Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
1217321 - Construction of educational institutions and institutions. Reconstruction of the building of the specialized school № 114 on the street. Frunze, 87/89 in the Podolsky district of Kyiv
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
Код ЄДРПОУ: | 03366500 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
Контактна особа: |
Карягін Павло +380442356482 tender@kgse.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Кожадуб Олена +380442356482 tender@kgse.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise Kyivzhytlospetsekspluatatsiya |
National ID: | 03366500 |
Contact point: |
Karyagin Pavlo +380442356482 tender@kgse.gov.ua |
Additional contacts: |
Kozhadub Helen +380442356482 tender@kgse.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2019 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2019 11:49 |
Очікувана вартість: | 351 210 979,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 351 210,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 09 січня 2019 17:17 |
Enquiries until: | 05 квітня 2019 21:00 |
Complaints submission until: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 квітня 2019 21:00 |
Information
Estimated total value: | 351 210 979 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 351 211 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 15:24 |
ШКОЛА, ЗМІНИ-4 від 05.04.pdf | |
05 квітня 2019 15:24 |
ТД-Реконструкція. Школа спеціалізована Фрунзе (нова редакція 4).pdf | |
28 березня 2019 12:49 |
ШКОЛА, ЗМІНИ-3 від 28.03.pdf | |
28 березня 2019 12:49 |
ТД-Реконструкція. Школа спеціалізована Фрунзе (нова редакція 3).pdf | |
28 лютого 2019 17:04 |
ШКОЛА, ЗМІНИ- 2 від 28.02.pdf | |
28 лютого 2019 17:04 |
ТД-Реконструкція. Школа спеціалізована Фрунзе (нова редакція 2).pdf | |
05 лютого 2019 13:36 |
ШКОЛА, ЗМІНИ від 05.02..pdf | |
05 лютого 2019 13:36 |
ТД-Реконструкція. Школа спеціалізована Фрунзе (нова редакція).pdf | |
09 січня 2019 17:14 |
ТД-Реконструкція школи по вул. Фрунзе, 87-89.pdf |
05 квітня 2019 15:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
05 квітня 2019 15:24 |
ШКОЛА, ЗМІНИ-4 від 05.04.pdf
|
||||||||||||
05 квітня 2019 15:24 |
ТД-Реконструкція. Школа спеціалізована Фрунзе (нова редакція 4).pdf
|
||||||||||||
28 березня 2019 12:49 |
ШКОЛА, ЗМІНИ-3 від 28.03.pdf
|
||||||||||||
28 березня 2019 12:49 |
ТД-Реконструкція. Школа спеціалізована Фрунзе (нова редакція 3).pdf
|
||||||||||||
28 лютого 2019 17:04 |
ШКОЛА, ЗМІНИ- 2 від 28.02.pdf
|
||||||||||||
28 лютого 2019 17:04 |
ТД-Реконструкція. Школа спеціалізована Фрунзе (нова редакція 2).pdf
|
||||||||||||
05 лютого 2019 13:36 |
ШКОЛА, ЗМІНИ від 05.02..pdf
|
||||||||||||
05 лютого 2019 13:36 |
ТД-Реконструкція. Школа спеціалізована Фрунзе (нова редакція).pdf
|
||||||||||||
09 січня 2019 17:14 |
ТД-Реконструкція школи по вул. Фрунзе, 87-89.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До об'єктів соціально-культурного призначення належать: об'єкти охорони здоров'я, будинки-інтернати для престарілих та інвалідів, дитячі дошкільні заклади, табори відпочинку та оздоровлення дітей, об'єкти культури і аматорського спорту, заклади освіти, що перебувають на балансі підприємств;
Посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/term/18034
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/247/95-%D0%B2%D1%80/ed19950714/find?text=%EE%E1%27%BA%EA%F2%B3%E2+%F1%EE%F6%B3%E0%EB%FC%ED%EE-%EA%F3%EB%FC%F2%F3%F0%ED%EE%E3%EE+%EF%F0%E8%E7%ED%E0%F7%E5%ED%ED%FF
Згідно з п. 3.60 ДБН Б.2.2-12:2018 «Соціальна інфраструктура - комплекс закладів, установ та підприємств обслуговування, які забезпечують соціальні запити населення у сфері охорони здоров'я, виховання й освіти, культури, фізичної культури та спорту, торгівлі, побутового, житлово-комунального обслуговування».
Посилання: http://dipromisto.gov.ua/files/NMD/DBN_B.2.2-12_2018.pdf
( в частині вилучення вимоги «та інші документи, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі»)
( в частині уточнення вимог, для машин/транспортних засобів, не залежно від того власні вони чи орендовані, учасник надає Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ( у такому випадку видаткову накладну, та/або оборотно-сальдову відомість, чи витяг з неї того власника якому належить така машина/транспортний засіб, учасник додатково може не подавати). Для орендованих машин/транспортних засобів, або залучених за договорами послуг, лізингу учасник додатково надає чинний на дату подання пропозиції договір оренди (у разі надання договору оренди з фізичною особою, договір повинен бути укладений у відповідності до норм ЦКУ), або чинний на дату подання пропозиції договір про надання послуг, або чинний на дату подання пропозиції лізинговий договір, за яким можна перевірити факт залучення того чи іншого транспортного засобу/машини.
Якщо механізм, обладнання не є транспортним засобом, учасник надає один з таких документів, або може надати кілька документів (на вибір учасника) : видаткова накладна, та/або оборотно-сальдова відомість, чи витяг з неї.
Для механізмів, обладнання, які орендовано, або залучено учасником за іншими договорами , також надається чинний на дату подання пропозиції договір , за яким можна перевірити факт залучення того чи іншого механізму, обладнання.
Вимоги про усунення порушення
У статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відсутність у тендерній документації чіткого переліку інших документів, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі, є порушенням встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями принципів публічної закупівлі, а саме принципу добросовісної конкуренції серед учасників, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, принципу недискримінації учасників, принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, принципу запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, відсутність у тендерній документації чіткого переліку інших документів, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі, є порушенням встановленої частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями вимог щодо заборони наявності у тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи все вищевикладене та з метою усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями, допущених Замовником у тендерній документації, вимагаємо внести зміни до підпункту 3.2. пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку № 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, та детально визначити перелік інших документів, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі.
У підпункті 3.2. пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку № 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям визначено, що для підтвердження факту виконання у повному обсязі аналогічного Договору за період з 2015 по 2018 рр. відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 1 учасник надає у складі пропозиції у вигляді оригіналу або копії Договору та документів, що підтверджують факт виконання усіх робіт відповідно до Договору у повному обсязі, а саме: акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку (и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та інші документи, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі.
У статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Обмеження строку укладення та виконання аналогічного договору у тендерній документації є порушенням встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями принципів публічної закупівлі, а саме принципу добросовісної конкуренції серед учасників, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, принципу недискримінації учасників, принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, принципу запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, обмеження строку укладення та виконання аналогічного договору у тендерній документації є порушенням встановленої частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями вимог щодо заборони наявності у тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи все вищевикладене та з метою усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями, допущених Замовником у тендерній документації, вимагаємо внести зміни до підпунктів 3.1., 3.2. пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку № 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, та видалити наступне: «який укладено та виконано в період з 2015 по 2018 рр».
Керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені кваліфікаційні критерії до учасників, у тому числі «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Замовником не встановлено вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, можливість підтвердження досвіду виконання аналогічних Договорів за останні 4 роки, крім того, враховуючи той факт, що замовник дає можливість
надавати кваліфікованим учасникам договір на виконання будівельних робіт предметом якого є реконструкція чи будівництво об’єктів соціального призначення.
Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, умова тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства та не є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ У РОЗУМІННІ ЦІЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇЇ Є ДОГОВІР ПІДРЯДУ / СУБПІДРЯДУ, ЯКИЙ БУВ УКЛАДЕНИЙ УЧАСНИКОМ ТА ВИКОНАНИЙ/ВИКОНУЄТЬСЯ, ПРЕДМЕТОМ ЯКОГО Є РЕКОНСТРУКЦІЯ ЧИ БУДІВНИЦТВО ОСВІТНІХ УСТАНОВ ТА ЗАКЛАДІВ, тощо
Керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені кваліфікаційні критерії до учасників, у тому числі «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Замовником не встановлено вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, замовник дає можливість надавати договір предметом якого є реконструкція чи будівництво об’єктів соціального призначення.
Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, умова тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства та не є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації
До об'єктів соціально-культурного призначення належать: об'єкти охорони здоров'я, будинки-інтернати для престарілих та інвалідів, дитячі дошкільні заклади, табори відпочинку та оздоровлення дітей, об'єкти культури і аматорського спорту, заклади освіти, що перебувають на балансі підприємств;
Посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/term/18034
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/247/95-%D0%B2%D1%80/ed19950714/find?text=%EE%E1%27%BA%EA%F2%B3%E2+%F1%EE%F6%B3%E0%EB%FC%ED%EE-%EA%F3%EB%FC%F2%F3%F0%ED%EE%E3%EE+%EF%F0%E8%E7%ED%E0%F7%E5%ED%ED%FF
Згідно з п. 3.60 ДБН Б.2.2-12:2018 «Соціальна інфраструктура - комплекс закладів, установ та підприємств обслуговування, які забезпечують соціальні запити населення у сфері охорони здоров'я, виховання й освіти, культури, фізичної культури та спорту, торгівлі, побутового, житлово-комунального обслуговування».
Посилання: http://dipromisto.gov.ua/files/NMD/DBN_B.2.2-12_2018.pdf
Відповідно до ** п.3.1. Додатку 2 ТД Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію щодо виконання аналогічного договору протягом 2016-2019 років.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що Учасник при наданні тендерної пропозиції Замовнику самостійно визначає період виконання аналогічного договору за 2016 або 2017, або 2018, або 2019 роки
Скарги до процедури
Дата подання: 03 лютого 2019 13:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000061 ● e83e578aa1da4ed79d1b7b24af602635
- Статус: вирішено ● Дата: 19 червня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.04.2019 № 108
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2019-01-09-001443-c 09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Результати проведеного моніторингу прийняті до уваги та їх результати будуть враховані при проведенні наступних процедур закупівлі
2019-05-08 16:19:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2019-06-19 09:29:01
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
Код ЄДРПОУ: | 03366500 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" | Документи |
Очікується рішення
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 03 травня 2019 16:29 |
Коментар щодо відміни: | абз.2 п.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили). |
03 травня 2019 16:29
|
Протокол № 50.pdf |