Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт сільського клубу села Чепіль, вул.Миру, 29 Балаклійського району Харківської області
Очікувана вартість
3 619 723,20 UAH
UA-2019-01-10-000369-c 937be8ebeb8643e09550b04ff52c6a95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Панова

+380664732977 chepsilrad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧЕПІЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БАЛАКЛІЙСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04396839
Місцезнаходження: 64280, Україна , Харківська обл., Балаклійський район, село Чепіль, вул. Леніна, 48
Контактна особа: Надія Панова
+380664732977
chepsilrad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 10:40
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 10:40
Початок аукціону: 29 січня 2019 15:18
Очікувана вартість: 3 619 723,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 098,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт сільського клубу села Чепіль, вул.Миру, 29 Балаклійського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64280, Україна, Харківська область, село Чепіль, вул.Миру,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 09:37
Тендер-2стр 001.jpg
21 січня 2019 09:37
тендер-1стр 001.jpg
10 січня 2019 10:52
Тендерна документація Чепіль (1).doc
10 січня 2019 10:52
Відомість обсягів робіт.docx
10 січня 2019 10:52
Зведені відомості ресурсів.docx
10 січня 2019 10:52
проект договору підряду.docx
10 січня 2019 10:52
Технічне завдання на будівельні роботи № 02-001-001.docx
10 січня 2019 10:52
Технічне завдання на будівельні роботи № 02-001-002.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-000369-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЕНЕРГОМИР", Код ЄДРПОУ:32778154
Дата подання: 16 січня 2019 13:17
Вимога про усунення порушень.
Вимога про усунення порушень.

10.01.2019 Замовником - Чепільською сільською радою Балаклійського району Харківської області, було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт сільського клубу села Чепіль, вул. Миру, 29 Балаклійського району Харківської області".
Вважаємо, що оприлюднена Тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), а саме:
1. Відповідно до п. 1 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник – юридична особа повинен надати в складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію (в разі наявності), витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань сформований не більш ніж за 30 днів по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, копія статуту, копії паспортів та ідентифікаційних кодів засновників та кінцевих бенефіціарів, копія рішення засновників та/або іншого керівного органу, який згідно статуту приймає рішення про призначення на посаду директора, копії паспорту та ідентифікаційного коду директора.
Вимога щодо надання копії свідоцтва про реєстрацію (в разі наявності), витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань сформований не більш ніж за 30 днів по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, є порушенням ч. 3 ст. 17 Закону, відповідно до якої Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких вільним.
Вимога щодо надання копій паспортів та ідентифікаційних кодів засновників та кінцевих бенефіціарів суперечить положенням ст. 6 Закону України "Про захист персональних даних". До того ж інформація щодо кінцевих бенефіціарів міститься у Статуті, надання копії якого вимагається Тендерною документацією.
Відповідно до пп. 1.1. п.1 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів. Учасникам необхідно завантажити:
- Довідка (або інший документ) з Державної фіскальної служби України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більш ніж 10-денної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій;
Станом на 2019рік Державна фіскальна служба України на надає такі довідки.
2. Відповідно до пп. 2.5 п. 2 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати банківську гарантію що є безумовною. Зазначена вимога є порушенням п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5).
3. Відповідно до пп. 2.5 п. 2 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію договору та заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом, тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Зазначена вимога є порушенням положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України "Про банки і банківську діяльність", Закону України "Про інформацію" оскільки документи, що вимагаються замовникам є результатом господарської діяльності учасника та банка-гаранта й містять інформацію, що є комерційною таємницею.
4. Відповідно до пп. 2.5 п. 2 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Електронна банківська гарантія та підтвердження наявності грошового покриття банківської гарантії завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик.
Відповідно до абзацу 17 п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5), реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Частиною 1 ст. 2 Закону передбачений обов'язок замовника зазначити в Тендерній документації, зокрема, вид забезпечення. Тобто один з видів, що передбачені ст. 546 Цивільного кодексу України, а саме: неустойка, порука, гарантія, застава, притримання, завдаток.
Відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5), встановлення грошового покриття під час наданні гарантії не є обов'язковим.
Виходячи з вище викладеного вимога замовника щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції гарантії з грошовим покриттям є порушення чинного законодавства України.
5. У пп. 5.1 п. 5 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації замовником зазначений перелік обладнання, яке повинен мати в наявності учасник. Це є порушенням п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, оскільки учасник самостійно визначає потребу використання того чи іншого обладнання.
6. Відповідно до пп. 5.1.1.1. п. 5 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником будівельних машини і механізмів, які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. Зазначена вимога не враховує положення параграфу 2 глави 54 Цивільного кодексу України, а саме придбання товару за публічним договором купівлі-продажу, що виключає можливість надання копії правовстановлюючих документів.
7. Відповідно до пп. 5.1.1.3. п. 5 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії виконаних аналогічних договорів (не менше трьох договорів, з яких хоча б один аналогічний договір про виконання робіт за об’єктом з середніми (СС2) наслідками (згідно визначень ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"). Зазначена вимога є порушенням ч. 1 ст. 16 Закону, якою передбачено такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога що наявності досвіду виконання робіт на об'єктах СС2 є дискримінаційною. Оскільки виконання робіт на об'єктах СС1, СС2, СС3 відрізняється лише дозвільними документами (ліцензія на здійснення діяльності, дозвіл на початок робіт тощо).
8. Відповідно до пп. 6.2. п. 6 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно:
- у складі тендерної пропозиції надається інформація у довільній формі щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля, а також дійсний на дату розкриття тендерних пропозиції договір з прийому будівельного сміття зі спеціалізованим підприємством по зберіганню та утилізації відходів.
Ця вимога є порушенням чинного законодавства України, оскільки:
- Договір з прийому будівельного сміття зі спеціалізованим підприємством може бути укладений після визначення Учасника переможцем або в період виконання будівельних робіт.
9. Відповідно до пп. 6.4. п. 6 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно:
- здійснити виїзд до місця проведення робіт за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи;
- надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про підтвердження виїзду учасника до місця проведення робіт за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом сільського голови села Чепіль Харківської обл., Балаклійського району.
- одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та узгодити графік проведення робіт за закупівлею.
- надати в складі тендерної документації довідку в довільній формі з зазначенням інформації про узгодження графіку робіт за закупівлею за підписом сільського голови села Чепіль Харківської обл., Балаклійського району.
Ця вимога є порушенням чинного законодавства України, оскільки:
1) відповідно до ст. 28 Закону найменування та інформація про учасників розкривається після проведення аукціону;
2) графік виконання будівельних робіт є додатком до договору підряду й узгоджується із замовником після визначення переможця та оприлюднення наміру про укладання договору (ст. 36 Закону).
10. В складі Технічного завдання на будівельні роботи № 02-001-001, №02-001-002, які є невід’ємною частиною Тендерної документації наведені шифри, назви робіт - станом на 2019рік змінені на інші згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
- вимагаємо внести зміни до Тендерної документації - Учасник торгів при складання договірної ціни дотримується ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» станом на 2019рік та може змінювати наведені шифри робіт на інші, подібні за складом, характером робіт.
Виходячи з вище викладеного та керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), вимагаємо:
1. привести Тендерну документацію у відповідність до вимог ст. 22 Закону.
2. викласти зміни до тендерної документації згідно ч. 2 ст. 23 Закону.
У випадку незадоволення даної вимоги про усунення порушень залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2019 11:00
Чепільська сільська рада Балаклійського району Харківської області надає відповідь на Вашу вимогу
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

21 січня 2019 11:00
тендер-1стр 001.jpg
21 січня 2019 11:00
Тендер-2стр 001.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-23-000003 ● 187e897646234b4fb47e1c5565e7da5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.08.2019 № 204
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 21.08.2019 року.



Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 22.08.2019 № 204

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2019-01-10-000369-c 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.


В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-27 16:29:54

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту сільського клубу села Чепіль, вул.Миру, 29 Балаклійського району Харківської області (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-01-10-000369-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. З яких причини в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 37 000,00 грн (або 1 % від очікуваної вартості робіт, що є предметом закупівлі), тобто в сумі, яка перевищує граничний розмір тендерного забезпечення для товарів, передбачений абзацом 3 частини 1 статті 24 Закону?
2. Яким чином учасником-переможцем ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» виконано вимогу підпункту 5.1. тендерної документації, де зокрема передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції подається довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; за обладнанням, яке знаходиться у власності учасника необхідно надати копії документів, що підтверджують право власності?
3. Яким чином учасником-переможцем ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» виконано вимогу підпункту 5.4. тендерної документації, де передбачено, що учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону?
4. З яких причин в електронній системі закупівель, у термін визначений статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюднено Додатки № 1-3 до договору підряду від 01.03.2019 № б-н (далі – Договір), укладеного з ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО», які відповідно до п.1.1 Договору є його невід’ємними частинами, а також Додаток №4 «Календарний графік виконання робіт», який згідно пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. № 668, є невід’ємною частиною договору підряду.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-30 10:10:43

Надання пояснення

Розглянувши ваш запит щодо проведеного моніторингу (UA-M-2019-08-23-000003) «Капітальний ремонт сільського клубу села Чепіль, вул.Миру, 29 Балаклійського району Харківськоїобласті», та перевіривши зазначену інформацію ЧЕПІЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БАЛАКЛІЙСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє наступне:
1. Враховуючи складність та характер робіт за закупівлею для нас, як для замовника, є дуже важливим підбір сумлінного підрядника для виконання робіт за закупівлею, який в свою чергу повинен відповідати кваліфікаційним критеріям, мати достатню матеріально–технічну базу, кваліфікований персонал, досвід виконання аналогічних робіт, гарну репутацію та спроможність виконати роботи за закупівлею в повному обсязі з належною якістю. Також, враховуючи чималу вартість закупівлі, для нас дуже важливим критерієм є фінансова спроможність підрядника. Саме з цих міркувань нами було встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 37 000,00 грн. у вигляді банківської гарантії. Можливість отримання підрядником від банка такого забезпечення свідчить про гарний фінансовий стан контрагента (зазвичай перевіряється банками підчас надання такої гарантії), а також серйозні наміри підрядника щодо підписання договору за результатами закупівлі та його сумлінного та якісного виконання в подальшому. Окремо зазначаємо, що ніким не було заявлено до нас, як до замовника, жодних вимог та/або скарг, щодо умов тендерної документації в частині розміру забезпечення тендерної пропозиції у встановлені діючим законодавством строки та спосіб. Таким чином всі потенційні учасники закупівлі погодились з умовами закупівлі. В подальшому при здійсненні публічних закупівель зобов’язуємось суворо дотримуватись розмірів забезпечення, що встановлені діючим законодавством.
2. ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» виконано вимоги тендерної документації за закупівлею в частині підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази шляхом надання в складі документів тендерної пропозиції відповідної довідки №4 від 25.01.2019, а також копій відповідних договорів оренди орендованої техніки та копій технічних паспортів за власною технікою (копії технічних паспортів учасником надано в файлі «Докуентація1.pdf»).
3. ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» виконано вимогу підпункту 5.4. тендерної документації, де передбачено, що учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, шляхом надання в складі документів тендерної пропозиції відповідної довідки №2 від 25.01.2019 про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону (довідку надано в файлі «Докуентація1.pdf»), та як переможець торгів за результатами закупівлі, довідкою №1 від 15.02.2019 р., довідкою з МВС України про відсутність судимості та довідкою з ДФС України про відсутність заборгованості, що завантажені переможцем в системі публічних закупівель.
4. Нами, як замовником, було укладено з переможцем за результатами проведеної закупівлі відповідний договір від 01.03.2019 № б-н та опубліковано його в системі публічних закупівель у відповідності до діючого законодавства, але в зв’язку з технічними збоями та постійною і тривалою відсутністю інтернету, а також досить великим обсягом даних для завантаження, ми були позбавлені технічної можливості завантажити додатки до договору. Разом з тим в додатках 1-3 до договору по суті міститься інформація, що є наявною увідповідній кошторисній документації з зазначенням відповідних обсягів робіт, графіку робіт та переліку матеріалів, яка була оприлюднена в системі публічних закупівель в складі документів тендерної пропозиції ТОВ«СТРОЙТРАНСАВТО», та таким чином доступна до перегляду. В свою чергу ми зобов’язуємось в найкоротший термін завантажити до системи публічних закупівель всі передбачені додатки до договору про закупівлю.
Також повідомляємо, що ми, як замовник, дотримуємось в своїй роботі діючого законодавства та прагнемо здійснювати свою діяльність у відповідності до встановлених діючим законодавством вимог, норм та стандартів. Ми обов’язково врахуємо всі Ваші зауваження в своїй подальшій роботі.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ" 3 473 887,85
UAH з ПДВ
3 473 887,85
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Козачук Богдан Олександрович 3 519 000,25
UAH з ПДВ
3 519 000,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО" 3 618 637,43
UAH з ПДВ
3 618 637,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2019 10:27
Електронний підпис
28 січня 2019 10:20
на сайт 2.7z
28 січня 2019 10:20
на сайт.7z
28 січня 2019 10:20
кошторис.7z
28 січня 2019 10:20
гарантія.7z

Публічні документи

28 січня 2019 09:53
Паспорт.pdf
28 січня 2019 09:53
Виписка_ЄДР.pdf

Публічні документи

18 лютого 2019 18:55
Електронний підпис
18 лютого 2019 18:54
Копії довідок.pdf
18 лютого 2019 17:58
Електронний підпис
18 лютого 2019 17:56
довідка.pdf
18 лютого 2019 17:56
Довідка_МВС.pdf
18 лютого 2019 17:56
довідка 2.pdf
28 січня 2019 10:17
Електронний підпис
27 січня 2019 22:00
Електронний підпис
27 січня 2019 21:58
Електронний підпис
27 січня 2019 21:57
Лист Чепіль 5.pdf
27 січня 2019 21:57
Докуентація 1.pdf
27 січня 2019 21:57
трудовые.pdf
27 січня 2019 21:57
Статут.pdf
27 січня 2019 21:57
Справка_Укрсиб2.pdf
27 січня 2019 21:57
Справка_Укрсиб1.pdf
27 січня 2019 21:57
Скан опыт 3.pdf
27 січня 2019 21:57
Скан опыт 2.pdf
27 січня 2019 21:57
Скан опыт 1.pdf
27 січня 2019 21:57
Лист Чепіль (3).pdf
27 січня 2019 21:57
Кошторис з додатками.pdf
27 січня 2019 21:57
Договора ЦПД.pdf
27 січня 2019 21:57
Договора оренди.pdf
27 січня 2019 21:57
Договор утилізація.pdf
27 січня 2019 21:56
Довідка счета ДФС.pdf
27 січня 2019 21:56
Довідка машины.pdf
27 січня 2019 21:56
86.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ"

Фізична особа-підприємець Козачук Богдан Олександрович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ"
#37575840
Відхилено 3 473 887,85
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 17:25
Фізична особа-підприємець Козачук Богдан Олександрович
#2891208719
Відхилено 3 519 000,25
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 16:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО"
#32563469
Переможець 3 618 637,43
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 09:41

Документи

04 лютого 2019 17:25
Електронний підпис
04 лютого 2019 17:21
Протокол 3стр 001.jpg
04 лютого 2019 17:21
Протокол 1стр 001.jpg
04 лютого 2019 17:21
Протокол 2стр 001.jpg

Документи

06 лютого 2019 16:04
Електронний підпис
06 лютого 2019 16:01
Протокол №4 001.jpg

Документи

12 лютого 2019 09:41
Електронний підпис
12 лютого 2019 09:37
протокол №5 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО"
#32563469
3 618 637,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2019 09:41
Електронний підпис
12 лютого 2019 09:37
протокол №5 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2019 16:28
д-2 021.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-3 005.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 004.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д.у 001.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-3 007.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 003.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-1 001.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 022.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 012.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 019.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-3 004.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 007.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-3 006.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 017.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 013.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 005.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 011.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 010.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-3 003.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 002.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-3 002.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-3 001.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 009.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 014.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 006.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-1 002.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 015.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 008.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 016.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 018.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 023.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 001.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-4 001.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
д-2 020.jpg зміни до договору
11 березня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 16:57
клуб-4 001.jpg укладений
01 березня 2019 16:37
клуб-7 001.jpg укладений
01 березня 2019 16:37
клуб-1 001.jpg укладений
01 березня 2019 16:37
клуб-8 001.jpg укладений
01 березня 2019 16:37
клуб-3 001.jpg укладений
01 березня 2019 16:37
клуб-2 001.jpg укладений
01 березня 2019 16:37
клуб-5 001.jpg укладений
01 березня 2019 16:37
клуб-6 001.jpg укладений
01 березня 2019 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення додатків та додаткової угоди до договору підряду від 01.03.2019р.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML