Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі (капуста білокачанна,буряк столовий,морква,цибуля ріпчаста)
Очікувана вартість
99 750,00 UAH
UA-2019-01-10-000259-b bce3dd8e2f6d4c33baa401a4ce8fa5b7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Закорчемна Надія Григорівна

+380972242968 hpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ ЛОР "Ходорівський психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03188984
Місцезнаходження: 81726, Україна , Львівська обл., село Жирова, вулиця Стрийська будинок68
Контактна особа: Закорчемна Надія Григорівна
+380972242968
hpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 14:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2019 14:40
Очікувана вартість: 99 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 кг
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81726, Україна, Львівська область, с.Жирова, вул.Стрийська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кг
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81726, Україна, Львівська область, с.Жирова, вул.Стрийська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81726, Україна, Львівська область, с.Жирова, вул.Стрийська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
850 кг
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81726, Україна, Львівська область, с.Жирова, вул.Стрийська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 14:36
проек.дог.овочі 19.doc
10 січня 2019 14:36
тд овочі 19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 13 січня 2019 19:09
Дата відповіді: 15 січня 2019 14:24
1.На підставі чого замовник вимагає надання документів тільки в форматі pdf обмежуючи цим подання документів в форматі jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip ) ? 2,Прошу уточнити вимогу п.7 абзац 3 про надання експлуатаційного дозволу – в експлуатаційному дозволі має бути вказаний предмет закупівлі : картопля і овочі ЧИ БУДЬ ЯКА ПРОДУКЦІЯ КРІМ КАРТОПЛІ І ОВОЧІВ ? 3,Прошу дати роз’яснення п.7. абзац 13 згідно якого законодавчого акту замовник вимагає гарантійного листа на виплату мінімальної заробітної плати ? - як має діяти учасник якщо він має намір виплачувати робітнику заробітну плату що перевищує мінімальну ? 4.прошу уточнити п.7 абзац 12 про заміну неякісного товару на протязі 2 (двох годин) а саме: ---спосіб оповіщення замовником продавця про невідповідну якість продукції - як здійснити заміну продукції якщо вона поставлена за годину до завершення робочого дня перед вихідним ? 5. прошу пояснити для чого замовник вимагає велику кількість гарантійних листів якщо ці умови можна передбачити в технічних вимогах і договорі на поставку товару ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Технічна можливість наявних в інтернаті зчитувальних пристроїв обмежена форматом pdf. Будемо вдячні за розуміння.
2.В експлуатаційному дозволі має бути вказаний предмет закупівлі.
3.Законодавством України передбачено виплату заробітної плати у розмірах не менше мінімальної заробітної плати.
4.Неякісний товар прийматись не буде.
5.Учасник гарантує відповідність товару технічним вимогам та укладає договір за взірцем поданим в тендерній документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-000259-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фермерське господарство Ревера В.Г., Код ЄДРПОУ:22352120
Дата подання: 15 січня 2019 11:31
вимога
Вимога на предмет надання відповіді на нижче наведені запитання


1.На підставі чого замовник вимагає надання документів тільки в форматі pdf обмежуючи цим подання документів в форматі jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip ) ?
2,Прошу уточнити вимогу п.7 абзац 3 про надання експлуатаційного дозволу – в експлуатаційному дозволі має бути вказаний предмет закупівлі : картопля і овочі ЧИ БУДЬ ЯКА ПРОДУКЦІЯ КРІМ КАРТОПЛІ І ОВОЧІВ ?
3,Прошу дати роз’яснення п.7. абзац 13 згідно якого законодавчого акту замовник вимагає гарантійного листа на виплату мінімальної заробітної плати ?
- як має діяти учасник якщо він має намір виплачувати робітнику заробітну плату що перевищує мінімальну ?
4.прошу уточнити п.7 абзац 12 про заміну неякісного товару на протязі 2 (двох годин) а саме: ---спосіб оповіщення замовником продавця про невідповідну якість продукції
- як здійснити заміну продукції якщо вона поставлена за годину до завершення робочого дня
перед вихідним ?
5. прошу пояснити для чого замовник вимагає велику кількість гарантійних листів якщо ці умови можна передбачити в технічних вимогах і договорі на поставку товару ?
6,Чи необхідно завіряти підписом уповноваженої особи і печаткою скановані копії документів що завантажуються в систему видані установами на яких є оригінальні мокрі печатки цих установ ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2019 13:48
Відповідь на запитання 1-5 були надані 15.01.2018року.
Копії документів мають бути завірені мокрою печаткою та відскановані, а оригінали документів тільки скануються в кольоровому режимі (оригінали ви не можете завіряти печаткою)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фермерське господарство Ревера В.Г. 91 770,00
UAH з ПДВ
91 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2019 18:12
ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf
16 січня 2019 18:12
ЯКІСНЕ ЦИБУЛЯ0002.pdf
16 січня 2019 18:12
ЯКІСНЕ МОВКВА.pdf
16 січня 2019 18:12
ЯКІСНЕ КАПУСТА0001.pdf
16 січня 2019 18:12
ЯКІСНЕ БУРЯК.pdf
16 січня 2019 18:12
СТАТУТ 7.pdf
16 січня 2019 18:12
СТАТУТ 6.pdf
16 січня 2019 18:12
СТАТУТ 5.pdf
16 січня 2019 18:12
СТАТУТ 4.pdf
16 січня 2019 18:12
СТАТУТ 3.pdf
16 січня 2019 18:12
СТАТУТ2.pdf
16 січня 2019 18:12
СТАТУТ-1.pdf
16 січня 2019 18:12
ГАРАНТІЯ 2 ГОДИНИ.pdf
16 січня 2019 18:12
ГАРАНТІЯ 24 ГОДИНИ.pdf
16 січня 2019 18:12
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
16 січня 2019 18:12
ВИТЯГ З ДЕРЖ РЕЄСТРУ.pdf
16 січня 2019 18:12
ЛИСТ-ВІДГУК.pdf
16 січня 2019 18:12
НАКЛАДНІ ПРОДУКЦІЯ.pdf
16 січня 2019 18:12
ЛИСТ ЗГОДА ВОДІЙ.pdf
16 січня 2019 18:12
АКТ ДЕЗІНФЕКЦІЇ АВТО.pdf
16 січня 2019 18:12
ГРАФІК ДЕЗІНФЕКЦІЇ.pdf
16 січня 2019 18:12
ДОГОВІР ДЕЗІФЕКЦІЯ 2.pdf
16 січня 2019 18:12
ДОГОВІР ДЕЗІФЕКЦІЯ1.pdf
16 січня 2019 18:12
ДОГОВІР ДЕЗІФЕКЦІЯ.pdf
16 січня 2019 18:12
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фермерське господарство Ревера В.Г.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фермерське господарство Ревера В.Г.
#22352120
Переможець 91 770,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 09:24

Документи

22 січня 2019 09:23
Електронний підпис
22 січня 2019 09:22
овочі.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фермерське господарство Ревера В.Г.
#22352120
91 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2019 09:23
Електронний підпис
22 січня 2019 09:22
овочі.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 16:18
дог овочі.rar укладений
24 січня 2019 16:06
дог овочі.rar укладений
24 січня 2019 16:06