Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Київського обласного центру зайнятості та його міськрайонних, районних та міських філій
Очікувана вартість
3 300 000,00 UAH
UA-2019-01-08-001209-c 3d5b7c0d29204ef584be7bda7e7745c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шумейко Ольга

0952527180 kivika2009@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491085
Місцезнаходження: 02100, Україна , м.Київ обл., ДНІПРОВСЬКИЙ, провул. Будівельників, 5 а
Контактна особа: Шумейко Ольга
0952527180
kivika2009@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2019 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 січня 2019 14:10
Початок аукціону: 30 січня 2019 14:10
Очікувана вартість: 3 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

внесено зміни в тендерну документацію

внесено зміни в тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Київський обласний центр зайнятості (м. Київ, пров. Будівельників, 5а), Бориспільська міськрайонна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Бориспіль, вул. Глибоцька, 4), Васильківська міськрайонна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Васильків, вул. Грушевського, 17), Обухівська міськрайонна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Обухів, вул. В.Чаплінського, 3-б), Переяслав-Хмельницька міськрайонна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Переяслав-Хмельницький, вул. Шевченка, 23), Фастівська міськрайонна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Фастів, вул. Соборна, 20 а), Березанська міська філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Березань, вул. Фрунзе, 1 а), Ржищівська міська філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Ржищів, вул. Соборна, 48-а), Славутицька міська філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Славутич, пр.-т Дружби Народів, 9), Баришівська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., смт. Баришівка, вул. Київський шлях, 61 а), Богуславська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Богуслав, вул. Заросянська, 1), Бородянська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., смт. Бородянка, вул. Центральна, 321), Вишгородська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Вишгород, вул. Шолуденка, 6-А), Володарська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., смт. Володарка, вул. Кооперативна, 4), Згурівська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., смт. Згурівка, вул. Київська, 12), Іванківська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., смт. Іванків, вул. І.Проскури, 5 а), Кагарлицька районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Кагарлик, вул. Паркова, 6), Макарівська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., смт. Макарів, вул. Садова, 1 кв. 1), Миронівська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Миронівка, вул. Соборності, 69-а), Рокитнянська районна філія Київського обласного центру зайнятості ( Київська обл., смт. Рокитне, вул. Незалежності, 1-Б), Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Сквира, вул. Богачевського, 25), Ставищенська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Ставище, вул. С.Цимбала, 50), Таращанська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Тараща, вул. Шевченка, 12), Тетіївська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Тетіїв, вул. Комсомольська, 5), Яготинська районна філія Київського обласного центру зайнятості (Київська обл., м. Яготин, вул. Незалежності, 67-а).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м.Київ, М.КИЇВ, провулок Будівельників, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 15:09
РЕЄСТР ЗМІН до тендерної документації.docx
21 січня 2019 15:09
Тендерна документація зі змінами.docx
21 січня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:09
РЕЄСТР ЗМІН до тендерної документації.docx
21 січня 2019 15:09
Тендерна документація зі змінами.docx
08 січня 2019 17:29
Тендерна документація уборка1111.doc
21 січня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2019 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-08-001209-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Вимога
Вивчивши витяг з Протоколу № 6 засідання тендерного комітету Київського обласного центру зайнятості, повідомляємо про невідповідність пропозиції ФОП Канська Марина Геннадіївна умовам тендерної документації, зокрема:
1) П. 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання заповненої форми щодо ціни тендерної пропозиції (згідно додатку 3 до цієї тендерної документації). У складі пропозиції подано тендерну пропозицію, яка не заповнена згідно додатку 3 до тендерної документації, зокрема, відсутні примітки, які відображені в додатку 3 до тендерної документації. Форму подано не в повному обсязі.
2) Додатком 3 до тендерної документації вимагалось надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У складі пропозиції відсутній даний документ.
3) Додатком 3 до тендерної документації вимагалось надати Лист (в довільній формі) від Учасника з інформацією, про відповідальну особу (ПІБ, контактний телефон), призначену Учасником, для забезпечення контролю за виконанням умов договору, за місцем розташування об’єктів прибирання. У складі пропозиції було надано лист, де відсутня інформація про відповідальну особу, призначену для забезпечення контролю за місцем розташування об'єктів прибирання.

Вимагаємо відхилити тендерну пропозиції ФОП Канська Марина Геннадіївна на підставі п.4) частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 лютого 2019 16:00
Причина: исправление
Номер вимоги: UA-2019-01-08-001209-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 08 лютого 2019 12:53
Дискримінаційне ставлення Замовника до учасників
1) Відповідно до п. 9.Додатку 2 до Тендерної документації - Виконавець у складі тендерної пропозиції надає фактичний розрахунок вартості послуг з усіма необхідними для надання послуг витратами.
Відповідно до п. 1.1. Розділу ІІІ ТД учасник повинен в складі пропозиції надати, зокрема та не виключно, заповненої форми щодо ціни тендерної пропозиції (згідно додатку 3 до цієї тендерної документації).
Тобто, замовник вимагає два різних документи в складі пропозиції, це - Форма тендерна пропозиція та Фактичний розрахунок з усіма витратами!
Учасник ФОП Канська М.Г. у складі пропозиції надала Форму тендерної пропозиції, але в той же час не виконала вимоги п. 9 Додатку 2, - не надала Фактичний розрахунок з усіма витратами.
2) Відповідно до п. 1.5. Розділу ІІІ ТД Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді.... з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо) Учасник ФОП Канська М.Г. надала копії відгуків від міських та районних центрів зайнятості, що є порушенням вимог тендерної документації. Тобто Замовником порушено норми ЗУ Про публічні закупівлі запобігання проявам корупції у сфері закупівель, оскільки одного учасника відхиляють, а іншого з порушеннями акцептують. Враховуючи викладене, просимо звернути увагу на дану вимогу та вчинити відповідні дії щодо акцептованого учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2019 18:31
Повідомляємо, що тендерним комітетом Київського обласного центру зайнятості (далі – КОЦЗ) розглянуто Вашу Вимогу від 08.02.2019р.
Тендерна документація КОЦЗ не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Документи, що подані разом з пропозицією ФОП Канська Марина Геннадіївна відповідають умовам тендерної документації КОЦЗ, а саме листом від 21.01.2019р. №19/1 підверджено відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації КОЦЗ.
Зазначаємо, що умови тендерної документації в частині надання учасниками торгів завірених листів-відгуків та аналогічних договорів відповідає положенням ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ФОП Канська Марина Геннадіївна на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та досвіду виконання аналогічних договорів надано копії договорів та відгуків від наступних юридичних осіб:
- Ірпінський міський ценр зайнятості;
- Сватівський районний центр зайнятості;
- Біловодський районний центр зайнятості.
В зв’язку з вищезначеним, Замовником визнано переможцем відкритих торгів Учасника ФОП Канська Марина Геннадіївна у відповідності до норм чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2019-01-08-001209-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 09 лютого 2019 16:05
Вимога
Вивчивши витяг з Протоколу № 6 засідання тендерного комітету Київського обласного центру зайнятості, повідомляємо про невідповідність пропозиції ФОП Канська Марина Геннадіївна умовам тендерної документації, зокрема:
1) П. 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання заповненої форми щодо ціни тендерної пропозиції (згідно додатку 3 до цієї тендерної документації). У складі пропозиції подано тендерну пропозицію, яка не заповнена згідно додатку 3 до тендерної документації, зокрема, відсутні примітки, які відображені в додатку 3 до тендерної документації. Форму подано не в повному обсязі.
2) Додатком 3 до тендерної документації вимагалось надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У складі пропозиції відсутній даний документ.
3) Додатком 3 до тендерної документації вимагалось надати Лист (в довільній формі) від Учасника з інформацією, про відповідальну особу (ПІБ, контактний телефон), призначену Учасником, для забезпечення контролю за виконанням умов договору, за місцем розташування об’єктів прибирання. У складі пропозиції було надано лист, де відсутня інформація про відповідальну особу, призначену для забезпечення контролю за місцем розташування об'єктів прибирання.
Вимагаємо відхилити тендерну пропозиції ФОП Канська Марина Геннадіївна на підставі п.4) частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2019 18:14
За результатами розгляду на засіданні тендерного комітету вимоги № 127049 повідомляємо, що у відповідності до Розділу ІІІ тендерної документації, дійсно Учасник повинен у своїй тендерній пропозиції надати замовнику відповідно до Додатку № 3 форму ціни тендерної пропозиції. Однак, при подачі тендерної пропозиції Учасниками допускаються формальні помилки, які не впливають на зміст пропозиції. Примітки зазначені в Формі "Тендерної пропозиції" носять не обов'язковий характер та не впливають на основну інформацію про Учасника та розрахунок цінової пропозиції.
В частині невідповідностей зазначених в вимозі щодо надання Учасником Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформуємо, що у відповідності до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» поданих учасником не вимагається документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, є необов’язковим та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Щодо порушеного питання в вимозі з приводу листа в довільній формі від Учасника з інформацією про відповідальну особу повідомляємо наступне.
Зазначений лист носить довільну форму оформлення із зазначенням визначених самим Учасником відомостей щодо відповідальної особи для забезпечення контролю за виконанням умов договору, за місцем розташування об’єктів прибирання. Оскільки після визначення переможця з останнім буде підписаний один договір на відповідні об'єкти прибирання.
Для Замовника основною вимогою щодо зазначеного листа є визначення відповідальної особи за виконання умов зазначених в договорі.
В результаті вищевказаного якщо Учасник надав лист із зазначенням однієї особи то це означає, що він є відповідальним за кожен об’єкт прибирання відповідно до Договору.
изначення відповідальної
Номер вимоги: UA-2019-01-08-001209-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ", Код ЄДРПОУ:38843239
Дата подання: 09 лютого 2019 16:11
Оскарження визнання переможцем
1) Відповідно до п. 9.Додатку 2 до Тендерної документації - Виконавець у складі тендерної пропозиції надає фактичний розрахунок вартості послуг з усіма необхідними для надання послуг витратами. Відповідно до п. 1.1. Розділу ІІІ ТД учасник повинен в складі пропозиції надати, зокрема та не виключно, заповненої форми щодо ціни тендерної пропозиції (згідно додатку 3 до цієї тендерної документації). Тобто, замовник вимагає два різних документи в складі пропозиції, це - Форма тендерна пропозиція та Фактичний розрахунок з усіма витратами! Учасник ФОП Канська М.Г. у складі пропозиції надала Форму тендерної пропозиції, але в той же час не виконала вимоги п. 9 Додатку 2, - не надала Фактичний розрахунок з усіма витратами. 2) Відповідно до п. 1.5. Розділу ІІІ ТД Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді.... з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо) Учасник ФОП Канська М.Г. надала копії відгуків від міських та районних центрів зайнятості, що є порушенням вимог тендерної документації. Тобто Замовником порушено норми ЗУ Про публічні закупівлі запобігання проявам корупції у сфері закупівель, оскільки одного учасника відхиляють, а іншого з порушеннями акцептують. Враховуючи викладене, просимо звернути увагу на дану вимогу та вчинити відповідні дії щодо акцептованого учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2019 18:32
Повідомляємо, що тендерним комітетом Київського обласного центру зайнятості (далі – КОЦЗ) розглянуто Вашу Вимогу від 09.02.2019р.
Тендерна документація КОЦЗ не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Документи, що подані разом з пропозицією ФОП Канська Марина Геннадіївна відповідають умовам тендерної документації КОЦЗ, а саме листом від 21.01.2019р. №19/1 підверджено відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації КОЦЗ.
Зазначаємо, що умови тендерної документації в частині надання учасниками торгів завірених листів-відгуків та аналогічних договорів відповідає положенням ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ФОП Канська Марина Геннадіївна на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та досвіду виконання аналогічних договорів надано копії договорів та відгуків від наступних юридичних осіб:
- Ірпінський міський ценр зайнятості;
- Сватівський районний центр зайнятості;
- Біловодський районний центр зайнятості.
В зв’язку з вищезначеним, Замовником визнано переможцем відкритих торгів Учасника ФОП Канська Марина Геннадіївна у відповідності до норм чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2019-01-08-001209-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 18 лютого 2019 13:09
Скарга на рішення замовника щодо відхилення пропозиції
Скарга в додатку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2019 17:48
За результатами розгляду на засіданні тендерного комітету вимоги № 128415 повідомляємо, що у відповідності до Розділу ІІІ Тендерної документації, дійсно Учасник повинен у своїй тендерній пропозиції надати замовнику відповідно до Додатку № 3 форму ціни тендерної пропозиції. Однак, при подачі тендерної пропозиції Учасниками допускаються формальні помилки, які не впливають на зміст пропозиції. Примітки зазначені в Формі "Тендерної пропозиції" носять не обов'язковий характер та не впливають на основну інформацію про Учасника та розрахунок цінової пропозиції.
В частині невідповідностей зазначених в вимозі щодо надання Учасником Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформуємо, що у відповідності до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» поданих учасником не вимагається документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, є необов’язковим та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Щодо порушеного питання в вимозі з приводу листа в довільній формі від Учасника з інформацією про відповідальну особу повідомляємо наступне.
Зазначений лист носить довільну форму оформлення із зазначенням визначених самим Учасником відомостей щодо відповідальної особи для забезпечення контролю за виконанням умов договору, за місцем розташування об’єктів прибирання. Оскільки після визначення переможця з останнім буде підписаний один договір на відповідні об'єкти прибирання.
Для Замовника основною вимогою щодо зазначеного листа є визначення відповідальної особи за виконання умов зазначених в договорі.
В результаті вищевказаного якщо Учасник надав лист із зазначенням однієї особи то це означає, що він є відповідальним за кожен об’єкт прибирання відповідно до Договору.

Документи подані скаржником

18 лютого 2019 13:06
Витяг з протоколу № 6.pdf
18 лютого 2019 13:08
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВІКОБРОДА ЛІЛІЯ МИРОСЛАВІВНА" 2 858 112,40
UAH з ПДВ
2 599 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Канська Марина Геннадіївна 2 949 699,60
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 3 175 968,62
UAH з ПДВ
2 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП " Спірідонов Едуард Борисович" 3 188 364,00
UAH з ПДВ
2 947 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 3 193 283,50
UAH з ПДВ
3 158 379,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» 3 299 658,45
UAH з ПДВ
3 174 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" 3 248 888,00
UAH з ПДВ
3 174 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна" 3 290 482,92
UAH з ПДВ
3 290 482,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРІАДА НОВА" 3 299 965,14
UAH з ПДВ
3 299 965,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 16:05
ЄДР корупція.pdf
28 січня 2019 18:01
Тех.умови дод.2.pdf
28 січня 2019 18:01
паспорт прописка.pdf
28 січня 2019 18:01
паспорт 1-2стр..pdf
28 січня 2019 18:01
Лист про санкції.pdf
28 січня 2019 18:01
ІНН.pdf
28 січня 2019 18:01
довідка згідно ст.17.pdf
28 січня 2019 18:01
гарантійний лист.pdf
28 січня 2019 18:01
Витяг ЄДР 28.01.2019 В..pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 19:15
Електронний підпис
05 лютого 2019 18:41
Довідка
05 лютого 2019 18:41
Тендерна пропозиція
29 січня 2019 00:42
Електронний підпис
29 січня 2019 00:25
Аналогічні дог.pdf
29 січня 2019 00:25
Відгук (2).pdf
28 січня 2019 22:57
Аналогічні дог.pdf
28 січня 2019 21:38
Довідка.pdf
28 січня 2019 18:35
Проект договору КОЦЗ.pdf
28 січня 2019 16:44
Відповідн. учасника2.pdf
28 січня 2019 16:44
Реєстр.pdf
28 січня 2019 16:44
Проект договору.pdf
28 січня 2019 16:44
Dovidka_19021423740130164237.pdf
28 січня 2019 16:44
Аналогічні договора.pdf
28 січня 2019 16:44
Відгук.pdf
28 січня 2019 16:44
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

23 січня 2019 14:48
Електронний підпис

Публічні документи

25 січня 2019 13:00
22. Технічні вимоги.pdf
25 січня 2019 13:00
20.Проект договору.pdf
25 січня 2019 13:00
11.Ст.17.pdf
25 січня 2019 13:00
5. Паспор.pdf
25 січня 2019 13:00
4. Код Спірідонов Е.Б..pdf
25 січня 2019 13:00
2.Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 січня 2019 09:22
Електронний підпис
29 січня 2019 09:08
Установчі ІГС копії.pdf
29 січня 2019 09:08
ТП.pdf
29 січня 2019 09:08
СЕС освіжувач пов. 2017.pdf
29 січня 2019 09:08
Реєстр.pdf
29 січня 2019 09:08
Протокол 15 Наказ 15.pdf
29 січня 2019 09:08
Паспорт.pdf
29 січня 2019 09:08
паспорт копія 4-5 стр.pdf
29 січня 2019 09:08
паспорт 4-5 ст ориг.pdf
29 січня 2019 09:08
Лист згода.pdf
29 січня 2019 09:08
Довідка про щось.pdf
29 січня 2019 09:08
Довідка про санкції.pdf
29 січня 2019 09:08
Відгук НАУ територія.pdf
29 січня 2019 09:08
Відгук НАУ Приміщ.pdf
29 січня 2019 09:08
Відгук ЛВС.jpg
29 січня 2019 09:08
Відгук Верстка.jpg
29 січня 2019 09:08
Акт НАУ приміщ копія.pdf
29 січня 2019 09:08
ISO оригінали ІГС.pdf

Публічні документи

25 січня 2019 14:03
Електронний підпис
25 січня 2019 13:26
Проект договору.pdf
25 січня 2019 13:24
Документ_ЄДР_1004900667.zip
25 січня 2019 13:15
Відгук ПФУ.pdf
15 січня 2019 16:27
Електронний підпис
15 січня 2019 16:24
Відгук Васильків.pdf
15 січня 2019 16:24
Відгук ПФУ.pdf
15 січня 2019 16:23
Довідка ст17.pdf
15 січня 2019 16:23
Довідка ст17 додаток 7.pdf
15 січня 2019 16:23
Документ_ЄДР_1003604169.zip
15 січня 2019 16:16
Копія паспорту.pdf
15 січня 2019 16:16
Лист погодження.pdf
15 січня 2019 16:14
Свідоцтво ПДВ.jpg
15 січня 2019 16:13
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 18:48
Електронний підпис
26 січня 2019 21:41
Статут останній арк..jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк2.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк 15.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк 14.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк 13.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк 12.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк 10.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк 9.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк 8.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк 7.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк 6.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк 5.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк 4.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк 3.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут арк 1.jpg
26 січня 2019 21:41
Статут 11.jpg
26 січня 2019 21:41
ст. 17 ЗУ.pdf
26 січня 2019 21:41
паспорт арк 4.jpg
26 січня 2019 21:41
паспорт арк 3.jpg
26 січня 2019 21:41
паспорт арк 2.jpg
26 січня 2019 21:41
паспорт арк 1.jpg
26 січня 2019 21:41
паспорт +код арк 5.jpg
26 січня 2019 21:41
Лист-згода.docx
26 січня 2019 21:41
Відомості по ТОВ.docx
26 січня 2019 21:41
Витяг арк 3.jpg
26 січня 2019 21:41
Витяг арк 2.jpg
26 січня 2019 21:41
Витяг арк 1.jpg
26 січня 2019 21:41
Виписка арк.2.jpg
26 січня 2019 21:41
Виписка арк 1.jpg

Публічні документи

26 січня 2019 12:20
ВИТЯГ з ЄДР.rtf
26 січня 2019 12:20
2 Виписка .pdf
26 січня 2019 12:20
17 Технічні вимоги.pdf
26 січня 2019 12:20
16Лист-відгук ОЦЗ 2018.pdf
26 січня 2019 12:20
15 Проект Договору.pdf
26 січня 2019 12:20
10 ст 17 Заклну України.pdf
26 січня 2019 12:20
3 Заєць Т П паспорт .pdf
26 січня 2019 12:20
1Пропозиція.pdf
26 січня 2019 12:20
РЕЄСТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВІКОБРОДА ЛІЛІЯ МИРОСЛАВІВНА"

ФОП Канська Марина Геннадіївна

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ФОП " Спірідонов Едуард Борисович"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України»

ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ"

ФОП "Заєць Тетяна Петрівна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРІАДА НОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВІКОБРОДА ЛІЛІЯ МИРОСЛАВІВНА"
#2876618769
Відхилено 2 599 990,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 16:25
ФОП Канська Марина Геннадіївна
#2491707328
Переможець 2 600 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 11:32

Документи

05 лютого 2019 16:22
Електронний підпис
05 лютого 2019 16:21
протокол №5.pdf

Документи

08 лютого 2019 11:31
Електронний підпис
05 лютого 2019 16:26
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Канська Марина Геннадіївна
#2491707328
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 11:31
Електронний підпис
05 лютого 2019 16:26
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 15:41
1807_190416134130_001.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 15:40
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 11:14
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 12:04
44 28.02.2019.pdf укладений
01 березня 2019 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML