Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-01-10-000584-a ● 36326a03a5d74d8c9fbc2e55f69340b3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ ЛОР "Ходорівський психоневрологічний інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 03188984 |
Місцезнаходження: | 81726, Україна , Львівська обл., село Жирова, вулиця Стрийська будинок68 |
Контактна особа: |
Закорчемна Надія Григорівна +380972242968 hpni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2019 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2019 14:23 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81726, Україна, Львівська область, с.Жирова, вул.Стрийська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2019 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2019 14:19 |
проек.дог.карт.19.doc | |
10 січня 2019 14:19 |
тд картопля 19.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 13 січня 2019 19:06
Дата відповіді: 15 січня 2019 14:23
1.На підставі чого замовник вимагає надання документів тільки в форматі pdf обмежуючи цим подання документів в форматі jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip ) ?
2,Прошу уточнити вимогу п.7 абзац 3 про надання експлуатаційного дозволу – в експлуатаційному дозволі має бути вказаний предмет закупівлі : картопля і овочі ЧИ БУДЬ ЯКА ПРОДУКЦІЯ КРІМ КАРТОПЛІ І ОВОЧІВ ?
3,Прошу дати роз’яснення п.7. абзац 13 згідно якого законодавчого акту замовник вимагає гарантійного листа на виплату мінімальної заробітної плати ?
- як має діяти учасник якщо він має намір виплачувати робітнику заробітну плату що перевищує мінімальну ?
4.прошу уточнити п.7 абзац 12 про заміну неякісного товару на протязі 2 (двох годин) а саме: ---спосіб оповіщення замовником продавця про невідповідну якість продукції
- як здійснити заміну продукції якщо вона поставлена за годину до завершення робочого дня
перед вихідним ?
5. прошу пояснити для чого замовник вимагає велику кількість гарантійних листів якщо ці умови можна передбачити в технічних вимогах і договорі на поставку товару ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Технічна можливість наявних в інтернаті зчитувальних пристроїв обмежена форматом pdf. Будемо вдячні за розуміння.
2.В експлуатаційному дозволі має бути вказаний предмет закупівлі.
3.Законодавством України передбачено виплату заробітної плати у розмірах не менше мінімальної заробітної плати.
4.Неякісний товар прийматись не буде.
5.Учасник гарантує відповідність товару технічним вимогам та укладає договір за взірцем поданим в тендерній документації
2.В експлуатаційному дозволі має бути вказаний предмет закупівлі.
3.Законодавством України передбачено виплату заробітної плати у розмірах не менше мінімальної заробітної плати.
4.Неякісний товар прийматись не буде.
5.Учасник гарантує відповідність товару технічним вимогам та укладає договір за взірцем поданим в тендерній документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-10-000584-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фермерське господарство Ревера В.Г., Код ЄДРПОУ:22352120
Дата подання: 15 січня 2019 11:32
вимога на надання відповіді на запитання
Вимога на предмет надання відповіді на нижче наведені запитання
1.На підставі чого замовник вимагає надання документів тільки в форматі pdf обмежуючи цим подання документів в форматі jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip ) ?
2,Прошу уточнити вимогу п.7 абзац 3 про надання експлуатаційного дозволу – в експлуатаційному дозволі має бути вказаний предмет закупівлі : картопля і овочі ЧИ БУДЬ ЯКА ПРОДУКЦІЯ КРІМ КАРТОПЛІ І ОВОЧІВ ?
3,Прошу дати роз’яснення п.7. абзац 13 згідно якого законодавчого акту замовник вимагає гарантійного листа на виплату мінімальної заробітної плати ?
- як має діяти учасник якщо він має намір виплачувати робітнику заробітну плату що перевищує мінімальну ?
4.прошу уточнити п.7 абзац 12 про заміну неякісного товару на протязі 2 (двох годин) а саме: ---спосіб оповіщення замовником продавця про невідповідну якість продукції
- як здійснити заміну продукції якщо вона поставлена за годину до завершення робочого дня
перед вихідним ?
5. прошу пояснити для чого замовник вимагає велику кількість гарантійних листів якщо ці умови можна передбачити в технічних вимогах і договорі на поставку товару ?
6,Чи необхідно завіряти підписом уповноваженої особи і печаткою скановані копії документів що завантажуються в систему видані установами на яких є оригінальні мокрі печатки цих установ ?
Розгорнути
Згорнути
1.На підставі чого замовник вимагає надання документів тільки в форматі pdf обмежуючи цим подання документів в форматі jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip ) ?
2,Прошу уточнити вимогу п.7 абзац 3 про надання експлуатаційного дозволу – в експлуатаційному дозволі має бути вказаний предмет закупівлі : картопля і овочі ЧИ БУДЬ ЯКА ПРОДУКЦІЯ КРІМ КАРТОПЛІ І ОВОЧІВ ?
3,Прошу дати роз’яснення п.7. абзац 13 згідно якого законодавчого акту замовник вимагає гарантійного листа на виплату мінімальної заробітної плати ?
- як має діяти учасник якщо він має намір виплачувати робітнику заробітну плату що перевищує мінімальну ?
4.прошу уточнити п.7 абзац 12 про заміну неякісного товару на протязі 2 (двох годин) а саме: ---спосіб оповіщення замовником продавця про невідповідну якість продукції
- як здійснити заміну продукції якщо вона поставлена за годину до завершення робочого дня
перед вихідним ?
5. прошу пояснити для чого замовник вимагає велику кількість гарантійних листів якщо ці умови можна передбачити в технічних вимогах і договорі на поставку товару ?
6,Чи необхідно завіряти підписом уповноваженої особи і печаткою скановані копії документів що завантажуються в систему видані установами на яких є оригінальні мокрі печатки цих установ ?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2019 13:50
Відповідь на запитання 1-5 були надані 15.01.2018року. Копії документів мають бути завірені мокрою печаткою та відскановані, а оригінали документів тільки скануються в кольоровому режимі (оригінали ви не можете завіряти печаткою)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фермерське господарство Ревера В.Г. #22352120 |
Переможець |
63 000,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2019 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2019 16:58
|
дог карт.rar | укладений |
24 січня 2019 16:53
|