Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дизельне паливо, бензин
Очікувана вартість
1 098 000,00 UAH
UA-2019-01-10-000213-a 3d34346befe54852a7ca8830ecde246b
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакар Валентина Володимирівна

380484731484 komitet-tarroo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ Освіти Тарутинської районної Державної адміністрації Одеської області
Код ЄДРПОУ: 02145292
Місцезнаходження: 68500, Україна , Одеська обл., Тарутине, пр.Миру 18
Контактна особа: Вакар Валентина Володимирівна
380484731484
komitet-tarroo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 08:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 15:38
Очікувана вартість: 1 098 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28000 літр
дизельне паливо (по скретч-картах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68500, Україна, Одеська область, Тарутине, проспект Миру 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
5200 літр
бензин А-92 (по скретч-картах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68500, Україна, Одеська область, Тарутине, проспект Миру 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1500 літр
бензин А -95 (по скретч-картах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68500, Україна, Одеська область, Тарутине, проспект Миру 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-000213-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РІАКАР", Код ЄДРПОУ:42392439
Дата подання: 04 лютого 2019 17:07
Неправомірна дискваліфікація
Відповідно до змін у тендерній документації, які замовник опублікував 23.01.2019 р. о 15:48, а саме "Додаток 1 до тендерної документації нова редакція.pdf", Технічне завдання (технічна специфікація) - змінився об'єм палива, який планує закуповувати замовник: Дизельне паливо - 2800 л, замість 28000 л. На підставі цих змін відбулося перенесення сроків кінцевого терміну прийому пропозицій. ТОВ "РІАКАР" з урахуванням внесених змін надає скореговану Тендерну пропозицію, Технічну специфікацію та інші документи, які містять посилання на кількість палива. Враховуючи все вищенаведене, постають два питання: 1. Якщо Замовник закуповує дизельне паливо в обсязі 2800 л, то на якій підставі учасник має надавати тендерну пропозицію з більшою кількістю літрів? 2. На якій підставі та яким Законом керується Замовник щоб дискваліфікувати Учасника закупівлі ТОВ "РІАКАР", тендерна документація якого виконана у відповідності з усіма вимогами тендерної документації та Законом України "Про публічні закупівлі"? Вважаємо дискваліфікацію ТОВ "РІАКАР" неправомірною та Вимагаємо скасування рішення про дискваліфікацію!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2019 10:31
відповідь надана ТОВ "РІАКАР"
Номер вимоги: UA-2019-01-10-000213-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "РІАКАР", Код ЄДРПОУ:42392439
Дата подання: 07 лютого 2019 13:08
Порушення законодавства
Відповідно до Закону України абзацу 2 пункту 2 статті 23 "Про публічні закупівлі": "Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у ВИГЛЯДІ ЗАКРЕСЛЕНИХ ДАНИХ та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації". Наявність файлів, в які внесені зміни з закресленням старих даних - відсутні. Згідно відповіді на вимогу учасника ТОВ "РІАКАР", завантаженої Замовником 05.02.19, 10:30, а саме абзацу: "При заповнені Додатку 1 до тендерної документації (нова редакція) Технічне завдання (технічна специфікація) – виникла технічна помилка, адже Замовник не змінював об’єм палива, про що свідчить оголошення UA-2019-01-10-000213-a ● 3d34346befe54852a7ca8830ecde246b, в якому зазначені позиції, конкретні назви закупівлі з конкретними об’ємами" Замовник підтверджує факт допущення технічної помилки. У зв'язку з цим склалася ситуація, що умови тендерної документації суперечать чинному законодавству та оскільки відбувся аукціон, замовник вже не має змоги внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства. Таким чином, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", а саме абзац другий частина 1 стаття 31, Замовник повинен відмінити процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення з питань публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

05 лютого 2019 10:30
вІдповідь.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-21-000051 ● 856bbaa446954bf19aa5a9ccfedbc34b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019 17:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2019 Одеса № 56
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 21.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.02.2019.





Начальник О. МУРАТОВ

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2019 Одеса № 56
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 21.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.02.2019.





Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2019 № 56


Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-23-002642-b 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-01-21-000959-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-02-20-000245-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-02-08-001311-a 08.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
5. UA-2019-02-19-000479-c 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-12-001206-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Федоряка В.В.
7. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-01-10-000213-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
9. UA-2019-01-22-002536-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
10. UA-2019-01-22-002530-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
11. UA-2019-01-23-001973-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
12. UA-2019-01-23-002549-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
13. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
14. UA-2019-02-05-002380-b 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
15. UA-2019-01-28-000313-c 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення Відділом освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області проведено відкриті торги на закупівлю дизельного палива, бензину за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти за процедурою відкритих торгів з очікуваною вартістю 1 098 000,00 грн. з ПДВ. [оголошення ЦБД:UA-2019-01-10-000213-a ● 3d34346befe54852a7ca8830ecde246b. 23 січня 2019 рок Замовником, відповідно до ч 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», внесено зміни до Тендерної Документації, які затвердженні рішенням тендерного комітету від 23 січня 2019 року. Оскільки, зміни, внесені до Тендерної документації, торкалися не окремих пунктів, а всієї Тендерної документації, яку в подальшому й обуло опубліковано, без зазначення переліку змін. Оскільки, аукціон вже відбувся, визначений переможець, та враховуючи, відсутність залишків пального, а також та не допущення зриву підвозу дітей, вважаємо за недоцільне відміняти торги. Також. Вважаємо, що зазначене у висновку порушення не матиме негативного впливу для бюджету.

2019-03-04 16:00:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РІАКАР" 255 860,00
UAH з ПДВ
255 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" 948 252,00
UAH з ПДВ
948 252,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 14:49
Електронний підпис
21 лютого 2019 14:48
Довідка СТ 17 п.2ч.1.pdf
21 лютого 2019 14:48
Довідка ДФС.pdf
18 лютого 2019 17:13
Електронний підпис
18 лютого 2019 17:12
Довідки.pdf
05 лютого 2019 12:24
Електронний підпис
30 січня 2019 18:38
Технічне завдання.pdf
30 січня 2019 18:38
Тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2019 18:38
Статут.pdf
30 січня 2019 18:38
Ст 17.pdf
30 січня 2019 18:38
Санкції.pdf
30 січня 2019 18:38
Проект договору.pdf
30 січня 2019 18:38
Договір оренди 2019.pdf
30 січня 2019 18:38
Довідка досвід.pdf
30 січня 2019 18:38
Довідка довкілля.pdf
30 січня 2019 18:38
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
30 січня 2019 18:38
Витяг ПДВ.pdf
30 січня 2019 18:38
Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 січня 2019 18:38
Виписка ЄДРПОУ.pdf
30 січня 2019 18:38
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РІАКАР"

ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РІАКАР"
#42392439
Відхилено 255 860,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 16:28
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"
#41166955
Переможець 948 252,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"
#41166955
948 252,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:25
Додаткова №3 дизпаливо, бензин продовження.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:24
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:19
Додаткова №2 дизпаливо, бензин зменшення.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:18
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2019 10:33
договір пальне.pdf зміни до договору
13 травня 2019 10:31
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 12:36
договір 319.pdf укладений
06 березня 2019 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання цін на паливно-мастильні матеріали на ринку, що підтверджено експертними висновками торгово-промисловою палатою щодо цін на внутрішньому ринку України, (висновок №22-05/399 від 15.04.2019 року та №22-05/408 від 03.05.2019 виданий Хмельницькою торгово-промисловою палатою)
Номер договору про закупівлю: 319
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №319 від06.03.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 31014 грн
Номер договору про закупівлю: 319
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на про закупівлю за державні кошти №319 від 06.03.2019 на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, що становить до 20 відсотків від ціни договору.
Номер договору про закупівлю: 319
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML