Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області).
Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment, (maintenance and current minor repairs of public roads of local importance in the Lugansk region).
Очікувана вартість
410 000 000,00 UAH
UA-2019-01-09-001293-c 141976ce57ed4bfcac49108ea9e893db
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Віталіївна Романовська

+380645245005 road@loga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Контактна особа: Ірина Віталіївна Романовська
+380645245005
road@loga.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ситнік Влада Олексіївна
+380645245005
road.loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYA ROZVYTKU TA UTRYMANNYA MEREZHI AVTOMOBILNYKH DORIG OBLASTI LUGANSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI
National ID: 41908217
Contact point: Romanovskaya Irina Vitaliivna
+380645245005
road@loga.gov.ua
Additional contacts: Ситнік Влада Олексіївна
+380645245005
road.loga@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 січня 2019 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 21 лютого 2019 14:09
Очікувана вартість: 410 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 615 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%
Publication date: 09 січня 2019 16:24
Enquiries until: 02 лютого 2019 15:00
Complaints submission until: до 08 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 лютого 2019 15:00

Information

Estimated total value: 410 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 615 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,15 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013,«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ГБН Г.1-218-182:2011
in accordance with the SOU 42.1-37641918-105: 2013, "DSTU B D.1.1-1: 2013" Rules for determining the cost of construction "and HDN H.1-218-182: 2011
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment, (maintenance and current minor repairs of public roads of local importance in the Lugansk region).
CPV: 50230000-6
Період постачання: з 01 березня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2019 20:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 20:55
Додаток 5 проект договору (ЗМІНИ).docx
04 лютого 2019 20:55
Додаток 1(ЗМІНИ).docx
04 лютого 2019 20:55
ДТТ експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт (ЗМІНИ).docx
04 лютого 2019 20:55
перелік змін.docx
09 січня 2019 16:28
Додаток 3.docx
09 січня 2019 16:28
Додаток 6.docx
09 січня 2019 16:28
Додаток 2.docx
09 січня 2019 16:28
Додаток 4.docx
04 лютого 2019 20:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 16:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 16:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 20:55
Додаток 5 проект договору (ЗМІНИ).docx
09 січня 2019 16:28
Додаток 5 проект договору.docx
04 лютого 2019 20:55
Додаток 1(ЗМІНИ).docx
09 січня 2019 16:28
Додаток 1.docx
04 лютого 2019 20:55
ДТТ експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт (ЗМІНИ).docx
09 січня 2019 16:28
ДТТ експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт.docx
04 лютого 2019 20:55
перелік змін.docx
09 січня 2019 16:28
Додаток 3.docx
09 січня 2019 16:28
Додаток 6.docx
09 січня 2019 16:28
Додаток 2.docx
09 січня 2019 16:28
Додаток 4.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-11-000217 ● 175b9c00801240429825099c1f7ed13b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2019 14:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
11.03.2019 № 6

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника В. НЕВМЕРЖИЦЬКА

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 11.03.2019 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-09-001293-с 09.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень: На Висновок моніторингу закупівель від 21.03.2019 року, який розпочатий Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 11.03.2019 року Наказом №6 щодо закупівлі послуг: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області)», Управління розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області (далі-Управління) повідомляємо наступне. Між Управлінням та ТОВ «Євро-Буд Компані» укладено договір від 11.03.2019 року №3/2019 на виконання послуг з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області), по якому станом на 25.03.2019 року розпочаті послуги та виконані на 1 млн. грн, у зв'язку з чим вжити заходи щодо розторгнення договору не можливо.

2019-03-27 11:26:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 лютого 2019
UA-2019-01-09-001293-c141976ce57ed4bfcac49108ea9e893db
Найменування: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження: 93405, Україна, Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Учасник Документи Рішення
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ " Євро-Буд Компані " Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 лютого 2019 13:50
Електронний підпис

Публічні документи

11 лютого 2019 17:12
Електронний підпис
11 лютого 2019 17:12
Електронний підпис
11 лютого 2019 17:11
тех частина.rar
11 лютого 2019 17:11
ком частина.rar
11 лютого 2019 17:11
квал частина перша.rar
11 лютого 2019 17:11
квал частина друга.rar

Документи

15 лютого 2019 13:51
Електронний підпис

Публічні документи

01 березня 2019 18:13
Електронний підпис
01 березня 2019 18:13
Електронний підпис
01 березня 2019 18:11
Документи переможця.pdf
22 лютого 2019 12:40
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:40
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:32
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:32
Електронний підпис
12 лютого 2019 13:10
Електронний підпис
12 лютого 2019 13:10
Електронний підпис
12 лютого 2019 13:08
Розрахунок дог ціни.imd
12 лютого 2019 13:08
Розрахунок дог ціни.bdcu
12 лютого 2019 13:08
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2019 13:08
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ " Євро-Буд Компані "

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Євро-Буд Компані " 403 653 227,76
UAH з ПДВ
403 038 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 409 999 916,18
UAH з ПДВ
403 653 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 18:13
Електронний підпис
01 березня 2019 18:13
Електронний підпис
01 березня 2019 18:11
Документи переможця.pdf
22 лютого 2019 12:40
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:40
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:32
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:32
Електронний підпис
12 лютого 2019 13:10
Електронний підпис
12 лютого 2019 13:10
Електронний підпис
12 лютого 2019 13:08
Розрахунок дог ціни.imd
12 лютого 2019 13:08
Розрахунок дог ціни.bdcu
12 лютого 2019 13:08
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2019 13:08
Реєстр.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 17:12
Електронний підпис
11 лютого 2019 17:12
Електронний підпис
11 лютого 2019 17:11
тех частина.rar
11 лютого 2019 17:11
ком частина.rar
11 лютого 2019 17:11
квал частина перша.rar
11 лютого 2019 17:11
квал частина друга.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Євро-Буд Компані "

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Євро-Буд Компані "
#41182929
Переможець 403 038 200,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 17:03

Документи

25 лютого 2019 17:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Євро-Буд Компані "
#41182929
403 038 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 17:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 08:29
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 10:14
Дод. угода 12 від 31.03.2021 до Договору3.2019.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 11:10
дод.угода №11 від 17.12.2020 до договору 3.2019.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 09:11
дод.угода 10 від 26.03.2020 до договору 3.2019 з додатком.pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:09
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 15:13
дод.угода 9 від 24.03.2020 до договору 3.2019 з додатком.pdf зміни до договору
24 березня 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 14:43
дод.угода 8 від 08.11.2019 до договору 3.2019001.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 14:41
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 16:10
дод.угода №7 від 17.10.2019 до договору 3.2019 з додатком.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 16:08
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 15:01
дод.угода 6 від 20.09.2019 до договору 3.2019.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 16:54
дод.угода 5 до договору 3.2019001.pdf зміни до договору
08 липня 2019 16:53
додаток 2 до дод.угоди 5 до договору 3.2019001.pdf зміни до договору
08 липня 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 12:16
додаткова угода №4 до договору №3.2019 с додатком.pdf зміни до договору
01 липня 2019 12:12
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 10:58
додаток 2 до дод. угоди №3 до договору №3.2019001.pdf зміни до договору
05 червня 2019 10:57
додаткова угода №3 до договору №3.2019001.pdf зміни до договору
05 червня 2019 10:57
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2019 16:09
додаткова угода 2 до договору від 11.03.2019 №3.2019 з додатком 2.pdf зміни до договору
12 квітня 2019 16:07
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 13:08
Додаткова угода 1 до договору від 11.03.2019 №3.2019.pdf зміни до договору
27 березня 2019 13:06
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 16:44
3.2019001.pdf укладений
12 березня 2019 16:41
додатки до договору №3.2019003.pdf укладений
12 березня 2019 16:41
додатки до договору №3.2019002.pdf укладений
12 березня 2019 16:41
додатки до договору №3.2019001.pdf укладений
12 березня 2019 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (внесені зміни до договору у розділ 16 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін").
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків та продовження строку дії договору до 31.12.2020.
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (у зв'язку зі зміною фінансування Замовника).
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (у зв'язку зі зміною фінансування Замовника).
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (внесені зміни до реквізитів Виконавця).
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (зміна юридичної адреси Виконавця)
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, продовження строку дії договору до 2021 та ін.
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з технічною помилкою в додатковій угоді №9
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, у зв'язку зі зміною з 14.12.2020 найменування Замовника згідно з розпорядженням голови ЛОДА-керівника ОВЦА від 07.09.2020 №589.
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з фактичним виконанням робіт за об’єктом та зменшенням видатків Сторони погодили зменшення договірної ціни на 17 366 202,66 грн. з ПДВ. 2. Пункт 2.1. викласти в новій редакції. 3. Викласти пункт 4.4. в такій редакції. 4. Викласти пункт 14.1 в новій редакції. 5. Викласти в розділі 16 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» та Додатковій угоді № 11 до договору № 3/2019 від 11.03.2019 р. від «14» грудня 2020 року реквізити Замовника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 385 671 997,34
UAH (в тому числі ПДВ 64 278 666,22 UAH)