Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з спостереження за станом засобів тривожної сигналізації, що встановлені на Об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-01-09-000365-a 4c6712d090774a669509c39eb62faa50
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шургальська Людмила Володимирівна

380445252471 mtrmuseum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський літературно-меморіальний музей Максима Рильського
Код ЄДРПОУ: 02224287
Вебсайт: http://rulskiy.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, вул. Максима Рильського, буд.7
Контактна особа: Шургальська Людмила Володимирівна
380445252471
mtrmuseum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 11:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 13:34
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з спостереження за станом засобів тривожної сигналізації, що встановлені на Об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони СИСТЕМА ТРИВОЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ – система, яка призначена для функціонування в конкретних умовах та виготовлена за спеціальним замовленням (визначеним замовником та погодженим з Виконавцем). РУЧНА СИСТЕМА ТРИВОЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ – система, режим тривоги якої задають або вмикають ручним або іншим неавтоматичним способом (наприклад, ножним). СПОСТЕРЕЖЕННЯ – комплекс організаційно-технічних заходів, що здійснюються Виконавцем у визначений Договором період часу за допомогою апаратури пунктів централізованого спостереження (далі - ПЦС) з метою отримання по каналам зв’язку сповіщень про спрацювання сигналізації. СПРАЦЮВАННЯ СИГНАЛІЗАЦІЇ – сповіщення про перехід сигналізації з режиму “СПОСТЕРЕЖЕННЯ” у режим “ТРИВОГА”. ХИБНЕ СПРАЦЮВАННЯ – ненавмисне, випадкове натискання кнопки ручної тривожної сигналізації, або таке, що викликане порушенням порядку користування засобами сигналізації Замовником, чи його відповідальними особами. НАРЯД РЕАГУВАННЯ (далі – НР) – персонал Охорони озброєний бойовою вогнепальною зброєю, оснащений спеціальними засобами індивідуального бронезахисту та активної оборони, який безпосередньо здійснює охорону Цінностей, що перебувають в обігу та/або розпорядженні Замовника охоронних послуг. РЕАГУВАННЯ НР – виїзд НР на об’єкти Замовника з метою з’ясування причин надходження з них сигналу “Тривога” та, при необхідності, протидії злочинним посяганням на майно, персонал та клієнтів банківської установи. ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ – забезпечення функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, а саме, перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, що можуть привести до виходу її з ладу, а також ліквідації несправностей, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації і не потребують заміни складових частин сигналізації або їх конструктивних елементів. ОБ’ЄКТ – приміщення вказане у Дислокації (додаток 1 до Договору), що відокремлене від решти приміщень архітектурно - будівельними конструкціями (капітальними або некапітальними стінами), обладнане системою ручної тривожної сигналізації з підключенням на окремі вічка (коди) систем централізованого спостереження ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Виконавець зобов’язується надати у 2019 році Замовнику послуги по охороні майна, спостереженню за ОС,ТС,ПС (охоронною сигналізацією, тривожною сигналізацією, пожежною сигналізацією) та обслуговування сигналізації на об’єкті Замовника, забезпечити негайне прибуття НО (наряду охорони) на об’єкт у разі спрацювання сигналізації та здійснення НО (наряду охорони) відповідних дій, спрямованих на встановлення причин спрацювання сигналізації, а в разі необхідності – припинення правопорушення або злочину на об’єкті. В обов’язки охорони за допомогою ПЦО (пульта централізованої охорони) входить приміщення адмін.будівлі та дом-музей а також спостереження за ТС (тривожною сигналізацією), ПС (пожежної сигналізацією) приміщення адмін.будівлі та дом-музей. Термін надання послуг протягом (січня – грудня) 2019 р. Кожне приміщення має наступну апаратуру: - приміщення адмін..будівлі: КТС стаціонарна (тривожна кнопка) РВ-10 – 1 шт. що становить 0,29 кількіть приведених установок; - приміщення дом-музей: КТС стаціонарна (тривожна кнопка) АРТ-485 – 2 шт. що становить 0,31 кількіть приведених установок; - приміщення адмін..будівлі: прилад приймально контрольний (ППК) ППК «Оріон-16Т3.2», магніто - контактні сповіщувачі СМК – 10 шт., сповіщувач об’єму СРП-100 – 5 шт., сповіщувач розбиття скла (розбиття) СРС – 5 шт., що становить 8,01 кількіть приведених установок; - приміщення дом-музей: прилад приймально контрольний (ППК) ППК «Оріон 16Т.3.2» - 1 шт., магніто - контактні сповіщувачі СМК – 31 шт., комбінований сповіщувач (об’єм та розбиття) СРПЖ-2 – 5 шт., сповіщувач розбиття скла (розбиття)ЖБД-2 – 15 шт. що становить 20,43 кількіть приведених установок; - спостереження за пожежною сигналізацією: прилад приймально контрольний (ППК) ППК «Алай-8П» - 1 шт., ручний сповіщувач СРП – 7 шт., димові сповіщувачі СПД – 44 шт., теплові сповіщувачі ІП-105 – 12 шт. що становить 19,24 кількіть приведених установок. Виконавець повинен надати «Замовнику» послуги охорони, якість яких відповідає умовам ст. 978 Цивільного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 937, наказу МВС України від 07.07.2007 № 577 «Про організацію службової діяльності поліції охорони МВС України». Вимоги до учасника: - можливість організації технічного обслуговування даної установленої охоронної сигналізації, яка зазначена вище; - Наявність ліцензії Міністертсва внутрішніх справ України про охоронну діяльність; - наявність каналів зв’язку: телефонна лінія, GPRS, GSM, радіо канал зв’язку, Ethernet. - Сертифікат відповідності засобів охоронного призначення на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А, Б, В. - Групи затримання повинні бути оснащені бойовою нарізною зброєю (пістолети, автоматична зброя), засобами бронезахисту та активної оборони, сучасними засобами зв'язку, - В складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції. - Працівники групи затримання повинні мати спеціальну підготовку по затриманню правопорушників та вживанню заходів щодо охорони об'єктів і попередженню нападу на них, мають досвід роботи та практичні навички. - Можливість групам затримання ведення первинних слідчих дій
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з спостереження за станом засобів тривожної сигналізації, що встановлені на Об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони . СИСТЕМА ТРИВОЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ – система, яка призначена для функціонування в конкретних умовах та виготовлена за спеціальним замовленням (визначеним замовником та погодженим з Виконавцем). РУЧНА СИСТЕМА ТРИВОЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ – система, режим тривоги якої задають або вмикають ручним або іншим неавтоматичним способом (наприклад, ножним). СПОСТЕРЕЖЕННЯ – комплекс організаційно-технічних заходів, що здійснюються Виконавцем у визначений Договором період часу за допомогою апаратури пунктів централізованого спостереження (далі - ПЦС) з метою отримання по каналам зв’язку сповіщень про спрацювання сигналізації. СПРАЦЮВАННЯ СИГНАЛІЗАЦІЇ – сповіщення про перехід сигналізації з режиму “СПОСТЕРЕЖЕННЯ” у режим “ТРИВОГА”. ХИБНЕ СПРАЦЮВАННЯ – ненавмисне, випадкове натискання кнопки ручної тривожної сигналізації, або таке, що викликане порушенням порядку користування засобами сигналізації Замовником, чи його відповідальними особами. НАРЯД РЕАГУВАННЯ (далі – НР) – персонал Охорони озброєний бойовою вогнепальною зброєю, оснащений спеціальними засобами індивідуального бронезахисту та активної оборони, який безпосередньо здійснює охорону Цінностей, що перебувають в обігу та/або розпорядженні Замовника охоронних послуг. РЕАГУВАННЯ НР – виїзд НР на об’єкти Замовника з метою з’ясування причин надходження з них сигналу “Тривога” та, при необхідності, протидії злочинним посяганням на майно, персонал та клієнтів банківської установи. ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ – забезпечення функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, а саме, перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, що можуть привести до виходу її з ладу, а також ліквідації несправностей, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації і не потребують заміни складових частин сигналізації або їх конструктивних елементів. ОБ’ЄКТ – приміщення вказане у Дислокації (додаток 1 до Договору), що відокремлене від решти приміщень архітектурно - будівельними конструкціями (капітальними або некапітальними стінами), обладнане системою ручної тривожної сигналізації з підключенням на окремі вічка (коди) систем централізованого спостереження ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Виконавець зобов’язується надати у 2019 році Замовнику послуги по охороні майна, спостереженню за ОС,ТС,ПС (охоронною сигналізацією, тривожною сигналізацією, пожежною сигналізацією) та обслуговування сигналізації на об’єкті Замовника, забезпечити негайне прибуття НО (наряду охорони) на об’єкт у разі спрацювання сигналізації та здійснення НО (наряду охорони) відповідних дій, спрямованих на встановлення причин спрацювання сигналізації, а в разі необхідності – припинення правопорушення або злочину на об’єкті. В обов’язки охорони за допомогою ПЦО (пульта централізованої охорони) входить приміщення адмін.будівлі та дом-музей а також спостереження за ТС (тривожною сигналізацією), ПС (пожежної сигналізацією) приміщення адмін.будівлі та дом-музей. Термін надання послуг протягом (січня – грудня) 2019 р. Кожне приміщення має наступну апаратуру: - приміщення адмін..будівлі: КТС стаціонарна (тривожна кнопка) РВ-10 – 1 шт. що становить 0,29 кількіть приведених установок; - приміщення дом-музей: КТС стаціонарна (тривожна кнопка) АРТ-485 – 2 шт. що становить 0,31 кількіть приведених установок; - приміщення адмін..будівлі: прилад приймально контрольний (ППК) ППК «Оріон-16Т3.2», магніто - контактні сповіщувачі СМК – 10 шт., сповіщувач об’єму СРП-100 – 5 шт., сповіщувач розбиття скла (розбиття) СРС – 5 шт., що становить 8,01 кількіть приведених установок; - приміщення дом-музей: прилад приймально контрольний (ППК) ППК «Оріон 16Т.3.2» - 1 шт., магніто - контактні сповіщувачі СМК – 31 шт., комбінований сповіщувач (об’єм та розбиття) СРПЖ-2 – 5 шт., сповіщувач розбиття скла (розбиття)ЖБД-2 – 15 шт. що становить 20,43 кількіть приведених установок; - спостереження за пожежною сигналізацією: прилад приймально контрольний (ППК) ППК «Алай-8П» - 1 шт., ручний сповіщувач СРП – 7 шт., димові сповіщувачі СПД – 44 шт., теплові сповіщувачі ІП-105 – 12 шт. що становить 19,24 кількіть приведених установок. Виконавець повинен надати «Замовнику» послуги охорони, якість яких відповідає умовам ст. 978 Цивільного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 937, наказу МВС України від 07.07.2007 № 577 «Про організацію службової діяльності поліції охорони МВС України». Вимоги до учасника: - можливість організації технічного обслуговування даної установленої охоронної сигналізації, яка зазначена вище; - Наявність ліцензії Міністертсва внутрішніх справ України про охоронну діяльність; - наявність каналів зв’язку: телефонна лінія, GPRS, GSM, радіо канал зв’язку, Ethernet. - Сертифікат відповідності засобів охоронного призначення на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А, Б, В. - Групи затримання повинні бути оснащені бойовою нарізною зброєю (пістолети, автоматична зброя), засобами бронезахисту та активної оборони, сучасними засобами зв'язку, - В складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції. - Працівники групи затримання повинні мати спеціальну підготовку по затриманню правопорушників та вживанню заходів щодо охорони об'єктів і попередженню нападу на них, мають досвід роботи та практичні навички. - Можливість групам затримання ведення первинних слідчих дій.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, Максима Рильського,7
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 13 січня 2019 01:30
Прикріпіть документацію, на майданчику немає файлів.
Відповідь відсутня
вогнепальна зброя
Дата подання: 13 січня 2019 01:30
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність нарізної вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
сертифікат відповідності
Дата подання: 13 січня 2019 01:31
Питання номер 1: згідно ГСТУ 78.11.001-98 до об'єктів, які Ви зазначаєте належать наступні: 5.1.1 Об'єкти категорії "А": а) об'єкти життєзабезпечення населених пунктів; б) фабрики та центральні сховища грошових знаків та цінних паперів; в) об'єкти Державного комітету по телебаченню та радіомовленню; г) державні центральні статистичні управління; ґ) сховища державних архівів; д) особливо важливі приміщення, в яких зберігаються: - кошти, незалежно від дозволеного залишку зберігання ( поштові відділення та вузли зв'язку, виплатні каси підприємств, організацій, установ, головні об'єднані каси торговельних підприємств, обмінні пункти валюти та ін.); - зброя, боєприпаси (стрілецькі тири, кімнати зберігання зброї підприємств та закладів освіти, стрілецькі стенди, магазини з реалізації мисливської і спортивної зброї, майстерні з ремонту зброї та ін.); - наркотичні та психотропні речовини, прекурсори, отрути (бази аптекоуправлінь, аптеки, склади мобрезерву, наукові, медичні та інші установи, у практиці яких використовуються ці речовини); - дорогоцінні метали та каміння, ювелірні вироби з них (ювелірні заводи і майстерні, магазини, ломбарди, бази, склади, сховища підприємств, установ та організацій, що використовують у своїй діяльності дорогоцінні метали та каміння, пункти закупівлі дорогоцінних металів і каміння та ін.); - історичні та культурні цінності державного значення (музеї, картинні галереї, фондосховища музеїв, наукові бібліотеки та ін.); - вибуховi та радіоактивні речовини i матеріали; - бази та склади зі зберіганням цінностей на суму понад 100 тисяч мінімальних зарплат; е) iншi об'єкти державного значення. 5.1.2 Об'єкти та приміщення категорії "Б" (підприємства, магазини, бази, сховища та ін.), де зберігаються: а) комп'ютерна техніка; б) малогабаритна та дефіцитна оргтехніка; в) відео- та аудіотехніка, що користується попитом; г) кіно-, фототехніка; ґ) хутра натуральні та штучні і вироби з них; д) шкіра натуральна та вироби з неї; е) автомобілі та запасні частини до них; є) промислові та продовольчі товари повсякденного попиту; ж) технологічне та господарче обладнання; з) технічна та конструкторська документація; и) інвентар, напівфабрикати та ін.; і) інші цінні товари. 5.1.3 Об'єкти та приміщеннякатегорії "В": -особисте майно громадян (квартири, садиби громадян, гаражі, дачі, автомобільні стоянки та ін.). Отже, висновок 1: Ви не є таким об'єктом, а значить даний документ на Вас не поширюється, Ви не можете себе відносити до таких категорій, а відповідно і не можете вимагати такий сертифікат. Питання номер 2: Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.". Висновок 2: суб'єкт видачі такого документу ліквідован та позбавлен повноважень щодо видачі. Питання номер 3: предмет Вашої закупівлі: послуги спостереження охоронної та пожежної сигналізації, для суб'єктів даної сфери діяльності є лише одна вимога - ліцензія на провадження відповідних видів господарської діяльності. Більше няіких вимог законодавець не визначає, то чому ж їх визначаєте Ви? Отже, враховуючи вищезазначені аргументи, ВИМАГАЄМО прибрати незаконну та неправомірну вимогу про сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А, Б, В, та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 18 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в м. Києві 21 863,34
UAH з ПДВ
21 863,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

17 січня 2019 10:13
Дислокація тривожна.pdf
17 січня 2019 10:13
Розрахунок тривожна.pdf
17 січня 2019 10:13
істотні умови.pdf
17 січня 2019 10:13
кваліфікація.pdf
17 січня 2019 10:13
про підприємство.pdf
17 січня 2019 10:13
юридичні підстави.pdf
17 січня 2019 10:13
матеріальна тех база.pdf
17 січня 2019 10:13
досвід.pdf
17 січня 2019 10:12
Цінова пропозиція ТС.pdf
17 січня 2019 10:12
Держстат_ЄДРПОУ.pdf
17 січня 2019 10:12
Витяг_з_ЄДР.pdf
17 січня 2019 10:12
Виписка_з_ЄДР.pdf
17 січня 2019 10:12
Довіреність_Пелех.pdf
17 січня 2019 10:12
Наказ_НПУ.pdf
17 січня 2019 10:12
Положення_УПО.pdf
17 січня 2019 10:12
Сертифiкат_СУЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Управління поліції охорони в м. Києві

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Відхилено 18 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2019 14:43
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
Переможець 21 863,34
UAH з ПДВ
23 січня 2019 14:46

Документи

21 січня 2019 14:41
SCAN0039.PDF

Документи

23 січня 2019 14:46
SCAN0040.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
21 863,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2019 14:46
SCAN0040.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2240-29-29-15-ОБ (1).pdf укладений
11 лютого 2019 15:33