Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (одномісні комплекти парт)
Очікувана вартість
2 375 300,00 UAH
UA-2019-01-09-000256-a 1e5619fb2182493e88bc2825ce3dd640
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 01 березня 2019 14:11
Очікувана вартість: 2 375 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 876,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (одномісні комплекти парт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1576 штуки
ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (одномісні комплекти парт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 13:06
ТД Меблі (одномісні парти) (4).doc
08 лютого 2019 13:01
Перелік змін парти 2.docx
08 лютого 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 13:06
ТД Меблі (одномісні парти) (4).doc
08 лютого 2019 13:04
ТД Меблі (одномісні парти) (6).doc
04 лютого 2019 17:48
ТД Меблі (одномісні парти).doc
09 січня 2019 11:36
ТД Меблі (одномісні парти).doc
08 лютого 2019 13:01
Перелік змін парти 2.docx
04 лютого 2019 17:49
Перелік змін парти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристика товару
Дата подання: 14 січня 2019 13:00
Дата відповіді: 14 січня 2019 17:56
Добрый день. Есть несколько вопросов по характеристике товара. 1.В технических характеристиках указано, что "столешница должна быть изготовлена из фанеры и покрыта слоем HPL пластиком, толщиной не меньше 0,6 мм", возможно ли использование другой толщины, а именно 0,7 мм ? 2.Не могли бы Вы уточнить точный цвет столешницы? 3. "В місцях регулювання висоти повинна бути встановлена перехідна поліуретанова втулка" - можно ли предложить аналог и сделать полиамидную ? Спасибо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! 1.Відповідно до вимог Додатку №3 Технічних характеристик предмету закупівлі "Стільниця повинна повинна бути виготовлена з фанери, товщиною не менше 15 мм, вкритої шаром HPL пластику , товщиною не менше 0,6 мм.
2.Кольори стільниці зазначені в технічному завданні.
3. Щодо перехідної поліуретанової втулки, то Замовник не заперечує щодо аналогічної сировини з не гіршими характеристиками.
уточнення
Дата подання: 15 січня 2019 14:45
Дата відповіді: 16 січня 2019 09:04
Доброго дня. Ви вказуєте, що стільниці має регулюватись, під зручним для учня кутом від 0 до 15°, з кроком регулювання 3° Мається на увазі, що повинно бути 5 точок фіксування стільниці? Або ми можемо запропонувати варіант, щоб стільниця регулювалась вільно у діапазоні від 0 до 15° та фікусувалась за допомогою зажимів. Дякую.
Відповідь: Доброго дня Шановний Учаснику!!! Стільниця повинна складатися з двох частин. Віддалена частина – завжди повинна знаходитися в горизонтальному положенні, розміром не менше 400х200 мм, нахил ближньої до учня частини стільниці повинен легко регулюватися під зручним для учня кутом від 0 до 15°, з кроком регулювання 3° та мати розмір не менше 650х450 мм. При переводі її в нахилене положення висота краю, ближнього до учня не повинна зменшуватися більше ніж на 10мм. Стільниця повинна бути оснащена підставкою для посібників, стаканами для канцелярського приладдя, пеналом для олівців та ручок. Дякуємо
уточнення
Дата подання: 16 січня 2019 16:57
Дата відповіді: 18 січня 2019 16:24
Доброго дня. Питання щодо договору. У договорі відсутній визначений у встановленому порядку строк оплати. Чи є можливість при оформленні договору додати цей строк ?
Відповідь: Оплата здійснюється відповідно до розділу 4 проекту договору.
Уточнення
Дата подання: 06 лютого 2019 09:20
Дата відповіді: 08 лютого 2019 15:20
Добрый день. В новой ТД Вы указываете, что : 1. Всі зварні шви, гвинти та технологчні отвори мають бути прикриті пластиковими елементами. Достаточно ли того, что сварочный шов будет выполнен аккуратно. 2. Вы указываете, что "металевий каркас столу повинен бути виготовлений з сталевої труби діаметром не менше ніж 27 мм. та не більше ніж 32 мм.." Насколько принципиален этот момент ? Если мы предложим вариант с трубой 25 мм ? 3. Указано, что "стільниця має бути оснащена шухлядою для учнівського приладдя" есть ли изображение данного объекта ? Это должно выглядеть как полка ? 4. Возможно, что в техническом описании стула допущена ошибка, указано, что "З одного боку столу повинен бути гачок для рюкзаказ/ранцю/портфелю учня." Уточните этот момент, возможно это ошибка? 5.Вы указываете, что "Сидіння та спинки стільців повинні бути виготовлені з ABS пластику або фанери, вкритої шаром HPL пластику" возможно, что это снова идет случайное копирование информации с технической характеристики стола? Спасибо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
уточнення
Дата подання: 11 лютого 2019 10:42
Дата відповіді: 13 лютого 2019 09:53
Добрый день. К сожалению, не получили ответов на предыдущие вопросы по ТД, а именно : 1. Всі зварні шви, гвинти та технологчні отвори мають бути прикриті пластиковими елементами. Достаточно ли того, что сварочный шов будет выполнен аккуратно. 2. Вы указываете, что "металевий каркас столу повинен бути виготовлений з сталевої труби діаметром не менше ніж 27 мм. та не більше ніж 32 мм.." Насколько принципиален этот момент ? Если мы предложим вариант с трубой 25 мм ? 3. Указано, что "стільниця має бути оснащена шухлядою для учнівського приладдя" есть ли изображение данного объекта ? Это должно выглядеть как полка ? 5.Вы указываете, что "Сидіння та спинки стільців повинні бути виготовлені з ABS пластику або фанери, вкритої шаром HPL пластику" возможно, что это снова идет случайное копирование информации с технической характеристики стола? Пожалуйста предоставьте разъяснения по данным вопросам здесь или в измененной ТД Спасибо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Дякуємо за питання, та повідомляємо, що стільниція має бути оснащена шухлядою (а не поличкою) для учнівського приладдя, металевий каркас столу повинен бути виготовлений з сталевої (металевої) труби діаметром не менше ніж 27мм., та не більше ніж 32мм, та товщиною стінки не менше 1,5мм. Всі зварні шви, гвинти та технологічні отвори мають бути прикриті пластиковими елементами (заглушками). Щодо стільця то сидіння та спинки стільців повинні бути виготовлені з ABS пластику товщиною не менше 7 мм, та/або з фанери, товщиною не менше 7 мм, вкритої шаром HPL пластику, товщиною не менше 0,6 мм.
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 12 лютого 2019 17:35
Дата відповіді: 13 лютого 2019 09:59
Шановний Замовник! Уточніть, яким чином всі зварні шви мають бути прикриті пластиковими елементами (заглушками). Або додайте фотографію зварного шва прикритого пластиковим елементом (заглушкою). Або уточніть де таке можна побачіти та який виробник таке робить!
Відповідь: Доброго дня! Пластикові елементи ставляться там, де будуть зварювальні шви.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-09-000256-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 18 січня 2019 15:55
Технічне завдання
Відповідно до вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація, що є складовою тендерної документації замовника, не може містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Проте, всупереч даним вимогам Додаток №3 до Тендерної документації. (надалі – Технічна специфікація) в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містить детальний опис конструкцій, які у свою чергу вказують на конкретного виробника. Наведений у Технічних вимогах опис конструкцій кожного із найменувань товару, що входить до предмету закупівлі, не узгоджується із вимогами державних стандартів (ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1 Функціональні розміри», ДСТУ ENV 1729-2:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування», ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови») та методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом Міністерства освіти та науки України №283 від 23.03.2018 року (надалі – Методичні рекомендації), містить вимоги значно вужчі, ніж встановлено наведеними нормативними актами. Деталізований опис конструкцій кожного з найменувань товарів предмету закупівлі виходить за межі загальних характеристик та відображає точний опис одного із можливих варіантів конструкцій шкільних меблів, конкретного виробника. Звертаємо увагу, що Методичними рекомендаціями не встановлено таких вузьких вимог щодо розміру, конструкції та матеріалів з яких вона виготовляється. Зазначені вище вимоги є дискримінаційними, зменшують кількість потенційних учасників та обмежують конкуренцію, чим порушуються вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на викладене вище, з метою усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме:
1. В описі конструкції кожного із найменувань товару зазначити можливість учасників подавати пропозиції щодо еквівалентних (аналогічних) товарів, що відповідають вимогам відповідних державних сатндартів та методичних рекомендацій.
2. В описі конструкції кожного із найменувань зазначити, що всі розміри приблизні.
3. В описі конструкції столу зазначити можливість виготовлення столешні не тільки з фанери, а також і з інших якісних матеріалів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2019 17:28
Тендерним комітетом управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуто Вимогу UA-2019-01-09-000256-a.b1 щодо усунення порушення в технічних вимогах на закупівлю ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (одномісні комплекти парт).
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1.Учасник вимагає в описі конструкції кожного із найменувань товару зазначити можливість учасників подавати пропозиції щодо еквівалентних (аналогічних) товарів, що відповідають вимогам відповідних державних сатндартів та методичних рекомендацій.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в Тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником в технічних характеристиках було зазначено детальний опис предмету закупівлі (стіл антисколіозний мобільний з регулюванням висоти та стілець учнівський зі змінною висотою). Посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника технічні характеристики не містять, як це зазначено у вимозі Учасника.
Вимоги щодо відповідності товару ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1 Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування» та підтвердження їх копією висновку санітарно-епідеміологічної експертизи Замовник зазначив з метою запобігання зловживань постачальників (виробників) щодо якості та безпечності товару.
2. Учасник вимагає в описі конструкції кожного із найменувань зазначити, що всі розміри приблизні.
Замовник, вказуючи розміри товару в детальному описі зазначив вираз, «не менше», «не більше», що дозволяє розширити коло потенційних Учасників та запропонувати товар з більш розширеним діапазоном.
3. Учасник вимагає в описі конструкції столу зазначити можливість виготовлення столешні не тільки з фанери, а також і з інших якісних матеріалів.
Вимоги щодо матеріалу виробу Замовник зазначив, виходячи з організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом Міністерства освіти та науки України №283 від 23.03.2018 року, а савме: ергономічність, безпечність матеріалів, що дозволені чинним санітарним законодавством для використання у закладах освіти, відповідність санітарно-гігієнічним вимогам, відсутність сторонніх запахів та інших вимог.
Розгорнути Згорнути
вимогу / скаргу не задоволено

Документи подані скаржником

18 січня 2019 15:55
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-09-000256-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Федьков Олексій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3062215216
Дата подання: 25 січня 2019 16:21
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації.
Тендерним комітетом Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі ідентифікатор № UA-2019-01-09-000256-a, Код: ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (одномісні комплекти парт). Фізична особа-підприємець Федьков О.О. (далі – Скаржник) є постачальником меблів на території України та має намір взяти участь у процедурі публічної закупівлі, шляхом подання своєї тендерної пропозиції. Проте, Тендерна документація на закупівлю № UA-2019-01-09-000256-a (затверджена рішенням тендерного комітету, яке оформлене Протоколом № 300 від 19.12.2018 р.) не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та містить дискримінаційні вимоги, які у свою чергу суттєво звужують коло можливих учасників даної процедури закупівлі та унеможливлюють подання пропозиції щодо даного предмету закупівлі Скаржником. Вимоги тендерної документації Замовника порушують права Скаржника щодо рівності умов закупівля, добросовісної конкуренції серед учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2019 15:56
Рішення від 29.01.2019 № 918 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 січня 2019 15:56
Рішення від 14.02.2019 № 1600.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2019 18:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято рішення про відміну торгів з метою усунення порушень,
Дата виконання рішення замовником: 27 лютого 2019 14:13
Номер скарги: UA-2019-01-09-000256-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42705894
Дата подання: 23 лютого 2019 19:22
Скрага на дії замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
рішення від 27.02.2019 №2126+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2019 20:45
Рішення від 15.03.2019 № 2931.pdf
Дата публікації: 15 березня 2019 18:43

Документи подані скаржником

25 січня 2019 16:19
Платижне.pdf
25 січня 2019 16:20
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

23 лютого 2019 19:22
Платіжне доручення.PDF
23 лютого 2019 19:22
Платіжне доручення.PDF

Документи Органу Оскарження

15 березня 2019 18:43
Рішення від 15.03.2019 № 2931.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 лютого 2019 14:21
Коментар щодо відміни: п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
27 лютого 2019 14:19
мебл.pdf