Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02141360 |
Місцезнаходження: | 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопільський район, селище міського типу Крижопіль, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 41 |
Контактна особа: |
Володимир Борисович Панасюк +380674334426 kryghopol-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2019 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2019 14:06 |
Очікувана вартість: | 285 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 429,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2019 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2019 14:57 |
Додаток 1(нова редакція).docx | |
25 січня 2019 14:57 |
Перелік змін.docx | |
25 січня 2019 14:57 |
ТД_ФілеКуряче(нова редакція).doc | |
25 січня 2019 14:57 |
Додаток 3(нова редакція).doc | |
09 січня 2019 09:37 |
Додаток 2.doc | |
09 січня 2019 09:37 |
Додаток 1.docx | |
09 січня 2019 09:37 |
Додаток 5.doc | |
09 січня 2019 09:37 |
Додаток 3.doc | |
09 січня 2019 09:37 |
ТД_ФілеКуряче.doc | |
09 січня 2019 09:37 |
Додаток 4.doc | |
09 січня 2019 09:37 |
Додаток 6.doc |
25 січня 2019 14:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2019 14:57 |
Додаток 1(нова редакція).docx
|
|||
25 січня 2019 14:57 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 січня 2019 14:57 |
ТД_ФілеКуряче(нова редакція).doc
|
|||
25 січня 2019 14:57 |
Додаток 3(нова редакція).doc
|
|||
09 січня 2019 09:37 |
Додаток 2.doc
|
|||
09 січня 2019 09:37 |
Додаток 1.docx
|
|||
09 січня 2019 09:37 |
Додаток 5.doc
|
|||
09 січня 2019 09:37 |
Додаток 3.doc
|
|||
09 січня 2019 09:37 |
ТД_ФілеКуряче.doc
|
|||
09 січня 2019 09:37 |
Додаток 4.doc
|
|||
09 січня 2019 09:37 |
Додаток 6.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-17-000010 ● f4614489c71a49be9001316d200f201e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2019 12:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.01.2019 №2
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.01.2019 №2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9.UA-2019-01-09-000113-c 09.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-30 15:04:51
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (птиця (тушки курей охолоджені), яловичина, свинина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-07-000002-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких підстав Мурованокуриловецькою загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради (далі – Замовник) у тендерній документації установлено вимогу щодо надання переможцем тендеру у строк, передбачений абзацом другим частини третьої статті 17 Закону документу (оригінал чи нотаріально завірену копію), виданого відповідним органом про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?
2. Яким чином учасник тендеру ФОП Мазур О.В., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 25.01.2019 №19) обрано переможцем, виконав вимогу п.п.5.2.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовника, а саме, надав інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) протягом 2016-2017 років?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НЕЧАЙ БОРИС МИКОЛАЙОВИЧ" #2786303436 |
Переможець |
284 649,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 11:32
|
ДодУгод_33_241219.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2019 13:52
|
Договір_33_180219.pdf | укладений |
18 лютого 2019 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |