Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-вишукувальної документації по об'єкту: "Реконструкція тягової підстанції № 17 (вул. Набережна Перемоги,96)"
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-01-09-000101-b de06c563bb8d4485847ec564f49d1c36
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорофєєв Сергій Володимирович

+380632530399 9218@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32616520
Вебсайт: http://www.det.dp.ua
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Dnipro, m. Dnipro, st. D.Yavornytsky ,119a
Контактна особа: Дорофєєв Сергій Володимирович
+380632530399
9218@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2019 11:37
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2019 11:37
Початок аукціону: 25 січня 2019 11:01
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка проектно-вишукувальної документації по об'єкту: "Реконструкція тягової підстанції № 17 (вул. Набережна Перемоги,96)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2019 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 08:24
ТП 17.pdf
09 січня 2019 11:33
ТД.doc
09 січня 2019 11:33
Договор на проект.doc
11 січня 2019 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 08:24
ТП 17.pdf
10 січня 2019 16:58
Додаток 3 тп17.pdf
09 січня 2019 11:33
Додаток 4.pdf
09 січня 2019 11:33
ТД.doc
09 січня 2019 11:33
Договор на проект.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-20-000010 ● 1c2f069ed1034427a78dacc0d98cc664
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.05.2019 № 95

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2019 № 95

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-01-09-000101-b 09.01.2019 Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-22 09:02:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі розробки проектно-вишукувальної документації по об'єкту: «Реконструкція тягової підстанції № 17 (вул. Набережна Перемоги,96)»: «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-09-000101-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до пункту 1.1 додатку 2 тендерної документації, учасник, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам закупівлі, повинен надати, завірену копію аналогічного договору (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015.
Аналізом документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія» (далі – учасник) встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника відсутні додатки до аналогічного договору від 01.06.2017 №П01/06 (далі Договір), які є невід’ємною частиною Договору та передбачені частиною 13 Договору.
За результатами проведення процедури закупівлі учасника ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія» визначено переможцем, що суперечить вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Монтажно-будівельна компанія Сінергія»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-24 11:29:38

Пояснення

Надаємо пояснення з приводу рішення про моніторинг ID UA-M-2019-05-20-000010 «ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-09-000101-b).
Згідно пункту 1 статті 16 України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, зі змінами (далі - Закон), яким визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Нами було визначено кваліфікаційний критерій - досвід виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності учасників критерію, тендерною документацією визначена вимога, щодо надання інформації за формою наведеною у Додатку 6.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Дана форма містить всю необхідну інформацію, щоб переконатися Замовнику у відповідності учасників кваліфікаційному критерію.
Відповідно п.7 статтаі 28 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Тому виявлені недоліки не є суттєвими та такими, що можуть вплинути на основні принципи здійснення закупівель перелічені статтею 3 Закону - закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також повідомляємо, що рекомендації Східного офісу Держаудитслужби обов’язково будуть враховані у подальшій роботі тендерного комітету.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано за взаємною згодою сторін

2019-06-12 14:58:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ" 734 400,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Харківпроменерго" 718 800,00
UAH з ПДВ
548 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ" 749 319,38
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Інститут ДніпроВНІПІенергопром» 652 500,00
UAH з ПДВ
609 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Елтранс 675 000,00
UAH з ПДВ
675 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC" 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 10:34
тендерна пропозиція.PDF
24 січня 2019 10:34
Статут.PDF
24 січня 2019 10:34
не визнано банкрутом.PDF
24 січня 2019 10:34
зведений кошторис.PDF
24 січня 2019 10:34
гарантійний лист.PDF
24 січня 2019 10:34
аналогічний досвід.PDF

Публічні документи

04 лютого 2019 10:15
Зведений_кошторис ТП-17.pdf
24 січня 2019 10:52
Статут 2017.pdf
24 січня 2019 10:52
Сертифікат Тарадін.pdf
24 січня 2019 10:52
Пропозиція ТП №17.pdf
24 січня 2019 10:52
Захист довкілля.pdf

Публічні документи

24 січня 2019 10:39
07 Гарантійний лист.pdf
24 січня 2019 10:39
06 Лист-згода.pdf
24 січня 2019 10:39
05 Наказ 104-К.pdf
24 січня 2019 10:39
04 Відомості ЕГРЮЛ.pdf
24 січня 2019 10:39
01 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf

Публічні документи

23 січня 2019 16:47
Електронний підпис
23 січня 2019 16:46
0_Перелік документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Харківпроменерго"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ"

ТОВ «Інститут ДніпроВНІПІенергопром»

ПП Елтранс

Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ"
#35863273
Відхилено 500 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 15:26
Товариство з обмеженою відповідальністю "Харківпроменерго"
#30655746
Відхилено 548 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 16:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ"
#38897076
Переможець 550 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 15:59

Документи

01 лютого 2019 15:26
Електронний підпис
01 лютого 2019 15:19
протокол

Документи

06 лютого 2019 16:06
Електронний підпис
06 лютого 2019 16:03
протокол

Документи

13 лютого 2019 15:59
Електронний підпис
13 лютого 2019 15:57
намір укласти договір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ"
#38897076
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 15:59
Електронний підпис
13 лютого 2019 15:57
намір укласти договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 15:12
Додаткова угода укладений
12 червня 2019 15:10
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 15:08
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 08:28
договір укладений
25 лютого 2019 08:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін