Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області).
Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment, (maintenance and current minor repairs of public roads of local importance in the Lugansk region).
Очікувана вартість
410 000 000,00 UAH
UA-2019-01-09-001293-c 141976ce57ed4bfcac49108ea9e893db
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження замовника: 93405, Україна , Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Контактна особа замовника: Ірина Віталіївна Романовська
+380645245005
road@loga.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ситнік Влада Олексіївна
+380645245005
road.loga@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYA ROZVYTKU TA UTRYMANNYA MEREZHI AVTOMOBILNYKH DORIG OBLASTI LUGANSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI
National ID: 41908217
Contact point: Romanovskaya Irina Vitaliivna
+380645245005
road@loga.gov.ua
Additional contacts: Ситнік Влада Олексіївна
+380645245005
road.loga@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 21 лютого 2019 14:09
Очікувана вартість: 410 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 615 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15 %
Publication date: 09 січня 2019 16:24
Enquiries until: 02 лютого 2019 15:00
Complaints submission until: до 08 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 лютого 2019 15:00

Information

Estimated total value: 410 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 615 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,15 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013,«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ГБН Г.1-218-182:2011
in accordance with the SOU 42.1-37641918-105: 2013, "DSTU B D.1.1-1: 2013" Rules for determining the cost of construction "and HDN H.1-218-182: 2011
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment, (maintenance and current minor repairs of public roads of local importance in the Lugansk region).
CPV: 50230000-6
Період постачання: з 01 березня 2019 по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-11-000217 ● 175b9c00801240429825099c1f7ed13b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-11 14:48:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
11.03.2019 № 6

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника В. НЕВМЕРЖИЦЬКА

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 11.03.2019 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-09-001293-с 09.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень: На Висновок моніторингу закупівель від 21.03.2019 року, який розпочатий Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 11.03.2019 року Наказом №6 щодо закупівлі послуг: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області)», Управління розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області (далі-Управління) повідомляємо наступне. Між Управлінням та ТОВ «Євро-Буд Компані» укладено договір від 11.03.2019 року №3/2019 на виконання послуг з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області), по якому станом на 25.03.2019 року розпочаті послуги та виконані на 1 млн. грн, у зв'язку з чим вжити заходи щодо розторгнення договору не можливо.

2019-03-27 11:26:23

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 березня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, 41908217, Україна, м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області)., 410000000UAH, 50230000-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 141976ce57ed4bfcac49108ea9e893db, 2019-01-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план замовника на 2019 рік, тендерна документація замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна пропозиція ТОВ «Євро-Буд Компані», протокол засідання тендерного комітету від 25.02.2019 № 5, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.03.2019 № 3/2019. Відповідно до п.5 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон 922) Тендерна документація повинна містити: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Проте, замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro опублікована тендерна документація на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області (ДК 021:2015: 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) в якій відсутня інформація визначена п.5 ч.2 ст.22 Закону № 922 щодо місця, де повинні бути надані послуги, та їх обсяги чим порушено вимоги ст. 22 Закону № 922. На вимогу Замовника, учасник надав довідку про залучення субпідрядників від 05.02.2019 № 65 за формою визначеною додатком 2 до тендерної документації. Пунктом 7 додатку 2 до тендерної документації «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації» визначено, що до довідки про субпідрядника додатково надається ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, проте, дана вимога Замовника не виконана, що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене пропозиція учасника ТОВ «Євро-Буд Компані» не відповідає умовам тендерної документації, а відтак підлягала відхиленню на підставі пункту 4 ч.1 статті 30 Закону № 922. За результатами проведеної процедури закупівлі замовник уклав з переможцем договір на надання послуг від 11.03.2019 № 3/2019. Відповідно до п.1 ст.31 Закону № 922 Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Відповідно до п.1 ст.31 Закону № 922 замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2019
UA-2019-01-09-001293-c141976ce57ed4bfcac49108ea9e893db
Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження замовника: 93405, Україна, Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Учасник Документи Рішення
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ " Євро-Буд Компані " Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 лютого 2019 13:50
sign.p7s

Публічні документи

11 лютого 2019 17:12
sign.p7s
11 лютого 2019 17:12
sign.p7s
11 лютого 2019 17:11
тех частина.rar
11 лютого 2019 17:11
ком частина.rar
11 лютого 2019 17:11
квал частина перша.rar
11 лютого 2019 17:11
квал частина друга.rar

Документи

15 лютого 2019 13:51
sign.p7s

Публічні документи

01 березня 2019 18:13
sign.p7s
01 березня 2019 18:13
sign.p7s
01 березня 2019 18:11
Документи переможця.pdf
22 лютого 2019 12:40
sign.p7s
22 лютого 2019 12:40
sign.p7s
22 лютого 2019 12:32
sign.p7s
22 лютого 2019 12:32
sign.p7s
12 лютого 2019 13:10
sign.p7s
12 лютого 2019 13:10
sign.p7s
12 лютого 2019 13:08
Розрахунок дог ціни.imd
12 лютого 2019 13:08
Розрахунок дог ціни.bdcu
12 лютого 2019 13:08
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2019 13:08
Реєстр.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Євро-Буд Компані " 403 653 227,76
UAH з ПДВ
403 038 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 409 999 916,18
UAH з ПДВ
403 653 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 18:13
sign.p7s
01 березня 2019 18:13
sign.p7s
01 березня 2019 18:11
Документи переможця.pdf
22 лютого 2019 12:40
sign.p7s
22 лютого 2019 12:40
sign.p7s
22 лютого 2019 12:32
sign.p7s
22 лютого 2019 12:32
sign.p7s
12 лютого 2019 13:10
sign.p7s
12 лютого 2019 13:10
sign.p7s
12 лютого 2019 13:08
Розрахунок дог ціни.imd
12 лютого 2019 13:08
Розрахунок дог ціни.bdcu
12 лютого 2019 13:08
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2019 13:08
Реєстр.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 17:12
sign.p7s
11 лютого 2019 17:12
sign.p7s
11 лютого 2019 17:11
тех частина.rar
11 лютого 2019 17:11
ком частина.rar
11 лютого 2019 17:11
квал частина перша.rar
11 лютого 2019 17:11
квал частина друга.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Євро-Буд Компані "
#41182929
Переможець 403 038 200,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 17:03

Документи

25 лютого 2019 17:03
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Євро-Буд Компані "
#41182929
403 038 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 17:03
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 березня 2019 16:44
3.2019001.pdf укладений
12 березня 2019 16:41
додатки до договору №3.2019003.pdf укладений
12 березня 2019 16:41
додатки до договору №3.2019002.pdf укладений
12 березня 2019 16:41
додатки до договору №3.2019001.pdf укладений
12 березня 2019 16:41
sign.p7s зміни до договору
26 березня 2020 09:11
дод.угода 10 від 26.03.2020 до договору 3.2019 з додатком.pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:09
sign.p7s зміни до договору
24 березня 2020 15:13
дод.угода 9 від 24.03.2020 до договору 3.2019 з додатком.pdf зміни до договору
24 березня 2020 15:12
sign.p7s зміни до договору
08 листопада 2019 14:43
дод.угода 8 від 08.11.2019 до договору 3.2019001.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 14:41
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2019 16:10
дод.угода №7 від 17.10.2019 до договору 3.2019 з додатком.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 16:08
sign.p7s зміни до договору
20 вересня 2019 15:01
дод.угода 6 від 20.09.2019 до договору 3.2019.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 15:00
sign.p7s зміни до договору
08 липня 2019 16:54
дод.угода 5 до договору 3.2019001.pdf зміни до договору
08 липня 2019 16:53
додаток 2 до дод.угоди 5 до договору 3.2019001.pdf зміни до договору
08 липня 2019 16:53
sign.p7s зміни до договору
01 липня 2019 12:16
додаткова угода №4 до договору №3.2019 с додатком.pdf зміни до договору
01 липня 2019 12:12
sign.p7s зміни до договору
05 червня 2019 10:58
додаток 2 до дод. угоди №3 до договору №3.2019001.pdf зміни до договору
05 червня 2019 10:57
додаткова угода №3 до договору №3.2019001.pdf зміни до договору
05 червня 2019 10:57
sign.p7s зміни до договору
12 квітня 2019 16:09
додаткова угода 2 до договору від 11.03.2019 №3.2019 з додатком 2.pdf зміни до договору
12 квітня 2019 16:07
sign.p7s зміни до договору
27 березня 2019 13:08
Додаткова угода 1 до договору від 11.03.2019 №3.2019.pdf зміни до договору
27 березня 2019 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (внесені зміни до договору у розділ 16 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін").
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків та продовження строку дії договору до 31.12.2020.
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (у зв'язку зі зміною фінансування Замовника).
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (у зв'язку зі зміною фінансування Замовника).
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (внесені зміни до реквізитів Виконавця).
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (зміна юридичної адреси Виконавця)
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, продовження строку дії договору до 2021 та ін.
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з технічною помилкою в додатковій угоді №9
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку