Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 8» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, 23 (ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 827 128,40 UAH
UA-2019-01-09-000614-c 482a160546a54fe390334b3f7f764e5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 23:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 14:27
Очікувана вартість: 1 827 128,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 135,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 8» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, 23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, КЗО СЗШ № 8, вул. Прапорна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 13:59
Перелік змін - 23.01.2019.rtf
23 січня 2019 13:59
Тендерна документація - 8 (зі змінами-2).docx
17 січня 2019 18:04
Тендерна документація - 8 (зі змінами).docx
09 січня 2019 13:10
Тендерна документація - 8.docx
17 січня 2019 18:04
Перелік змін - 17.01.2019.rtf
09 січня 2019 13:10
Додаток 2.1 - Відомість ресурсів.rtf
09 січня 2019 13:10
Додаток 4 - Проект договору.docx
09 січня 2019 13:10
Додаток 4.1 Локальний кошторис.rtf
09 січня 2019 13:10
Додаток 4.2 Локальний кошторис.rtf
09 січня 2019 13:10
Додаток 4.3 Локальний кошторис.rtf
09 січня 2019 13:10
Додаток 6 - Зведений кошторисний розрахунок.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 14 січня 2019 13:37
Дата відповіді: 17 січня 2019 15:01
Просимо розглянути можливість внести зміни до Тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в частині розміру суми аналогічного договору, а саме: в тендерній документації в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» є примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2014 року на суму не менше ніж 50 % очікуваної вартості закупівлі. Вимога замовника в частині встановлення умови щодо суми аналогічного договору може розглядатися як така, що порушує принципи недискримінації учасників та обмежує коло учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно до ст.ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює в тендерній документації один або кілька кваліфікаційним критеріїв до учасників та зазначає інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно законодавства. Перелік документів, що повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, замовник визначає самостійно.
Вимога щодо надання аналогічного договору на суму не менше ніж 50 % очікуваної вартості закупівлі встановлено з метою залучення для виконання робіт з капітального ремонту навчального закладу більш досвідченого підрядника для можливості забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт.
Персональні дані
Дата подання: 14 січня 2019 13:37
Дата відповіді: 17 січня 2019 15:09
В розділі VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю є вимога: «Учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. До вищезазначеної довідки необхідно надати: копію паспорту (сторінка 1 – 6 та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання; або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України, особи, що буде підписувати договір». Згідно ЗУ «Про захист персональних даних» паспортні дані фізичної особи та її ІПН є персональними даними та мають бути захищеними. Враховуючи те, що згідно з кваліфікаційними вимогами учасник зобов’язаний оприлюднити вказані дані для загального доступу, існує ризик неправомірного використання вказаної інформації. Тому ми звертаємося з проханням надати замовнику вказані дані (паспорт та ІПН уповноваженої особи, що буде підписувати договір), у разі визнання Учасника переможцем торгів. Окрім того, згідно ч. 2 ст 10 ЗУ «Про захист персональних даних» використання персональних даних володільцем здійснюється у разі створення умов для захисту даних. Тому, дані будуть надані за умови їх захисту та нерозповсюдження зі сторони Замовника. Просимо внести уточнення до тендерної документації по цьому питанню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, окрім вимог щодо кваліфікаційних критеріїв, може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Перелік документів замовник визначає самостійно.
У відповідності до частини 2 статті 27 вказаного закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" 1 538 527,78
UAH з ПДВ
1 538 527,78
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕНКО" 1 826 999,32
UAH з ПДВ
1 826 999,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕСТ ВЕЙ КОМПАНІ" 1 827 089,03
UAH з ПДВ
1 827 089,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2019 16:21
Електронний підпис
30 січня 2019 16:10
Технічний опис.PDF
30 січня 2019 16:10
Проект договору.PDF
30 січня 2019 16:10
Цінова пропозиція.PDF
30 січня 2019 16:10
Розрахунки витрат.PDF
30 січня 2019 16:10
ЛК 2-1-3.PDF
30 січня 2019 16:10
ЛК 2-1-2.PDF
30 січня 2019 16:10
ЛК 2-1-1.PDF
30 січня 2019 16:10
Договірна ціна.PDF

Публічні документи

05 лютого 2019 10:42
Електронний підпис
05 лютого 2019 00:16
По статті 17 Закону.pdf
30 січня 2019 18:48
Електронний підпис
30 січня 2019 16:28
Установчі.pdf
30 січня 2019 16:28
Копі витягу з ЄДДР.pdf
30 січня 2019 16:28
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
30 січня 2019 16:28
Перелік оснащення.pdf
30 січня 2019 16:28
Обладнання.pdf
30 січня 2019 16:28
Довідка маттехбаза.pdf
30 січня 2019 16:28
Лист-відгук.pdf
30 січня 2019 16:28
Додаткова угода № 4.pdf
30 січня 2019 16:28
Додаткова угода № 3.pdf
30 січня 2019 16:28
Додаткова угода № 2.pdf
30 січня 2019 16:28
Додаткова угода № 1.pdf
30 січня 2019 16:28
Акт виконаних робіт.pdf
30 січня 2019 16:28
Проект договору.pdf
30 січня 2019 16:28
ДОВІДКИ.pdf
30 січня 2019 16:28
Тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2019 16:28
Кошторис.pdf

Публічні документи

23 січня 2019 10:05
Тендерна пропозиція.pdf
23 січня 2019 10:05
Статут.pdf
23 січня 2019 10:05
Проект договору.pdf
23 січня 2019 10:05
Паспорт директор.pdf
23 січня 2019 10:05
Кошторис.zip
23 січня 2019 10:05
Досвід договір.pdf
23 січня 2019 10:05
Досвід акт_2.pdf
23 січня 2019 10:05
Досвід акт_1.pdf
23 січня 2019 10:05
Витяг.pdf
23 січня 2019 10:05
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"

ПРИВАТНА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕНКО"

ТОВ "БЕСТ ВЕЙ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
#38131587
Відхилено 1 538 527,78
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 17:30
ПРИВАТНА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕНКО"
#30093864
Переможець 1 826 999,32
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 19:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 19:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕНКО"
#30093864
1 826 999,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2019 19:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 18:29
Дод.угода2 від 22.10.2019 до дог. 03ПД_19.pdf укладений
22 жовтня 2019 18:28
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2019 17:09
дод.угода №1 від 08.05.2019 договір №03ПД_19 від 21.02.2019.pdf зміни до договору
10 травня 2019 17:08
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 11:16
Договір № 03ПД_19 від 21.02.2019 - СЗШ № 8.pdf укладений
22 лютого 2019 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 03 ПД/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 184 111,57
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: у зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації