Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 279+000 – км 286+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 279+000 - km 286+000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 279+000 - km 286+000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
148 851 824,00 UAH
UA-2019-01-10-000599-b ● b31416ece0244c41b0d4a077ae953aa2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Вебсайт: | http://www.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А |
Контактна особа: |
Служба автомобільних доріг 380512563860 mykolsad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Evgeniya Oniksimova 380512563860 mykolsad@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 січня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 148 851 824,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 148 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1488500 UAH |
Publication date: | 10 січня 2019 16:32 |
Enquiries until: | 29 червня 2019 19:00 |
Complaints submission until: | до 05 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 липня 2019 19:00 |
Information
Estimated total value: | 148 851 824 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 148 850 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 279+000 – км 286+000, Миколаївська область
The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 279+000 - km 286+000, Mykolaiv region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 279+000 – км 286+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг), на ділянці км 279+000 – км 286+000, Миколаївська область.
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km km 279+000 - km 286+000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 20 червня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 15:33 |
Проект Договору ПСР Н-11 км 279+000-286+000 24 05 19.doc | |
24 травня 2019 15:33 |
ТД ПСР Н-11 км 279+000-286+000 закреслені 24 05 19.docx | |
24 травня 2019 15:32 |
ТД ПСР Н-11 км 279+000-286+000 нова редакція 24 05 19.docx | |
24 травня 2019 15:32 |
Перелік змін 24 05 19.doc | |
24 травня 2019 15:31 |
Знак_Ремонтується.pdf | |
11 лютого 2019 16:37 |
Перелік змін 11 02 19.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 16 січня 2019 12:49
Дата відповіді: 18 січня 2019 15:11
У тендерній документації не виділені кінцеві і початкові ділянки бар'єрного огородження, а вага прямих ділянок, яка становить 23,6 кг /м.п., відповідає бар'єрному огородженню 11 ДО-128-0,8-4-1,6 з поперечним прогином 1,6 і кроком 4м. В описовій частині написано з кроком 2м, що відповідає бар'єрному огородженню 11 ДО-128-0,8-2-1,5 з поперечним прогином 1,5, кроком 2м та вагою 28,8кг/м.п.
Просимо уточнити вагу бар'єрного огородження з урахуванням початкових і кінцевих ділянок та кроку 2м.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуте Ваше звернення. За результатами розгляду в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Запитання до технічного завдання.
Дата подання: 28 січня 2019 14:05
Дата відповіді: 31 січня 2019 15:04
Пунктм 38 технічого завдання передбачено рзлив в’яжучих матеріалів автогудронатором на І передачі редуктора з додатковим підігрівом 1,2л/м2 в кількості 35,52054т. та емульсія бітумна, дорожна ЕКШ в кількості 36,5861562т.
При витраті 1,2л. обсяг робіт мав би становити:
1,2л/м2х59200,9м2/1000=71,04108т.
Витрата емульсії:
1,2л/м2х59200,9м2/1000х1,03=73,1723124т.
Просимо розяснити яка норма витрати емульсії має бути застосована?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуте Ваше звернення. Повідомляємо, що при складанні технічного завдання було допущено описку у найменуванні робіт (п. 37 Технічного завдання). Робочим проектом передбачено норму витрат емульсії бітумної 0,6 л/м2 при розливі автогудронатором. За результатами розгляду в тендерну документацію будуть внесені зміни у найменування робіт. Витрати матеріалу відповідають робочому проекту.
Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 21 червня 2019 16:12
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:19
Замовником в Тендерній документації (Додаток 3) вимагається надання листа(ів) відгука(ів), який(і) має(ють) бути датований(ні) не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Звертаємо Вашу увагу, що в ч.4. ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, НЕ ПОДАЮТЬСЯ НИМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ.
У зв’язку з викладеним просимо Замовника пояснити яким саме нормативно-правовим актом чинного законодавства України передбачена для учасників наявність відгуку? ПРОСИМО ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ (НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ), яка ПЕРЕДБАЧАЄ для юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, наявність (отримання) відгуків (листів-відгуків і т.п.) – де визначено термін «відгук» (лист-відгук і т.п.), встановлено порядок і терміни його отримання, термін дії тощо.
У випадку, якщо чинним законодавством України не передбачена для учасників наявність відгуків, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з неї вимогу надання документів, що не передбачені законодавством для учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон):
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Тобто, статтею 16 Закону Замовника зобов’язано вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовнику дано право визначати перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цього переліку в тендерній документації.
Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме:
1) аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2013 року по теперішній час.
2) форма(и) №КБ-3 що свідчить(ать) про повне виконання обсягів робіт (надання послуг), передбачених аналогічним договором та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про надання послуг (виконання робіт) з влаштування шарів дорожнього одягу.
3) лист(и) відгук(и) від балансоутримувачів автомобільних доріг по вище вказаному договору (із обов’язковим зазначенням у листі(ах) – відгуку(ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання, характеристику учасника за результатами наданих послуг (виконаних робіт)). Лист(и) відгук(и) має(ють) бути датований(ні) не пізніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Також роз’яснюємо, що наявність листа-відгуку від балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат наданих послуг (виконаних робіт)) свідчить про спроможність виконавця якісно та своєчасно надавати послуги (виконувати роботи), що є суттєвим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів. Крім того, Замовник впевнений, що зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з достатнім досвідом виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, для задоводення вимог, зазаначених у Вашому зверненні, підстави відсутні.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон):
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Тобто, статтею 16 Закону Замовника зобов’язано вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовнику дано право визначати перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цього переліку в тендерній документації.
Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме:
1) аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2013 року по теперішній час.
2) форма(и) №КБ-3 що свідчить(ать) про повне виконання обсягів робіт (надання послуг), передбачених аналогічним договором та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про надання послуг (виконання робіт) з влаштування шарів дорожнього одягу.
3) лист(и) відгук(и) від балансоутримувачів автомобільних доріг по вище вказаному договору (із обов’язковим зазначенням у листі(ах) – відгуку(ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання, характеристику учасника за результатами наданих послуг (виконаних робіт)). Лист(и) відгук(и) має(ють) бути датований(ні) не пізніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Також роз’яснюємо, що наявність листа-відгуку від балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат наданих послуг (виконаних робіт)) свідчить про спроможність виконавця якісно та своєчасно надавати послуги (виконувати роботи), що є суттєвим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів. Крім того, Замовник впевнений, що зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з достатнім досвідом виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, для задоводення вимог, зазаначених у Вашому зверненні, підстави відсутні.
Щодо вимог Тендерної документації 2
Дата подання: 29 червня 2019 18:51
Дата відповіді: 03 липня 2019 15:51
Замовник не надав обґрунтовану відповідь на запитання Учасника. Тому черговий раз просимо надати відповідь на наступне запитання:
ПРОСИМО ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ (НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ), ЯКА ПЕРЕДБАЧАЄ ДЛЯ УЧАСНИКІВ – ЮРИДИЧНИХ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ, У ТОМУ ЧИСЛІ ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ, НАЯВНІСТЬ ВІДГУКІВ (ЛИСТІВ-ВІДГУКІВ І Т.П.) – ДЕ ВИЗНАЧЕНО ТЕРМІН «ВІДГУК» (ЛИСТ-ВІДГУК І Т.П.), ВСТАНОВЛЕНО ПОРЯДОК І ТЕРМІНИ ЙОГО ОТРИМАННЯ, ТЕРМІН ДІЇ ТОЩО.
У випадку, якщо Замовник не надасть обґрунтовану відповідь щодо нормативно-правового акту, який передбачає відгук (лист-відгук, позитивний відгук тощо) для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, вважаємо, що:
1) відгук (лист-відгук, позитивний відгук тощо) НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИЙ чинним законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців;
2) у зв’язку з вищевикладеним, Учасник може не надавати відгук (лист-відгук, позитивний відгук тощо) у складі своєї тендерної пропозиції;
3) у зв’язку з вищевикладеним, відсутність відгуку (листа-відгуку, позитивного відгуку тощо) у складі тендерної пропозиції Учасника НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Замовник обгрунтовано та вичерпно, з посиланням на норми Закону, роз`яснив вимогу тендерної документації щодо подання в складі тенденої пропозиції учасника на підтвердження квліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» листа-відгуку (дивіться відповідь на запит учасника, розміщену в електронній системі закупівель 26.06.2019 року), однак Ви продовжуєте наполягати на наданні розяснень, які не стосуються умов тендерної документації.
Ви, як учасник, самостійно формуєте склад тендерної пропозиції, в тому числі документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог тендерної документації. Ваше право мати особисту думку щодо необхідності подання чи не подання в складі тендерної пропозиції листа – відгуку
Замовник обгрунтовано та вичерпно, з посиланням на норми Закону, роз`яснив вимогу тендерної документації щодо подання в складі тенденої пропозиції учасника на підтвердження квліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» листа-відгуку (дивіться відповідь на запит учасника, розміщену в електронній системі закупівель 26.06.2019 року), однак Ви продовжуєте наполягати на наданні розяснень, які не стосуються умов тендерної документації.
Ви, як учасник, самостійно формуєте склад тендерної пропозиції, в тому числі документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог тендерної документації. Ваше право мати особисту думку щодо необхідності подання чи не подання в складі тендерної пропозиції листа – відгуку
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-10-000599-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Компанія "Євродор", Код ЄДРПОУ:38972680
Дата подання: 06 лютого 2019 19:01
Дата подання: 06 лютого 2019 19:01
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
10.01.2019 р. Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) оприлюднила оголошення про закупівлю послуг №UA-2019-01-10-000599-b «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 279+000 – км 286+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», а також тендерну документацію до цієї закупівлі. Скаржник має намір прийняти участь у вищевказаній процедурі закупівлі. Однак, при підготовці тендерної пропозиції наше підприємство виявило ряд вимог тендерної документації, які не відповідають положенням Закону України «Про публічні закупівлі», а також обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема Скаржника. Просимо: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2 зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2019 14:32
рішення від 08.02.2019 № 1360 (+ лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 лютого 2019 14:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2019 № 1950.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2019 15:22
Рішення від 22.02.2019 № 1950.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2019 20:36
Номер скарги: UA-2019-01-10-000599-b.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 30 липня 2019 17:48
Дата подання: 30 липня 2019 17:48
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга на рішення Служби автомобільних доріг у Миколаївській області про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (протокол засідання тендерного комітету №17/11/2019 від 24.07.2019 р.)
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відповідно до частини 5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII, ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» повідомляє про відкликання скарги вих.№30/07-06 від 30.07.2019р. та просить припинити її розгляд.
Дата: 30 липня 2019 19:21
Рішення від 01.08.2019 №10472.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 19:53
Номер скарги: UA-2019-01-10-000599-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 30 липня 2019 14:45
Дата подання: 30 липня 2019 14:45
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технічні причини
Дата: 30 липня 2019 14:56
рішння від 02.08.2019 № 10544.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 19:45
Номер скарги: UA-2019-01-10-000599-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 30 липня 2019 15:18
Дата подання: 30 липня 2019 15:18
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2019 18:16
рішення від 02.08.2019 № 10534 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 18:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2019 № 11465.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 15:41
рішення від 19.08.2019 № 11465.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2019 19:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (протокол №20/11/2019 від 28.08.2019р.) скасувано рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 19/11/2019 від 24 липня 2019 року) про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управлін-ня №50» та рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 14/11/2019 від 24 липня 2019 року) про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» за процедурою закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 279+000 – км 286+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і заліз-ничних доріг; вирівнювання поверхонь) оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-10-000599-b.
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2019 17:20
Номер скарги: UA-2019-01-10-000599-b.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 02 вересня 2019 21:19
Дата подання: 02 вересня 2019 21:19
СКАРГА на рішення Служби автомобільних доріг у Миколаївській області про допуск до аукціону учасника
Таким чином, пропозиція ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» не відповідає умовам Документації, містить недостовірну інформацію, а учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, що мало бути підставою для відхилення його пропозиції відповідно до пунктів 1, 3, 4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень у даній процедурі закупівель.
3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Миколаївській області скасувати своє рішення про допуск до аукціону пропозиції ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50».
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги, а саме оригінал платіжного доручення.
Про час і місце розгляду скарги, а також про результати її розгляду просимо повідомити в установленому порядку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 вересня 2019 19:18
рішення від 05.09.2019 № 12396 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 вересня 2019 19:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2019 № 13375.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 17:03
рішення від 20.09.2019 № 13375.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 20:29
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 серпня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ОАО "СМТ № 8" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ГРАНІТ-001 | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 |
119 081 459,20
UAH з ПДВ
|
119 081 459,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОАО "СМТ № 8" |
147 999 999,00
UAH з ПДВ
|
140 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
147 400 000,00
UAH з ПДВ
|
147 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 #05408668 |
Рішення скасоване |
119 081 459,20
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 15:11
|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 #05408668 |
Відхилено |
119 081 459,20
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 10:55
|
ОАО "СМТ № 8" #100067972 |
Переможець |
140 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 11:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:07
|
ДУ 7 дог 38-Б від 31.10.19.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2020 14:19
|
ДУ 6 дог 38-Б від 31.10.19.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2020 09:27
|
ДУ 4 до договору 38-Б від 31 10 19.pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2020 14:16
|
ДУ №3 до договору № 38-Б от 31.10.2019.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2020 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2020 11:57
|
ДУ 2 до договору 38-Б від 31 10 19.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2020 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 11:22
|
Договір № 38-Б від 31 10 19.pdf | укладений |
31 жовтня 2019 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. На підставі абзацу 1 пункту 5.4 Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин (відсутність фінансування у 2020 році на увесь залишок обсягу робіт по об’єкту), продовжити термін (строк) виконання робіт (виконання зобов’язань) та строк дії Договору. 3. Додаток 2 – Календарний план викласти в редакції, що додається. 4. Викласти п.10.1. Договору в наступній редакції:«10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 01.03.2021 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання.» |
Номер договору про закупівлю: | 38-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна робіт, виконання яких доручається Підряднику, становить 140 000 000,00 грн. (сто сорок мільйонів гривень 00 копійок.), в тому числі ПДВ 23 333 333,33 грн. (двадцять три мільйони триста тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки), в тому числі: 2019 рік – 51 468 603,47 грн. (п’ятдесят один мільйон чотириста шістдесят вісім тисяч шістсот три гривні 47 копійок), в тому числі ПДВ 8 578 100,58 грн.; 2020 рік - 70 311 355,00 грн. (сімдесят мільйонів триста одинадцять тисяч триста п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 11 718 559,17 грн.; 2021 рік - 18 220 041,53 грн. (вісімнадцять мільйонів двісті двадцять тисяч сорок одна грн. 53 коп.), в тому числі ПДВ 3 036 673,58 грн. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів.» |
Номер договору про закупівлю: | 38-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі абз.2 п.3.3.2 Договору абзац 1 п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: « Договірна ціна робіт, виконання яких доручається Підряднику, становить 138 952 891,42 грн. (сто тридцять вісім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят дві тисячі вісімсот дев’яносто одна грн. 42 коп.), в тому числі ПДВ 23 158 815,24 грн. (двадцять три мільйони сто п’ятдесят вісім тисяч вісімсот п'ятнадцять грн. 24 копійки) |
Номер договору про закупівлю: | 38-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2020 року № 738 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. « Договірна ціна робіт, виконання яких доручається Підряднику, становить 124 714 825,52 грн. (сто двадцять чотири мільйони сімсот чотирнадцять тисяч вісімсот двадцять п’ять грн. 52 коп. в тому числі ПДВ 20 785 804,25 грн., в тому числі: 2019 рік – 51 468 603,47 грн.; 2020 рік – 73 246 222,05 грн. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів». |
Номер договору про закупівлю: | 38-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з виконанням зобов’язань Сторонами по Договору, Сторони дійшли згоди скоротити строк дії Договору та кінцевою датою дії Договору вважати дату укладання цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 38-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |