Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
669 300,00 UAH
UA-2019-01-10-000018-b 3af75f6e8b424565ad4e3e72881b6063
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григорчук Галина Іванівна

+380343327627 kdbi@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188754
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., Коломия, вул. Староміська, 23
Контактна особа: Григорчук Галина Іванівна
+380343327627
kdbi@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 09:15
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 09:19
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 09:19
Початок аукціону: 28 січня 2019 13:26
Очікувана вартість: 669 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
345 Гкал
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. Староміська 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2019 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000026 ● 2dab4a86cdab47e6b6d2a1e9e8980e84
  • Статус: вирішено ● Дата: 30 вересня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.09.2019 № 47

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.09.2019 № 47

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-01-10-000018-b 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Припинено дію договору №14 від12.02.2019 року

2019-09-20 14:02:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

договір розірвано у зв'язку із виявленими органом державного фінансового контролю порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель

2019-09-30 16:51:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Адамовський Роман Романович 669 300,00
UAH з ПДВ
669 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛҐІНЕТ" 669 300,00
UAH з ПДВ
669 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 13:13
Електронний підпис
12 лютого 2019 13:12
File.PDF
23 січня 2019 16:01
Електронний підпис
23 січня 2019 15:40
File0001.PDF
23 січня 2019 15:40
File0001.PDF

Публічні документи

22 січня 2019 14:52
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Адамовський Роман Романович

ТОВ "АЛҐІНЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Адамовський Роман Романович
#2271904039
Переможець 669 250,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 11:07

Документи

01 лютого 2019 11:07
Електронний підпис
01 лютого 2019 10:51
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Адамовський Роман Романович
#2271904039
669 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2019 11:07
Електронний підпис
01 лютого 2019 10:51
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 13:59
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 13:46
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 13:54
File0001.PDF укладений
12 лютого 2019 13:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 401 257,92
UAH
Причини розірвання договору: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону