Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Тверде паливо
Очікувана вартість
3 315 000,00 UAH
UA-2019-01-09-000236-c c153174f8f6b4b0d886ea5602a7b1ad0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лутчина Ірина Сергіївна

+380513231382 selsovetarb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Арбузинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04376653
Місцезнаходження: 55300, Україна , Миколаївська обл., Арбузинка, провулок Каштановий будинок 18
Контактна особа: Лутчина Ірина Сергіївна
+380513231382
selsovetarb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2019 10:35
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2019 10:35
Початок аукціону: 25 січня 2019 13:20
Очікувана вартість: 3 315 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1045 т
вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55300, Україна, Миколаївська область, смт.Арбузинка, с. Новокрасне, с. Кавуни, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Дата подання: 10 січня 2019 17:27
Дата відповіді: 11 січня 2019 11:24
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно чинних в Україні стандартів (ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація, ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб, тощо) визначається класифікація вугілля кам’яного як корисної копалини, що видобувається для потреб в тому числі спалювання для вироблення теплової енергії, тощо, та згідно параметрів властивостей і складу вугілля (наприклад за середнім виходом летких речовин, показниками зольності, вологості, тощо). При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, тощо, позначають власне марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73) Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками (наприклад, аналогічно неможливо застосувати еквівалент до марки бензину, оскільки марка А-92 (ДСТУ 7687:2015) не може бути замінена маркою А-95). Звертаємо Вашу увагу, що замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Отже, запропонований Вами варіант визначення предмету закупівлі із застосуванням положення «еквівалент» до марки вугілля як поняття, що не має за своїм змістом жодного відношення до застережень, визначених п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (не містить посилання на конкретну торговельну марку, тип, патент, джерело походження або виробника, тощо) призведе до неможливості добросовісної конкуренції серед учасників да дискримінації (ринкова вартість вугілля кожної марки вугілля визначається якісними та технічними показниками, що притаманні виключно такій марці, отже тендерна пропозиція щодо марки вугілля, що має гірші якісні показники серед інших марок, матиме необгрунтовану в даному випадку перевагу в частині можливості формування мінімальної ціни тендерної пропозиції по відношенню до інших). Предмет закупівлі визначено замовником згідно наказу МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зокрема предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Отже, замовником визначено предмет закупівлі за показником четвертої цифри основного словника (09110000-3 - Тверде паливо), а також зазначено конкретну назву товару чи послуги (Вугілля кам’яне марок ДГр (Гр) (0-200), ДГПКО (25-200) , ДГКОМ (13-80) , ДГКОМ (13-100) , АМ (13-25) ). При цьому, конкретна назва товару визначена у відповідності до класифікації вугілля кам’яного, встановленої чинними державними стандартами.
Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 3 236 900,00
UAH з ПДВ
3 236 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" 3 310 000,00
UAH з ПДВ
3 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2019 15:54
Довідка ДПІ
30 січня 2019 15:54
Довідка ДПІ
30 січня 2019 15:54
Документи переможця
23 січня 2019 13:13
Електронний підпис
23 січня 2019 13:11
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
23 січня 2019 13:11
60.Платіжне доручення.PDF
23 січня 2019 13:11
57.Довідка_ліцензія.PDF
23 січня 2019 13:11
56.Відомості з ЄДРПОУ.PDF
23 січня 2019 13:11
53.Копія Витягу_ПДВ.PDF
23 січня 2019 13:11
52.Копія Виписки.PDF
23 січня 2019 13:11
48.Проект договору.PDF
23 січня 2019 13:11
40.Витяг зі Статуту.PDF
23 січня 2019 13:11
38.Накази_директор.pdf
23 січня 2019 13:11
33.Лист-згода_п.7.3..PDF
23 січня 2019 13:11
18.Довідка_ст.17.PDF
23 січня 2019 13:11
16.Довідка_працівники.PDF
23 січня 2019 13:11
14.Відгук_Б.Д. КЕЧ.pdf
23 січня 2019 13:11
11.Медична довідка.pdf
23 січня 2019 13:11
9.Листи-пояснення_ТО.PDF
23 січня 2019 13:11
8.Копія протоколу_ТО.PDF
23 січня 2019 13:11
3.Довідка_МТБ.PDF
23 січня 2019 13:11
2.Лист-пояснення_ПДВ.PDF

Публічні документи

17 січня 2019 14:41
Електронний підпис
17 січня 2019 14:40
Банківська гарантія.rar
17 січня 2019 14:40
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Переможець 3 236 900,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 14:55

Документи

25 січня 2019 14:54
Електронний підпис
25 січня 2019 14:50
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
3 236 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 14:54
Електронний підпис
25 січня 2019 14:50
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 09:52
додаток 3 укладений
06 лютого 2019 09:49
додаток 2 укладений
06 лютого 2019 09:49
додаток 1 укладений
06 лютого 2019 09:49
договір ст.4 укладений
06 лютого 2019 09:49
договір ст.3 укладений
06 лютого 2019 09:49
договір ст.2 укладений
06 лютого 2019 09:49
договір ст.1 укладений
06 лютого 2019 09:49
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 13:48
Протокол укладений
23 травня 2019 13:47
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2019 11:50
додаток 3.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 11:46
додаток 1.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 11:46
додаткова 1.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.1 ч.4 ст.36 зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.1 ч.4 ст.36 зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вимога доповнення поля без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 16
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 500 000,26
UAH (в тому числі ПДВ 83 333,38 UAH)