1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. Реконструкція будівлі спеціалізованої школи № 114 на вул. Фрунзе, 87/89 у Подільському районі м. Києва
1217321 - Construction of educational institutions and institutions. Reconstruction of the building of the specialized school № 114 on the street. Frunze, 87/89 in the Podolsky district of Kyiv
Очікувана вартість
351 210 979,00 UAH
UA-2019-01-09-001443-c 889b54f772944485a41d72f2b6ebe675
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа замовника: Карягін Павло
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Додаткові контактні особи: Кожадуб Олена
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Official name: Municipal Enterprise Kyivzhytlospetsekspluatatsiya
National ID: 03366500
Contact point: Karyagin Pavlo
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Additional contacts: Kozhadub Helen
+380442356482
tender@kgse.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 21:00
Початок аукціону: 21 травня 2019 11:49
Очікувана вартість: 351 210 979,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 351 210,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 09 січня 2019 17:17
Enquiries until: 05 квітня 2019 21:00
Complaints submission until: до 11 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 квітня 2019 21:00

Information

Estimated total value: 351 210 979 UAH including VAT
Minimal lowering step: 351 211 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. Реконструкція будівлі спеціалізованої школи № 114 на вул. Фрунзе, 87/89 у Подільському районі м. Києва
1217321 - Construction of educational institutions and institutions. Reconstruction of the building of the specialized school № 114 on the street. Frunze, 87/89 in the Podolsky district of Kyiv
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. Реконструкція будівлі спеціалізованої школи № 114 на вул. Фрунзе, 87/89 у Подільському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

1217321 - Construction of educational institutions and institutions. Reconstruction of the building of the specialized school № 114 on the street. Frunze, 87/89 in the Podolsky district of Kyiv
CPV: 45454000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дадаткова інформація
Дата подання: 29 січня 2019 10:56
Дата відповіді: 01 лютого 2019 10:05
Доброго дня! Хотіли б отримати креслення для ознайомлення.
Відповідь: Технічного завдання в тендерній документації достатньо для розрахунку вартості об'єкту будівництва (реконструкції)
ЗАПИТАННЯ
Дата подання: 29 січня 2019 18:51
Дата відповіді: 30 січня 2019 15:34
Підпункт 3.1. пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку № 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям визначає, що довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, який укладено та виконано в період з 2015 по 2018 рр**, складена за встановленою формою (Таблиця № 4). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір підряду/субпідряду, який був укладений учасником та виконаний у повному обсязі, предметом якого є реконструкція чи будівництво об’єктів соціального призначення. Запитання: 1. Надайте, будь-ласка, визначення об’єктів соціального призначення. 2. Який нормативно-правовий акт встановлює наведений Вами перелік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою надання можливості подати свої пропозиції більш конкурентному колу учасників, які мають досвід з реконструкції або будівництва не лише закладів освіти.
До об'єктів соціально-культурного призначення належать: об'єкти охорони здоров'я, будинки-інтернати для престарілих та інвалідів, дитячі дошкільні заклади, табори відпочинку та оздоровлення дітей, об'єкти культури і аматорського спорту, заклади освіти, що перебувають на балансі підприємств;
Посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/term/18034
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/247/95-%D0%B2%D1%80/ed19950714/find?text=%EE%E1%27%BA%EA%F2%B3%E2+%F1%EE%F6%B3%E0%EB%FC%ED%EE-%EA%F3%EB%FC%F2%F3%F0%ED%EE%E3%EE+%EF%F0%E8%E7%ED%E0%F7%E5%ED%ED%FF
Згідно з п. 3.60 ДБН Б.2.2-12:2018 «Соціальна інфраструктура - комплекс закладів, установ та підприємств обслуговування, які забезпечують соціальні запити населення у сфері охорони здоров'я, виховання й освіти, культури, фізичної культури та спорту, торгівлі, побутового, житлово-комунального обслуговування».
Посилання: http://dipromisto.gov.ua/files/NMD/DBN_B.2.2-12_2018.pdf
запитання
Дата подання: 29 січня 2019 18:53
Дата відповіді: 30 січня 2019 15:36
. У підпункті 3.2. пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку № 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям визначено, що для підтвердження факту виконання у повному обсязі аналогічного Договору за період з 2015 по 2018 рр. відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 1 учасник надає у складі пропозиції у вигляді оригіналу або копії Договору та документів, що підтверджують факт виконання усіх робіт відповідно до Договору у повному обсязі, а саме: акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку (и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та інші документи, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі. Запитання: 1. Про які інші документи, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі, йдеться у зазначеному підпункті Додатку № 2 до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У цій частині будуть внесені зміни у тендерну документацію
( в частині вилучення вимоги «та інші документи, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі»)
ЗАПИТАННЯ
Дата подання: 29 січня 2019 18:53
Дата відповіді: 30 січня 2019 15:47
Підпункт 1.4. пункту 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Додатку 2 до тендерної документації визначає, що учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, машин та механізмів оригіналами або копіями одного, або декількох документів, зазначених у переліку: видаткова накладна, та/або оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, та/або свідоцтво про право власності; - у разі, якщо обладнання, машини, механізми орендовані, або залучені за договорами послуг, лізингу тощо: чинний на дату подання пропозиції договір оренди (у разі надання договору оренди з фізичною особою, договір повинен бути укладений у відповідності до норм ЦКУ), або чинний на дату подання пропозиції договір про надання послуг, або чинний на дату подання пропозиції лізинговий договір. Підпункт 1.5. пункту 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Додатку 2 до тендерної документації визначає, що на кожну зазначену в довідці одиницю Учасник надає Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (для машин/транспортних засобів) та оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї (для іншого обладнання). Запитання: 1. Які конкретно документи повинен надати учасник на підтвердження права власності на машини та механізми, оскільки пункти 1.4. та 1.5. Додатку 2 до тендерної документації містять положення, що можуть тлумачитися по різному? 2. Які конкретно документи повинен надати учасник на підтвердження права власності на обладнання, оскільки пункти 1.4. та 1.5. Додатку 2 до тендерної документації містять положення, що можуть тлумачитися по різному? 3. Які конкретно документи повинен надати учасник на підтвердження права власності на машини та механізми, обладнання, яке Учасник планує орендувати, залучити за договорами послуг, лізингу тощо, якщо зазначені договори тільки плануються укладатися?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У цій частині будуть внесені зміни у тендерну документацію.
( в частині уточнення вимог, для машин/транспортних засобів, не залежно від того власні вони чи орендовані, учасник надає Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ( у такому випадку видаткову накладну, та/або оборотно-сальдову відомість, чи витяг з неї того власника якому належить така машина/транспортний засіб, учасник додатково може не подавати). Для орендованих машин/транспортних засобів, або залучених за договорами послуг, лізингу учасник додатково надає чинний на дату подання пропозиції договір оренди (у разі надання договору оренди з фізичною особою, договір повинен бути укладений у відповідності до норм ЦКУ), або чинний на дату подання пропозиції договір про надання послуг, або чинний на дату подання пропозиції лізинговий договір, за яким можна перевірити факт залучення того чи іншого транспортного засобу/машини.
Якщо механізм, обладнання не є транспортним засобом, учасник надає один з таких документів, або може надати кілька документів (на вибір учасника) : видаткова накладна, та/або оборотно-сальдова відомість, чи витяг з неї.
Для механізмів, обладнання, які орендовано, або залучено учасником за іншими договорами , також надається чинний на дату подання пропозиції договір , за яким можна перевірити факт залучення того чи іншого механізму, обладнання.
Щодо умови подати Договірну ціну відповідно до Додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Дата подання: 03 квітня 2019 14:38
Дата відповіді: 05 квітня 2019 14:28
У пп.1.1 п.1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зокрема щодо вимоги подання Договірної ціни відповідно до Додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вказано наступне: «10) Договірною ціною відповідно до Додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 відповідно до пп. 2.4 п.2 Додатку 3 до Тендерної документації. (У разі, якщо учасником інформація про ціну буде розміщена таким чином, що вона стане доступною для перегляду до проведення аукціону - пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації)». Проте, у Додатку 3 до Тендерної документації у пп.2.4 п.2 міститься інша інформація щодо іншого документа: «2.4. Дозвіл Держпраці (Держгірпромнагляду) на проведення робіт підвищеної небезпеки, що є чинним на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій», а інформація щодо Договірної ціни відповідно до Додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 міститься у Додатку 3 до Тендерної документації у пп.2.2 п.2. Просимо надати роз’яснення щодо підготовки документів учаснику враховуючи вищезазначену інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауваження приймається. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації
Щодо умови подати інформацію у довідках про працівників у відповідності до підтвердних документів наданих учасником у складі своєї пропозиції
Дата подання: 03 квітня 2019 14:39
Дата відповіді: 05 квітня 2019 14:29
У Додатку 2 до Тендерної документації у п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» , пп. 2.1., після форми Таблиці №2 та пп. 2.2., після форми Таблиці №3 міститься наступна вимога : «Спеціальність, прізвища, ініціали робітників вказаних у Таблиці № 2 повинні відповідати підтвердним документам відповідно до пп.2.3 цього Додатку, наданим Учасником у складі своєї пропозиції». Проте, у Додатку 2 до Тендерної документації у п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» немає пп.2.3. Просимо надати роз’яснення щодо підготовки документів учаснику враховуючи вищезазначену інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауваження приймається. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-09-001443-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 29 січня 2019 18:33
ВИМОГА ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
У підпункті 3.2. пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку № 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям визначено, що для підтвердження факту виконання у повному обсязі аналогічного Договору за період з 2015 по 2018 рр. відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 1 учасник надає у складі пропозиції у вигляді оригіналу або копії Договору та документів, що підтверджують факт виконання усіх робіт відповідно до Договору у повному обсязі, а саме: акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку (и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та інші документи, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі.
У статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відсутність у тендерній документації чіткого переліку інших документів, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі, є порушенням встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями принципів публічної закупівлі, а саме принципу добросовісної конкуренції серед учасників, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, принципу недискримінації учасників, принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, принципу запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, відсутність у тендерній документації чіткого переліку інших документів, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі, є порушенням встановленої частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями вимог щодо заборони наявності у тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Враховуючи все вищевикладене та з метою усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями, допущених Замовником у тендерній документації, вимагаємо внести зміни до підпункту 3.2. пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку № 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, та детально визначити перелік інших документів, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 січня 2019 15:49
У цій частині будуть внесені зміни у тендерну документацію ( в частині вилучення вимоги «та інші документи, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі»)
Номер вимоги: UA-2019-01-09-001443-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 29 січня 2019 18:40
ВИМОГА ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
У підпункті 3.1. пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку № 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям визначено, що довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, який укладено та виконано в період з 2015 по 2018 рр**, складена за встановленою формою (Таблиця № 4).
У підпункті 3.2. пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку № 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям визначено, що для підтвердження факту виконання у повному обсязі аналогічного Договору за період з 2015 по 2018 рр. відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 1 учасник надає у складі пропозиції у вигляді оригіналу або копії Договору та документів, що підтверджують факт виконання усіх робіт відповідно до Договору у повному обсязі, а саме: акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку (и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та інші документи, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі.
У статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Обмеження строку укладення та виконання аналогічного договору у тендерній документації є порушенням встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями принципів публічної закупівлі, а саме принципу добросовісної конкуренції серед учасників, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, принципу недискримінації учасників, принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, принципу запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, обмеження строку укладення та виконання аналогічного договору у тендерній документації є порушенням встановленої частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями вимог щодо заборони наявності у тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Враховуючи все вищевикладене та з метою усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями, допущених Замовником у тендерній документації, вимагаємо внести зміни до підпунктів 3.1., 3.2. пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку № 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, та видалити наступне: «який укладено та виконано в період з 2015 по 2018 рр».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 15:53
Тендерну документацію на закупівлю робіт розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону, та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та не встановлено жодних дискримінаційних вимог.
Керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені кваліфікаційні критерії до учасників, у тому числі «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Замовником не встановлено вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, можливість підтвердження досвіду виконання аналогічних Договорів за останні 4 роки, крім того, враховуючи той факт, що замовник дає можливість
надавати кваліфікованим учасникам договір на виконання будівельних робіт предметом якого є реконструкція чи будівництво об’єктів соціального призначення.
Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, умова тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства та не є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-01-09-001443-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 29 січня 2019 18:47
ВИМОГА
Так як визначення об'єкту соціального призначення в чинному законодавстві України відсутнє. Предмет закупівлі стосується реконструкції освітнього закладу ВИМАГАЄМО викласти абзац 2 підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 в наступній редації:
АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ У РОЗУМІННІ ЦІЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇЇ Є ДОГОВІР ПІДРЯДУ / СУБПІДРЯДУ, ЯКИЙ БУВ УКЛАДЕНИЙ УЧАСНИКОМ ТА ВИКОНАНИЙ/ВИКОНУЄТЬСЯ, ПРЕДМЕТОМ ЯКОГО Є РЕКОНСТРУКЦІЯ ЧИ БУДІВНИЦТВО ОСВІТНІХ УСТАНОВ ТА ЗАКЛАДІВ, тощо
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 15:55
Тендерну документацію на закупівлю робіт розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону, та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та не встановлено жодних дискримінаційних вимог.
Керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені кваліфікаційні критерії до учасників, у тому числі «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Замовником не встановлено вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, замовник дає можливість надавати договір предметом якого є реконструкція чи будівництво об’єктів соціального призначення.
Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, умова тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства та не є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-01-09-001443-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 29 січня 2019 18:50
вимога
ВИМАГАЄМО НАДАТИ ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНУ "об'єкт соціального призначення" , та внести відповідні зміни до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 січня 2019 15:56
У частині уточнення визначення терміну "об'єкт соціального призначення" будуть внесені зміни у тендерну документацію.
До об'єктів соціально-культурного призначення належать: об'єкти охорони здоров'я, будинки-інтернати для престарілих та інвалідів, дитячі дошкільні заклади, табори відпочинку та оздоровлення дітей, об'єкти культури і аматорського спорту, заклади освіти, що перебувають на балансі підприємств;
Посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/term/18034
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/247/95-%D0%B2%D1%80/ed19950714/find?text=%EE%E1%27%BA%EA%F2%B3%E2+%F1%EE%F6%B3%E0%EB%FC%ED%EE-%EA%F3%EB%FC%F2%F3%F0%ED%EE%E3%EE+%EF%F0%E8%E7%ED%E0%F7%E5%ED%ED%FF
Згідно з п. 3.60 ДБН Б.2.2-12:2018 «Соціальна інфраструктура - комплекс закладів, установ та підприємств обслуговування, які забезпечують соціальні запити населення у сфері охорони здоров'я, виховання й освіти, культури, фізичної культури та спорту, торгівлі, побутового, житлово-комунального обслуговування».
Посилання: http://dipromisto.gov.ua/files/NMD/DBN_B.2.2-12_2018.pdf
Номер вимоги: UA-2019-01-09-001443-c.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 13 березня 2019 11:48
Вимога
щодо виконання рішення органу оскарження відповідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2019 12:12
Відповідно до п. 3.1. Додатку 2 ТД учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору протягом 2016-2019 років.
Відповідно до ** п.3.1. Додатку 2 ТД Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію щодо виконання аналогічного договору протягом 2016-2019 років.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що Учасник при наданні тендерної пропозиції Замовнику самостійно визначає період виконання аналогічного договору за 2016 або 2017, або 2018, або 2019 роки

Документи подані скаржником

13 березня 2019 11:48
Вимога
13 березня 2019 11:48
Додатки

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-09-001443-c.a5
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 03 лютого 2019 13:31
СКАРГА
щодо порушень вимог законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 06 лютого 2019 17:53
Рішення від 06.02.2019 № 1270 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 лютого 2019 17:53
Рішення від 21.02.2019 № 1900.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2019 19:27

Документи подані скаржником

03 лютого 2019 13:31
Скарга
03 лютого 2019 13:31
Платіжне доручення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000061 ● e83e578aa1da4ed79d1b7b24af602635
  • Статус: вирішено ● Дата: 19 червня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-11 11:36:10
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.04.2019 № 108

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2019-01-09-001443-c 09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Результати проведеного моніторингу прийняті до уваги та їх результати будуть враховані при проведенні наступних процедур закупівлі

2019-05-08 16:19:00

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація", 03366500, Україна, Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: 1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. Реконструкція будівлі спеціалізованої школи № 114 на вул. Фрунзе, 87/89 у Подільському районі м. Києва, 351210979UAH, 45454000-4, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 889b54f772944485a41d72f2b6ebe675, 2019-01-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунальне підприємство «Київжитлоспецексплуатація» (далі – Замовник) від 09.01.2019 № 1 (зі змінами від 05.04.2019), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.02.2019 № 1900-р/пк-пз. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону; містить вимогу щодо надання переможцем торгів інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2 та 3 частини першої статті 17 Закону (додаток 5 до тендерної документації), що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зважаючи на зазначене, Замовник порушив норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до норм частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався., 26 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2019-06-19 09:29:01

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2019-01-09-001443-c889b54f772944485a41d72f2b6ebe675
Найменування замовника: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" Документи
Відхилено
Документи
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" Документи
Відхилено

Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 15:06
sign.p7s
15 квітня 2019 15:03
Licence.zip
15 квітня 2019 15:03
Dovirenist A.O.Pustovoyt.zip
15 квітня 2019 15:03
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 20:56
sign.p7s
15 квітня 2019 20:47
Доверенность.7z
15 квітня 2019 20:47
Гарантия.7z
15 квітня 2019 20:47
46-Ліцензія .pdf
15 квітня 2019 20:47
13-Договір АВК.pdf
15 квітня 2019 20:47
12-Довідка АВК .pdf
15 квітня 2019 20:47
08-Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2019 20:47
20-документи ІТР.zip
15 квітня 2019 20:47
18-документи робітники.zip
15 квітня 2019 20:47
09-Довідка мат-тех бази.pdf
15 квітня 2019 20:47
02-Перелік док .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 20:56
sign.p7s
15 квітня 2019 20:47
Доверенность.7z
15 квітня 2019 20:47
Гарантия.7z
15 квітня 2019 20:47
46-Ліцензія .pdf
15 квітня 2019 20:47
13-Договір АВК.pdf
15 квітня 2019 20:47
12-Довідка АВК .pdf
15 квітня 2019 20:47
08-Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2019 20:47
20-документи ІТР.zip
15 квітня 2019 20:47
18-документи робітники.zip
15 квітня 2019 20:47
09-Довідка мат-тех бази.pdf
15 квітня 2019 20:47
02-Перелік док .pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 15:06
sign.p7s
15 квітня 2019 15:03
Licence.zip
15 квітня 2019 15:03
Dovirenist A.O.Pustovoyt.zip
15 квітня 2019 15:03
2. Тендерна пропозиція.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
03 травня 2019 16:29
Причина скасування
абз.2 п.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили).
Документи
03 травня 2019 16:29 Протокол № 50.pdf

Актуальні тендери

До пошуку