Молоко та сметана
Очікувана вартість
242 000,00 UAH
UA-2019-01-09-000267-b 8643ebe5d270495488141229466d145d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 20085915
Місцезнаходження замовника: 23400, Україна, Вінницька обл., смт Муровані Курилівці, вул Спортивна 3
Контактна особа замовника: Кравчук Олександр Васильович
+380435621267
mkssi@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2019 15:21
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2019 15:21
Початок аукціону: 25 січня 2019 14:32
Очікувана вартість: 242 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Молоко та сметана
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9174 кг
Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт.Муровані Курилівці, вул.Спортивна 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 січня 2019 15:46
Електронний цифровий підпис
09 січня 2019 15:17
Оголошення ТД Молоко та вершки.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-15-000019 ● 3e8d35edfa4c4a4388e86141fd9615e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-15
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-15 14:27:11
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.02.2019 №8
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.02.2019 №8
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-01-09-000267-b 09.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-19 16:05:52

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі молока та вершків (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-09-000267-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Яким чином учасник торгів ФОП Мазур О.В., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 28.01.2019 №20) обрано переможцем, виконав вимоги наступних пунктів тендерної документації:
- підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо надання оригіналу відгуку від Котюжанiвського НРЦ, якого учасник торгів ФОП Мазур О.В., зазначив у «Довідці щодо виконання учасником аналогічного договору», форма якої визначена тендерною документацією ?
- підпункту 2.3.1 пункту 2 додатку 1 «Технічна специфікація» щодо надання копії погодження відповідного територіального органу Держпродспоживслужби на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2019 рік ?
- підпункту 2.3.3 пункту 2 додатку 1 «Технічна специфікація» щодо надання учасником в обов’язковому порядку, якщо він не є виробником, договору з постачальником або лист про намір співпраці у 2018 році за підписом керівника з відтиском печатки від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику ?
- пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зокрема :
• підпункту 5.4.1 - щодо надання довідки у довільній формі про те, що до юридичної особи-учасника не застосовувалися заходи юридичного характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення та інформація про юридичну особу-учасника не внесена до Єдиного державного реєстру осіб. Які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
• підпункту 5.4.3 - щодо надання документу (оригіналу чи нотаріально завіреної копії), про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
• підпункту 5.4.5 - щодо надання довідки про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, видану уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій ?
2. З яких підстав договір про закупівлю молока та вершків, укладений 11.02.2019 №14, оприлюднений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 14.02.2019 ?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-22 15:12:42

Відповідь щодо надання пояснень моніторингу закупівлі.

Відповідь щодо надання пояснень моніторингу закупівлі.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-22 16:17:21

Пояснення з власної ініціативи

Відповідь щодо надання пояснень моніторингу закупівлі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на виявлені порушення процедури закупівлі "Молоко та вершки"

2019-03-01 11:01:43

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 15 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради, 20085915, Україна, смт Муровані Курилівці, вул Спортивна 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: Молоко та вершки, 242000UAH, 15510000-6, ДК021, 9174, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 8643ebe5d270495488141229466d145d, 2019-01-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 15 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, пояснення від 22.02.2019, отримані від замовника через електронну систему закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Мурованокуриловецької загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП Мазур О.В., протокол засідання тендерного комітету від 28.01.2019, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 11.02.2019 №14, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 14.02.2019 №1 . За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме підпункт 5.4.2 розділу 5 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір, документу (оригіналу чи нотаріально завіреної копії), виданого відповідним органом про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону, в частині заборони вимагати від учасників документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Мазур О.В., якого визначено переможцем, умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності : - оригіналу відгуку від одного із контрагентів, зокрема Котюжанського НРЦ, чим порушено вимоги підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; - копії погодження відповідного територіального органу Держпродспоживслужби на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини на 2019 рік; договору з постачальником або листа про намір співпраці у 2018 році від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, який планує постачати у випадку перемоги замовнику (у разі якщо учасник не є виробником), чим порушено вимоги підпунктів 2.3.1, 2.3.3 пункту 2 додатку 1 «Технічна специфікація» тендерної документації. Крім того, учасником ФОП Мазур О.В., як переможцем торгів в недотримання вимог підпункту 5.4 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не надано, зокрема шляхом прикріплення файлів на електронний майданчик, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, а саме : - довідки у довільній формі про те, що до юридичної особи-учасника не застосовувалися заходи юридичного характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення та інформація про юридичну особу-учасника не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; -документу (оригіналу чи нотаріально завіреної копії), про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - довідки про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, видану уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій. Таким чином, пропозиція ФОП Мазур О.В., яка не відповідає умовам тендерної документації, не була відхилена замовником, а визнана переможцем торгів, що є порушенням вимог пунктів 1, 2, 4 частини 1 статті 30 Закону. Також встановлено, що договір від 11.02.2019 №14, укладений за результатами проведеної процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 14.02.2019, чим порушено вимоги частини першої статті 10 Закону, в частині неоприлюднення договору про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення., 27 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо складання тендерної документації установлено порушення вимог частини 3 статті 17 Закону, щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника – порушення вимог пунктів 1, 2, 4 частини 1 статті 30 Закону, щодо своєчасності оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу укладеного договору – порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом розірвання договору від 11.02.2019 №14

2019-03-04 14:39:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мазур О.В. 241 096,60
UAH з ПДВ
241 096,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олексюк С.Я. 241 640,00
UAH з ПДВ
241 640,00
UAH з ПДВ
Немає

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мазур О.В.
#2814520675
Переможець 241 096,60
UAH з ПДВ
28 січня 2019 15:45

Документи

28 січня 2019 15:45
sign.p7s
28 січня 2019 15:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мазур О.В.
#2814520675
241 096,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2019 15:45
sign.p7s
28 січня 2019 15:33
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 лютого 2019 12:35
Договір укладений
14 лютого 2019 12:33
sign.p7s зміни до договору
01 березня 2019 12:52
Додаткова угода укладений
01 березня 2019 12:28
Протокол укладений
01 березня 2019 12:28
sign.p7s зміни до договору
01 березня 2019 11:22
Договір зміни до договору
14 лютого 2019 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №14
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 422,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Виявлені порушення в результаті моніторингу Держаудитслужбою.

Актуальні тендери

До пошуку