Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону “Локомотив” під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська область
Очікувана вартість
32 604 724,00 UAH
UA-2019-01-08-001253-c e8067d10acba427492a63f4d4fca6b0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Ющик

+380950359157 kovelmat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051313
Вебсайт: http://www.kovelrada.gov.ua
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Геннадій Ющик
+380950359157
kovelmat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2019 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 15:06
Очікувана вартість: 32 604 724,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 163 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля робіт / ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону “Локомотив” під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5В, м. Ковель, Волинська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, Сагайдачного, 5В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Наявність будівельної ліцензії не нижче ніж V категорії складності (СС3) не менш ніж 4 роки: 10%
у разі наявності будівельної ліцензії не нижче ніж V категорії складності (СС3) не менш ніж 4 роки станом на дату відкриття тендерної пропозиції: 10%
у разі наявності будівельної ліцензії не нижче ніж V категорії складності (СС3) менш ніж 4 роки станом на дату відкриття тендерної пропозиції: 0%
Наявність досвіду виконання аналогічних договорів, що фінансувались за рахунок коштів Європейського Союзу: 10%
у разі наявності досвіду виконання аналогічних договорів, що фінансувались за рахунок коштів Європейського Союзу: 10%
у разі відсутності досвіду виконання аналогічних договорів, що фінансувались за рахунок коштів Європейського Союзу: 0%
08 січня 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2019 18:10
3.2-ОВ.pdf
08 січня 2019 18:10
3.1-АБ-4.pdf
08 січня 2019 18:10
ТД-Дод_4.doc
08 січня 2019 18:10
3.3-АКЗ.pdf
08 січня 2019 18:10
3.1-ТХ.pdf
08 січня 2019 18:10
ТД-Дод_7.doc
08 січня 2019 18:10
3.1-АБ-5.pdf
08 січня 2019 18:10
ТД-Дод_3.doc
08 січня 2019 18:10
1-ПФ.pdf
08 січня 2019 18:10
3.1-АБ-3.pdf
08 січня 2019 18:10
3.1-АБ-6.pdf
08 січня 2019 18:10
ТД-Дод_2.doc
08 січня 2019 18:10
Тендерна_документацiя.doc
08 січня 2019 18:10
ТД-Дод_1.doc
08 січня 2019 18:10
3.1-АБ-1.pdf
08 січня 2019 18:10
3.3-ПС.pdf
08 січня 2019 18:10
3.1-АБ-2.pdf
08 січня 2019 18:10
3.3-ЕТР.pdf
08 січня 2019 18:10
ТД-Дод_6.doc
08 січня 2019 18:10
3.2-ВК.pdf
08 січня 2019 18:10
5-ПОБ.pdf
08 січня 2019 18:10
3.2-ОВ.С.pdf
08 січня 2019 18:10
ТД-Дод_8.doc
08 січня 2019 18:10
ТД-Дод_5.doc
08 січня 2019 18:10
3.3-СЗ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Нарахування ПДВ на кошти державного (місцевого) бюджету
Дата подання: 15 січня 2019 08:56
Дата відповіді: 15 січня 2019 10:08
Фінансування предмету закупівлі – робіт, здійснюється за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу та співфінансування за кошти державного (місцевого) бюджету. Просимо дати роз’яснення: чи включено в розрахунок орієнтовної вартості (32 604 724,00 грн.) ПДВ, який необхідно нараховувати на кошти співфінансування державного (місцевого) бюджету.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Очікувана вартість закупівлі (32 604 724 грн) визначена без урахування ПДВ.
Згідно Тендерної документації сума фінансування за кошти міжнародної технічної допомоги (25 936 906 грн) буде здійснюватися без врахування ПДВ відповідно до Реєстраційної картки проекту № 3906 від 08.08.2018 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
Сума співфінансування за кошти державного (місцевого) бюджету (6 667 818 грн.) підлягає оподаткуванню ПДВ. Тобто, в пункті 3.1.1 Договору будівельного підряду частина ціни Робіт, яка сплачується за рахунок коштів міського бюджету м. Ковеля, буде визначатись з урахуванням ПДВ, в даному випадку (при очікуваній вартість закупівлі 32 604 724 грн) - 8 001 381,60 грн з ПДВ (6 667 818*1.2)
У разі зменшення вартості закупівлі за результатами торгів, частина ціни Робіт, яка сплачується за рахунок коштів міського бюджету м. Ковеля з урахуванням ПДВ, підлягатиме коригуванню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" 32 587 622,53
UAH
32 587 622,53
UAH
1.25 26 070 098.02 Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" 32 522 615,59
UAH
32 522 615,59
UAH
1.25 26 018 092.47 Документи

Публічні документи

24 січня 2019 17:08
Електронний підпис
24 січня 2019 17:02
тендерна пропозиція.pdf
24 січня 2019 17:02
реєстр документів.pdf
24 січня 2019 17:02
проект договору.pdf
24 січня 2019 17:02
пор.лок.кошторис 2-1-9.pdf
24 січня 2019 17:02
пор.лок.кошторис 2-1-8.pdf
24 січня 2019 17:02
пор.лок.кошторис 2-1-7.pdf
24 січня 2019 17:02
пор.лок.кошторис 2-1-6.pdf
24 січня 2019 17:02
пор.лок.кошторис 2-1-5.pdf
24 січня 2019 17:02
пор.лок.кошторис 2-1-4.pdf
24 січня 2019 17:02
пор.лок.кошторис 2-1-3.pdf
24 січня 2019 17:02
пор.лок.кошторис 2-1-2.pdf
24 січня 2019 17:02
пор.лок.кошторис 2-1-12.pdf
24 січня 2019 17:02
пор.лок.кошторис 2-1-11.pdf
24 січня 2019 17:02
пор.лок.кошторис 2-1-10.pdf
24 січня 2019 17:02
пор.лок.кошторис 2-1-1.pdf
24 січня 2019 17:02
Ліцензія завірена.zip
24 січня 2019 17:02
лист пояснення 5.pdf
24 січня 2019 17:01
лист пояснення 4.pdf
24 січня 2019 17:01
лист пояснення 3.pdf
24 січня 2019 17:01
лист пояснення 2.pdf
24 січня 2019 17:01
копія статуту.pdf
24 січня 2019 17:01
копія паспорту.pdf
24 січня 2019 17:01
копія ліцензії.pdf
24 січня 2019 17:01
копія балансу 2017.pdf
24 січня 2019 17:01
копії дозволів.pdf
24 січня 2019 17:01
договірна ціна.pdf
24 січня 2019 17:01
довідка про санкції.pdf
24 січня 2019 17:01
гарантійний термін.pdf
24 січня 2019 17:01
гарантійний лист.pdf
24 січня 2019 17:01
Гарантия 8280.zip
24 січня 2019 17:01
відгуки.pdf
24 січня 2019 17:01
витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 15:49
Електронний підпис
06 лютого 2019 16:53
Електронний підпис
06 лютого 2019 16:51
Довідка з податкової.pdf
06 лютого 2019 16:49
Довідка.pdf
25 січня 2019 14:19
Електронний підпис
25 січня 2019 14:17
Реєстр документів.pdf
25 січня 2019 12:48
Електронний підпис
25 січня 2019 12:42
Статут.pdf
25 січня 2019 12:42
Тендерна пропозиція.pdf
25 січня 2019 12:42
Сертифікати.pdf
25 січня 2019 12:42
Реєстр документів.pdf
25 січня 2019 12:42
Локальні кошториси.pdf
25 січня 2019 12:42
Ліцензія учасника.pdf
25 січня 2019 12:42
Лицензия.pdf
25 січня 2019 12:42
Договора оренди.pdf
25 січня 2019 12:42
Договірна ціна.pdf
25 січня 2019 12:42
Відгуки.pdf
25 січня 2019 12:42
Витяг ПДВ.pdf
25 січня 2019 12:42
Витяг з ЄДР.pdf
25 січня 2019 12:42
Аналогічні договора.pdf
25 січня 2019 12:42
Kovalen.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"

ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"
#30248307
Переможець 32 522 615,59
UAH
01 лютого 2019 16:59

Документи

01 лютого 2019 16:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"
#30248307
32 522 615,59
UAH
Документи

Документи

01 лютого 2019 16:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 18:08
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 18:07
Протокол №6-1 від 02.02.2022р..pdf зміни до договору
03 лютого 2022 21:04
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 12:15
Додаткова угода Луцьксантехмонтаж №12 - 18.10.2021 р..pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 08:33
Додаткова угода Луцьксантехмонтаж №11 - 09.03.2021 р..pdf зміни до договору
11 березня 2021 08:32
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 21:44
Додаткова угода Луцьксантехмонтаж №10 - 30.12.2020 р..pdf зміни до договору
31 грудня 2020 21:43
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 12:38
Додаткова угода Луцьксантехмонтаж №9 - 30.09.2020 р..pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 12:36
Наказ №30 від 26.03.2020р..pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 12:36
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 16:04
Додаткова угода Луцьксантехмонтаж №8 - 01.08.2020 р..pdf зміни до договору
01 вересня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 21:37
Наказ №30 від 26.03.2020р..pdf зміни до договору
20 серпня 2020 21:35
Додаткова угода Луцьксантехмонтаж №7 - 17.08.2020 р..pdf.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 21:35
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 18:49
Додаткова угода Луцьксантехмонтаж №6 - 11.06.2020 р..pdf зміни до договору
11 червня 2020 18:48
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 11:17
Додаток 3 - 09.06.2020 р..pdf зміни до договору
10 червня 2020 11:14
Додаткова угода Луцьксантехмонтаж №5 - 09.06.2020 р..pdf зміни до договору
10 червня 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 13:35
Додаткова угода Луцьксантехмонтаж №4 - 15.04.2020 р..pdf зміни до договору
17 квітня 2020 13:34
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 13:30
Додаткова угода Луцьксантехмонтаж №3 - 14.04.2020 р..pdf зміни до договору
17 квітня 2020 13:30
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 13:19
Додаткова угода Луцьксантехмонтаж №2 - 14.04.2020 р..pdf зміни до договору
17 квітня 2020 13:18
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 15:01
Додаткова угода Луцьксантехмонтаж №1 - 07.04.2020 р..pdf зміни до договору
09 квітня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 12:50
Договір 1.1.pdf укладений
22 лютого 2019 12:48
Договір 1.2.pdf укладений
22 лютого 2019 12:48
протокол розгляду 01.02.19 р..pdf укладений
22 лютого 2019 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення розділу 21 Договору додатковим пунктом
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку-3 Договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погдження суми коштів, яка буде сплачена в 2020 році за рахунок коштів міського бюджету м. Ковеля (співфінансування)
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку-3 Договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.1.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт у зв'язку зі спалахом COVID - 19, а також із рішенням Кабінету Міністрів України про введення карантину на загальнонаціональному рівні з 12.03.2020 року
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток-3 Договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт у зв'язку зі спалахом COVID - 19, а також із рішенням Кабінету Міністрів України про введення карантину на загальнонаціональному рівні з 12.03.2020 року
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт у зв'язку зі спалахом COVID - 19, а також із рішенням Кабінету Міністрів України про введення карантину на загальнонаціональному рівні з 12.03.2020 року
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2019 — 01 вересня 2020
Сума оплати за договором: 31 487 407,48
UAH