Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-01-10-000584-a 36326a03a5d74d8c9fbc2e55f69340b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Закорчемна Надія Григорівна

+380972242968 hpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ ЛОР "Ходорівський психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03188984
Місцезнаходження: 81726, Україна , Львівська обл., село Жирова, вулиця Стрийська будинок68
Контактна особа: Закорчемна Надія Григорівна
+380972242968
hpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 14:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2019 14:23
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81726, Україна, Львівська область, с.Жирова, вул.Стрийська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 14:19
проек.дог.карт.19.doc
10 січня 2019 14:19
тд картопля 19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 13 січня 2019 19:06
Дата відповіді: 15 січня 2019 14:23
1.На підставі чого замовник вимагає надання документів тільки в форматі pdf обмежуючи цим подання документів в форматі jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip ) ? 2,Прошу уточнити вимогу п.7 абзац 3 про надання експлуатаційного дозволу – в експлуатаційному дозволі має бути вказаний предмет закупівлі : картопля і овочі ЧИ БУДЬ ЯКА ПРОДУКЦІЯ КРІМ КАРТОПЛІ І ОВОЧІВ ? 3,Прошу дати роз’яснення п.7. абзац 13 згідно якого законодавчого акту замовник вимагає гарантійного листа на виплату мінімальної заробітної плати ? - як має діяти учасник якщо він має намір виплачувати робітнику заробітну плату що перевищує мінімальну ? 4.прошу уточнити п.7 абзац 12 про заміну неякісного товару на протязі 2 (двох годин) а саме: ---спосіб оповіщення замовником продавця про невідповідну якість продукції - як здійснити заміну продукції якщо вона поставлена за годину до завершення робочого дня перед вихідним ? 5. прошу пояснити для чого замовник вимагає велику кількість гарантійних листів якщо ці умови можна передбачити в технічних вимогах і договорі на поставку товару ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Технічна можливість наявних в інтернаті зчитувальних пристроїв обмежена форматом pdf. Будемо вдячні за розуміння.
2.В експлуатаційному дозволі має бути вказаний предмет закупівлі.
3.Законодавством України передбачено виплату заробітної плати у розмірах не менше мінімальної заробітної плати.
4.Неякісний товар прийматись не буде.
5.Учасник гарантує відповідність товару технічним вимогам та укладає договір за взірцем поданим в тендерній документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-000584-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фермерське господарство Ревера В.Г., Код ЄДРПОУ:22352120
Дата подання: 15 січня 2019 11:32
вимога на надання відповіді на запитання
Вимога на предмет надання відповіді на нижче наведені запитання


1.На підставі чого замовник вимагає надання документів тільки в форматі pdf обмежуючи цим подання документів в форматі jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip ) ?
2,Прошу уточнити вимогу п.7 абзац 3 про надання експлуатаційного дозволу – в експлуатаційному дозволі має бути вказаний предмет закупівлі : картопля і овочі ЧИ БУДЬ ЯКА ПРОДУКЦІЯ КРІМ КАРТОПЛІ І ОВОЧІВ ?
3,Прошу дати роз’яснення п.7. абзац 13 згідно якого законодавчого акту замовник вимагає гарантійного листа на виплату мінімальної заробітної плати ?
- як має діяти учасник якщо він має намір виплачувати робітнику заробітну плату що перевищує мінімальну ?
4.прошу уточнити п.7 абзац 12 про заміну неякісного товару на протязі 2 (двох годин) а саме: ---спосіб оповіщення замовником продавця про невідповідну якість продукції
- як здійснити заміну продукції якщо вона поставлена за годину до завершення робочого дня
перед вихідним ?
5. прошу пояснити для чого замовник вимагає велику кількість гарантійних листів якщо ці умови можна передбачити в технічних вимогах і договорі на поставку товару ?
6,Чи необхідно завіряти підписом уповноваженої особи і печаткою скановані копії документів що завантажуються в систему видані установами на яких є оригінальні мокрі печатки цих установ ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2019 13:50
Відповідь на запитання 1-5 були надані 15.01.2018року. Копії документів мають бути завірені мокрою печаткою та відскановані, а оригінали документів тільки скануються в кольоровому режимі (оригінали ви не можете завіряти печаткою)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фермерське господарство Ревера В.Г. 63 000,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2019 16:04
СТАТУТ 7.pdf
16 січня 2019 16:04
СТАТУТ 6.pdf
16 січня 2019 16:04
СТАТУТ 5.pdf
16 січня 2019 16:04
СТАТУТ 4.pdf
16 січня 2019 16:04
СТАТУТ 3.pdf
16 січня 2019 16:04
СТАТУТ2.pdf
16 січня 2019 16:04
СТАТУТ-1.pdf
16 січня 2019 16:04
ЗГОДА З ТЕХ ВИМОГАМИ.pdf
16 січня 2019 16:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ4.pdf
16 січня 2019 16:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ3.pdf
16 січня 2019 16:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ2.pdf
16 січня 2019 16:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ1.pdf
16 січня 2019 16:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 січня 2019 16:04
ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf
16 січня 2019 16:04
ЯКІСНЕ КАРТОПЛЯ0001.pdf
16 січня 2019 16:04
ГМО.pdf
16 січня 2019 16:04
ГАРАНТІЯ 2 ГОДИНИ.pdf
16 січня 2019 16:04
ГАРАНТІЯ 24 ГОДИНИ.pdf
16 січня 2019 16:04
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
16 січня 2019 16:04
ВИТЯГ З ДЕРЖ РЕЄСТРУ.pdf
16 січня 2019 16:04
ЛИСТ-ВІДГУК.pdf
16 січня 2019 16:04
НАКЛАДНІ ПРОДУКЦІЯ.pdf
16 січня 2019 16:04
ЛИСТ ЗГОДА ВОДІЙ.pdf
16 січня 2019 16:04
АКТ ДЕЗІНФЕКЦІЇ АВТО.pdf
16 січня 2019 16:04
ГРАФІК ДЕЗІНФЕКЦІЇ.pdf
16 січня 2019 16:04
ДОГОВІР ДЕЗІФЕКЦІЯ 2.pdf
16 січня 2019 16:04
ДОГОВІР ДЕЗІФЕКЦІЯ1.pdf
16 січня 2019 16:04
ДОГОВІР ДЕЗІФЕКЦІЯ.pdf
16 січня 2019 16:04
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фермерське господарство Ревера В.Г.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фермерське господарство Ревера В.Г.
#22352120
Переможець 63 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 09:26

Документи

22 січня 2019 09:26
картопля.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 09:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фермерське господарство Ревера В.Г.
#22352120
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2019 09:26
картопля.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 16:58
дог карт.rar укладений
24 січня 2019 16:53