Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
189 680,00 UAH
UA-2019-01-10-000424-b 2de9163c4fab4365b5377f5dc0365899
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Власенко Світлана Олександрівна

380676605405 e.kcrb@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Криворізька центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01280800
Місцезнаходження: 53003, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с.Новомайське, Вишнева, 1а
Контактна особа: Власенко Світлана Олександрівна
380676605405
e.kcrb@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 08:00
Початок аукціону: 22 січня 2019 12:07
Очікувана вартість: 189 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 896,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко та вершки (молоко)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 літр
Молоко свіже пастерізоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53003, Україна, Дніпропетровська область, с.Новомайське, Вишнева,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2019 15:46
Проект Договору поставки.docx
10 січня 2019 15:46
документація .docx
10 січня 2019 15:46
Проект Договору поставки.docx
10 січня 2019 15:46
документація .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спарта 2015 103 680,00
UAH з ПДВ
99 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 134 400,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шпаков Микола Єгорович 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2019 16:20
Експ.доз1.PDF
20 січня 2019 16:20
держ реєстр.PDF
20 січня 2019 16:20
витяг ПДВ.PDF
20 січня 2019 16:20
згода договір.PDF

Публічні документи

18 січня 2019 14:39
ДОК-ТИ молоко.pdf
18 січня 2019 13:05
ДОК-ТИ молоко.pdf

Публічні документи

16 січня 2019 16:49
72.pdf
16 січня 2019 16:49
71.pdf
16 січня 2019 16:49
7.pdf
16 січня 2019 16:49
5.pdf
16 січня 2019 16:49
4.pdf
16 січня 2019 16:49
3.pdf
16 січня 2019 16:49
2.pdf
16 січня 2019 16:49
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спарта 2015

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП Шпаков Микола Єгорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Спарта 2015
#39625877
Переможець 99 999,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 08:37

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 08:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Спарта 2015
#39625877
99 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 08:30
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2020 08:29
молоко.pdf зміни до договору
09 січня 2020 08:27
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 10:13
молоко.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 10:11
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2019 12:38
дод.уг.3.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 12:37
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2019 12:33
Додат. угода молоко - № 2.doc зміни до договору
30 вересня 2019 12:32
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2019 12:36
Додат. угода молоко - № 1.doc зміни до договору
07 травня 2019 12:35
додаток.pdf укладений
28 січня 2019 13:37
подписан.договор.pdf укладений
28 січня 2019 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку зі зміною цін, сторони прийшли до згоди зменшити обсяг закупівлі, збільшити ціну на товар. Загальна сума договору залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 12-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку зі зміною ціни сторони прийшли до згоди згідно р.3 п. 3.6 зменшити обсяг закупівлі, збільшити ціни на товар. Загальна сума договору залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 12-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділу 3 пункту 3.6, а саме: в зв’язку з зі зміною ціни на товар сторони прийшли до згоди зробити слідуючи зміни в додатку до даного договору (специфікація): код ДК (1551 Молоко та вершки) Ціна 18,48 грн 2. Сума договору залишається незмінною. 3. Додаткова угода діє з моменту підписання і діє до «_31__» грудня 2019 року. 4. Всі інші пункти Договору № 12- 30 від 28.01.2019 року залишаються без змін. 5. Дана додаткова угода складено в двох примірниках, по одному для кожної із сторін, що мають однакову юридичну силу. 6. Додаткова угода складає невід’ємну частину Договору.
Номер договору про закупівлю: 12-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до Рішення Дніпропетровської обласної ради від 25.10.2019 року № 516-18/VII Комунальний заклад «Криворізька центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради» реорганізовується шляхом перетворення в Комунальне підприємство «Криворізька центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради». 2. Зобов’язання КЗ «Криворізька центральна районна лікарня» ДОР» припиняються та переходять до КП «Криворізька центральна районна лікарня» ДОР», яке згідно Статуту є правонаступником. 3.Загальна сума Договору не змінюється. Залишок зобов’язань по Договору на момент укладення цієї Додаткової угоди складає: 21634.80 грн в т.ч. ПДВ 4. Решта умов Договору, зміну яких не передбачено цією Угодою, залишається незмінним і обов’язковим до виконання Сторонами. 5. Дана Угода набирає чинності з моменту укладення та діє протягом строку дії Договору. 6. Дана Угода складена у двох автентичних примірках, по одному для кожної із Сторін, і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 12-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з закінченням бюджетного року та виробничою необхідністю сторони прийшли до згоди зменшити обсяг закупівлі на Молоко коров»яче свіже пастеризоване в пакеті, жирн. 2,5% , 1л 600 л х18,48 = 11088,00 грн та з повним виконанням договірних зобов’язань сторони прийшли суму договору на 13,20 грн., в т.ч. ПДВ Суму договору зменшити на 11101,20 грн Загальна сума договору складає: 88738,80,00 грн, в т.ч. ПДВ (Вісімдесят вісім тисяч сімсот тридцять вісім грн. 80 коп) 2. Додаткова угода діє з моменту підписання і діє до «_31__» грудня 2019 року. 3. Всі інші пункти Договору № 12- 30 від 28.01.2019 року залишаються без змін. 4. Дана додаткова угода складено в двох примірниках, по одному для кожної із сторін, що мають однакову юридичну силу. 5. Додаткова угода складає невід’ємну частину Договору.
Номер договору про закупівлю: 12-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 88 738,80
UAH (в тому числі ПДВ 14 789,80 UAH)