М'ясні продукти
Очікувана вартість
1 091 638,20 UAH
UA-2019-01-10-000360-c 8fe1b7da5468496992bbfc62d718b75b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41859118
Місцезнаходження замовника: 16300, Україна, Чернігівська обл., смт. Куликівка, вул. МИРУ, буд. 93
Контактна особа замовника: Альона Наталуха
+380984898713
natalukhaaliona@gmail.com

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
ст. 35, п. 4 Закупівля проведена попередньо двічі невдало

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 16 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11588 кілограм
М'ясні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт.Куликівка, вул.Пирогова 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15100000-9 — Продукція тваринництва, м’ясо та м’ясопродукти

Документація

Тендерна документація

10 січня 2019 10:51
Електронний цифровий підпис
10 січня 2019 10:50
протокол переговорів.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-06-000002 ● 020ce2d220f14b44ae88d0d3f2cb70aa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-06 09:50:13
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

05.03.2019 № 18
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 05.03.2019 № 18

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-01-10-000360-c 10.01.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель С. ЛУК’ЯНЕНКО

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-06 12:15:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі продуктів харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-10-000360-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. З яких підстав в інформації про предмет закупівлі, опублікованій замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2019-01-10-000360-c зазначено предмет закупівлі товарів (код ДК 021:2015: 15100000-9 — Продукція тваринництва, м’ясо та м’ясопродукти) за показником третьої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», якщо відповідно до вимог абзацу другого пункту першого розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги ?
2. На який підставі застосовано переговорну процедуру при закупівлі м’ясних продуктів посилаючись в повідомленні про намір укласти договір (під час переговорної процедури) на пункт 4 частини другої статті 35 Закону «двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників», при тому, що Вами як Замовником відмінено дві процедури відкритих торгів за різними підставами, зокрема по процедурі за номером: ID UA-2018-11-23-000102-c (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій), а по процедурі за номером ID: UA-2018-12-10-000435-c (відхилення всіх тендерних пропозицій) ?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-11 16:34:18

Відповідь на звернення

Відповідь на звернення

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір №15/01/19 від 16 січня 2019 року з СФГ "КОЛОС" розірвано 29.03.2019 року

2019-04-01 12:09:59

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 березня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради, 41859118, Україна, смт. Куликівка, вул. МИРУ, буд. 93
  2. Інформація про предмет закупівлі: М'ясні продукти, 1091638.2UAH, 15100000-9, ДК021, 11588, кілограм
  3. Інформація про оприлюднення: 8fe1b7da5468496992bbfc62d718b75b, 2019-01-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура скорочена
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 06 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання та виконання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол проведення переговорів Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради (далі – замовник) з Селянським фермерським господарством «Колос» від 10.01.2019 № 10, договір про закупівлю товарів від 16.01.2019 № 15/01/19. Аналізом закупівлі встановлено, що Замовником обрано код предмета закупівлі за показником третьої цифри (код ДК 021:2015:15100000-9 — Продукція тваринництва, м’ясо та м’ясопродукти), чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 1 розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 454). Також, за результатами моніторингу встановлено, що замовником в порушення вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону безпідставно застосовано переговорну процедуру закупівлі, посилаючись в повідомленні про намір укласти договір (під час переговорної процедури) на пункт 4 частини другої статті 35 Закону «двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників», при тому, як замовником фактично відмінено дві процедури відкритих торгів за різними підставами, зокрема процедуру за номером: ID UA-2018-11-23-000102-c (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій), а процедуру за номером ID: UA-2018-12-10-000435-c (відхилення всіх тендерних пропозицій). Абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону передбачено, що замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Замовником повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі оприлюднено 10.01.2019. Таким чином, замовник мав право укладати договір про закупівлю не раніше 21.01.2019. Проте, за результатами переговорів з Селянським фермерським господарством «Колос» замовником укладено договір про закупівлю товарів від 16.01.2019 за № 15/01/19, на шостий день з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, чим не дотримано вимоги абзацу восьмого частини третьої статті 35 Закону та, як наслідок, згідно з абзацом четвертим частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним., 26 березня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлені порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу II наказу Мінекономрозвитку № 454, пункту 4 частини другої та абзацу восьмого частини третьої статті 35 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  3. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору

2019-04-02 12:25:05

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
CЕЛЯНСЬКЕ ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО " КОЛОС "
#14246880
Переможець 1 091 638,20
UAH з ПДВ
10 січня 2019 10:54

Документи

10 січня 2019 10:54
sign.p7s
10 січня 2019 10:53
повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2019 10:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
CЕЛЯНСЬКЕ ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО " КОЛОС "
#14246880
1 091 638,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2019 10:54
sign.p7s
10 січня 2019 10:53
повідомлення.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 січня 2019 08:34
договір колос.PDF укладений
16 січня 2019 08:32
sign.p7s зміни до договору
02 квітня 2019 12:00
лист в СФГ КОЛОС.PDF укладений
02 квітня 2019 11:58
лист в ГУДКСУ.PDF укладений
02 квітня 2019 11:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 249 900,90
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Виявлено порушення від Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області

Актуальні тендери

До пошуку