Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32616520 |
Вебсайт: | http://www.det.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Dnipro, m. Dnipro, st. D.Yavornytsky ,119a |
Контактна особа: |
Дорофєєв Сергій Володимирович +380632530399 9218@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2019 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2019 11:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2019 11:37 |
Початок аукціону: | 25 січня 2019 11:01 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2019 08:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2019 08:24 |
ТП 17.pdf | |
09 січня 2019 11:33 |
ТД.doc | |
09 січня 2019 11:33 |
Договор на проект.doc |
11 січня 2019 08:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 січня 2019 08:24 |
ТП 17.pdf
|
||||||
09 січня 2019 11:33 |
ТД.doc
|
||||||
09 січня 2019 11:33 |
Договор на проект.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-20-000010 ● 1c2f069ed1034427a78dacc0d98cc664
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2019 17:18 |
20.05.2019 № 95
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2019 № 95
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-01-09-000101-b 09.01.2019 Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-22 09:02:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі розробки проектно-вишукувальної документації по об'єкту: «Реконструкція тягової підстанції № 17 (вул. Набережна Перемоги,96)»: «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-09-000101-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до пункту 1.1 додатку 2 тендерної документації, учасник, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам закупівлі, повинен надати, завірену копію аналогічного договору (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015.
Аналізом документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія» (далі – учасник) встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника відсутні додатки до аналогічного договору від 01.06.2017 №П01/06 (далі Договір), які є невід’ємною частиною Договору та передбачені частиною 13 Договору.
За результатами проведення процедури закупівлі учасника ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія» визначено переможцем, що суперечить вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-24 11:29:38
Пояснення
Надаємо пояснення з приводу рішення про моніторинг ID UA-M-2019-05-20-000010 «ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-09-000101-b).
Згідно пункту 1 статті 16 України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, зі змінами (далі - Закон), яким визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Нами було визначено кваліфікаційний критерій - досвід виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності учасників критерію, тендерною документацією визначена вимога, щодо надання інформації за формою наведеною у Додатку 6.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Дана форма містить всю необхідну інформацію, щоб переконатися Замовнику у відповідності учасників кваліфікаційному критерію.
Відповідно п.7 статтаі 28 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Тому виявлені недоліки не є суттєвими та такими, що можуть вплинути на основні принципи здійснення закупівель перелічені статтею 3 Закону - закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також повідомляємо, що рекомендації Східного офісу Держаудитслужби обов’язково будуть враховані у подальшій роботі тендерного комітету.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано за взаємною згодою сторін
2019-06-12 14:58:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2019 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ" |
734 400,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Харківпроменерго" |
718 800,00
UAH з ПДВ
|
548 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ" |
749 319,38
UAH з ПДВ
|
550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Інститут ДніпроВНІПІенергопром» |
652 500,00
UAH з ПДВ
|
609 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Елтранс |
675 000,00
UAH з ПДВ
|
675 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ" #35863273 |
Відхилено |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2019 15:26
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Харківпроменерго" #30655746 |
Відхилено |
548 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 16:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ" #38897076 |
Переможець |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2019 15:12
|
Додаткова угода | укладений |
12 червня 2019 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2019 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 08:28
|
договір | укладений |
25 лютого 2019 08:26
|