Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09310000-5 електрична енергія
Очікувана вартість
366 125,43 UAH
UA-2019-01-10-000089-b ff5c4bdb3b5f429797090fa8db3861b7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринчук Сергій Олексійович

+380462253134 millyc08@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою
Код ЄДРПОУ: 08190661
Вебсайт: http://chvl.org
Місцезнаходження: 14033, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, м.Чернігів,вул.Стрілецька,1
Контактна особа: Гринчук Сергій Олексійович
+380462253134
millyc08@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У звязку з тим, що замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 11:33
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Послуги з розподілу (передачі) електричної енергії на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
383900 кВт
09310000-5 електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14033, Україна, Чернігівська обл., Чернігів, Стрілецька,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

10 січня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 11:26
ПРОТОКОЛ проведення ПЕРЕГОВОРІВ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-10-000015 ● 48e9df289c3b4d2b889cc1bcca8c24b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020 11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.08.2020 № 49
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 10.08.2020 № 49

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-01-10-000089-b 10.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-18 10:13:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії на 2019 рік, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-10-000089-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 06.02.2019 № 6-ТР/19 (в частині розрахунків та надання послуг), укладеного з Публічним акціонерним товариством «Чернігівобленерго».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-19 11:36:24

Пояснення на запит Держаудитслужби України

Договір від 06.02.2019 р. № 6-ТР/19 про надання послуг з розподілу(передачі) електричної енергії виконаний у сумі 305236,62 грн, з яких 21163,38 грн. реактивна енергія, 284073,24 грн. - активна енергія. Претензії між сторонами щодо постачання та оплати послуг відсутні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет ретельно вивчив висновок про результати моніторингу Держаудитслужби України відповідно до проведеної переговорної процедури в результаті чого зобов’язується в подальшому дотримуватись вимог законодавства з урахуванням недоліків виявлених в результаті проведеного моніторингу. Усунення недоліків, виявлених в результаті моніторингу, неможливо по причині закінчення терміну дії договору та повного виконання договірних зобов’язань.

2020-09-01 12:04:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

Складено протоколи про адміністративне правопорушення від 16.09.2020 № 25/102/2020-пр та №25/103/2020-пр

2020-09-17 09:03:35

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Чернігівобленерго"
#22815333
Переможець 366 125,43
UAH з ПДВ
10 січня 2019 11:33

Документи

10 січня 2019 11:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2019 11:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Чернігівобленерго"
#22815333
366 125,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2019 11:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:40
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 09:17
Чернігівобленерго (1).doc зміни до договору
03 січня 2020 09:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 08:46
Чернігівобленергро (1).doc зміни до договору
23 грудня 2019 08:46
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 08:26
Чернігівобленерго.doc укладений
06 лютого 2019 08:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 6-ТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетних коштів та коштів відшкодування
Номер договору про закупівлю: 6-ТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 305 236,62
UAH (в тому числі ПДВ 50 872,77 UAH)