Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі для принтерів
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-01-10-000321-a d03ba285970644a0bc80276dc14ea563
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Цимбал Ганна Вікторівна

380445326001
380445152488
economist.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Деснянського р-ну м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38960345
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Вигурівський,4
Контактна особа: Цимбал Ганна Вікторівна
380445326001,380445152488
economist.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2019 14:00
Початок аукціону: 15 січня 2019 15:16
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Картриджі для принтерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Картриджі для принтерів XEROX 3335
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, місто Київ, Київ, бульв. Вигурівський ,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка товавру
Дата подання: 10 січня 2019 12:58
Дата відповіді: 10 січня 2019 14:28
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, поставка товару буде відбуватись партіями чи одноразово?
Відповідь: Доброго дня. Поставка товару відбуватиметься відповідно до заявки Замовника впродовж бюджетного року в залежності від фінансування.
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 10 січня 2019 19:44
Дата відповіді: 11 січня 2019 09:44
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналог та еквівалент товару не допускається, що зазначено в технічній характеристиці предмету закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-000321-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 10 січня 2019 13:27
Дискримінаційні вимоги
повідомляємо, що Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 січня 2019 16:38
Внесено зміни в Оголошення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕНЕРІ" 39 591,60
UAH з ПДВ
35 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 39 840,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2019 13:43
ТОВ_ТЕНЕРІ.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 08:24
Електронний підпис
12 січня 2019 13:31
Виписка.pdf
12 січня 2019 13:31
8. Статут.pdf
12 січня 2019 13:31
Наказ _1К.jpg
12 січня 2019 13:31
10. Паспорт Директора.pdf
12 січня 2019 13:31
Дмитриенко ЕДРПОУ.jpg
12 січня 2019 13:31
Витяг.pdf
12 січня 2019 13:31
9.2.Протокол.pdf
12 січня 2019 13:31
4. Витяг платника ПДВ.pdf
12 січня 2019 13:31
Видаткова аудитори.pdf
12 січня 2019 13:31
Кваліфікація.pdf
12 січня 2019 13:31
Договір аудитори.pdf
12 січня 2019 13:31
Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕНЕРІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕНЕРІ"
#31326532
Відхилено 35 994,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 14:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Переможець 36 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2019 12:41

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2019 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 2210-4 від 12.02.2019 року.pdf укладений
13 лютого 2019 10:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: у звязку з виробничою необхідністю та неможливістю поставити товар зазначений у Специфікації