Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н -08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 689+489 – км 704+489
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules of determination of cost of building" of GBN G.1-218-182:2011 "Repair of highways of the general use. Types of repairs and list of works"(45233000-9 Building, arranging of foundation and coverage of highway, roads) Major repair of the highway of state value N-08 Boryspil - Dnepr - Zaporozhye (via Kremenchuk) - Mariupol on the section km 689 + 489 - km 704 + 489
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules of determination of cost of building" of GBN G.1-218-182:2011 "Repair of highways of the general use. Types of repairs and list of works"(45233000-9 Building, arranging of foundation and coverage of highway, roads) Major repair of the highway of state value N-08 Boryspil - Dnepr - Zaporozhye (via Kremenchuk) - Mariupol on the section km 689 + 489 - km 704 + 489
Очікувана вартість
417 020 000,00 UAH
UA-2019-01-10-000318-b ● 6ab344efed4849c3b2d817cca4b9ba40
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Донецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Вебсайт: | http://dn.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12 |
Контактна особа: |
Шуранова Тетяна Миколаївна 380501818498 od@dn.ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Donetsk Oblast |
National ID: | 25946285 |
Contact point: |
Shuranova Tetiana Mykolaivna 380501818498 od@dn.ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 січня 2019 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 11:52 |
Очікувана вартість: | 417 020 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000000 UAH |
Publication date: | 10 січня 2019 14:56 |
Enquiries until: | 09 лютого 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 15 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 лютого 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 417 020 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н -08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 689+489 – км 704+489
Розгорнути
Згорнути
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules of determination of cost of building" of GBN G.1-218-182:2011 "Repair of highways of the general use. Types of repairs and list of works"(45233000-9 Building, arranging of foundation and coverage of highway, roads) Major repair of the highway of state value N-08 Boryspil - Dnepr - Zaporozhye (via Kremenchuk) - Mariupol on the section km 689 + 489 - km 704 + 489
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н -08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 689+489 – км 704+489
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Донецька область, ____, Автомобільна дорога загального користування державного значення Н -08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 689+489 – км 704+489
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules of determination of cost of building" of GBN G.1-218-182:2011 "Repair of highways of the general use. Types of repairs and list of works"(45233000-9 Building, arranging of foundation and coverage of highway, roads) Major repair of the highway of state value N-08 Boryspil - Dnepr - Zaporozhye (via Kremenchuk) - Mariupol on the section km 689 + 489 - km 704 + 489
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 15 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2019 10:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2019 10:51 |
ТД зі змінами.docx | |
06 лютого 2019 08:43 |
Перелік змін.docx | |
06 лютого 2019 08:43 |
відомість обсягів робіт зі змінами.docx | |
29 січня 2019 13:53 |
Перелік змін.docx | |
29 січня 2019 13:52 |
Проект договору зі змінами.docx | |
10 січня 2019 14:57 |
оголошення англ.мовою.pdf |
06 лютого 2019 10:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
06 лютого 2019 10:51 |
ТД зі змінами.docx
|
||||||||||||
06 лютого 2019 08:43 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
06 лютого 2019 08:43 |
відомість обсягів робіт зі змінами.docx
|
||||||||||||
29 січня 2019 13:53 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
29 січня 2019 13:52 |
Проект договору зі змінами.docx
|
||||||||||||
10 січня 2019 14:57 |
оголошення англ.мовою.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність установки для приготування органно-мінеральної суміші методом холодного ресайклінгу
Дата подання: 24 січня 2019 15:19
Дата відповіді: 28 січня 2019 11:07
Доброго дня!
Просимо надати роз'яснення щодо наступних питань:
1. Як підтвердити наявність установки для приготування органно-мінеральної суміші методом холодного ресайклінгу у власності?
2. Які документи необхідні у разі придбання органно-мінеральної суміші?
3. Як у випадку залучення вищевказаної установки можна зазначити в договорі оренди/надання послуг вартість органно-мінеральної суміші? (вважаємо більш доцільним вказувати вартість в самій довідці про наявність)
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду поставлених питань, тендерним комітетом Служби автомобільних доріг в Донецькій області прийнято рішення викласти вимоги до довідки про наявність установки для приготування органно-мінеральної суміші в наступній редакції:
«Довідка в довільній формі про наявність установки для приготування органно-мінеральної суміші (по типу ДС-50Б), що буде використовуватися при виконанні робіт на об’єкті закупівлі. Підтверджується випискою з балансу про наявність станом на дату подання тендерної пропозиції, або накладної на придбання, або іншим документом підтверджуючим право власності.
Залучення установки для приготування органно-мінеральної суміші підтверджується сканкопією відповідного чинного договору, та листом від Орендодавця/Надавача послуг з підтвердженням дії договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт.»
Необхідні зміни буде внесено до тендерної документації та проекту договору.
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №15 від 28.01.2019р.
«Довідка в довільній формі про наявність установки для приготування органно-мінеральної суміші (по типу ДС-50Б), що буде використовуватися при виконанні робіт на об’єкті закупівлі. Підтверджується випискою з балансу про наявність станом на дату подання тендерної пропозиції, або накладної на придбання, або іншим документом підтверджуючим право власності.
Залучення установки для приготування органно-мінеральної суміші підтверджується сканкопією відповідного чинного договору, та листом від Орендодавця/Надавача послуг з підтвердженням дії договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт.»
Необхідні зміни буде внесено до тендерної документації та проекту договору.
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №15 від 28.01.2019р.
Роз'яснення щодо вимог у тендерній документації зі змінами. Роз'яснення щодо досвіду.
Дата подання: 08 лютого 2019 12:13
Дата відповіді: 11 лютого 2019 08:53
Добрий день. 06.02.2019 року, Вами як "Замовником" були завантажені зміни до тендерної документації у новій редакції затверджено рішенням тендерного комітету, протокол №25 від "06" лютого від 2019 року. В новій редакції ТД (тендерної документації) ви встановили такі вимоги, а саме:
- 1. До додатку №4 тендерної документації додати:
Довідка щодо виконання Учасником договірних зобов’язань
Довідка в довільній формі щодо усіх укладених Учасником договорів підряду з ремонту автомобільних доріг протягом 2017-2018р.р. вартістю більше 20 000 000 грн. (Двадцяти мільйонів грн.). У довідці зазначається назва та ЄДРПОУ замовника, предмет договору, сума договору та наявності або відсутність порушень виконання договірних зобов’язань (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати).
- 3. В пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» додати:
Замовник має право при наявності або отриманні інформації про порушення Учасником виконання договірних зобов’язань по укладених договорах підряду протягом 2017-2018р.р. (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати) прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Нами були вивчені і проаналізовані "нові" вимоги, преведені до ЗУ "Про публічні закупівлі" та посилаюсись на норми статті 3, 5 та 22 Закону, зазначаємо, що на нашу думку ці вимоги є ДИСКРИМІНАЦІЙНІ, а норми Закону чітко забороняють Замовнику в Документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо Вас надати роз'яснення щодо внесення таких вимомог до ТД (тендерної документації), чим обумовлені такі зміни, чи такі зміни не є важилем до "відсіювання" учасників на періоді надання тендерних пропозицій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене та норми Закону, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимога замовника про надання учасником інформації щодо виконання договірних зобов’язань встановлена відповідно до частини 3 статті 22 Закону з метою уникнення неякісного та несвоєчасного виконання робіт на об’єкті та не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників, оскільки направлена на перевірку всіх учасників.
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №26 від 11.02.2019р.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене та норми Закону, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимога замовника про надання учасником інформації щодо виконання договірних зобов’язань встановлена відповідно до частини 3 статті 22 Закону з метою уникнення неякісного та несвоєчасного виконання робіт на об’єкті та не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників, оскільки направлена на перевірку всіх учасників.
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №26 від 11.02.2019р.
Довідка щодо виконання учасником договірних зобов'язань
Дата подання: 08 лютого 2019 14:24
Дата відповіді: 11 лютого 2019 08:52
Добрий день!
Згідно з Додатком №4 ТД Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо усіх укладених договорів підряду з ремонту автомобільних доріг протягом 2017-2018рр. вартістю більше 20 000 000 грн.
Мається на увазі вартість одного договору чи сумарно за два роки?
Дякуємо за відповідь
Відповідь: Вартість одного договору більше 20 000 000 грн.
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №26 від 11.02.2019р.
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №26 від 11.02.2019р.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-10-000318-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДП "АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:39507877
Дата подання: 12 березня 2019 18:09
Дата подання: 12 березня 2019 18:09
Скарга на рішення Замовника
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України
(Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
03035, м. Київ,
вул. Митрополита В. Липківського, 45
Замовник, рішення якого оскаржується: Служба автомобільних доріг у Донецькій області
Код ЄДРПОУ 25946285
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12
Контактні особи замовника:
Шуранова Тетяна Миколаївна
тел. 380501818498, факс. 0626421995
email: od@dn.ukravtodor.gov.ua
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор»
Код ЄДРПОУ 39507877
01054, м. Київ, вул. Олеся Гончара, буд. 35, офіс 413
тел./факс 380443741119
email: tovdpalcor@gmail.com
Скарга на рішення Замовника
в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
10 січня 2019 року Службою автомобільних доріг у Донецькій області (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднене оголошення «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н -08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 689+489 – км 704+489» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-10-000318-b; ID у ЦБД 6ab344efed4849c3b2d817cca4b9ba40) за процедурою відкритих торгів (надалі – Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація).
На підставі та у відповідності із встановленими Замовником в тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції наступних учасників:
• Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ» (надалі – ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЄ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬКОР» (надалі – ТОВ «ДП «АЛЬКОР»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (надалі – ТОВ «ПДБК»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» (надалі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» (надалі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (надалі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАНКО» (надалі – ТОВ «ДАНКО»);
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВЕ БУДІВНИЦТВО «АЛЬТКОМ» (надалі – ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ»).
07 березня 2019 року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вищевказаних учасників, прийняте рішення (Протокол засідання тендерного комітету №52 від 07.03.2019р.) про визнання пропозиції учасника ТОВ «ДП «АЛЬКОР» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно з Додатком №4 тендерної документації) та його недопущення до аукціону.
Вважаємо, що підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції відсутні, а наведені в Протоколі № 52 від 07.03.2019р. аргументи, якими керувались члени тендерного комітету, приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР», є безпідставними та необгрунтованими. Членами тендерного комітету оцінено тендерну пропозицію ТОВ «ДП «АЛЬКОР» необ’єктивно, з порушенням вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з чим вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлені в Законі України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що умови проведення публічних закупівель зазначаються в тендерній документації.
1. У частині 1 розділу 3 тендерної документації Замовник зазначив, що учасник надає інформацію та документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з Додатком №4 тендерної документації. Відповідно до Додатка №4 учасник має надати довідку в довільній формі про наявність власної чи залученої акредитованої лабораторії контролю якості. У свою чергу залучення лабораторії підтверджується сканкопією відповідного чинного договору.
На виконання даної вимоги ТОВ «ДП «АЛЬКОР» надало довідку про наявність лабораторії та копію відповідного чинного Договору № 7-100 про надання послуг лабораторії від 06.08.2018р. (файл ЧАСТИНА 1.2.pdf, сторінки 2-4).
Розглядаючи матеріали тендерної пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР» та приймаючи рішення про її відхилення, члени тендерного комітету прийшли до висновку про невідповідність пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР» вищевказаній вимозі, оскільки відсутнє документальне підтвердження акредитації лабораторії контролю якості, залученої за Договором № 7-100 про надання послуг лабораторії від 06.08.2018р.
Відхилення з такої підстави є незаконним, так як вимогами тендерної документації, встановленими Замовником, не передбачалось надання документального підтвердження акредитації лабораторії контролю якості.
2. Згідно з Додатком №4 тендерної документації учасник має надати довідку в довільній формі про наявність установки для приготування органно-мінеральної суміші, що буде використовуватися при виконанні робіт на об’єкті закупівлі. Залучення установки підтверджується сканкопією відповідного чинного договору та листом від орендодавця/надавача послуг з підтвердженням дії договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт.
На виконання даної вимоги ТОВ «ДП «АЛЬКОР» надало довідку про наявність установки для приготування органно-мінеральної суміші, копію відповідного чинного Договору оренди обладнання № 1/28-01 від 28.01.2019р. та гарантійний лист №3/1 від 30.01.2019р. від орендодавця з підтвердженням дії договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт (файл ЧАСТИНА 1.1.pdf, сторінки 83-88).
Розглядаючи матеріали тендерної пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР», члени тендерного комітету прийшли до висновку про невідповідність пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР» вищевказаній вимозі через відсутність акту приймання-передавання обладнання, що є невід’ємною частиною договору та яким підтверджується наявність грунтозмішувальної установки.
Вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції з такої підстави є незаконним з огляду на наступне.
За положеннями ст. 509 ЦК України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 11 ЦК України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.
28.01.2019 між Товариством з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» (Орендар) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «Алькор-Захід» (Орендодавець) укладено Договір оренди обладнання № 1/28-01 (надалі – Договір оренди).
За предметом Договору оренди Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне орендне користування наступне майно - грунтозмішувальну установку мобільного типу OKUR COLDMIX E-300 (далі за текстом – «Об’єкт оренди»).
В пункті 2.1. Договору оренди визначено мету оренди, згідно якої Об’єкт оренди передається в оренду для використання в господарській діяльності Орендаря.
Відповідно до п. 4.1. та п. 4.2. Договору оренди передача Об’єкта оренди в оренду здійснюється відповідними фахівцями Сторін за Актом приймання-передавання, який є невід’ємною частиною цього Договору. Об’єкт оренди вважається переданим Орендодавцем та прийнятим Орендарем з моменту підписання повноважними представниками Сторін відповідного Акту приймання-передавання, який підписується у двох примірниках.
Пунктами 6.1. та 6.2. Договору оренди передбачено, що Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до закінчення терміну оренди. Термін оренди за Договором починається з дня приймання-передачі Об’єкта оренди на підставі Акту приймання-передачі Об’єкта оренди та закінчується 31 грудня 2020 року.
Згідно п. 3.1. Договору Орендар сплачує Орендодавцеві орендну плату за користування Орендованим майном на умовах та за ціною, вказаною в Акті приймання-передачі.
Договір оренди не визначає конкретних строків передачі Об’єкта оренди від Орендодавця Орендарю після його укладання. З огляду на положення п. 2.1., п. 6.1. Договору оренди, Орендар має можливість отримати Об’єкт оренди у користування безпосередньо на час виникнення такої необхідності, тобто на час проведення відповідних дорожніх робіт, для виконання яких Об’єкт оренди і залучається.
За таких підстав, Акт приймання-передавання набуває статусу невід’ємної частини Договору оренди з моменту його складання та підписання повноважними представниками Сторін.
На час подання тендерної пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР» не приймало від Орендодавця у платне користування грунтозмішувальну установку, оскільки такі дії є економічно необґрунтованими для підприємства. Сплачувати орендну плату за користування обладнанням на період участі в тендері та фактично не використовувати його за призначенням не має економічного сенсу.
Проте, існуючі господарські зобов’язання між ТОВ «ДП «АЛЬКОР» та ТОВ «ВК «АЛЬКОР-ЗАХІД» дозволяють нашому підприємству взяти в оренду грунтозмішувальну установку саме на час виконання відповідних дорожніх робіт за предметом даної закупівлі.
Замовник прийшов до хибного висновку, що відсутність серед документів тендерної пропозиції акта приймання-передавання обладнання свідчить про неможливість залучення ТОВ «ДП «АЛЬКОР» установки для приготування органно-мінеральної суміші на період можливого виконання робіт.
Акти приймання-передачі не породжують виникнення прав та обов'язків у сторін. Даний документ лише фіксує вчинення сторонами правочину тих чи інших дій (є доказом їх вчинення у певний момент).
Таким чином, ТОВ «ДП «АЛЬКОР» належним чином у точній відповідності з вимогами тендерної документації підтвердило свою можливість залучення для виконання робіт за предметом закупівлі установки для приготування органно-мінеральної суміші.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «ДП «АЛЬКОР» повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Також, 07 березня 2018 року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вищевказаних учасників, прийняте рішення (Протокол засідання тендерного комітету №52 від 07.03.2019р.) про визнання пропозиції учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» як такої, що відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно з Додатком №4 тендерної документації) та допущення його до аукціону.
Ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», вважаємо, що рішення Замовника від 07.03.2019р. в частині визнання тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та допущення його до аукціону, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам, встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1.Як було зауважено, у частині 1 розділу 3 тендерної документації Замовник зазначив, що учасник надає інформацію та документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з Додатком №4 тендерної документації. Відповідно до Додатка №4 учасник має надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази встановленої форми. Для документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування парку техніки для виконання робіт Замовник вимагає надання копій договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками у разі наявності) та листа(ів) від орендодавця/надавача послуг з підтвердженням дії договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт.
ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» у складі своєї пропозиції було надано:
• довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл Обладнання, матеріально-технічна база.pdf, сторінки 2-5)
• копію Договору №1/01-А оперативної оренди основних засобів від 02.01.2018р., укладеного між ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» та ТОВ «СЛАВСПЕЦТЕХ» (файл Обладнання, матеріально-технічна база.pdf, сторінки 6-64);
• лист-підтвердження №25 дії договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт від 05.02.2019р. (файл Обладнання, матеріально-технічна база.pdf, сторінка 65).
Відповідно до п. 1.1 статті 1 вищезазначеного договору орендодавець зобов’язується передати орендарю основні засоби в оперативну оренду, перелік яких буде визначений у специфікаціях до договору (Додаток №1), які є невід’ємною його частиною. ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» було надано Додаткову угоду №1 від 29.12.2018р. до Договору №1/01-А оперативної оренди основних засобів від 02.01.2018р. та Додаткову угоду №4 від 01.02.2019р. до Договору №1/01-А оперативної оренди основних засобів від 02.01.2018р. в яких в новій редакції викладено специфікації від 16.01.2018р., 17.01.2018р., 01.04.2018р, 03.04.2018р., 02.05.2018р, 03.05.2018р., 08.05.2018р., 14.05.2018р., 15.05.2018р., 04.06.2018р., 20.06.2018р., 01.08.2018р., 20.08.2018р., 01.10.2018р., 01.11.2018р., 12.11.2018р. Але ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» не було надано вищенаведених специфікацій у Додатку 1, які відповідно до умов договору є його невід’ємною частиною, чим було порушено вимогу встановлену Замовником у тендерній документації щодо надання копій договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками у разі наявності). Виходячи з Додаткової угоди №1 та Додаткової угоди №4 дані специфікації наявні.
Відповідно до п. 1.5 статті 1 Договору №1/01-А оперативної оренди основних засобів від 02.01.2018р. основні засоби, що становлять предмет Договору №1/01-А оперативної оренди основних засобів від 02.01.2018р. передані орендодавцем в заставу АБ «УКРГАЗБАНК». Крім того, відповідно до п. 3.7. незважаючи на інші умови договорів, строк оренди та строк договорів оперативної оренди припиняється у разі, якщо АБ «УКРГАЗБАНК», як заставодержатель, розпочне процедуру стягнення на предмети застави. Виходячи з цього, дана умова договору нівелює значення Листа-підтвердження №25 від 05.02.2019р. від ТОВ «СЛАВСПЕЦТЕХ». Тобто орендодавець не може гарантувати дію договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт, що є також підтвердженням невідповідності ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» вимогам тендерної документації.
2. Згідно з частиною 2 розділу 3 тендерної документації учасником має бути надано забезпечення тендерної пропозиції. Однією з форм забезпечення тендерної пропозиції відповідно до тендерної документації є банківська гарантія, вимоги до якої встановлені у розділі 2. Однією з цих вимог, визначених Замовником, є наявність в гарантії посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/.
ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» було подано Гарантію №11839-4 від АТ «КБ «ГЛОБУС» (файл - Гарантія 11839-4.pdf) без посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/, що є порушенням вимоги Замовника.
3. У Додатку №7 тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо надання інформації про субпідряника(ів). Згідно з цим додатком учасник має надати довідку про субпідрядника(ів) встановленої форми. Крім цього, додатково надається довідка про виконання аналогічного договору за 2016-2018 рр. відповідно до видів робіт, на які будуть залучатися субпідрядні організації (згідно з таблицею №3 Додатку №4).
ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ у складі своєї пропозиції було надано довідку про залучення субпідрядника ТОВ «АВЕСКРАМСТРОЙ» для перевлаштування ЛЕП, влаштування зовнішнього освітлення, перевлаштування кабельних ліній зв’язку, але при цьому довідка про виконання аналогічного договору за 2016-2018 рр. відповідно до видів робіт, на які буде залучатися ТОВ «АВЕСКРАМСТРОЙ», відсутня. Тобто, ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» не було виконано вимогу встановлену в тендерній документації.
4. У частині 9 розділу 1 тендерної документації замовник зазначив, що всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації мові, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» у складі своєї пропозиції надає Договір № 16/2311-3 (файл – ПАКЕТ.pdf, сторінки 89-93) викладений російською мовою без перекладу чим порушує вимогу Замовника.
5. Згідно з Додатком №4 учасник має надати довідку про виконання аналогічного договору за 2016-2018 рр. встановленої форми. Для документального підтвердження Замовник вимагає сканкопії виконаного аналогічного договору (з будівництва, або реконструкції або з капітального ремонту автомобільних доріг) з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, листа-відгуку від замовника до нього, датований не більш місячної давнини до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції та останню довідку КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» до нього.
У своїй пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» надає:
• довідку про виконання аналогічного договору за 2016-2018рр. (файл – ПАКЕТ.pdf, сторінка 18);
• копію Договору №198 від 20.08.2018р. з додатками (файл – ПАКЕТ.pdf, сторінки 19-43);
• копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (файл – ПАКЕТ.pdf, сторінки 44-45);
• лист-відгук №01-12/194 від 07.02.2019р. від Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради (файл – ПАКЕТ.pdf, сторінка 46).
Договір №198 від 20.08.2018р., додатки до нього, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати та лист-відгук підписані начальником Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради Башкаєвим В.Г., але підпис на цих документах значно відрізняється, що ставить під сумнів справжність наданих ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» документів.
Таким чином, викладені вище факти свідчать про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
Відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, із запобіганням корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Частиною 1 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Незаконні, на нашу думку, дії Замовника порушують право ТОВ «ДП «АЛЬКОР» брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною економією державних коштів.
З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Організувати та здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель під час проведення закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н -08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 689+489 – км 704+489», ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-10-000318-b.
3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Донецькій області скасувати рішення (Протокол засідання тендерного комітету №52 від 07.03.2019р.) в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР» та допущення ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ».
4. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Донецькій області прийняти рішення, яким тендерну пропозицію ТОВ «ДП «АЛЬКОР» визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації, та допустити ТОВ «ДП «АЛЬКОР» до аукціону, та прийняти рішення, яким тендерну пропозицію ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» визнати такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхилити.
5. На час розгляду скарги призупинити процедуру Закупівлі.
Додаток: платіжне доручення № 299 від 11 березня 2019р. про сплату плати за подання скарги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 березня 2019 15:47
Рішення від 15.03.2019 № 2911 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 15 березня 2019 15:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2019 № 3792.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 16:46
Рішення від 01.04.2019 № 3792.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2019 22:54
Номер скарги: UA-2019-01-10-000318-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 12 березня 2019 20:20
Дата подання: 12 березня 2019 20:20
скарга щодо допуску до аукціону
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, «Служба автомобільних доріг у Донецькій області» (надалі - Замовник) було оголошено закупівлю ID UA-2019-01-10-000318-b на «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н -08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 689+489 – км 704+489». (посилання на веб-сайт: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-10-000318-b)
Відповідно до результату попередньої кваліфікації пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" було допущено до аукціону (протокол №52 від 07/03/2019р., надалі додаток 1).
Ретельно вивчивши пропозицію, подану ТОВ "ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", ми, ТОВ «Данко», вважаємо, що вона не відповідає умовам тендерної документації та ТОВ "ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" не надав документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 15 березня 2019 15:44
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилки при аналізу пропозиції, невірно трактовані спеціалістами тендерного відділу умов документації конкурсних торгів.
Дата: 22 березня 2019 18:22
Рішення від 15.03.2019 № 2912 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 15 березня 2019 15:44
Рішення від 01.04.2019 № 3787.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 16:44
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 березня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Донецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Данко | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
410 734 360,40
UAH з ПДВ
|
410 734 360,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
417 018 500,00
UAH з ПДВ
|
417 018 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
410 734 360,40
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 08:52
|
ДУ від 26.12.2019 до договору №2-19 від 26.12.2019.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2019 08:30
|
ДУ від 05.09.2019 до договору №2-19 від 23.04.2019.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2019 08:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2019 08:46
|
ДУ від 04.09.2019 до договору №2-19 від 23.04.2019.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2019 08:45
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2019 12:55
|
Договір №2-19 від 23.04.2019.pdf | укладений |
24 квітня 2019 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення строку виконання робіт та строку дії договору на 2019 рік, перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна адреси підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 2-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни без зміни обсягу робіт |
Номер договору про закупівлю: | 2-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |