Послуги з прибирання кладовища
Очікувана вартість
103 795,20 UAH
UA-2019-01-10-000031-a 185df053aa1a42279176150b28f1af48
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Старо-Кримської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 35560874
Місцезнаходження: 87591, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Каштанова 47б
Контактна особа: Огунлух Федір Іванович
380964827219
stkrym.ogunlukh@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з прибирання кладовища
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання кладовища
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87591, Україна, Донецька область, Старий Крим, Каштанова 47 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 98370000-7 — Поховальні та супутні послуги

Документація

Тендерна документація

10 січня 2019 09:12
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Комбінат комунальних підприємств
#03343226
Переможець 103 795,20
UAH з ПДВ
10 січня 2019 09:16

Документи

10 січня 2019 09:16
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 січня 2019 09:25
004.jpg укладений
10 січня 2019 09:17
003.jpg укладений
10 січня 2019 09:17
002.jpg укладений
10 січня 2019 09:17
001.jpg укладений
10 січня 2019 09:17
sign.p7s зміни до договору
20 лютого 2019 15:25
002.jpg зміни до договору
20 лютого 2019 15:24
001.jpg зміни до договору
20 лютого 2019 15:24
sign.p7s зміни до договору
31 січня 2019 16:37
001.jpg зміни до договору
31 січня 2019 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди цією додатковою угодою змінити в частині реквізитів Споживача, виклавши у наступній редакції: Виконавчий комітет Старо-Кримської селищної ради Юридична адреса: 87591, м. Маріуполь, Селище Старий Крим, вул. Каштанова, 47-б Банківські реквізити: р/р 35413069021875 МФО 820172 ЄДРПОУ 35560874 в Держказначейській службі України, м. Київ 2. Також сторони дійшли згоди змінити пункт 6.1 Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2019 р, а в частині виконання грошових зобов’язань за цим Договором – до моменту повного та належного виконання Сторонами усіх своїх грошових зобов’язань за цим Договором. На підставі ч.3 ст.631 ЦК України, договір розповсюджує свою дію на аналогічні правовідносини, які виникли між сторонами раніше саме з 01.01.2019р. Виклавши його у наступній редакції: 6.1 Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2019 р, а в частині виконання грошових зобов’язань за цим Договором – до моменту повного та належного виконання Сторонами усіх своїх грошових зобов’язань за цим Договором.
Номер договору про закупівлю: 16/19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.6.4. Договору, Сторони дійшли згоди та вирішили зменшити суму Договору на 5371,70грн (П'ять тисяч триста сімдесят одна грн. 70 коп.) у т ч. ПДВ — 895,28грн. Підпункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: “3.1. За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю 98423,50 грн.(Дев'яносто вісім тисяч чотириста двадцять три грн. 50 коп.) у тому чіслі ПДВ — 16403,92 грн. протягом 14 банківських днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця, але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок”.
Номер договору про закупівлю: 16/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку