Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації пасажирських вагонів
Очікувана вартість
2 497 000,00 UAH
UA-2019-01-09-000077-b 2fbabb28db80421a892388e1964b97ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Ольга Федорівна

+380444652622 olga_onishenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Онищенко Ольга Федорівна
+380444652622
olga_onishenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2019 15:45
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2019 15:45
Початок аукціону: 14 лютого 2019 11:40
Очікувана вартість: 2 497 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 74910 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська обл., Київ, Привокзальна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2019 14:49
Зміни 2 до ТД дезинсекція фініш.doc
06 лютого 2019 14:49
ТД дезинсекція ЗІ ЗМІНАМИ 2 фініш.docx
30 січня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 14:49
Зміни 2 до ТД дезинсекція фініш.doc
06 лютого 2019 14:43
Зміни 2 до ТД дезинсекція фініш.doc
23 січня 2019 15:18
Зміни 1 до ТД дезинсекція.doc
06 лютого 2019 14:49
ТД дезинсекція ЗІ ЗМІНАМИ 2 фініш.docx
06 лютого 2019 14:43
ТД дезинсекція ЗІ ЗМІНАМИ 2 фініш.docx
23 січня 2019 15:18
дезинсекція 2019 ТД финиш 22.01. ЗІ ЗМІНАМИ.docx
09 січня 2019 11:04
ТД дезинсекція дератизація.pdf
30 січня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-09-000077-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 06 березня 2019 18:15
Щодо незаконної дискваліфікації
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій №17-1/19 від 27.02.2019р пропозицію ТОВ «ЕМПЕКС» було дискваліфіковано на підставі нібито недотримання вимог п. 5.2 частини 8 розділу ІІІ Тендерної документації в частині не подання завірених керівником підприємства ксерокопій Дозволу на газонебезпечні роботи та Дозволу на застосування шкідливих небезпечних речовин 1 і 3 класу небезпеки.
Дискваліфікацію пропозиції ТОВ «ЕМПЕКС» вважаємо незаконною!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2019 14:41
Тендерним комітетом філії «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Укрзалізниця» розглянуто Вашу вимогу від 05.03.2019 № 10 (оприлюднена в електронній системі 06 березня 2019 о 18:15) щодо незаконної дискваліфікації учасника по відкритим торгам оголошеним за № UA-2019-01-09-000077-b на торговому майданчику SmartTender.biz електронної системи Prozorro.
Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена, з додатковою інформацією стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На виконання вищезазначеного повідомляється наступне.
Відповідно до умов ч. 2 розділу ІІІ Тендерної документації, учасник надає документи, передбачені в цій документації в електронному вигляді (сканованому в форматі Portable Document Format, далі – pdf) за приведеним переліком, у тому числі:
- Дозволу на газонебезпечні роботи;
- Дозволу застосування шкідливих небезпечних речовин 1 і 3 класу небезпеки.
Згідно положень Закону та умов Тендерної документації кожен учасник має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до частини 2. Ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Абзацом 6 частини 2 ст. 18 Закону передбачено, що після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником.
Замовник звертає увагу, що згідно розділу V. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.
Вами, як учасником відкритих торгів на закупівлю послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації пасажирських вагонів, не було надіслано вимоги щодо уточнення стосовно змісту документації, а також не було оскаржено умови до учасників викладені в Тендерній документації замовника.
Таким чином, документи, які вимагались Замовником відсутні в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕМПЕКС", що є порушенням вимог викладених в тендерній документації.
Відповідно ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником за результатами розгляду складено протокол розгляду тендерної пропозиції за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднено на веб-порталі електронної системи Prozorro відповідно до статті 10 цього Закону.
Отже, дії Замовника обґрунтовані та такі, що відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації.

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-26-000028 ● d5ef94c6cfed4c8db639dd46fa95d4cf
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020 14:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.02.2020 № 31
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2020 № 31

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-01-09-000077-b 09.01.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 березня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ ПЛЮС" 1 372 869,73
UAH з ПДВ
1 372 869,73
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕМПЕКС" 1 985 277,31
UAH з ПДВ
1 985 277,31
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" 2 265 166,46
UAH з ПДВ
2 265 166,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Девелопер Полісся 2 479 241,23
UAH з ПДВ
2 479 241,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВРЕДИТЕЛЯМ.НЕТ" 2 495 127,00
UAH з ПДВ
2 495 127,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 15:29
Електронний підпис
13 лютого 2019 12:00
Електронний підпис
13 лютого 2019 11:55
31-Статут_ПДКП.PDF
13 лютого 2019 11:55
Інші документи.pdf
13 лютого 2019 11:55
31-Балабан паспорт.pdf
13 лютого 2019 11:55
52-Довіреність.PDF

Публічні документи

06 лютого 2019 13:57
Банківська гарантія.rar
06 лютого 2019 13:57
Щодо захисту довкілля.pdf
06 лютого 2019 13:57
Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2019 13:57
Статут.pdf
06 лютого 2019 13:57
Сертифікати ISO.pdf
06 лютого 2019 13:57
Протокол зборів, наказ.pdf
06 лютого 2019 13:57
Ліцензія, висновок.pdf
06 лютого 2019 13:57
Досвід робіт.pdf
06 лютого 2019 13:57
Довіреність.pdf
06 лютого 2019 13:57
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 лютого 2019 13:57
Витяг з ЄДР 16.01.2019.pdf

Публічні документи

13 лютого 2019 11:29
banking_licence_ПУМБ.pdf
13 лютого 2019 11:29
banking_license_ПУМБ.pdf.p7s_001.p7s
13 лютого 2019 11:29
Гарант_я.pdf.p7s_001.p7s
13 лютого 2019 11:29
Гарантія.pdf
13 лютого 2019 11:29
Довіреність_Малов Д.М..pdf
13 лютого 2019 11:29
Зм_ни _ 1 до гарант___001.pdf
13 лютого 2019 11:29
Витяг.pdf
13 лютого 2019 11:29
Модельний статут.pdf
13 лютого 2019 11:29
Договір Парфюм.pdf
13 лютого 2019 11:29
Звіт 1ДФ.pdf
13 лютого 2019 11:28
ІНСТРУКЦИЯ_Додаток 5.pdf
13 лютого 2019 11:28
Висновки СЕС 9.pdf
13 лютого 2019 11:28
Висновки СЕС 6.pdf
13 лютого 2019 11:28
Висновки СЕС 8.pdf
13 лютого 2019 11:28
Висновки СЕС 5.pdf
13 лютого 2019 11:28
Висновки СЕС 4.pdf
13 лютого 2019 11:28
Висновки СЕС 7.pdf
13 лютого 2019 11:28
Висновки СЕС 3.pdf
13 лютого 2019 11:28
Свідоцтво.pdf
13 лютого 2019 11:28
Посвідчення 2.pdf
13 лютого 2019 11:28
Посвідчення 1.pdf
13 лютого 2019 11:28
Виписка.pdf
13 лютого 2019 11:28
Рекомендаційний лист.pdf
13 лютого 2019 11:28
Довіреність.pdf
13 лютого 2019 11:28
Сертифікат якості.pdf
13 лютого 2019 11:28
Свідоцтво2.pdf
13 лютого 2019 11:27
Висновки СЕС 2.pdf
13 лютого 2019 11:27
Висновки СЕС 1.pdf
13 лютого 2019 11:27
Паспорт Рацид-2.pdf

Публічні документи

05 березня 2019 15:50
Довідка мвс
05 березня 2019 15:50
Довідка корупція юр. особа
05 березня 2019 15:50
Довідка корупція
05 березня 2019 15:50
Довідка ДФС
05 березня 2019 15:50
довідка банкрутство
05 березня 2019 15:50
Супровідний лист
13 лютого 2019 15:17
Електронний підпис
13 лютого 2019 15:07
49. Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2019 15:07
48. ст.17.pdf
13 лютого 2019 15:06
37. МТБ Девелопер.pdf
13 лютого 2019 15:06
33. Захист довкілля.pdf
13 лютого 2019 15:05
25.Довіреність.pdf
13 лютого 2019 15:05
17. гарантійний лист.pdf
13 лютого 2019 15:05
14.1. Рабен лист відгук.pdf
13 лютого 2019 15:05
12. Довідка з банку.pdf
13 лютого 2019 15:04
11. Сертификат ISO.pdf
13 лютого 2019 15:04
11. ІСО копія.pdf
13 лютого 2019 15:04
7. Свідоцтво ПДВ.pdf
13 лютого 2019 15:04
6.витяг ПДВ.pdf
13 лютого 2019 15:04
5. Витяг ЄДРПОУ.pdf
13 лютого 2019 15:04
4. Відомості ЄДРПОУ.pdf
13 лютого 2019 15:04
3. виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ ПЛЮС"

ТОВ "ЕМПЕКС"

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

ТОВ Девелопер Полісся

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВРЕДИТЕЛЯМ.НЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ ПЛЮС"
#40875715
Відхилено 1 372 869,73
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 15:46
ТОВ "ЕМПЕКС"
#40100480
Відхилено 1 985 277,31
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 08:38
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"
#40969787
Відхилено 2 265 166,46
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 08:41
ТОВ Девелопер Полісся
#34809440
Переможець 2 479 241,23
UAH з ПДВ
01 березня 2019 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Девелопер Полісся
#34809440
2 479 241,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 09:56
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 16:11
ДУ_3_до_Договору_32-УЗШК.pdf укладений
03 квітня 2020 16:10
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 12:08
ДУ_2_до_Договору_32-УЗШК.pdf укладений
18 грудня 2019 12:08
Електронний підпис укладений
21 березня 2019 08:46
Договір_32-УЗШК_від_19.03.2019.pdf укладений
20 березня 2019 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору до 31.03.2020 року на суму коштів, що не перевищує 20 % суми, визначеної в Договорі, та відповідно, збільшити обсяг закупівлі Послуг.
Номер договору про закупівлю: 32-УЗШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та Додаткової угоди №2 від 17.12.2019р. до Договору до 31.05.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 32-УЗШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 2 437 976,90
UAH (в тому числі ПДВ 406 329,48 UAH)