Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та сметана
Очікувана вартість
242 000,00 UAH
UA-2019-01-09-000267-b 8643ebe5d270495488141229466d145d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравчук Олександр Васильович

+380435621267 mkssi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 20085915
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., смт Муровані Курилівці, вул Спортивна 3
Контактна особа: Кравчук Олександр Васильович
+380435621267
mkssi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2019 15:21
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2019 15:21
Початок аукціону: 25 січня 2019 14:32
Очікувана вартість: 242 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко та сметана
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9174 кг
Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт.Муровані Курилівці, вул.Спортивна 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 15:17
Оголошення ТД Молоко та вершки.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-15-000019 ● 3e8d35edfa4c4a4388e86141fd9615e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2019 14:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.02.2019 №8
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.02.2019 №8
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-01-09-000267-b 09.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-19 16:05:52

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі молока та вершків (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-09-000267-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Яким чином учасник торгів ФОП Мазур О.В., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 28.01.2019 №20) обрано переможцем, виконав вимоги наступних пунктів тендерної документації:
- підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо надання оригіналу відгуку від Котюжанiвського НРЦ, якого учасник торгів ФОП Мазур О.В., зазначив у «Довідці щодо виконання учасником аналогічного договору», форма якої визначена тендерною документацією ?
- підпункту 2.3.1 пункту 2 додатку 1 «Технічна специфікація» щодо надання копії погодження відповідного територіального органу Держпродспоживслужби на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2019 рік ?
- підпункту 2.3.3 пункту 2 додатку 1 «Технічна специфікація» щодо надання учасником в обов’язковому порядку, якщо він не є виробником, договору з постачальником або лист про намір співпраці у 2018 році за підписом керівника з відтиском печатки від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику ?
- пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зокрема :
• підпункту 5.4.1 - щодо надання довідки у довільній формі про те, що до юридичної особи-учасника не застосовувалися заходи юридичного характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення та інформація про юридичну особу-учасника не внесена до Єдиного державного реєстру осіб. Які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
• підпункту 5.4.3 - щодо надання документу (оригіналу чи нотаріально завіреної копії), про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
• підпункту 5.4.5 - щодо надання довідки про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, видану уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій ?
2. З яких підстав договір про закупівлю молока та вершків, укладений 11.02.2019 №14, оприлюднений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 14.02.2019 ?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-22 15:12:42

Відповідь щодо надання пояснень моніторингу закупівлі.

Відповідь щодо надання пояснень моніторингу закупівлі.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-22 16:17:21

Пояснення з власної ініціативи

Відповідь щодо надання пояснень моніторингу закупівлі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на виявлені порушення процедури закупівлі "Молоко та вершки"

2019-03-01 11:01:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом розірвання договору від 11.02.2019 №14

2019-03-04 14:39:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мазур О.В. 241 096,60
UAH з ПДВ
241 096,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олексюк С.Я. 241 640,00
UAH з ПДВ
241 640,00
UAH з ПДВ
Немає

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мазур О.В.

ФОП Олексюк С.Я.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мазур О.В.
#2814520675
Переможець 241 096,60
UAH з ПДВ
28 січня 2019 15:45

Документи

28 січня 2019 15:45
Електронний підпис
28 січня 2019 15:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мазур О.В.
#2814520675
241 096,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2019 15:45
Електронний підпис
28 січня 2019 15:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 12:52
Додаткова угода укладений
01 березня 2019 12:28
Протокол укладений
01 березня 2019 12:28
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 11:22
Договір зміни до договору
14 лютого 2019 12:57
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 12:35
Договір укладений
14 лютого 2019 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №14
Договір:
Номер додаткової угоди: №14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 422,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Виявлені порушення в результаті моніторингу Держаудитслужбою.