Зовнішнє електрозабезпечення багатоповерхового житлового комплексу, м. Одеса, вул. Генуезська, 1 (1 черга) ТУ №0217-2016-0101 ТОВ «Глорі Плюс»
Очікувана вартість
34 591 485,04 UAH
UA-2019-01-10-000518-c de0bc4f4b9194934824ead23a83aa7de
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Акціонерне товариство "Одесаобленерго"
Код ЄДРПОУ: 00131713
Місцезнаходження замовника: 65031, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Миколи Боровського, 28Б
Контактна особа замовника: Наталія Бундаківська
+380487052389
n.bundakivska@oblenergo.odessa.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 16:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 11:58
Очікувана вартість: 34 591 485,04 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Зовнішнє електрозабезпечення багатоповерхового житлового комплексу, м. Одеса, вул. Генуезська, 1 (1 черга) ТУ №0217-2016-0101 ТОВ «Глорі Плюс»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м.Одеса, вулиця Миколи Боровського, 28Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 січня 2019 11:35
Електронний цифровий підпис
10 січня 2019 11:34
Тендерна документація від 10.01.2019 р..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000040 ● bc92b6ca5a9e4475b2b0e2ca6c78ab16
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12 17:21:42
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.02.2019 Одеса № 46

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 12.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 12.02.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.02.2019 № 46

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-29-002520-b 29.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гладкий Р.В.
2. UA-2019-01-10-000518-c 10.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гладкий Р.В.
3. UA-2019-01-10-000320-c 10.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гладкий Р.В.
4. UA-2019-01-16-001844-c 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
5. UA-2019-02-07-001575-c 07.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковалевська В.К.
6. UA-2018-12-14-000797-b 14.12.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гаврилюк А.В.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-14 12:38:04

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Зовнішнє електрозабезпечення багатоповерхового житлового комплексу, м. Одеса, вул. Генуезська, 1 (1 черга) ТУ №0217-2016-0101 ТОВ «Глорі Плюс» за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, яка проводиться акціонерним товариством «Одесаобленерго» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-10-000518-c) та відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) чи надано учасником (ТОВ «АЛЬКАРІМ-БУД»), який за результатами оцінки та розгляду тендерних пропозицій визнаний переможцем, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Замовнику в паперовому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2.1 та 4.1., частини другої Додатку 1 тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-19 16:45:35

Відповідь на запит

У відповідь на запит АТ «Одесаобленерго» повідомляє, що на вимогу Частини ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, що встановлена замовником відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬКАРІМ-БУД", який за результатами оцінки та розгляду тендерних пропозицій був визнаний переможцем, надав в паперовому вигляді на адресу АТ «Одесаобленерго» (65031, м. Одеса, вул. М. Боровського, 28Б) в термін, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, довідку ДФС України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням який покладено на контролюючі органи та довідку МВС України про відсутність судимості Мокріцького Вячеслава Сергійовича, який підписав тендерну пропозицію та якого уповноважено укладати договір за результатами закупівлі. Сканкопії довідок додаються.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Акціонерне товариство "Одесаобленерго", 00131713, Україна, м. Одеса, вул. Миколи Боровського, 28Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: Зовнішнє електрозабезпечення багатоповерхового житлового комплексу, м. Одеса, вул. Генуезська, 1 (1 черга) ТУ №0217-2016-0101 ТОВ «Глорі Плюс», 34591485.04UAH, 45310000-3, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: de0bc4f4b9194934824ead23a83aa7de, 2019-01-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20.02.2019. Предметом аналізу стали наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка пропозицій, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів за предметом: Зовнішнє електрозабезпечення багатоповерхового житлового комплексу, м. Одеса, вул. Генуезська, 1 (1 черга) ТУ №0217-2016-0101 ТОВ «Глорі Плюс» за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи; тендерна документація; тендерна пропозиція учасника ТОВ «АЛЬКАРІМ-БУД»; протокол розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; пояснення акціонерного товариства «Одесаобленерго» (далі – Замовник), отримане через електронну систему закупівель 19.02.2019. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого замовником 31.01.2019 в електронній системі закупівель, за результатом розгляду тендерної пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), вимогам, встановленим ст. 17 Закону та умовам тендерної документації Замовника, переможцем торгів визнано ТОВ «АЛЬКАРІМ-БУД». Замовником 31.01.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем ТОВ «АЛЬКАРІМ-БУД». Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬКАРІМ-БУД» на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16, вимогам, встановленим ст. 17 Закону та умовам тендерної документації Замовника, порушень не встановлено. У межах проведення моніторингу зазначеної процедури відкритих торгів керуючись ч. 5 ст. 7-1 Закону Південним офісом Держаудитслужби 14.02.2019 через електронну систему закупівель Замовнику надано запит на пояснення щодо отримання від учасника ТОВ «АЛЬКАРІМ-БУД», якого визнано переможцем, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, в паперовому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2.1. та 4.1., частини другої Додатку 1 тендерної документації (вимога встановлена частиною третьою Додатку 1 тендерної документації). Так, Замовником 19.02.2019 надано пояснення, що учасник товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬКАРІМ-БУД», який за результатами оцінки та розгляду тендерних пропозицій був визнаний переможцем, надав в паперовому вигляді на адресу АТ «Одесаобленерго» (65031, м. Одеса, вул. М. Боровського, 28Б) в термін, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, довідку ДФС України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням який покладено на контролюючі органи та довідку МВС України про відсутність судимості Мокріцького Вячеслава Сергійовича, який підписав тендерну пропозицію та якого уповноважено укладати договір за результатами закупівлі. Також, Замовником додатково через електронну систему закупівель додано до пояснення скановані копії зазначених документів. За результатами розгляду наданого пояснення та документів порушень не встановлено., 20 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬКАРІМ-БУД" 34 541 485,00
UAH з ПДВ
34 541 485,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "РОЯЛ ГРУП" 34 591 485,00
UAH з ПДВ
34 591 485,00
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬКАРІМ-БУД"
#39109091
Переможець 34 541 485,00
UAH з ПДВ
31 січня 2019 10:12

Документи

31 січня 2019 10:12
sign.p7s
31 січня 2019 10:11
Повідомлення.pdf
31 січня 2019 10:11
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2019 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬКАРІМ-БУД"
#39109091
34 541 485,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2019 10:12
sign.p7s
31 січня 2019 10:11
Повідомлення.pdf
31 січня 2019 10:11
Протокол.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 лютого 2019 11:30
Договір частина 2.pdf укладений
20 лютого 2019 11:29
Договір частина 1.pdf укладений
20 лютого 2019 11:29

Актуальні тендери

До пошуку