Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09130000-9-Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Бензин А-95 та дизельне паливо)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-01-09-000842-c 9e6e9732a4404fc49dbc664c47403249
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Бубряк

+380952161889 mmkprbu34850918@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мукачівське міське комунальне підприємство "Ремонтно-будівельне управління"
Код ЄДРПОУ: 34850918
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. МУКАЧЕВО, вул. Ужгородська, буд. 17-А
Контактна особа: Юрій Бубряк
+380952161889
mmkprbu34850918@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 12:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 15:47
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, АЗС постачальника (АЗС повинні бути розташовані на території м. Мукачево)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
10000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, АЗС постачальника (АЗС повинні бути розташовані на території м. Мукачево)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
54000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, АЗС постачальника (АЗС повинні бути розташовані на території м. Мукачево)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 14:31
ТД Пальне 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-09-000842-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 30 січня 2019 17:46
Підстава для відхилення

Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "МАНГО-ГРУП", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Керуючись інформацією, яка міститься в складі тендерної пропозиції, представниками Учасника є Шевченко Андрій Сергійович, яким накладено ЕЦП, та Петрина Ярослав Дмитрович, який є підписантом тендерної пропозиції та діє на основі довіреності. Ч.1 розділу 3 встановлює вимогу щодо надання довідки на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” представник учасника надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Державні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури державних закупівель. Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, які діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних». Довідка, надана Учасником містить лист-згоду на обробку персональних даних лише Петрини Ярослава Дмитровича, відсутня довідка щодо надання згоди на обробку персональних даних від імені Шевченка А.С., який є представником Учасника.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "МАНГО-ГРУП".

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2019 16:42
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлені обов’язкові складові, які повинна містити Тендерна документація.
Вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону.
При цьому, розгляд тендерних пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації здійснюється замовником самостійно у відповідності до ст. 28 Закону. У свою чергу, підстави для відхилення тендерних пропозицій, перелік яких є вичерпним, зазначені у ст. 30 Закону.
Відповідно до ч. 35 ст. 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Представником учасника ТОВ «МАНГО-ГРУП», згідно довіреності виданої 28.12.2018 року, є Петрина Ярослав Дмитрович. Згідно вищезазначеної довіреності, представнику учасника надано право розробляти, подавати та підписувати документи на участь у публічних закупівлях.
Довідка, подана учасником на виконання вимог ст. 17 Закону містить інформацію про те, що саме п. Петрина Я.Д. є уповноваженим представником учасника. На виконання вимог ч. 1 розділу 3 Тендерної документації «…представник учасника надає згоду на оброблення своїх персональних даних», саме тому, п. Петрина Я.Д. була надана згода на обробку його персональних даних. Тендерна документація не містять вимоги надання згоди на обробку персональних даних керівника підприємства або іншої особи, якою було накладено ЕЦП на пропозицію учасниика.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Згідно п. 4 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних» первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.
Директором ТОВ «МАНГО-ГРУП» п. Шевченко А. С., накладений лише ЕЦП, без надання будь-якої іншої інформації про себе. Так, при здійсненні перевірки ЕЦП, який був накладений на тендерну пропозицію учасника, на сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify, була встановлена наступна інформація:
Підписувач: Шевченко Андрій Сергійович
Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАНГО-ГРУП"
Код ЄДРПОУ: 39039648
Посада: директор
Оскільки, інформація про директора ТОВ «МАНГО-ГРУП», яка в результаті розкриття тендерної пропозиції стала доступною замовнику (зі змісту протоколу про призначення директора та ЕЦП) не містить конфіденційної інформації або такої, що потребує отримання згоди на її обробку, вимагати довідку про надання такої згоди є недоречним.
Також варто зазначити, що згідно ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.

Документи

01 лютого 2019 16:42
Протокол 138.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 2 916 120,00
UAH з ПДВ
2 857 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 2 916 720,00
UAH з ПДВ
2 859 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 16:59
Електронний підпис
01 лютого 2019 16:49
МВС 14 01 19.PDF
01 лютого 2019 16:49
ДПІ.pdf
01 лютого 2019 16:49
Довідка.pdf
30 січня 2019 17:23
Електронний підпис
23 січня 2019 15:29
Електронний підпис
23 січня 2019 15:13
Файл № 6 Довідка.pdf

Публічні документи

23 січня 2019 17:13
Електронний підпис
23 січня 2019 17:05
ТАлони Укр пошта.7z
23 січня 2019 17:05
Відомості учасника.pdf
23 січня 2019 17:05
захист довкілля.pdf
23 січня 2019 17:05
Додаткова угода ОБК.pdf
23 січня 2019 17:05
Договір ОК-ОБК.pdf
23 січня 2019 17:05
Установчі документи.7z
23 січня 2019 17:05
Проект договору.pdf
23 січня 2019 17:05
Термін дії талонів.pdf
23 січня 2019 17:05
Тендерна пропоциція.pdf
23 січня 2019 17:05
МТБ.pdf
23 січня 2019 17:05
Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
Переможець 2 857 920,00
UAH з ПДВ
30 січня 2019 16:50

Документи

30 січня 2019 16:50
Електронний підпис
30 січня 2019 16:48
Протокол 137.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
2 857 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2019 16:50
Електронний підпис
30 січня 2019 16:48
Протокол 137.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 19:19
Звіт про виконання договору від 29.01.2020 року.pdf укладений
29 січня 2020 19:18
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 19:15
Додаткова угода №6 від 29.01.2020 року.pdf зміни до договору
29 січня 2020 19:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:56
SCAN0212.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 12:55
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:03
SCAN0211.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:54
SCAN0207.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 14:53
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 13:39
SCAN0158.PDF зміни до договору
11 листопада 2019 13:37
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2019 17:05
повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
06 травня 2019 16:58
Дод.угода від 06.05.2019.pdf зміни до договору
06 травня 2019 16:58
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 17:13
SCAN0089.PDF зміни до договору
13 лютого 2019 17:12
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 15:38
SCAN0088.PDF зміни до договору
13 лютого 2019 15:36
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 17:05
SCAN0086.PDF укладений
11 лютого 2019 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 1.1. а саме використання сретч-карток.
Номер договору про закупівлю: 7брт-1641
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки та специфікація
Номер договору про закупівлю: 7брт-1641
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток №1 та №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, пп. 4.5.2. п. 4.5 Розділу 4 Договору про закупівлю товару 7БРТ-1641 від 11.02.2019 р. збільшити ціну за одиницю товару, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. «Сторони» дійшли згоди внести зміни до Договору про закупівлю товару № 7БРТ-1641 від 11.02.2019. та викласти в наступній редакції Додаток 2 до Договору про закупівлю товару № 7БРТ-1641 від 11.02.2019
Номер договору про закупівлю: 7брт-1641
Договір:
Номер додаткової угоди: 7БРТ-1641
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору поставки
Номер договору про закупівлю: 7брт-1641
Договір:
Номер додаткової угоди: 7БТР-1641/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 7брт-1641
Договір:
Номер додаткової угоди: №7БТР-1641\2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження угоди на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 7брт-1641
Договір:
Номер додаткової угоди: №7БТР-1641\2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження договору на початок 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договор
Номер договору про закупівлю: 7брт-1641
Договір:
Номер додаткової угоди: №7БТР-1641\ 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі на 111 399,00 грн. та викласти пункт 4.1. розділу IV «Ціна договору» в наступній редакції: « 4.1. Загальна ціна цього Договору становить 2 746 521,00 грн. (два мільйони сімсот сорок шість тисяч п’ятсот двадцять одна гривня 00 копійок), в тому числі ПДВ – 457 753,50 грн.»
Номер договору про закупівлю: 7брт-1641
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2019 — 26 лютого 2020
Сума оплати за договором: 2 746 521,00
UAH (в тому числі ПДВ 457 753,50 UAH)