Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (вивезення та утилізація сміття)
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-01-09-000538-c ● 46d14a66074648e1b29bffbcae0a8a14
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу |
Код ЄДРПОУ: | 02070855 |
Місцезнаходження: | 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15 |
Контактна особа: |
Ірина Блищак +380633476099 iryna.blyshchak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2019 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2019 13:41 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 метр кубічний
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (вивезення та утилізація сміття) побутові відходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15; вул. Шопена, 1; вул. Короля Данила, 13; вул. Коновальця, 72; вул. Набережна, 30; с. Загвіздя, вул. Липова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
1000 метр кубічний
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (вивезення та утилізація сміття) будівельні відходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2019 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 13:43 |
Додаток 1 до Т Д Утилізація сміття нова редакція.docx | |
15 січня 2019 13:43 |
Перелік змін, що вносяться.pdf | |
15 січня 2019 13:43 |
ТД Утилізація сміття нова редакція.doc | |
09 січня 2019 12:36 |
Додаток 3 до Т Д Утилізація сміття.doc | |
09 січня 2019 12:36 |
Додаток 5 до Т Д Утилізація сміття.doc | |
09 січня 2019 12:36 |
Додаток 4 до Т Д Утилізація сміття.docx | |
09 січня 2019 12:36 |
Додаток 2 до Т Д Утилізація сміття.docx |
15 січня 2019 13:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 січня 2019 13:43 |
Додаток 1 до Т Д Утилізація сміття нова редакція.docx
|
|||
15 січня 2019 13:43 |
Перелік змін, що вносяться.pdf
|
|||
15 січня 2019 13:43 |
ТД Утилізація сміття нова редакція.doc
|
|||
09 січня 2019 12:36 |
Додаток 3 до Т Д Утилізація сміття.doc
|
|||
09 січня 2019 12:36 |
Додаток 5 до Т Д Утилізація сміття.doc
|
|||
09 січня 2019 12:36 |
Додаток 4 до Т Д Утилізація сміття.docx
|
|||
09 січня 2019 12:36 |
Додаток 2 до Т Д Утилізація сміття.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-09-000538-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928", Код ЄДРПОУ:03345863
Дата подання: 11 січня 2019 11:41
Неточності в тендерній документації
Згідно п.5 тендерної документації Замовник встановив 1 (один) кваліфікаційний критерій для учасників закупівлі. В додатку № 1 до тендерної документації вказано 2 (два) кваліфікаційні критерії - досвід роботи і наявність матеріально-технічної бази.
Просимо уточнити який з цих критерій буде застосовано до учасників та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Просимо уточнити який з цих критерій буде застосовано до учасників та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 січня 2019 14:04
Вимогу задовольнили шляхом внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-01-09-000538-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа - підприємець Радкевич Микола Олександрович, Код ЄДРПОУ:2957313253
Дата подання: 14 січня 2019 11:32
Щодо вилучення з тендерної документації дискримінаційних умов
09.01.2018р. Івано-Франківським національним технічним університетом нафти і газу було оголошено закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Утилізація сміття та поводження зі сміттям (вивезення та утилізація сміття), 90510000-5, ДК 021:2015», ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-09-000538-c (надалі закупівля № 2)
Це повторна процедура закупівлі по цьому ж предмету. Перші торги проводились 02.01.2019р. в рамках закупівлі № UA-2018-12-14-003678-c (надалі закупівля № 1), переможцем в яких міг стати ФОП Радкевич М.О, чия пропозиція була найбільш економічно-вигідною. Однак, 04.01.2019р., вже після завершення аукціону, Замовником було прийнято рішення про відміну торгів.
Порушення закону мали місце вже на цьому етапі. Замовник в Протоколі засідання тендерного комітету від 04.01.2019р. вказує підставу для відміни торгів - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, однак відповідно до ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» це може бути підставо для визнання торгів такими, що не відбулися, а не для їх відміни. Підстави для відміни торгів визначено ч.1 цієї статті і серед них немає «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг».
Тендерна документація по закупівлі № 2 містить відмінності від тендерної документації по закупівлі № 1 в частині формулювання вимоги щодо підтвердження кваліфікаційного критерію – наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Так, п.1 Додатку №1 До тендерної документації від 09.01.2019р. визначає, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання 1-3 аналогічного (них) договору (ів) тривалістю не менше 11 місяців та обсягами вивезень не менше 1000 м.куб. впродовж останніх трьох років з доданими підтверджуючими документами: - копією (ями) договору або договорів, - актами про виконання договору (ів). Тендерна документація по закупівлі № 1 (затверджена 14.12.2018р.) не містила вимоги щодо тривалості та обсягів виконання договорів. Надані ФОП Радкевич М.О. в складі тендерної документації по закупівлі № 1 копії аналогічних договорів є меншими по тривалості та по обсягах вивезення твердих побутових відходів. Цілком очевидно, що Замовник після ознайомлення із документами тендерної пропозиції по закупівлі № 1 свідомо включив в тендерну документацію по закупівлі № 2 додаткову умову щодо тривалості договорів 11 місяців та обсягу вивезення не менше 1000 м.куб. з метою усунення ФОП Радкевич М.О. від участі в процедурі закупівлі.
Крім того, Замовник вніс зміни лише в Додаток 1, але помилково забув внести зміни в текст самої тендерної документації, що свідчить про умисний характер таких дій. Так в п. 5 тендерної документації вказано, що «Замовник установлює один кваліфікаційний критерій…» А в додатку № 1 вже вказано 2 критерії – наявність досвіду та наявність матеріально-технічної бази.
Статтями 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1 Додатку 1, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – копії аналогічних договорів, за якими учасником виконувались роботи/послуги з вивезення побутових відходів тривалістю не менше 11 місяців та обсягами вивезень не менше 1000 м.куб. впродовж останніх трьох років . З огляду на вищевикладене, окрім вказаних документів, що повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору, учасник повинен надати підтвердження обсягів виконання робіт. ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо обсягів виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не обсягів їх виконання. Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах.
Вважаю, що вимога Замовника про підтвердження окрім досвіду виконання аналогічних договорів ще й факту виконання їх в обсягах та тривалістю не менше ніж запропоновано Замовником, порушують вимоги ст.ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону. Така умова тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників.
На підставі вищевикладеного, вимагаю внести зміни в тендерну документацію, виключивши дискримінаційні умови, а саме: В пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації від 09.01.2019р. виключити слова і цифри «тривалістю не менше 11 місяців та обсягами вивезень не менше 1000 м.куб. впродовж останніх трьох років».
Розгорнути
Згорнути
Це повторна процедура закупівлі по цьому ж предмету. Перші торги проводились 02.01.2019р. в рамках закупівлі № UA-2018-12-14-003678-c (надалі закупівля № 1), переможцем в яких міг стати ФОП Радкевич М.О, чия пропозиція була найбільш економічно-вигідною. Однак, 04.01.2019р., вже після завершення аукціону, Замовником було прийнято рішення про відміну торгів.
Порушення закону мали місце вже на цьому етапі. Замовник в Протоколі засідання тендерного комітету від 04.01.2019р. вказує підставу для відміни торгів - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, однак відповідно до ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» це може бути підставо для визнання торгів такими, що не відбулися, а не для їх відміни. Підстави для відміни торгів визначено ч.1 цієї статті і серед них немає «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг».
Тендерна документація по закупівлі № 2 містить відмінності від тендерної документації по закупівлі № 1 в частині формулювання вимоги щодо підтвердження кваліфікаційного критерію – наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Так, п.1 Додатку №1 До тендерної документації від 09.01.2019р. визначає, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання 1-3 аналогічного (них) договору (ів) тривалістю не менше 11 місяців та обсягами вивезень не менше 1000 м.куб. впродовж останніх трьох років з доданими підтверджуючими документами: - копією (ями) договору або договорів, - актами про виконання договору (ів). Тендерна документація по закупівлі № 1 (затверджена 14.12.2018р.) не містила вимоги щодо тривалості та обсягів виконання договорів. Надані ФОП Радкевич М.О. в складі тендерної документації по закупівлі № 1 копії аналогічних договорів є меншими по тривалості та по обсягах вивезення твердих побутових відходів. Цілком очевидно, що Замовник після ознайомлення із документами тендерної пропозиції по закупівлі № 1 свідомо включив в тендерну документацію по закупівлі № 2 додаткову умову щодо тривалості договорів 11 місяців та обсягу вивезення не менше 1000 м.куб. з метою усунення ФОП Радкевич М.О. від участі в процедурі закупівлі.
Крім того, Замовник вніс зміни лише в Додаток 1, але помилково забув внести зміни в текст самої тендерної документації, що свідчить про умисний характер таких дій. Так в п. 5 тендерної документації вказано, що «Замовник установлює один кваліфікаційний критерій…» А в додатку № 1 вже вказано 2 критерії – наявність досвіду та наявність матеріально-технічної бази.
Статтями 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1 Додатку 1, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – копії аналогічних договорів, за якими учасником виконувались роботи/послуги з вивезення побутових відходів тривалістю не менше 11 місяців та обсягами вивезень не менше 1000 м.куб. впродовж останніх трьох років . З огляду на вищевикладене, окрім вказаних документів, що повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору, учасник повинен надати підтвердження обсягів виконання робіт. ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо обсягів виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не обсягів їх виконання. Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах.
Вважаю, що вимога Замовника про підтвердження окрім досвіду виконання аналогічних договорів ще й факту виконання їх в обсягах та тривалістю не менше ніж запропоновано Замовником, порушують вимоги ст.ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону. Така умова тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників.
На підставі вищевикладеного, вимагаю внести зміни в тендерну документацію, виключивши дискримінаційні умови, а саме: В пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації від 09.01.2019р. виключити слова і цифри «тривалістю не менше 11 місяців та обсягами вивезень не менше 1000 м.куб. впродовж останніх трьох років».
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2019 13:45
Задовільнити вимогу шляхом внесення змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2019 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Радкевич Микола Олександрович |
332 800,00
UAH з ПДВ
|
189 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОКОЛОНА 2222" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОТРАНС" |
286 406,40
UAH з ПДВ
|
190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" |
359 008,00
UAH з ПДВ
|
359 008,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Радкевич Микола Олександрович #2957313253 |
Переможець |
189 800,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2019 09:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:00
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 08:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2019 12:33
|
Договір.pdf | укладений |
15 лютого 2019 12:31
|
Додаток №1.PDF | укладений |
15 лютого 2019 12:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |