Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для прання і миття (мило господарське) (для торгівлі)
Очікувана вартість
9 125 580,00 UAH
UA-2019-01-09-000029-b 7fdfe05d677b48f39e8bf8a64e18c0a2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Стаєцький Михайло Віталійович

+380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вулиця Хрещатик 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло Віталійович
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019 09:48
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 січня 2019 11:05
Очікувана вартість: 9 125 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


У зв’язку з можливим проведенням моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 2 Закон застосовується: - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; - до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. ПАТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (абз. 7 п. 4 ч. 1 Закону). Відповідно до ч. 4 цієї ж статті, дія Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів та інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник. Оскільки предметом закупівлі є товар, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону. Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, ПАТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Наказом ПАТ «Укрпошта» від 28.12.2017 № 1822 затверджено Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг), відповідно до якого дія положення поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному зазначеним положенням, а не Законом з вищезазначених підстав. Позиція ПАТ «Укрпошта» кореспондується з позицією МЕРТ України, яка викладена у листі уповноваженого органу від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, яке доступне за посиланням (http://me.gov.ua/Files/Download?id=572054ef-6265-48e3-bd71-4aadcad46693). МЕРТ України вказує на відсутність заборони використання електронної системи закупівель у випадках, коли Закон не поширюється на закупівлі товарів (робіт, послуг). У зв’язку з викладеним, ПАТ «Укрпошта» заперечує проти можливих порушень вимог Закону під час здійснення цієї закупівлі, та пропонує розглядати її як таку, що не підпадає під дію Закону та оголошену в електронній системі закупівлю з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів товариства
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
304186 кг
Засоби для прання і миття (мило господарське) (для торгівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість поставок
Дата подання: 09 січня 2019 16:38
Дата відповіді: 14 січня 2019 17:08
Доброго дня. Чи можлива поставка до червня 2019 року разово на кожну дирекцію? Це значно здишевлює цінову пропозицію. Дякуємо
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за пропозицію, але у звязку з обмеженою можливістю логістичних мереж підприємства, пропозиція не може бути задоволена, відповіно, раніше прийняті рішення, в цій частині, не будуть переглядатись.
Пропозиція
Дата подання: 11 січня 2019 14:05
Дата відповіді: 14 січня 2019 17:20
Шановний Замовник . Згідно Вашим вимогам викладеним в "Технічній специфікації" в господарчому милі має бути відсутня глина (каолін) . Проте в "Переліку документів , які повинні бути завантажені учасникому складі пропозиції" і які стосуються якості продукції , Ви прямо не вимагаєте підтвердження відсутності каоліну в товарі запропонованому учасником . Це дасть змогу недобросовісному учаснику виграти тендер , а потім добавивши 10-20% каоліну (10-20 тонн глини на 100тонн потрібного Вам товару....) отримати той рівень рентабельності про який інші виробники на подібних торгах навіть і не мріють . Для того щоб унеможливити такий розвиток подій пропонуємо наступне : 1). В "Переліку документів , які повинні бути завантажені учасникому складі пропозиції" Вашу вимогу щодо надання "Протоколу випробувань" подати в наступній редакції - "Копія протоколу випробувань господарчого мила в 2018-19рр. на відповідність вимогам ДСТУ 4544:2006 та на відсутність каоліну , в лабораторії ДП «Укрметртестстандарт» , або лабораторії акредитованій Національним агентством з акредитації України ." 2). Прописати в договорі "Вхідний контроль" якості поставленного товару (як це практикується на тендерах МО України) . Тоб-то , по-перше - Договором має бути передбачено вимога до Постачальника супроводжувати партію товару не тільки паспортом якості виробника , але й протоколом випробувань мила відібраного з партії мила , номер та дата виготовлення якої має співпадати з паспортом якості . По-друге прописатив Договорі Ваше право провести відбір зразків мила з поставленної партії товару та його перевірки , за рахунок Учасника , в лабораторії на вибір Замовника . Також радимо передбачити штрафні санкції за поставку сфальсифікованого товару та , як наслідок , вимушене дострокове розірвання Договору . В якості прикладу можемо навести закупівлю UA-2018-09-17-002834-c (див. "Зміни до додатку 6 Проект Договору" , а саме п.7.4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Умови закупівлі передбачають, що вміст допоміжних речовин продукції має бути без каоліну.
Якість продукції буде підтверджуватись відповідними документами. Якість продукції повинна відповідати вимогам ДСТУ 4544:2006 (мило господарське тверде)
та підтверджуватись висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікатами відповідності (деклараціями про відповідність) та протоколом випробувань пропонованої продукції.
Враховуючи зазначене, вважаємо недоцільним внесення змін в договір, який передбачає відповідальність постачальника за неналежне виконання обовязків, у тому числі, щодо якості продукції.
Пропозиція
Дата подання: 11 січня 2019 14:34
Дата відповіді: 15 січня 2019 23:58
Шановний Замовник . Відповідно до п. 6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. Добросовісна конкуренція серед учасників; 2. Максимальна економія та ефективність; 3. Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. Не дискримінація учасників; 5. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. Запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми вважаємо що запропоновані Вами умови виконання Договору , а саме вимога поставити 300 тонн продукції на протязі 5 місяців , обмежує коло потенційних учасників до двох , а саме до ТОВ "Слобожанський миловар" (ТМ "Шик") та ТОВ "Фабрика миловарних традицій" (ТМ "Шарм") чиї виробничі потужності дозволяють виконати таке замовлення . Не можна також ігнорувати той факт що власник ТОВ "Фабрика миловарних традицій" в недалекому минулому був співвласником ТОВ "Слобожанський миловар" , що робить можливим змову цих двох виробників і як наслідок плюндрування ними усіх шести вищезгаданих принципів здійснення закупівель . З метою розширення кола потенційних учасників та дотримання принципів здійснення закупівель пропонуємо поділити данну закупівлю на 2 або 3 лота .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дотримання принципів публічних закупівель є важливою складовою закупівель товариства та умовою їх ефективного проведення. Також, для нас важливий зворотній звязок від представників ринку продукції, що купується. Ваша пропозиція щодо ділення предмету закупівлі на лоти за обсягом розглядається, вивчаються відповідні можливості ринку.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2019 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ" 8 851 812,60
UAH з ПДВ
7 908 835,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТФ СТІЛ-ТРЕЙД" 9 016 073,04
UAH з ПДВ
7 908 836,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 8 760 556,80
UAH з ПДВ
8 486 789,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Слобожанський миловар” 9 125 580,00
UAH з ПДВ
8 678 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2019 17:05
висновок СЕЕ 3.pdf
17 січня 2019 17:05
висновок СЕЕ 2.pdf
17 січня 2019 17:05
висновок СЕЕ 1.pdf
17 січня 2019 17:05
витяг ПДВ копія.pdf
17 січня 2019 17:05
витяг ПДВ оригінал.pdf

Публічні документи

17 січня 2019 16:29
уповноважена особа.PDF
17 січня 2019 16:29
витяг ПДВ.PDF
17 січня 2019 16:29
лист згода.PDF
17 січня 2019 16:29
техн та якісні.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ"

ТОВ "СТФ СТІЛ-ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю “Слобожанський миловар”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ"
#39620018
Переможець 7 908 835,00
UAH з ПДВ
21 січня 2019 12:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2019 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА МИЛОВАРНІ ТРАДИЦІЇ"
#39620018
7 908 835,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ ФМТ договір.pdf укладений
08 лютого 2019 11:12