлю: 44-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначити вартість товарів на час проведення процедури закупівлі у розмірі 65269,66 грн.
Номер договору про закупівлю: 44-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити загальну суму договору на 0,12 грн.
Номер договору про закупівлю: 44-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 326 574,90
UAH (в тому числі ПДВ 22 860,24 UAH)