Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливні брикети з тирси
Очікувана вартість
4 100 460,00 UAH
UA-2019-01-10-000080-c ● 46ff0b3f813e4fe4b97c3871005d978d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189682 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, Комсомольський р-н, с. Комишани |
Контактна особа: |
Оксана Лавренчук +380958261045 03189682@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2019 09:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 100 460,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 502,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1502 тони
Паливні брикети з тирси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон,смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2019 09:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2019 09:12 |
ТД брикети з тирси.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Дата подання: 10 січня 2019 17:33
Дата відповіді: 11 січня 2019 11:38
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання не зрозуміле, а саме в якому пункті тендерної документації конкретно містяться вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідь затверджена протоколом засідання тендерного комітету №7 від 11.01.2019р.
Інформація для підтвердження учасника відповідності до участі в тендері
Дата подання: 12 січня 2019 09:48
Дата відповіді: 15 січня 2019 09:57
Питання до відповідності певних частин і пунктів тендерної документації (надалі ТД).
Так, стаття 21 Закону України «Про інформацію» визначає інформацію з обмеженим доступом, якою є конфіденційна, таємна та службова інформація. Закон України «Про інформацію»; комерційна інформація (таємниця) – стаття 505 Цивільного кодексу України. Стаття 36 Господарського кодексу України, відповідно до положень якої відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання самостійно, відповідно до законодавства.
Статтею 231 Кримінального кодексу України встановлено відповідальність за умисні дії, спрямовані на отримання відомостей, які становлять комерційну або банківську таємницю, з метою розголошення чи іншого використання цих відомостей, а також незаконне використання таких відомостей, якщо це спричинило істотну шкоду суб'єкту господарської діяльності. Статтею 232 Кримінального кодексу України встановлена кримінальна відповідальність за умисне розголошення комерційної таємниці або банківської таємниці без згоди її власника особою, якій ця таємниця відома у зв'язку з професійною або службовою діяльністю, якщо такі дії вчинені з корисливих чи інших особистих мотивів і завдали істотної шкоди суб'єкту господарської діяльності.
Розділ 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Технічні вимоги ТД містить всі ознаки того, що ці вимоги є:
- незаконними; невідповідними; такими що спотворюють процедуру торгів як таких.
Питання до тендерного комітету наступні:
1.Яким чином взаємостосунки Учасника з Виробником предмету закупівлі, через надання повної інформаціїї, з розкритям її фактичної документальної сторони та оприлюднення для широкого загалу має відповідати вимогам ТД? (згідно вищезгаданих Законів України!)
2. Яким чином предмет закупівлі є таким вичерпним? Чому не має еквиваленту? Теплота згорання – не менше 15 МДж/кг.
Більшість паливних брикетів мають таку ж або і значно більшу теплотворність.
3. Це ускладнення для Учасників -заплановані дії для подальших рішень Уповноваженого органу та позовів до Судів? (перелік рішень:
Постанова від 24.10.2017
Вищий господарський суд України Господарське
Ухвала від 11.10.2017
Вищий господарський суд України Господарське
Постанова від 20.07.2017
Одеський апеляційний господарський суд Господарське
Ухвала від 29.06.2017
Одеський апеляційний господарський суд Господарське
Рішення від 08.06.2017 Господарський суд Херсонської області Господарське
Ухвала від 23.05.2017
Господарський суд Херсонської області Господарське
Ухвала від 28.04.2017
Господарський суд Херсонської області Господарське
Постанова від 11.04.2017
Вищий господарський суд України Господарське
Ухвала від 03.04.2017
Вищий господарський суд України Господарське
Ухвала від 21.03.2017
Вищий господарський суд України Господарське
Ухвала від 09.03.2017
Вищий господарський суд України Господарське
Постанова від 19.12.2016
Одеський апеляційний господарський суд Господарське
Ухвала від 14.11.2016
Одеський апеляційний господарський суд Господарське
Рішення від 13.10.2016
Господарський суд Херсонської області Господарське
Неодноразові перенесення торгів, згідно рішення АМКУ.
Прошу надати аргументовані відповіді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання до тендерного комітету випадково або умисно складені таким чином, що унеможливлюють надання аргументованої відповіді на них.
Так, відповідь на перше питання «1.Яким чином взаємостосунки Учасника з Виробником предмету закупівлі, через надання повної інформації, з розкриттям її фактичної документальної сторони та оприлюднення для широкого загалу має відповідати вимогам ТД? (згідно вищезгаданих Законів України!)» - ніяким.
Але,
Якщо питання стосується відповідності вимог ТД Закону України «Про інформацію» та Господарського кодексу України то відповідь наступна:
У тексті вище згаданих Законів України, процитованих перед запитанням, зокрема сказано –« склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання самостійно, відповідно до законодавства».
Виходячи із цього, суб’єкт господарювання (Учасник) може на власний роз- суд,САМОСТІЙНО визначити, що ВСІ відомості «пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю» становлять комерційну таємницю і на цій підставі вимагати від Замовника виключення будь яких вимог ТД, які стосуються відомостей про Учасника.
Але така позиція Учасника є такою, що спотворює процедуру торгів як таких.
Відповідь на друге питання «2. Яким чином предмет закупівлі є таким вичерпним? Чому не має еквіваленту? Теплота згорання – не менше 15 МДж/кг.
Більшість паливних брикетів мають таку ж або і значно більшу теплотворність. » потребує відповіді на окремі підпитання, отже
Яким чином предмет закупівлі є таким вичерпним? – Предмет закупівлі не може бути вичерпним. Вичерпним може бути перелік вимог що до предмету закупівлі. У технічному завданні до ТД Замовник вказав основні показники – зольність, вологість та теплоту згорання, не обмежуючи Учасників в питаннях марки брикету -RUF, PINIKAY, NESTRO. Таким чином прийняти участь в відкритих торгах може будь який із Учасників, який виробляє чи реалізує паливні брикети з тирси, які присутні на ринку України. Це ж стосується підпитання «Теплота згорання – не менше 15 МДж/кг. Більшість паливних брикетів мають таку ж або і значно більшу теплотворність.» Потенційний Учасник, що надав данні питання, сам собі заперечує, з одного боку, оскаржуючись на обмеження, а с другого боку, визнаючи що «більшість паливних брикетів мають таку ж або значно більшу теплотворність».
Відповідь на підпитання «Чому не має еквіваленту?» міститься у Закону України “ Про публічні закупівлі ” (далі - Закон), а саме Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Отже, Тендерна Документація не містить «посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника» і тому не містить вираз "або еквівалент".
Але, якщо питання «Яким чином предмет закупівлі є таким вичерпним? Чому не має еквіваленту?»стосується бажання Потенційного Учасника у якості еквіваленту запропонувати Замовнику вугілля або брикети з торфу – відповідь – данні відкриті торги на закупівлю паливних брикетів з тирси.
Відповідь на третє питання «3. Це ускладнення для Учасників-заплановані дії для подальших рішень Уповноваженого органу та позовів до Судів?»наступна:
Ніяких ускладнень існуюча Тендерна Документація не містить. Заплановані дії Тендерного Комітету – своєчасне проведення відкритих торгів з подальшім підписанням договору поставки з Переможцем та забезпечення установу якісним паливом. При таких технічних показниках теплогенеруюче обладнання буде працювати з максимальним коефіцієнтом корисної дії, що, у свою чергу, забезпечить тепловий режим в кімнатах 400 підопічних та зекономить використання бюджетних коштів. Відповідь затверджена протоколом засідання тендерного комітету №8 від 15.01.2019р.
Так, відповідь на перше питання «1.Яким чином взаємостосунки Учасника з Виробником предмету закупівлі, через надання повної інформації, з розкриттям її фактичної документальної сторони та оприлюднення для широкого загалу має відповідати вимогам ТД? (згідно вищезгаданих Законів України!)» - ніяким.
Але,
Якщо питання стосується відповідності вимог ТД Закону України «Про інформацію» та Господарського кодексу України то відповідь наступна:
У тексті вище згаданих Законів України, процитованих перед запитанням, зокрема сказано –« склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання самостійно, відповідно до законодавства».
Виходячи із цього, суб’єкт господарювання (Учасник) може на власний роз- суд,САМОСТІЙНО визначити, що ВСІ відомості «пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю» становлять комерційну таємницю і на цій підставі вимагати від Замовника виключення будь яких вимог ТД, які стосуються відомостей про Учасника.
Але така позиція Учасника є такою, що спотворює процедуру торгів як таких.
Відповідь на друге питання «2. Яким чином предмет закупівлі є таким вичерпним? Чому не має еквіваленту? Теплота згорання – не менше 15 МДж/кг.
Більшість паливних брикетів мають таку ж або і значно більшу теплотворність. » потребує відповіді на окремі підпитання, отже
Яким чином предмет закупівлі є таким вичерпним? – Предмет закупівлі не може бути вичерпним. Вичерпним може бути перелік вимог що до предмету закупівлі. У технічному завданні до ТД Замовник вказав основні показники – зольність, вологість та теплоту згорання, не обмежуючи Учасників в питаннях марки брикету -RUF, PINIKAY, NESTRO. Таким чином прийняти участь в відкритих торгах може будь який із Учасників, який виробляє чи реалізує паливні брикети з тирси, які присутні на ринку України. Це ж стосується підпитання «Теплота згорання – не менше 15 МДж/кг. Більшість паливних брикетів мають таку ж або і значно більшу теплотворність.» Потенційний Учасник, що надав данні питання, сам собі заперечує, з одного боку, оскаржуючись на обмеження, а с другого боку, визнаючи що «більшість паливних брикетів мають таку ж або значно більшу теплотворність».
Відповідь на підпитання «Чому не має еквіваленту?» міститься у Закону України “ Про публічні закупівлі ” (далі - Закон), а саме Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Отже, Тендерна Документація не містить «посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника» і тому не містить вираз "або еквівалент".
Але, якщо питання «Яким чином предмет закупівлі є таким вичерпним? Чому не має еквіваленту?»стосується бажання Потенційного Учасника у якості еквіваленту запропонувати Замовнику вугілля або брикети з торфу – відповідь – данні відкриті торги на закупівлю паливних брикетів з тирси.
Відповідь на третє питання «3. Це ускладнення для Учасників-заплановані дії для подальших рішень Уповноваженого органу та позовів до Судів?»наступна:
Ніяких ускладнень існуюча Тендерна Документація не містить. Заплановані дії Тендерного Комітету – своєчасне проведення відкритих торгів з подальшім підписанням договору поставки з Переможцем та забезпечення установу якісним паливом. При таких технічних показниках теплогенеруюче обладнання буде працювати з максимальним коефіцієнтом корисної дії, що, у свою чергу, забезпечить тепловий режим в кімнатах 400 підопічних та зекономить використання бюджетних коштів. Відповідь затверджена протоколом засідання тендерного комітету №8 від 15.01.2019р.
Інформація про відміну
Дата відміни
25 січня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій