Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2019-01-09-001128-c 89cfae4d0f5e4d2a8ad120f5234153da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Андреевна

+380679087780
+380565491678
+380972257398
kraivo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142448
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Кринички, вул. Шкільна, 11
Контактна особа: Валентина Андреевна
+380679087780,+380565491678,+380972257398
kraivo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2019 16:15
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2019 16:15
Початок аукціону: 25 січня 2019 14:19
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вугілля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 тони
вугілля кам'яне - ДГР (0-200) – 28,5 т., вугілля кам'яне ДГ (25-100) – 20 т.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, смт.Кринички, Малософіївський НВК, інд. 52371, вул. Піонерська, 125, с. Малософіївка, Криничанський район Дніпропетровської області,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 15:44
Тендерна документація вігілля 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання сертифікату відповідності на вугілля
Дата подання: 13 січня 2019 17:27
Дата відповіді: 14 січня 2019 09:13
В Додатку 3 до Документації від Учасників вимагається надання, зокрема, оригіналу сертифікату відповідності на марку вугілля, що закуповується замовником. У зв’язку з тим, що ДСТУ 7146:2010, а також іншими нормативно-правовими актами не вимагається отримання сертифікатів відповідності на вугілля будь-яких марок, просимо Замовника надати посилання на відповідний пункт ДСТУ або НПА щодо правових підстав надання сертифікатів відповідності на вугілля або вилучити з Документації цю вимогу, що суперечить умовам та вимогам Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" № 124-VIII від 15.01.2015 учасниками добровільної сертифікації можуть бути будь-які фізичні чи юридичні особи незалежно від форми власності, що виконують правила відповідної системи добровільної сертифікації. В процесі добровільної сертифікації визначається відповідність параметрів продукції вимогам нормативних документів, які вказані заявником. Основною метою сертифікації є, передусім, запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров'я та майна громадян і навколишнього природного середовища та сприяння споживачеві у компетентному виборі продукції. Тому, при бажанні взяти участь у цьому тендері будь-якій особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності, сертифікат якості на товар, що є предметом закупівлі і подати його у складі тендерної пропозиції. Сертифікат відповідності, сертифікат якості - це документ, який підтверджує, що продукція або система якості відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного законодавством. Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик зі строком дії 4 роки (копію якого також вимагається у складі тендерної пропозиції) - це гарантії виробника щодо відповідності якості вугілля вимогам ДСТУ 7146:2010, хоча учасниками процедури закупівлі можуть бути не тільки виробники вугілля. Постачальники, навіть якщо вони не є виробниками товару (в даному випадку - вугілля), несуть відповідальність за якість товару, що постачається.
Надання паспорту на ваги та свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (вагів), в якому зроблена відмітка щодо повірки вимірювальної техніки (вагів).
Дата подання: 13 січня 2019 17:28
Дата відповіді: 14 січня 2019 08:50
В пункті 1.2 таблиці Додатку 2 до Документації від Учасників вимагається надання паспорту на ваги та свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (вагів), в якому зроблена відмітка щодо повірки вимірювальної техніки (вагів). Замовник цією вимогою звужує коло Учасників тими у кого є в наявності технічний паспорт на ваги. Але, як правило, технічний паспорт видавався на стаціонарні автомобільні ваги, вироблені за часів Радянського Союзу. В даний час на території України використовуються вітчизняні та імпортні ваги (стаціонарні або пересувні), на які не видається технічний паспорт, а в якості документації на ваги додаються різного роду інструкції, свідоцтва, настанови з експлуатації тощо, у яких робиться відмітка про повірку даного вагового обладнання. Але згідно цієї вимоги Замовника взяти участь у торгах зможуть лише ті Учасники, у яких є в наявності саме паспорт та свідоцтво на ваги. Тому просимо цю вимогу викласти у такій редакції: Учасники повинні надати копію документу, що засвідчує дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій повірку даного вагового обладнання, а також копію технічного паспорту на вагове обладнання або іншого документу з технічними характеристиками вагового обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Додатку 2 Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та оформлення її результатів затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Позитивні результати періодичної, позачергової повірки та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ".
Аналогічні договори
Дата подання: 13 січня 2019 17:31
Дата відповіді: 14 січня 2019 08:55
В Документації наявна вимога щодо надання Довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі. Просимо Вас розтлумачити що мається в даному випадку на увазі: вугілля кам'яне будь-яких марок?
Відповідь: Копії аналогічних договорів щодо постачання аналогічних товарів, а саме вугілля кам'яного відповідної марки ДГ (25-100), ДГР (0-200).
Аналогічні договори
Дата подання: 14 січня 2019 09:13
Дата відповіді: 16 січня 2019 14:00
Чому Вас не влаштовує в якості аналогічних договорів договори поставки кам'яного вугілля будь-яких марок, наприклад, ДГ 13-100? Навіщо Ви штучно обмежуєте кількість можливих учасників тільки тими, які поставляли вугілля марок ДГ 25-100 та ДГР?
Відповідь: Копії аналогічних договорів щодо постачання аналогічних товарів, а саме вугілля кам'яного відповідної марки ДГ (25-100), ДГР (0-200), тобто вугілля повинно бути того сорту та марки.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" 175 000,00
UAH з ПДВ
124 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАТВІЄНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА" 171 200,00
UAH з ПДВ
155 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 174 982,00
UAH з ПДВ
174 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2019 12:29
Електронний підпис
17 січня 2019 12:28
Технічні вимоги.pdf
17 січня 2019 12:28
Аналогічні договори.pdf
17 січня 2019 12:28
Пропозиція.pdf

Публічні документи

24 січня 2019 15:09
Проект договору.pdf
24 січня 2019 15:03
ст 17.pdf
24 січня 2019 15:03
tmpea99.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 17:39
Електронний підпис
28 січня 2019 17:38
ст. 17.PDF
28 січня 2019 16:47
Електронний підпис
28 січня 2019 16:45
пропозиція оновлена.PDF
22 січня 2019 16:39
Електронний підпис
22 січня 2019 16:38
статут.pdf
22 січня 2019 16:38
проект договору.PDF
22 січня 2019 16:38
кваліфікація.PDF
22 січня 2019 16:38
договір поставки.PDF
22 січня 2019 16:38
гарантійні листи.PDF
22 січня 2019 16:38
Гарантійний лист_153_96.pdf
22 січня 2019 16:38
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"

ФОП "МАТВІЄНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА"

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"
#39002068
Відхилено 124 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2019 15:34
ФОП "МАТВІЄНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА"
#1967508369
Відхилено 155 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2019 15:36
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Переможець 174 982,00
UAH з ПДВ
28 січня 2019 16:53

Документи

28 січня 2019 15:34
Електронний підпис
28 січня 2019 15:32
протокол 8.pdf

Документи

28 січня 2019 15:36
Електронний підпис
28 січня 2019 15:34
протокол 8.pdf

Документи

28 січня 2019 16:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
174 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2019 16:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:35
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 09:20
дод. угода 2 до дог.72_19.PDF зміни до договору
05 лютого 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:09
Дод. угода вугілля.jpg зміни до договору
26 грудня 2019 12:08
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 11:10
2.jpg укладений
08 лютого 2019 11:07
1.jpg укладений
08 лютого 2019 11:07
3.jpg укладений
08 лютого 2019 11:07
4.jpg укладений
08 лютого 2019 11:07
5.jpg укладений
08 лютого 2019 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 72/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 72/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 209 978,40
UAH з ПДВ