Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Очікувана вартість
20 324 045,50 UAH
UA-2019-01-10-000655-b 6b73bedca6d54f189c3f42a7e418e915
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
у Замовника є потреба у закупівлі послуг з організації харчування школярів (ДК 021:2015: 55510000-8 - послуги їдалень) в розмірі – 1 786 967 послуг, на загальну суму 20 324 045,50 грн. Замовником двічі було проведено закупівлю відкритих торгів з публікацією англійською мовою за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 - послуги їдалень (послуги з організації харчування школярів), та двічі тендер було відмінено через відсутність достатньої кількості учасників. Враховуючи частину 4, пункту 2, статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами) (далі - Закон), Замовник, як виняток, має право провести переговорну процедуру.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 17:05
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1786967 послуга
Послуги з організації харчування школярів та вихованців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, Україна, Харківська область, м.Харків, згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Московського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

10 січня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Комбінат дитячого харчування"
#36816884
Переможець 20 324 045,50
UAH
10 січня 2019 17:05

Документи

10 січня 2019 17:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2019 17:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Комбінат дитячого харчування"
#36816884
20 324 045,50
UAH
Документи

Документи

10 січня 2019 17:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:46
ДУ 6 Шкільне харчування.jpg зміни до договору
26 грудня 2019 17:40
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:38
ДУ 5 Шкільне Харчування.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:37
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 10:27
Допугода 4 Шкільне харчування.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 11:25
Допугода 3 Шкільне харчування.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 11:23
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 10:53
Допугода 2 ШКІЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ.pdf зміни до договору
15 жовтня 2019 10:51
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 10:42
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 14:12
Доп Угода 2 Шкільне харчування 19.pdf зміни до договору
24 січня 2019 14:05
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 17:42
ШКІЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ 19.pdf укладений
22 січня 2019 17:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись частиною 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1.3. Договору, за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1, Додаток 1 до Договору, та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування послуг: послуги з організації харчування школярів та вихованців (код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень). Кількість послуг за цим Договором – 1 635 909 послуги. 3.1. Ціна цього Договору відповідно до специфікації (додаток 1 до договору) становить 18 551 799,00 грн. (Вісімнадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят одна тисяча сімсот дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.), без ПДВ (у відповідності до підпункту г) пункту 197.1.7. статті 197 Податкового кодексу України).
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 1.3. Договору, за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1, Додаток 1 до Договору, та викласти їх в наступній редакції: «1.2. Найменування послуг: послуги з організації харчування школярів та вихованців (код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень) Кількість послуг за цим Договором – 1 617 600 послуги. 3.1. Ціна цього Договору відповідно до специфікації (додаток 1 до договору) становить 18 348 288,00 грн. (Вісімнадцять мільйонів триста сорок вісім тисяч двісті вісімдесят вісім грн. 00 коп.), без ПДВ (у відповідності до підпункту г) пункту 197.1.7. статті 197 Податкового кодексу України).»
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 1.3. Договору, за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1, Додаток 1 до Договору, та викласти їх в наступній редакції: «1.2. Найменування послуг: послуги з організації харчування школярів та вихованців (код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень) Кількість послуг за цим Договором – 1 579 410 послуги. 3.1. Ціна цього Договору відповідно до специфікації (додаток 1 до договору) становить 17902758,00 грн. (Сімнадцять мільйонів дев’ятсот дві тисячі сімсот п’ятдесят вісім грн. 00 коп.), без ПДВ (у відповідності до підпункту г) пункту 197.1.7. статті 197 Податкового кодексу України).»
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 1.3. Договору, за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1, Додаток 1 до Договору, та викласти їх в наступній редакції: «1.2. Найменування послуг: послуги з організації харчування школярів та вихованців (код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень) Кількість послуг за цим Договором – 1 569 572 послуги. 3.1. Ціна цього Договору відповідно до специфікації (додаток 1 до договору) становить 17 791 723,00 грн. (Сімнадцять мільйонів сімсот дев’яносто одна тисяча сімсот двадцять три грн. 00 коп.), без ПДВ (у відповідності до підпункту г) пункту 197.1.7. статті 197 Податкового кодексу України).»
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 1.3. Договору, за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1, Додаток 1 до Договору, та викласти їх в наступній редакції: «1.2. Найменування послуг: послуги з організації харчування школярів та вихованців (код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень) Кількість послуг за цим Договором – 1 563 864 послуги. 3.1. Ціна цього Договору відповідно до специфікації (додаток 1 до договору) становить 17 726697,00 грн. (Сімнадцять мільйонів сімсот двадцять шість тисяч шістсот дев’яносто сім грн. 00 коп.), без ПДВ (у відповідності до підпункту г) пункту 197.1.7. статті 197 Податкового кодексу України).»
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись з п.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 10.2., 11.2. Договору та за угодою сторін подовжити дію Договору за переговорною процедурою № 25 від 21.01.2019 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в зв’язку з цим пункт 10.1 викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту укладення і діє до 31 березня 2020 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від повного виконання своїх зобов’язань за даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML