Дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
79 830,00 UAH
UA-2019-01-09-000636-c ec99d42faa23453d8f4977d60021563b
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Тростянецька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982666
Місцезнаходження замовника: 24300, Україна, Вінницька обл., смт Тростянець, вул. Мічуріна, 60
Контактна особа замовника: Романюк Олена Василівна
+380434322605
trost_likar@meta.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2019 13:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2019 13:26
Початок аукціону: 17 січня 2019 14:33
Очікувана вартість: 79 830,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Детально в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 лот
Дезінфікуючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24300, Україна, Вінницька область, смт Тростянець, вул. Мічуріна, буд. 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-09-000636-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 10 січня 2019 17:27
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури закупівлі!
Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.

По-перше, Лот № 2. Засоби дезінфекційні/антибактеріальні для миття шкіри – 6 500 л., рідке антибактеріальне мило для всіх типів шкіри. Не вказано, чи потрібна державна реєстрація цих засобів, у встановленому порядку в Україні, як дезінфекційний засіб, як того вимагає ст. 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»?
Ваші медико-технічні вимоги предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Склад засобу прописаний повністю, до складу входить 15 інгредієнтів. Еквівалент надати неможливо, тому що відсутній, таким чином обмежується коло учасників.
Зазначення конкретного складу дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
При цьому вимоги до властивостей засобу мінімальні. Цим властивостям відповідає маса засобів з іншим складом. Наприклад вимагається наявність натрію хлориду. Цей інгредієнт забезпечує лише форму засобу у вигляді гелю. Таку форму можуть забезпечувати інші речовини. Таким чином, натрій хлорид не впливає на властивості засобу.
ЕДТА – це комплексоутворювач, існують інші речовини з такими властивостями.
Просимо вилучити з вимог склад засобу.
Просимо пояснити що таке антибактеріальний догляд? Це поняття не зустрічається в жодному нормативному або іншому документі.
По-друге, Лот № 4. Засоби дезінфекційні для обробки поверхонь – 4 найменування. Одним із найменувань є дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення «Саноксіл 006».
Порядок державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів затверджений Постановою КМ України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови КМУ від 14 березня 2018 р. № 178).
Згідно п. 4 вищевказаної постанови, державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком.
Реєстр розміщується на офіційному веб-сайті МОЗ для вільного доступу.
На дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення «Саноксіл 006» відсутні реєстраційні документи, (реєстраційне свідоцтво, Методичні вказівки) і, відповідно, він не може закуповуватися та застосовуватися у якості дезінфекційного засобу.
Просимо вилучити дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення «Саноксіл 006» із Лоту № 4.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України та НАБУ.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 січня 2019 17:40
Причина: помилилися тендером
Номер вимоги: UA-2019-01-09-000636-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 11 січня 2019 09:12
порушення закону
порушення Закону Про закупівлі, порушення Постанови КМУ №908, дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 січня 2019 14:09
відповідь на скаргу по закупівлі дезінфікуючі засоби
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-01-09-000636-c.c3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 14 січня 2019 10:04
порушення Закону
Закуповуючи засоби різних виробників наш медичний заклад відкидає можливість лобіювання інтересів певного виробника, та націлений на надання якісної та ефективної допомоги. Шановний Замовнику, ця відповідь є не професійною, адже дію Постанови №908 зі змінами , ніхто не відміняв і реєстрація засобу залишається обов'язковою. Змінився процес реєстрації, який на разі не діє. Для Вас як Замовника залишається факт : засоби , які застосовуються в державних установах повинні бути зареєстровані, тим більше, що існує безліч еквівалентів, ось для чого необхідний вираз "або еквівалент". Тим більше ,що для дезінфікуючих засобів приорітетним є призначення та спектр дії. Про те що не підтримуєте одного виробника, це не факт
що від ФОП, який перепродає продукцію різних виробників, ви отримаєте саме якісну продукцію, адже лише виробник відповідає за якість засобів. Про таке відстоювання своєї протизаконної позиції може говорити лише факт змови, коли обіцяна винагорода переважає над ЗАКОНОМ!
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-01-09-000636-c.a4
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 14 січня 2019 10:39
порушення закону
Відповідно до п.4 Порядку, державну реєстрацію проводить МОЗ України на підставі поданих документів зазначених у п.5 цього Порядку або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності Порядку. За результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу (п.8) Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру. За бажанням заявника на зареєстрований засіб видається витяг з Реєстру. Реєстр розміщується на офіційному веб-сайті МОЗ для вільного доступу. Тобто , позитивний Висновок СЕЕ є передумовою для реєстрації засобу, а не надання права використання без реєстрації. Читайте закони , а не ведіться на те ,що вам говорять. Відповідальність за використання не зареєстрованого засобу у своєму закладі несете ВИ , а не постачальник.
Реєстрація (перереєстрація) дезінфікуючих засобів проводиться повільно, при цьому, процедура реєстрації (перереєстрації) перетворилася у нескінченну тяганину, що призводить до маніпулювання при здійсненні державних закупівель. Але незважаючи на такі обставини, є недопустимим зловживання своїм службовим становищем керівників медичних закладів, що мають місце на сьогоднішній день, так як це може призвести до негативних наслідків пов’язаних із здоров’ям людей.
Дії керівників медичних закладів, які не дотримуються вимог Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», підлягають осудженню та припиненню із залученням громадських організацій, преси, телебачення та спільноти. При цьому, слід враховувати, що відповідальність за зловживання владою або службовим станом передбачена ст.364 Кримінального кодексу України, де відповідно до ч.1 ст.364КК України «зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах або в інтересах третіх осіб, використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб,- карається виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Відповідно до ч.2 ст.364КК України ті самі діяння, якщо вони спричинили тяжкі наслідки,- караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-01-09-000636-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 22 січня 2019 13:17
Вимога
Дивуємось цинічній наглості цього замовника-хабарника! З пальця висмоктує, що йому написати, аби відпрацювати хабар у "свого" постачальника! По-перше, термін дії свідоцтва про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу на засіб "Хлоросан" закінчився, тому закупити його законно ви не можете. По-друге, ви прописали склад засобу. Як відомо двох однакових засобів за складом різних торгових марок в природі не існує. Тобто ви навмисно створили дискримінаційні вимоги до продукції, яким відповідає лише одна торгова марка, чим порушили положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України в частині недискримінаційного підходу до Учасників. Далі, хабарник зазначив, що форма випуску засобу Хлоросан йонму не подобається. Тобто, гранули йому не подобаються, а хоче він порошок. А чи замислювався хабарник, що це конентрат що в першому, що в другому випадку! Ви не використовуєте а ні гранули, а ні порошок - ви використовуєте робочий розчин! Яка різниця - ви будете розчин робити з гранул чи порошка??? Хлоросан - це повний еквівалент засобу Хлорантоїн, але в 3,3 рази економічніший!!! Але ж хабарника це не цікавить, його цікавить хабар, який він вимагає від своїх постачальників, за нашою інформацією - 40% від вартості закупівлі! Стосовно ненадання гарантійного листа від виробника на перекис водню... Розуйте очі - ми же надали вам лист щодо дискримінаційності цієї вимоги та рішення АМКУ!!! Також ми надали гарантійний лист, що всі засоби є у нас в наявності і ми, як власник засобів, гарантуємо їх поставку. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2019 15:19
Відповідь щодо дискваліфікації учасника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-01-09-000636-c.a6
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 23 січня 2019 14:28
Вимога
Дивуємось цинічній наглості цього замовника-хабарника! З пальця висмоктує, що йому написати, аби відпрацювати хабар у "свого" постачальника! По-перше, термін дії свідоцтва про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу на засіб "ХЛОРАНТОЇН" закінчився, тому закупити його законно ви не можете. По-друге, ви прописали склад засобу. Як відомо двох однакових засобів за складом різних торгових марок в природі не існує. Тобто ви навмисно створили дискримінаційні вимоги до продукції, яким відповідає лише одна торгова марка, чим порушили положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України в частині недискримінаційного підходу до Учасників. Далі, хабарник зазначив, що форма випуску засобу Хлоросан йонму не подобається. Тобто, гранули йому не подобаються, а хоче він порошок. А чи замислювався хабарник, що це конентрат що в першому, що в другому випадку! Ви не використовуєте а ні гранули, а ні порошок - ви використовуєте робочий розчин! Яка різниця - ви будете розчин робити з гранул чи порошка??? Хлоросан - це повний еквівалент засобу Хлорантоїн, але в 3,3 рази економічніший!!! Але ж хабарника це не цікавить, його цікавить хабар, який він вимагає від своїх постачальників, за нашою інформацією - 40% від вартості закупівлі! Стосовно ненадання гарантійного листа від виробника на перекис водню... Розуйте очі - ми же надали вам лист щодо дискримінаційності цієї вимоги та рішення АМКУ!!! Також ми надали гарантійний лист, що всі засоби є у нас в наявності і ми, як власник засобів, гарантуємо їх поставку. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-01-09-000636-c.a7
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 23 січня 2019 14:29
Щодо корупційних дій замовника-хабарника!
Хабарнику! Ви не можете закупити законно "Хлорантоїн" - термін дії свіоцтва про державну реєстрацію на нього закінчився! Ми звертаємось до контролюючих органів!
Номер вимоги: UA-2019-01-09-000636-c.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 23 січня 2019 15:28
Щодо відповіді хабарника
Закон України про запобігання інфекційних хвороб населення (п.34) ЗАБОРОНЯЄ використання дезінфікуючих засобів НЕ зареєстрованих в установленому порядку!!! Згідно Постанови № 908КМУ факт реєстрації дезінфікуючого засобу підтверджується отриманням СВІДОЦТВА ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ дезінфікуючого засобу!!! Жодні листи Держспоживслужби, жодні коментарі на тему, що орган реєстрації не працює НЕ ДАЄ права використовувати та закуповувати засоби без діючого свідоцтва!!! Це грубе порушення Закону України! Ми звертаємось до контролюючих органів, бо представники замовника в погоні за хабарем не чураються цинічно порушувати всі норми та Закони України!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2019 12:19
Відповідь на вимогу щодо визначення переможця пол закупівлі товару за кодом ДК021:201524310000-0Основні неорганічні хімічні речовини.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

10 січня 2019 17:27
Скарга

Документи подані скаржником

11 січня 2019 09:12
Тростянецька ЦРЛ.pdf

Документи

11 січня 2019 14:08
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 48 450,00
UAH з ПДВ
31 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 42 480,00
UAH з ПДВ
41 454,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Борейко Олександр Вікторович 78 640,00
UAH з ПДВ
78 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2019 14:40
Цінова пропозиція.pdf
14 січня 2019 14:40
Кваліфікація.pdf
14 січня 2019 14:40
Деззасоби.pdf
14 січня 2019 14:40
Відповідність.pdf

Публічні документи

14 січня 2019 14:30
Тростянецька ЦРЛ.rar
14 січня 2019 14:30
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 31 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 12:49
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 41 454,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 13:10
Фізична особа-підприємець Борейко Олександр Вікторович
#2289813898
Переможець 78 640,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 13:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Борейко Олександр Вікторович
#2289813898
78 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір на дезиінфікуючі засоби укладений
29 січня 2019 08:36

Актуальні тендери

До пошуку