Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Одесаобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00131713 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Миколи Боровського, 28Б |
Контактна особа: |
Наталія Бундаківська +380487052389 n.bundakivska@oblenergo.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2019 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 34 591 485,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2019 11:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2019 11:34 |
Тендерна документація від 10.01.2019 р..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-12-000040 ● bc92b6ca5a9e4475b2b0e2ca6c78ab16
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.02.2019 Одеса № 46
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 12.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 12.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.02.2019 № 46
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-29-002520-b 29.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гладкий Р.В.
2. UA-2019-01-10-000518-c 10.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гладкий Р.В.
3. UA-2019-01-10-000320-c 10.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гладкий Р.В.
4. UA-2019-01-16-001844-c 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
5. UA-2019-02-07-001575-c 07.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковалевська В.К.
6. UA-2018-12-14-000797-b 14.12.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гаврилюк А.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-14 12:38:04
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Зовнішнє електрозабезпечення багатоповерхового житлового комплексу, м. Одеса, вул. Генуезська, 1 (1 черга) ТУ №0217-2016-0101 ТОВ «Глорі Плюс» за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, яка проводиться акціонерним товариством «Одесаобленерго» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-10-000518-c) та відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) чи надано учасником (ТОВ «АЛЬКАРІМ-БУД»), який за результатами оцінки та розгляду тендерних пропозицій визнаний переможцем, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Замовнику в паперовому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2.1 та 4.1., частини другої Додатку 1 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-19 16:45:35
Відповідь на запит
У відповідь на запит АТ «Одесаобленерго» повідомляє, що на вимогу Частини ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, що встановлена замовником відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬКАРІМ-БУД", який за результатами оцінки та розгляду тендерних пропозицій був визнаний переможцем, надав в паперовому вигляді на адресу АТ «Одесаобленерго» (65031, м. Одеса, вул. М. Боровського, 28Б) в термін, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, довідку ДФС України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням який покладено на контролюючі органи та довідку МВС України про відсутність судимості Мокріцького Вячеслава Сергійовича, який підписав тендерну пропозицію та якого уповноважено укладати договір за результатами закупівлі. Сканкопії довідок додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2019 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬКАРІМ-БУД" |
34 541 485,00
UAH з ПДВ
|
34 541 485,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД "РОЯЛ ГРУП" |
34 591 485,00
UAH з ПДВ
|
34 591 485,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬКАРІМ-БУД" #39109091 |
Переможець |
34 541 485,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2019 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2019 11:30
|
Договір частина 2.pdf | укладений |
20 лютого 2019 11:29
|
Договір частина 1.pdf | укладений |
20 лютого 2019 11:29
|