Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

м'ясо
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-01-09-000234-a 3b255368248e49a4aea040cdedcc8a0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тиврівський будинок-інтернат геріатричногопрофілю

380674290645 golodrugab@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тиврівський будинок-інтернат геріатричного профілю
Код ЄДРПОУ: 03188139
Місцезнаходження: 23300, Україна , Вінницька обл., Тиврів, вул.Злагоди, 2
Контактна особа: Тиврівський будинок-інтернат геріатричногопрофілю
380674290645
golodrugab@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2019 12:00
Початок аукціону: 25 січня 2019 13:11
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

м'ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кілограми
м'ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23300, Україна, Вінницька область, Тиврів, Злагоди, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 11:38
ТД мясо 2019.doc
09 січня 2019 11:25
пр дог мясо.doc
09 січня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 11:38
ТД мясо 2019.doc
09 січня 2019 11:24
ТД мясо 2019.doc
09 січня 2019 11:25
пр дог мясо.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-20-000005 ● c80cf394a783464a8f0a907bf73733f9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020 14:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.05.2020 №25
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.05.2020 №25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-01-09-000234-а 09.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-20 15:59:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-09-000234-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 08 лютого 2019 року №41?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-25 11:15:25

пояснення

Звіт не завантажено в зв’язку з технічних причин(завантажували та підпис ставили…)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-25 11:47:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-09-000234-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ФОП «Осадчук Тетяна Лівонівна» якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 28 січня 2019 року №б/н), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пункту 1 Додатку №2 тендерної документації, в частині надання: довідки складеної у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з постачання, виготовлення та зберігання продукції, що зазначається в тендерній документації та надання копій документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, обладнання; завірених належним чином копій - техпаспорту та санітарного паспорту на транспорт, особистої медичної книжки водія, договорів оренди (якщо транспорт орендований), договір на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством;
- пункту 3 Додатку №2 тендерної документації, в частині надання: інформаційної довідки, складеної у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завіреної печаткою (за наявності), що підтверджує досвід виконання аналогічного договору; копій аналогічних договорів стосовно поставки товару у відповідності до предмета закупівлі, щонайменше двох договорів за 2018 рік або 2017 рік; двох оригіналів позитивних відгуків про співпрацю відповідно до наданих учасником аналогічних договорів, виданих в січні 2019 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів;
- пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання інформації у вигляді довідки про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17, наведеній у Додатку 6 тендерної документації;
- пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання: тендерної пропозиції у формі наведеній у додатку №1 тендерної документації; реєстру документів, який сканується і подається окремим електронним файлом;
- пункту 3 Додатку №4 тендерної документації, в частині надання гарантійного листа, що при виявленні замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці замовника в найкоротші терміни;
- підпункту а пункту 5 Додатку №4 тендерної документації, в частині надання пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик предмету закупівлі, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його фактична адреса; конкретна торгівельна назва запропонованого предмета закупівлі; основні якісні характеристики, у тому числі відповідність стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання);
- пункту 1 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання листа в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що тара та упаковка товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності;
- пункту 3 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання листа в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що при встановленні замовником недоброякісності будь-якого товару він негайно (протягом однієї години) робить заміну недоброякісного товару за власний рахунок, при встановленні нестачі будь-якого товару - негайно (протягом однієї години) довозить товари, яких не вистачає, за власний рахунок;
- пункту 5 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання гарантійного листа, стосовно того, що замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок учасника;
- пункту 7 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання в довільній формі інформації за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо гарантування згоди з умовами закупівлі, визначеними в цій тендерній документації та оголошенні про закупівлю, в тому числі з положеннями щодо якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі;
- пункту 8 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, про обов’язок учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-28 09:40:46

пояснення

Пояснення по закупівлі№UA-2019-01-09-000234-a по предмету закупівлі м’яса : станом на січень 2019 року у Тиврівському обласному будинку-інтернаті проживало 220 підопічних (люди похилого віку та інваліди), які потребують чотирьох-разового раціонального збалансованого харчування. В зв’язку з тим, що проведення відкритих торгів займає великий проміжок часу, що призводить до несвоєчасної поставки продуктів харчування, в результаті чого не виконуються норми харчування мешканців, в зв’язку з чим було прийнято рішення про визнання ФОП Осадчук Тетяну Лівонівну переможцем даної закупівлі. А також ціна пропозиції є найнижчою, що призводить до економії бюджетних коштів. Жодних претензій до вчасної, якісної поставки не було. Договір виконано в строк та в повному обсязі.
Тендерний комітет

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформуємо, що порушення були усуненні під час моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області та зобов’язуємось щодо недопущення таких порушень в подальшому

2020-06-10 14:09:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-07-06-000005

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

06 липня 2020 року №36


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 07 липня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-09-000234-a, UA-2019-01-09-000342-a, UA-2019-01-09-000643-a, UA-2019-01-28-000290-a, здійснених Тиврівським обласним будинком-інтернатом для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.




Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

2020-07-06 13:25:06


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ОСАДЧУК ТЕТЯНА ЛІВОНІВНА 316 460,00
UAH з ПДВ
316 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОВТУН НАТАЛІЯ ДМИТРІВНА 318 600,00
UAH з ПДВ
318 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2019 12:50
паспорт - 0001.tif
22 січня 2019 12:50
лист-згода.tif
22 січня 2019 12:50
довідка.tif
22 січня 2019 12:50
паспорт - 0002.tif
22 січня 2019 12:50
гарантийний лист.tif
22 січня 2019 12:50
код ЄДРПУ.tif
22 січня 2019 12:50
цінова пропозиція.tif

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ОСАДЧУК ТЕТЯНА ЛІВОНІВНА

ФОП КОВТУН НАТАЛІЯ ДМИТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОСАДЧУК ТЕТЯНА ЛІВОНІВНА
#2921710680
Переможець 316 460,00
UAH з ПДВ
28 січня 2019 09:15

Документи

28 січня 2019 09:14
Електронний підпис
28 січня 2019 09:14
мясо.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2019 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОСАДЧУК ТЕТЯНА ЛІВОНІВНА
#2921710680
316 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2019 09:14
Електронний підпис
28 січня 2019 09:14
мясо.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 10:44
41.pdf укладений
08 лютого 2019 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 316 460,00
UAH