Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ Освіти Тарутинської районної Державної адміністрації Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 02145292 |
Місцезнаходження: | 68500, Україна , Одеська обл., Тарутине, пр.Миру 18 |
Контактна особа: |
Вакар Валентина Володимирівна 380484731484 komitet-tarroo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2019 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 15:38 |
Очікувана вартість: | 1 098 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2019 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2019 15:48 |
Додаток 1 до тендерної документації нова редакція.pdf | |
23 січня 2019 15:48 |
ТД паливо (нова редакція).pdf | |
10 січня 2019 12:03 |
Додаток 3 до ТД форма тендерної пропозиції.pdf | |
10 січня 2019 12:02 |
Додаток 2 до ТД проект договору .pdf |
23 січня 2019 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 січня 2019 15:48 |
Додаток 1 до тендерної документації нова редакція.pdf
|
|||
23 січня 2019 15:48 |
ТД паливо (нова редакція).pdf
|
|||
10 січня 2019 12:03 |
Додаток 3 до ТД форма тендерної пропозиції.pdf
|
|||
10 січня 2019 12:02 |
Додаток 2 до ТД проект договору .pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-21-000051 ● 856bbaa446954bf19aa5a9ccfedbc34b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2019 17:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2019 Одеса № 56
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 21.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2019 Одеса № 56
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 21.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2019 № 56
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-23-002642-b 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-01-21-000959-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-02-20-000245-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-02-08-001311-a 08.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
5. UA-2019-02-19-000479-c 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-12-001206-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Федоряка В.В.
7. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-01-10-000213-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
9. UA-2019-01-22-002536-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
10. UA-2019-01-22-002530-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
11. UA-2019-01-23-001973-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
12. UA-2019-01-23-002549-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
13. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
14. UA-2019-02-05-002380-b 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
15. UA-2019-01-28-000313-c 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення Відділом освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області проведено відкриті торги на закупівлю дизельного палива, бензину за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти за процедурою відкритих торгів з очікуваною вартістю 1 098 000,00 грн. з ПДВ. [оголошення ЦБД:UA-2019-01-10-000213-a ● 3d34346befe54852a7ca8830ecde246b. 23 січня 2019 рок Замовником, відповідно до ч 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», внесено зміни до Тендерної Документації, які затвердженні рішенням тендерного комітету від 23 січня 2019 року. Оскільки, зміни, внесені до Тендерної документації, торкалися не окремих пунктів, а всієї Тендерної документації, яку в подальшому й обуло опубліковано, без зазначення переліку змін. Оскільки, аукціон вже відбувся, визначений переможець, та враховуючи, відсутність залишків пального, а також та не допущення зриву підвозу дітей, вважаємо за недоцільне відміняти торги. Також. Вважаємо, що зазначене у висновку порушення не матиме негативного впливу для бюджету.
2019-03-04 16:00:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РІАКАР" #42392439 |
Відхилено |
255 860,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2019 16:28
|
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" #41166955 |
Переможець |
948 252,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:25
|
Додаткова №3 дизпаливо, бензин продовження.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:19
|
Додаткова №2 дизпаливо, бензин зменшення.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2019 10:33
|
договір пальне.pdf | зміни до договору |
13 травня 2019 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2019 12:36
|
договір 319.pdf | укладений |
06 березня 2019 12:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання цін на паливно-мастильні матеріали на ринку, що підтверджено експертними висновками торгово-промисловою палатою щодо цін на внутрішньому ринку України, (висновок №22-05/399 від 15.04.2019 року та №22-05/408 від 03.05.2019 виданий Хмельницькою торгово-промисловою палатою) |
Номер договору про закупівлю: | 319 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору №319 від06.03.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 31014 грн |
Номер договору про закупівлю: | 319 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на про закупівлю за державні кошти №319 від 06.03.2019 на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, що становить до 20 відсотків від ціни договору. |
Номер договору про закупівлю: | 319 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |